Olen yrittänyt vaihtaa sivujen logoa joka aiemmin on mutta en saa muuta kun siten että aina jää taustaväri myös logon reunalle.
Olen yrittänyt tallettaa gif muodossa mutta ei onnistu -> aina vain on valkoinen tausta siinä logon ympärillä.
Osaako joku neuvoa miten saan pelkän logon ilman reunusta sivuille?
Tässä sen kohdan koodi (toivottavasti oikea): löytyy index mainista...
kiitos jos joku viisii auttaa
Logo taustan mukaisesti
3
343
Vastaukset
- Jaska Perusjaska
Sinun pitänee tallentaa kuva siten, että valkoinen väri on merkattu läpinäkyväksi (gif) tai laittaa mukaan alpha-kanava, joka määrittää kuvan läpinäkyvän osan (png).
Olet siis oikeilla jäljillä tuon giffin kanssa, mutta automaattisesti läpinäkyvyys ei tule mukaan.
Sanopa siis mitä ohjelmia sinulla on käytössäsi, niin koetan kaivaa esiin ohjeet. Tarkoitan nyt siis koneellasi olevia kuvien muokkaamiseen tarkoitettuja ohjelmia. Esim. InfranView, Gimp, Picasa...- paint shop pro 5
kaikki kysymäsi tulikin jo otsikossa...
- Jaska Perusjaska
paint shop pro 5 kirjoitti:
kaikki kysymäsi tulikin jo otsikossa...
http://www.ruutulippu.net/forum_msg.php?mode=view&forum=9&id=9494
Tuossa puhutaan PSP7:sta, joten en ole varma soveltuuko neuvo sinun versioosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27626617
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472235- 1991576
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1461487- 281229
- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien25921Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84831Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82776