Patruunoiden hinnat ovat viime aikoina nousseet suhteettoman paljon. Onko kellään tietoa myyjien katteista esim 9mm pistoolin patruuna, 308 kiväärin patruuna, haulikon kiekkopatruuna. Ammun itse suht paljon ja miettinyt hankkia myyntiluvat ja alkaa myymään patruunoita harrastajille. En ajatellu repiä älyttömiä voittoja vaan harrastaa sitä muun liiketoiminnan ohessa vähän niinkuin harrastuksena.
Patruunoiden hinnoittelu
5
2312
Vastaukset
Olet Kutiman isänmaan asialla!
- Ampuja
Tuttu pitää asekauppaa ja se on sanonnut et panoksissa on katteet pienet. Ja joka vuosi on hinnat vaan nouseet ja kuulenma raaka-aineitten takia.Pienoskiväärin panos mitä olen käyttänyt,niin sen hinta on noussu vuoden aikana
4,5 e/50 kpl 7,5e/50 kpl. Jos kaupaa alkaa pyörittää niin kannattaa alkaa hankii kotiin asialliset tilat ja netin kautta. - ......
eli tuon yhden raaka-aineen hinta on viimeisen vuoden aikana noussut lähes 40 %, siihen kun lisätään vuosittaiset palkankorotukset ja yhtiöiden omistajilleen jakelemat optiot, niin ei ihme että lopputuote on hieman kallistunut
- Reserviläisjärjestöön
Kuuluva mitään etuja patruuna kaupoissa.Nimim. turhaanko liittynyt?
- Nimetön
Reserviläisjärjestöön kirjoitti:
Kuuluva mitään etuja patruuna kaupoissa.Nimim. turhaanko liittynyt?
Mutta vasta ostaessa patruunoita 10000 kpl erissä. Ja sitten kauppias on hyväntekijä, joka ymmärtää auttaa vähäosaista kaveria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006