Ruuhkaa on

sincero

Hei kaikki, jotka olette laittaneet pyynön juuri minulle. Pyyntöjä on kertynyt niin paljon, etten meinaa ehtiä kaikkiin vastaamaan millään. Pyyntöjä on tullut myös sähköpostiini [email protected] niin paljon, että sen purkamiseen meni aikaa tähän asti ilta yhdeksästä.

Ehdotankin, että jos joku haluaa ehdottomasti minulta tulkinnan, niin kirjoittaisi mieluummin meiliosoitteeseeni ja tässä foorumissa voisi vastata kuka näkijä hyvänsä. Sillä lailla suman saisi purettua, koska minä en ehdi tähän muulloin kuin lasteni nukkumaanmenon jälkeen.
Jos laitat meiliä minulle ja olet pyytänyt vastausta myös tällä foorumilla, niin mainitsehan asiasta, etten turhaan tee kaksinkertaista työtä.

Olisiko tässä mitään ideaa. Huomaan, että vastaamatta minulla on eilisestä lähtien vaikka kuinka paljon postia. Voit myös siten kertoa enemmän. Vastaan kyllä kaikille e-postia lähettäneille. Tämä ilta meni näin, kun jostain piti lähteä ruuhkaa purkamaan.
Toivon, että ette pahoita mieltänne tästä.

Hyvää yötä!

6

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutumassa ansaan

Tätä emme enää toista, mutta jos yrität vastata kaikille halukkaille, eivät voimasi siihen riitä - mieti/priorisoi mielessäsi kenelle vastaat - et edes Sinä voi tyydyttää kaikkia.

Mieti tarkkaan omien voimavarojesi riittävyys - tämä ei ole elämää suurempi juttu. Sinun on opittava säätelemään Voimasi käyttöä, sillä muuten olet "burnautissa" ennen kuin huomaatkaan. Ja silloin emme voi Sinua enää auttaa.

MC

• huolehtia

itsestäsi, niin jaksat myös paremmin huolehtia perheestäsi ja vastata vaikka silloin tällöin sähköpostipyyntöihin. ei kannata väsyttää itseään, kuten edellinen kirjoittajakin totesi.

kaikkea hyvää sinulle elämääsi.

• sincero

Niin, se priorisointi on vaan niin vaikeaa. Tuntuu, että mikäs minä olen valitsemaan kenen posti on tärkeä, sillä jokaisella on oma elämäntilanne juuri silä hetkellä se kaikkein tärkein.
        Mutta opettelen vetämään rajoja vaikka se joskus on vaikeaa.
        Lempein ajatuksin S.

• Sinulle kerron

Itse tunnen viestejä läpikäydessäni, kuka todella kaipaa apua ja tukea. Monet pitävät tätä hauskana viihdykkeenä, jotkut ovat kehittäneet tähän riippuvuudenkin, jotkut pelleilevät turhia kysymällä - opi erottamaan nämä ja jätä omaan arvoonsa heidät. Kirjoitit, että toivot pyyteettömiä lahjoituksia - edellä mainitut eivät näitäkään jakele Sinulle.

Olet tiesi alussa ja ymmärrän hyvin Sinua, mutta Näkijältä vaaditaan myös kovaa luonnetta ja kykyä sietää arvostelua.

Toivotan Onnea Sinulle ja jos joskus tunnet, että tarvitset apua, niin kirjoittele tänne, niin Sinua autetaan!

• sincero

Niin, olen huomannut, että riippuvuuskin on ihan mahdollista tähän.
        Kiitos siitä, että apua minullekin olisi tarjolla. Usein tunnen, että itselläni ei ole ketään kenen puoleen kääntyä ja sitä kaipaille ihmistä, joka ymmärtäisi näkijää ja miten näkijä maailmankaikkeuden kokee. On hyvä tietää, että kaltaisiani on oikeasti paljon olemassa ;-)

• ja voimasi

Sinulla on kykyjä, mutta et vielä niitä hallitse ja annat niiden nyt hallita itseäsi. Rauhoita mielesi, opi ja anna ajan opettaa. Liikut vaarallisella maaperällä, olet vielä suojeluksemme alla, mutta jos menet liian pitkälle joudut jäähylle ja se on sinulle ihan vain hyväksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe