Hevoshullut ärsyttää!!

Pylly

Meidän koulussa on oma pieni hevoskerho! Raivostuttavaa kun ne ei mistään muusta tunnu osaavan puhua!! "Mä menin eilen Liinulla" ja "se sano nii mun ratsastuksesta" ja Sit ne kuitenkin haukkuu selän takana toistensa ratsastustaitoja! Se on koko ajan vaan hevoset, hevoset, hevoset! Tässä rupee pikkuhiljaa vihaamaan hevosia!

29

1463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöltsi

      No oiskos parempi jos puheenaihe ois takanapäin oleva viikonloppu???? "Vittu,et oli noloo...mä sähläsin sen ja sen kans sitä ja tätä..."
      Oisko toi hienoo???Joka toinen sana ois VITTU!!!!
      Ja ihmiset selittää,miten ne on tuhlannu monta kymppii saadakseen päänsä sekasin ja seuraavana päivänä nolona kuunnellu omii toilailujansa!!!
      Haisevat vanhalle viinalle silmät punasina!
      Hyi olkoo!! =/ Oisko tää sust hienmpaa,ku se,että tytöt innoissaan juttelee hevosista ja tuoksuvat ihanalle tallin tuoksulle!!!????
      Tietty,jos sä kuulut tähän ensimmäisee mainitsemaani vloppu porukkaa,nii antaa mennä vaa,jos se niin upeeta on!!!!
      Mä oon 17-kesänen tyttölapsi ja voin kaverien kanssa ottaa muutaman kaljan välillä,mut nää mun ottamiseni jää siihen kerran (jos sitäkää!) kuukaudessa!!Ei se oo se mun juttu!!!
      Mul on yks kaveri,mikä ryyppää joka päivä,oon koittan jelppii sitä ja käsken sen men katkol,mut tuskimpa se enää mitä auttas!!!
      Et siinä meni yks tosi ihanan kaveri!!Mä oon semmonen,ettei mun hermot kestä kattella mitää kännisii,jos ite oon selvänä!Mut empä usko,et oon ainut täs maailmas!!!Olkaa mitä mieltä ootte,mut täs on mun kertomukseni!Ehkä mä menin nyt vähän yli rajan tost sun aiheestas,mut kuitenki..Oo onnellinen,et tytöt (ja pojat) puhuu hevosista ja tuoksuu sentään hyvältä,eikä joka päiväsest juomisest ja vanhalt viinalt ja tupakilt haisemist...Hyi..
      Koita pärjätä ja sopeudu hevostyttöjen ja poikien joukkoon!!! :)

      • pylly

        pitäiskö sun mielestä ihmisten haista paskalle? Misä vaiheessa mä oon väittänyt että pitäis puhua jostain juopottelusta, mä en vaan jaksa sitä jokapäivästä hevos-puheenaihetta. Ei siinä mitään jos ne puhuis keskenään, mut kun ne tulee tyrkyttämään sitä paskaa jokaselle joka vaan tietää mikä hevonen on! Onneks en oo tavannu vielä yhtään hevospoikaa! Ja mitä se mua kiinnostaa kuin monta pulloa sä juot tai et juo! Eikä sun kaveriskaan, et silvissii!


      • Heppahöperö!

        No keksitkä paremman puheen aiheen!?
        Saattaaha SUA ärsyttää et muil on joku kiva harrastus!!!Ei se voi olla nii kamalaa jos toiset tykkää hevosista ja ratsastuksesta!!!!!!

        T:Heppahullu!


      • pylly
        Heppahöperö! kirjoitti:

        No keksitkä paremman puheen aiheen!?
        Saattaaha SUA ärsyttää et muil on joku kiva harrastus!!!Ei se voi olla nii kamalaa jos toiset tykkää hevosista ja ratsastuksesta!!!!!!

        T:Heppahullu!

        Siis ihan sama vaiks ne puhuis jumalalle, kunhan ei tuu mulle selittää. Ne tietää et mä oon ratsastanut ennen, mut silti ne tulee selittää jotain turhanpäivästä! Ja ne tietää et mä en jaksa kuunnella! Ne on sellasii itserakkaita paskiaisia!!


      • ~Secret~
        pylly kirjoitti:

        Siis ihan sama vaiks ne puhuis jumalalle, kunhan ei tuu mulle selittää. Ne tietää et mä oon ratsastanut ennen, mut silti ne tulee selittää jotain turhanpäivästä! Ja ne tietää et mä en jaksa kuunnella! Ne on sellasii itserakkaita paskiaisia!!

        Taidat itse olla itserakas.... Heillä on hauskaa kun he puhuvat hevosista... Antaisit heidän siis pitää hauskaa etkä välittäisi vain siitä että se ei ole sinusta hauskaa... Jos et pidä niistä nii sano suoraan ettet jaksa kuunnella että jos jättäsitte mut nyt rauhaan. tai sano vaa et te ootte ihan kivoi, mut en haluu olla teiän kaveri et jos selittäisit jollekki muulle hevosistanne...
        No joka tapauksessa. Se ei ole meidän ongelma yritä itse keksiä ratkaisu jos et jaksa kuunnella. Mene vaikka selittämään niille aiheesta josta ne ei pidä, mutta minä kuuntelisin mielelläni hevosjuttuja...


      • pylly
        ~Secret~ kirjoitti:

        Taidat itse olla itserakas.... Heillä on hauskaa kun he puhuvat hevosista... Antaisit heidän siis pitää hauskaa etkä välittäisi vain siitä että se ei ole sinusta hauskaa... Jos et pidä niistä nii sano suoraan ettet jaksa kuunnella että jos jättäsitte mut nyt rauhaan. tai sano vaa et te ootte ihan kivoi, mut en haluu olla teiän kaveri et jos selittäisit jollekki muulle hevosistanne...
        No joka tapauksessa. Se ei ole meidän ongelma yritä itse keksiä ratkaisu jos et jaksa kuunnella. Mene vaikka selittämään niille aiheesta josta ne ei pidä, mutta minä kuuntelisin mielelläni hevosjuttuja...

        mut mun ymmärtääkseni tämä on keskustelupalsta, ja täällä saa keskustella kaikkea positiivista ja negatiivista hevosiin liittyvää!!


      • chocol@te
        pylly kirjoitti:

        mut mun ymmärtääkseni tämä on keskustelupalsta, ja täällä saa keskustella kaikkea positiivista ja negatiivista hevosiin liittyvää!!

        Saahan täällä keskustella, mutta tohon ongelmaan luultavasti saisit enemmän tukea jostain muualta:D

        Meissä hevosihmisissä on nimittäin sellainen puoli, että me rakastetaan hevosia, ja me ei osata olla ilman niitä. Niin me ei voida ymmärtää, miten joku EI ole hepojen kans tekemisissä. Eikä hevosihmistä ymmärrä kukaan muu kuin toinen samanlainen..:)

        No, ei se tietenkään onneks niin mustavalkoista oo. Onhan tää hevostouhu niin hullun hommaa, että nykyään hyvin ymmärrän ihmisiä, jotka tekevät jotain järkevämpää.!

        Mutta, tietyssä iässä ja vaiheessa, heppatytöt on niin HEVOSIAHEVOSIAHEVOSIAHEVOSIA... Minkäs sille teet? Ne on onnellisii, eikä ne aattele et muita ihmisii ärsyttää. En voi muuta ku toivottaa sulle onnea, että onnistut vältteleen niitä jatkossa:)


      • pylly
        chocol@te kirjoitti:

        Saahan täällä keskustella, mutta tohon ongelmaan luultavasti saisit enemmän tukea jostain muualta:D

        Meissä hevosihmisissä on nimittäin sellainen puoli, että me rakastetaan hevosia, ja me ei osata olla ilman niitä. Niin me ei voida ymmärtää, miten joku EI ole hepojen kans tekemisissä. Eikä hevosihmistä ymmärrä kukaan muu kuin toinen samanlainen..:)

        No, ei se tietenkään onneks niin mustavalkoista oo. Onhan tää hevostouhu niin hullun hommaa, että nykyään hyvin ymmärrän ihmisiä, jotka tekevät jotain järkevämpää.!

        Mutta, tietyssä iässä ja vaiheessa, heppatytöt on niin HEVOSIAHEVOSIAHEVOSIAHEVOSIA... Minkäs sille teet? Ne on onnellisii, eikä ne aattele et muita ihmisii ärsyttää. En voi muuta ku toivottaa sulle onnea, että onnistut vältteleen niitä jatkossa:)

        Niin, keskustelun ainoa järkevä kommentti! Kai niitä sit vaan täytyy kestää vielä tämän yhden vuoden...*lähtee pomppimaan kukkaniitylle*


      • Elora
        pylly kirjoitti:

        Niin, keskustelun ainoa järkevä kommentti! Kai niitä sit vaan täytyy kestää vielä tämän yhden vuoden...*lähtee pomppimaan kukkaniitylle*

        Mä olen samaa mieltä suklaan kanssa. Jossain vaiheessa tulee aina sillanen jakso, et ei elämään mahdu muuta, kuin hevosia. Sille ne ei ite voi mitään. Sanot niille tytöille suorat sanat ja kerrot, ettei sua kiinnosta?


    • krisse

      Rauhoitupas vähän... Jos otat tuolla tavalla itseesi kaikesta mitä kuulet, elämästäsi tulee aika vaikeaa. Anna niiden puhua mitä puhuvat ja mene kuuloetäisyyden ulkopuolelle jos et halua kuulla! Mikä pakko se on kuunnella toisten puheita. Itselläni on samanluonteisia kokemuksia pojista/miehistä, jotka puhuvat vain autoista ja niiden laittamisesta. En kuitenkaan kirjoita autoaiheseen foorumiin, että alan vihata autoja, vaan en yksinkertaisesti enää laittaudu juttusille heidän kanssaan. Sinäkin voit ihan itse valita kaverisi ja puhua mistä haluat. Ei kaikki ole samoista asioista kiinnostuneita eikä tarvitsekaan olla! Hulluksi sinä vain tulet, jos alat tuollaisista asioista turhaan raivostumaan...

      • pylly

        Ette te hevoshullut kyl kans mittään tajua! Tajuaisitte pitää sen päänne sitten kiinni, kun tiedätte että toinen ei jaksa kuunnella!


    • Vai niin..

      kuules "pylly" tuo on oikein sopiva nimimerkki sinulle.mitä v*ttua sinä täällä hevoset foorumissa haukut hevosia/hevoshulluja?!
      Mitä ihmettä se sinulle kuuluu jos toiset puhuu hevosista?! jos ei kiinnosta mitä h*lvettiä sinä siinä vieressä kuuntelet?!
      Järki käteen "perse"!

      • pylly

        täällä saa kuule ihan yhtä hyvin haukkua, kuin kehuakin hevosia. Mua vaan ärsyttää se että jotkut hevoshullut tulee tyrkyttämään hevosia niille jotka eivät niitä kaipaa! ja olen mielummin vaikka paskanlypsäyskone, kuin heppaHULLU.


      • krisse
        pylly kirjoitti:

        täällä saa kuule ihan yhtä hyvin haukkua, kuin kehuakin hevosia. Mua vaan ärsyttää se että jotkut hevoshullut tulee tyrkyttämään hevosia niille jotka eivät niitä kaipaa! ja olen mielummin vaikka paskanlypsäyskone, kuin heppaHULLU.

        Mikset sano niille, ettet ole kiinnostunut etkä halua olla "tyrkyttämisen kohteena"? En todellakaan tajua sinua, siinä olet oikeassa. Mikä pakko sinun on puhua niiden ihmisten kanssa, jos et halua. Siinä olen samaa mieltä, että kenenkään ei tartte tyrkyttää omaa harrastustaan muille, vaan tehköön ja puhukoon jokainen mitä tykkää. Älä raivoa, vaan pysy kaukana hevosista kun kerrat et pidä niistä. Ja sano niille koulukavereillesi, ettei sinua hevoset kiinnosta. Niin helppoa se on.


      • pylly
        krisse kirjoitti:

        Mikset sano niille, ettet ole kiinnostunut etkä halua olla "tyrkyttämisen kohteena"? En todellakaan tajua sinua, siinä olet oikeassa. Mikä pakko sinun on puhua niiden ihmisten kanssa, jos et halua. Siinä olen samaa mieltä, että kenenkään ei tartte tyrkyttää omaa harrastustaan muille, vaan tehköön ja puhukoon jokainen mitä tykkää. Älä raivoa, vaan pysy kaukana hevosista kun kerrat et pidä niistä. Ja sano niille koulukavereillesi, ettei sinua hevoset kiinnosta. Niin helppoa se on.

        Olen kyllä sanonut niille(ja niin ovat muutkin), mutta vain kaksi ymmärtää. Jos sanon niille muille jotain, ne vaan sanoo että "no ei se mitään, mä kerron silti". Ja yksikin alkoi haastaa riitaa kanssani, kun sanoin että en jaksa kuunnella, ja väitti minua huonoksi ratsastajaksi, koska olen lopettanut koko lajin. Ei siinä mitään, en väitäkkään että olisin mikään expertti, mutta on se kyllä aika kohtuutonta tulla sanomaan jotain tuohon suuntaan, kun ei ole edes nähnyt mua hevosen selässä...


      • Krisse
        pylly kirjoitti:

        Olen kyllä sanonut niille(ja niin ovat muutkin), mutta vain kaksi ymmärtää. Jos sanon niille muille jotain, ne vaan sanoo että "no ei se mitään, mä kerron silti". Ja yksikin alkoi haastaa riitaa kanssani, kun sanoin että en jaksa kuunnella, ja väitti minua huonoksi ratsastajaksi, koska olen lopettanut koko lajin. Ei siinä mitään, en väitäkkään että olisin mikään expertti, mutta on se kyllä aika kohtuutonta tulla sanomaan jotain tuohon suuntaan, kun ei ole edes nähnyt mua hevosen selässä...

        Kannattaa jättää omaan arvoonsa tuollainen riidan haastaminen. Täytyy sanoa, että on kyllä ennätyksellisen typerä ihminen, jos sanoo vain että "mä kerron silti"! Voi hyvänen aika...sääliksi käy. Idiootteja mahtuu 13 tusinaan, koita itse olla vajoamatta samalle tasolle. Äläkä kuitenkaan pura raivoasi asiallisiin hevosharrastajiin. Minä esimerkiksi olen ratsastanut 10 vuotta, enkä ole mikään ns. hevoshullu vaan aikuinen (22 v.) hevosharrastaja. Nämä idioottipennut raivostuttavat kyllä minuakin, kun pilaavat kaikkien hevosihmisten maineen. Itse osaan kyllä jutella muustakin, enkä ala edes kertoa hevosestani ja ratsastuksesta sen enempää, ellei keskustelukumppani kysy. Koita kestää...


      • Krisse
        pylly kirjoitti:

        Olen kyllä sanonut niille(ja niin ovat muutkin), mutta vain kaksi ymmärtää. Jos sanon niille muille jotain, ne vaan sanoo että "no ei se mitään, mä kerron silti". Ja yksikin alkoi haastaa riitaa kanssani, kun sanoin että en jaksa kuunnella, ja väitti minua huonoksi ratsastajaksi, koska olen lopettanut koko lajin. Ei siinä mitään, en väitäkkään että olisin mikään expertti, mutta on se kyllä aika kohtuutonta tulla sanomaan jotain tuohon suuntaan, kun ei ole edes nähnyt mua hevosen selässä...

        P***ke kun tökkii tämä foorumi, hermot menee...


    • Wilanti

      sellanen meininki on tosiaan aika pirun raivostuttavaa, varsinki jos kyse on aika nuorista lapsista... Mutta eiköhän se homma vähän muutu järkevämmäks ja rauhallisemmaks ku ne kasvaa... On meijänki tallilla paljon niitä pienempiä lapsia, eikä niistä muuta haittaa ole, paisti että ne joskus puhuu toostensa yli tallissa hevosten vieressä. Eikä niitä vittii pyytää olemaan hiljaa ellei haluu nartun mainetta... Ajattelis niitä herkkäkuulosia eläimiä...

    • caravelle

      Kyllä osaa olla törkeitä kun tulee tollee tyrkyttää. jos mä olisin sä niin keksisin keinon jolla kostaa raa'asti. Olen itsekkin hevoshullu ja mulla on niin hevoshulluja kamuja kuin sellaisia kamuja jotka vihaa hevosia. Yleensä en ikinä puhu hevosista sille joka vihaa niitä. silloin puhumme kaikesta muusta paitsi hevosista.

      keksi keino jolla saat ne ymmärtämään että sua ei kiinnosta ja jollet muuta keksi niin keksippä oikein makea kosto

      • pylly

        hyvä että täällä on muitakin ihmisiä jotka ymmärtää. Onneksi enää vuosi vain, ja pääsen eroon ko.henkiloistä.


    • MÄ VAAN

      SAAKELIN PIKKU PASKA NYT TURPA KII HEVOSET ON IHANIA!!!!!!!!!!!!!!!
      MULLA ON YKX SUOKKI JA KAKS NEFORESTIN PONIA ETTÄ ÄLÄ KUULE MULLE VITTUILE!!!!!
      KOLME SANAA SINULLE ÄLÄ VITTUILE MINULLE!!!
      SAAT LUVAN LOPETTAA TOMMOSET PUHEET HEPOISTA!!!!!!!
      SIIS 34 SANAA SINULLE ÄLÄ VITTUILE MINULLE!!!!!!!

      • Anonyymi

        Mä oon hevos tyttö ja älä käytä tommosta kieltä. Ja mä oon lapsi (9v) ja mulle ei vittuilla.😌🤐😡


      • Anonyymi

        😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon hevos tyttö ja älä käytä tommosta kieltä. Ja mä oon lapsi (9v) ja mulle ei vittuilla.😌🤐😡

        Hieno asenne👍


    • Anonyymi

      En suosittele laittaa tolkasta hevosfoorumille missä suunnilleen KAIKKI on heppahulluluja. Itsekin olen 14 vuotias hevostyttö ja omistan kaksi conneramaponia,yhden newforestponin,ja vielä suomenpuoliverisen! Olin itse nuorempana samalainen heppahöperö ja tuossa vaiheessa tuntuu että on vain PAKKO puhua kaikille hevosista eikä sitä voi estää.

    • Anonyymi

      Jos noi hevoshullut nukkuu hevosen kanssa ja kay paskomas meitin nurmikolle toto hevosen jätöstä niin vihaan sitten niitä.

      Nyt tuo naapurin 3 luokkalainen on nukkunut koiran kanssa ja on koiran karvoissa ja haisee ulolle niin ei tuu kuin miinuspisteitä meikältä.

    • Anonyymi

      Mitä se sinuun vaikuttaa? Miksi annat vaikuttaa? Mukavaa että heillä on maailman paras harrastus!

      • Anonyymi

        Eiköhän ongelma ole helpottanut tähän mennessä 🙂


    • Anonyymi

      Jotkut vaan tykkää hevosista eikä toisten ratsastus unelmiin tai tapahtumiin pidä puuttua vaikka minäkin olen välillä suuttunut vaikka siitä että koulussa aina kesällä minun paras kaveri menee pelaamaan jalkana palloa ja minä inhoan! Yksinkertasuudessaan tai oikeastaan jotkut ja jopa minä! Luulee ja minä tiedän että minä vähän niinkuin pelkään! Jalka palloa! Joten minä inhoan jalkapalloa mutta yritä unohtaa se ratsastus juttu ja kaikki pitää siitä mistä tykkää eikä sitä voi kieltää en edes minä
      T. Yhdeksän vuotias tyttö(:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      421
      2934
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2246
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      340
      1911
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1727
    6. 158
      1202
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe