Olen yrittänyt hakea tietoa kääpiöakara pariskunnan lisääntymisestä, googlettamalla ei ainakaan löytynyt.
Onko kellään tietoa/kokemusta asiasta?
Mulla on 130litran akvaario, jossa akarapariskunta ja parvi neonsateenkaarikaloja, sekä pohjalla pandamonnisia. Eli lisääntymiseen on tilaa.
Kääpiöakara
2
835
Vastaukset
- mausteseos
Akara ukko ja akka on minunkin altaassa, hyvin viihtyvät, vettä on 150 l ja muita kaloja löytyy monnisia, seeprakaloja ja pari leväbarbia.
Tuolta löytyy jotain tietoa kääpiö akarasta ja perinteisistä vanhoista akvaario kirjoista löytyy myös. http://www.geocities.com/sttl86/kaapioakara.html
Kutua minun akka vartioi ja on aivan "ruutu värinen" ukko rukka ja monniset kököttää altaan toisessa reunassa,odotamme mielenkiinnolla selviääkö yksikään poikasista hengissä..
Riitta - akarafani
jee, onnea akaroiden kanssa... itselläni olikin muutama akara, mutta sitten tuli pilkkutauti... onneksi se ei levinnyt, ja tarttunut muihin akvan kaloihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään17716252Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903775Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1383061Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu271784Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791514Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151314Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101