Korvauksia?

Joopa joo...

Niinhän tälläkin palstalla aikoinaan arvioitiin, että näinköhän Nokian kaupunki mitään korvaa ja nyt on tullut selväksi, että ei korvaa. Juuri välilliset vahingothan tietenkin suureksi nousevat tuollaisesta vesitöppäyksestä. Ja muutenkin kun sairaudet olivat pahimmillaan niin kaupunki kehotti ihmisiä kotihoitoon jos suinkin mahdollista koska mm. terveysasema oli ruuhkautunut. Nyt kun on korvausten aika niin eipäs korvatakaan mitään kun olit tyhmä luuseri ja et mennyt lääkäriin. Tosin Nokialaisten puolustuksesksi voin sanoa, että luultavasti näin olisi toimittu kaikkialla Suomessa.

5

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lössömaha

Ei tullut korvauksia, sano.

Ja niistä henkisistä kärsimyksistä on ihan turha edes yrittää hakea mitään. Koko touhu on täysin %¤&!¤!"!!y7!

• Tällöin kun epidemia oli itse sairastuin, >kehotettiin kotihoitoon. Kerrottiin ei välttämätöntä työpaikalle viedä lääkärin todistusta, muistaakseni.
      >Itse olin tuolloin työttömänä ja minulla oli aika Nokian Työvoimaa olin siinä kunnossa ,että >en pystyny meneen!
      <
      >No kiireiset kaupungin virkanaiset aloittivat säästämään korvauksia varten!
      >Tähän laitokseen olisi tarvinnut viedä sairasloma todistus! 5vk. ilman rahaa!

> Hyvä Nokia

• Kyyrölä

Mistä Kaupunki yleensä korvaa mitään? Verorahoista tietysti. Mitä muita merkittäviä tulonlähteitä kaupungilla olisi.
      Vakuutus tietysti korvaa mitä korvaa mutta joka euro jonka kaupunki korvaa maksetaan meidän veronmaksajien maksamista veroista ja on pois jostakin muusta.

• on se että

nokia jaettiin ns. puhtaaseen ja saastuneeseen puoleen. me asuimme puhtaalla puolella, sairastuimme, haimme korvauksia ja emme saaneet mitään koska :
        nokian kaupungin mukaan asuntomme sijaitee puhtaana säilyneellä alueella!!

se on muuten sattumalta "puhtaalla puolella" nokian isoimmat yrityksetkin : eden, pupi ja renkaat.

hassu sattuma miten se viiva menikin tollalailla kartalle. tuskin nekään mitään saavat.'

paska paikka,.

• Lauri Lärvätsalo
        on se että kirjoitti:

nokia jaettiin ns. puhtaaseen ja saastuneeseen puoleen. me asuimme puhtaalla puolella, sairastuimme, haimme korvauksia ja emme saaneet mitään koska :
        nokian kaupungin mukaan asuntomme sijaitee puhtaana säilyneellä alueella!!

se on muuten sattumalta "puhtaalla puolella" nokian isoimmat yrityksetkin : eden, pupi ja renkaat.

hassu sattuma miten se viiva menikin tollalailla kartalle. tuskin nekään mitään saavat.'

paska paikka,.

Korvauksia kansalle? Kukas ne rahat oikein maksaa ellei KANSA ITSE?

Vinkki: veroäyri tulee nousemaan ja veronmaksajien omista taskuista ne korvaukset tullaan ottamaan. Siis ne harvat saavat jotain ropoja, useimmat sairastuneet eivät mitään korvauksia edes saa... Näin se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1622
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      878
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      842
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      822
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      773
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      715
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe