Tämä on pitkään jatkuneen ihmettelyn tulosta.
Olen jo useamman vuoden suorastaan ihmetellyt SRK:n julkaisujen sisältöä ja ennen kaikkea voidaan kai puhua jo sisällöttömyydestä. Tiedän etten ole ainoa, joka tätä ihmettelee ja mopin palstalla tästä on puhuttu paljonkin.
Erityisesti ihmetyttää vuodesta toiseen jatkuva Päivämiehen linja. Olenkin alkanut jo miettimään, onko kyseessä oleva lehti alkanut menemään jo linjassaan harhaopin puolelle kun vuodesta toiseen painotetaan "seurakunnan neuvoja" yli kaiken muun, varsinkaan kun ei monikaan tunnu olevan enää varma, kuka puhuu seurakunnan suulla. Kenen ääni on todellisuudessa seurakunnan ääni?
Päivämiehen linja
10
1285
Vastaukset
- voi päättää...
Jokainenhan voi miettiä itse tuleeko itse asiassa seuranneeksi aasia vai Jeesusta vai Jeesus -nimistä aasia.
- ihmettelemään.
Sehän on ollut vl-liikkeen linja jo kymmeniä vuosia, että seurakunnan neuvot ovat raamatun neuvoja tärkeämpiä. Siihenhän koko liikkeen kasassapysyminen perustuu. Elämäntapa-lahkohan se on, ei siitä pääse mihinkään, eikä se ihmettelemällä muutu.
- Jeesus
ratsastaa työaasin varsalla niin, että työaasi on sidottu kulkemaan varsan perässä.
Tällä on suuri hengellinen merkitys.
Tuo varsa on se uusi ihminen, joka uskovassa on syntynyt uuden syntymän kautta. Uskovallakin on aina mukanaan itseensä kytkettynä Vanha Aatami, tyo vanha työaasi, joka on hyvin vastahakoinen tulemaan sinne, minne Jeesus ratsastaa tuolla varsalla. Vanha Aatami on kuitenkin sidottu niin, ettei se pääse valtaan uskovan sydämessä.- ratsasti
aasilla. Nyt toimituksen aasit ratsastavat Jeesuksella.
- Tilauksen peruutus harkinnassa
kun nykyinen päätoimittaja lehteä luotsaa, ei ole mitään hyvää odotettavissa. Valitettavasti.
- saaraleena
kuinka "julkaisuilla on koko Siionin tuki" ja miten toimitusneuvosto (tuliko oikea nimi miesporukalle joka valvoo julkaisujen opin puhtautta?) on tyytyväinen julkaisuihin?
- ja hahhah
jutun oli kirjoittanut itse päätoimittaja. Hän kehui omia kirjoituksiaan. Ja aivan itse.
- totuuden patsaan
ja hahhah kirjoitti:
jutun oli kirjoittanut itse päätoimittaja. Hän kehui omia kirjoituksiaan. Ja aivan itse.
ja perustustuksen, äänenkannattajan päätoimittaja VALEHTELE?
- satakielinen
vl-porukan yksimielisyyttä esim. raportoidessaan seurakuntapäivistä. Keskustelut käydään aina "yksimielisyyden ja rakkauden hengessä".
Todellisuudessa Päivämiehen hengellinen anti on samaa luokkaa kuin Aku Ankan. Kumisee tyhjyyttään. - paikoista!
SRK:lla on jo pelkästään Päivämiehen kustantajana ja sensuroijanaoikeus päättää ihmisten kohtalosta kuoleman jälkeen. Jokainen, joka SRK:ta vastustaa, Jumalaa pilkkaa. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867