Opel Astra 1.6 väpättää ajaessa yli 80 kmh

SS_1,

Mikähän mahtaa olla ongelmana kun vuoden vanhassa Opel Astrassa ajaessa yli 80 kmh auto alkaa "väpättämää". Rengaspaineet on kunnossa ja renkaatkin hyvin kiinni. Väpättäessä ratti ei heilu lainkaan eikä auto puolla mihinkään. Missä voi olla vika, päällisin puolin en itse ole havainnut mitään.

10

1844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jusu

joko vanne kierossa,tai tasapaino irronnut.
      Ei tuu oikeen muuta mieleen.Tarkista että ei oo kuraa jäänny vanteeseen,myös sisäpuoleelta.

• kura ja paino

kura paakku tai irronnu paino ravistaa rattia jos se on etu renkaassa.Takana se aiheuttaa mahdollisesti jonkinlaista "hakkaavaa ääntä". Pyörän laakeri????

• lumikasa
        kura ja paino kirjoitti:

kura paakku tai irronnu paino ravistaa rattia jos se on etu renkaassa.Takana se aiheuttaa mahdollisesti jonkinlaista "hakkaavaa ääntä". Pyörän laakeri????

itelläni on lumipaakku tehnyt joskus moista jäynää,eli on korjaantunut kun on ajanut yöksi lämpimään talliin.

• mahdollisuuksia

Renkaaseen tullut kudosvaurio, joka aiheuttaa esim. pystyheittoa, tai kulutuspinta on jossain kohdassa "mato".

• rengasliikkeessä?

Muuten menee vissiin aika vaikeaksi.

Laita palstalle mikä oli. On mielenkiintoista tietää!

Noin neljä vuotta sitten oli mulla jäätynyt hallikäynnin jälkeen lunta vanteiden sisäpuolelle.
        Seurauksena oli että yli 80 kmh ei voinut ajaa ja oli mentävä huoltoasemalle irrottmaaan etufillarit ja putsaamaan pyörät. Tuon jälkeen matka jatkui normaalisti. Aikamoinen jumppa lyhyen ja nopean huollon seurauksena. Sattui vaan tulemaan noin jäätävä keli.

• Öpel fon bondsdorf

Ja kun vauhti on noin 120km tunnissa opeli menettää ajoominaisuuden kokonaan ps kokemusta on 2006 astra wagon .Ei koskaan enää ÖÖÖÖPELIÄ..

• 1.9cdti
        Öpel fon bondsdorf kirjoitti:

Ja kun vauhti on noin 120km tunnissa opeli menettää ajoominaisuuden kokonaan ps kokemusta on 2006 astra wagon .Ei koskaan enää ÖÖÖÖPELIÄ..

Mulla on itellä vuoden 2006 Astra farmari joka muuten pysyy käsis vielä 200kmh:n nopeudessa, et siitä sitten!

• kadetti...
        1.9cdti kirjoitti:

Mulla on itellä vuoden 2006 Astra farmari joka muuten pysyy käsis vielä 200kmh:n nopeudessa, et siitä sitten!

-89 1.6 kaasari raketti 180 km/h tunnissa eikä tee heikkoakaan.

• jusu
        Öpel fon bondsdorf kirjoitti:

taitaa olla ratin ja penkin välissä se vika,jos auto ei oo ajettavissa 120 vauhdis.

• yyppeli
        rengasliikkeessä? kirjoitti:

Muuten menee vissiin aika vaikeaksi.

Laita palstalle mikä oli. On mielenkiintoista tietää!

Noin neljä vuotta sitten oli mulla jäätynyt hallikäynnin jälkeen lunta vanteiden sisäpuolelle.
        Seurauksena oli että yli 80 kmh ei voinut ajaa ja oli mentävä huoltoasemalle irrottmaaan etufillarit ja putsaamaan pyörät. Tuon jälkeen matka jatkui normaalisti. Aikamoinen jumppa lyhyen ja nopean huollon seurauksena. Sattui vaan tulemaan noin jäätävä keli.

No joo, vika hävis yhtä nopeasti kuin tulikin, selvää syytä en tärinään löytäny mutta lumella ja jäällä lienee osuutta asiaan.

On muuten kyseessä Astran farkkumalli eikä ainakaan minun autossani ole havaittavissa että ajo-ominaisuudet loppuisivat vauhdin ollessa yli 120 km/h. Mutta kommenttinsa kullakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      133
      2201
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1285
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1167
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1038
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      988
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      979
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe