Olen käyttänyt Lamictalia kohta kaksi kuukautta. Annokseni on nyt 100 mg/pv. Ensimmäiset kaksi viikkoa minulla oli pahoinvointia, mutta sen jälkeen nälkäni on ollut rajaton. Minulla on koko ajan nälkä ja mahani on kasvanut jo sen verran, etteivät vanhat housut mahdu jalkaani. Lamictalin ei tuoteselosteen mukaan tulisi aiheuttaa ruokahalun kasvamista, mutta minulla niin on käynyt. Olenko vainoharhainen vai onko muilla samanlaisia kokemuksia ?
Lamictal ja paino
3
6068
Vastaukset
- Ann-85
Moi.
Minulla tulee kohta kaksi vuotta, kun aloitettiin Lamictal. En muista, että olisin huomannut painossa muutoksia. Ehkä pari kiloa on tullut lisää, mutta johtuneeko sitten lääkkeestä vai ei. Muita lihaskipua, kuiva ihoa..tuli svuvaikutuksena mutta nekin poistui n. kahden kuukauden sisällä..Hyvin on mennyt, kunhan muistaa syödä suolaa tarpeeksi!
Eilen oli tulla kohtaus, en ole muistanut syödä suolaa..ja ehkä liian raskasta työharjottelussa..Tänään olen sitten ollut "sairaslomalla". Kun en vielä uskaltanut lähtä 100% "töihin". Ei taida työnantaja tykätä, kun syyn näkee todistuksesta! Mutta koitan selvitä!!! Näistä henkisistäkin paineista! Huomenna taas töihin! (VOIH!!) - lääkkeestä
on mahdollista, tuosta kannattaisi kertoa lääkärille - ei selosteessa aina mainita kaikkea,siksi niistä pitää kertoa lääkärille ja haittavaikutuslomakkeita löytyy muuten netistäkin millä voi ilmoittaa suoraa valmistajalle.
joskus mietin että kun valitat haitoista niin lääkäri vaan sanoo ettei voi olla jos ei lue listassa tai sanoo että tyypillistä - se siitä.
jos mainitsemasi lääke on ainoa uusi troppi jota syöt niin aivan varmaasti siitä johtuu. en syö itse mainitsemaasi lääkettä, mutta epi-lääkkeet on itselle tehnyt ainakin näin alussa saman RAJATTOMAN ruokahalun. hyvä siinä on lääkärin sanoa että älä syö, helpommin sanottu kuin tehty . - Posken ja kielen pureskelija.
Tässä itse popsinu kolmisen vuotta Lamictalia, nyt annosta 2x225mg.
Mulla ei ihmeempiä painonnousua ole ollut. Lääkenostot tuotti ongelmia kun nukutti hirveästi joka nostojen yhteydessä.Senkin ongelman ratkoin ominpäin hitaalla nostoilla, muuten olisin nukahtanut pystyyn.
Mulle sanottiin että tämä olisi epilääkkeistä painon suhteen hyvä että ei juurikaan painoa nousisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801