Näin unta viime yönä miehestä jota en edes tunne siinä unessa mies kirjoitti minulle runon ja halusi omistaa sen minulle..Mies kertoi unessa nimensä ja sukunimensä selvästi ja se on minulla muistissa..
lisäksi tiedän hän silmiensä värin..Mitä tämä uni voi tarkoittaa kun näin selvästi n unessa miehen jota en ole koskaan nähnyt, ja en tiedä edes onko olemassa edes? osaakohan joku tulkita?
siinä unessa mies suuteli minua.
Olen naimisissa mutta
tällä hetkellä ei mene kovin hyvin
voikohan tuo uni liittyä jotenkin siihen?
Tuntematon mies unessani
Daaliah
1
1297
Vastaukset
- Nimetön
näin aika samantapaista unta, ja samantapaisessa tilanteessa. luulin että nämä ovat jonkinlaisia 'toiveunia,' kun mieli käsittelee pettymystä omassa suhteessa: uusi romanttinen rakastaja pyyhkii ongelmat pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078