Olen yrittänyt hakea tietoa kääpiöakara pariskunnan lisääntymisestä, googlettamalla ei ainakaan löytynyt.
Onko kellään tietoa/kokemusta asiasta?
Mulla on 130litran akvaario, jossa akarapariskunta ja parvi neonsateenkaarikaloja, sekä pohjalla pandamonnisia. Eli lisääntymiseen on tilaa.
Kääpiöakara
2
811
Vastaukset
- mausteseos
Akara ukko ja akka on minunkin altaassa, hyvin viihtyvät, vettä on 150 l ja muita kaloja löytyy monnisia, seeprakaloja ja pari leväbarbia.
Tuolta löytyy jotain tietoa kääpiö akarasta ja perinteisistä vanhoista akvaario kirjoista löytyy myös. http://www.geocities.com/sttl86/kaapioakara.html
Kutua minun akka vartioi ja on aivan "ruutu värinen" ukko rukka ja monniset kököttää altaan toisessa reunassa,odotamme mielenkiinnolla selviääkö yksikään poikasista hengissä..
Riitta - akarafani
jee, onnea akaroiden kanssa... itselläni olikin muutama akara, mutta sitten tuli pilkkutauti... onneksi se ei levinnyt, ja tarttunut muihin akvan kaloihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967