Patruunoiden hinnat ovat viime aikoina nousseet suhteettoman paljon. Onko kellään tietoa myyjien katteista esim 9mm pistoolin patruuna, 308 kiväärin patruuna, haulikon kiekkopatruuna. Ammun itse suht paljon ja miettinyt hankkia myyntiluvat ja alkaa myymään patruunoita harrastajille. En ajatellu repiä älyttömiä voittoja vaan harrastaa sitä muun liiketoiminnan ohessa vähän niinkuin harrastuksena.
Patruunoiden hinnoittelu
5
2239
Vastaukset
Olet Kutiman isänmaan asialla!
- Ampuja
Tuttu pitää asekauppaa ja se on sanonnut et panoksissa on katteet pienet. Ja joka vuosi on hinnat vaan nouseet ja kuulenma raaka-aineitten takia.Pienoskiväärin panos mitä olen käyttänyt,niin sen hinta on noussu vuoden aikana
4,5 e/50 kpl 7,5e/50 kpl. Jos kaupaa alkaa pyörittää niin kannattaa alkaa hankii kotiin asialliset tilat ja netin kautta. - ......
eli tuon yhden raaka-aineen hinta on viimeisen vuoden aikana noussut lähes 40 %, siihen kun lisätään vuosittaiset palkankorotukset ja yhtiöiden omistajilleen jakelemat optiot, niin ei ihme että lopputuote on hieman kallistunut
- Reserviläisjärjestöön
Kuuluva mitään etuja patruuna kaupoissa.Nimim. turhaanko liittynyt?
- Nimetön
Reserviläisjärjestöön kirjoitti:
Kuuluva mitään etuja patruuna kaupoissa.Nimim. turhaanko liittynyt?
Mutta vasta ostaessa patruunoita 10000 kpl erissä. Ja sitten kauppias on hyväntekijä, joka ymmärtää auttaa vähäosaista kaveria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2192116Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621137- 1171060
- 61972