Karvaton kulli

uusi villitys?

Olen pitänyt kullini melkein karvattomana jo pitkään. Yleisissä saunoissa ja suihkuissa olen tietenkin seurannut miesten karvattomuutta. Eipä ole kovin kummallista enään nähdä muillakin karvattomia munia. Itse nautin enemmän karvattomasta kullista esileikeissä ja naidessa, mites muut sen kokevat?

17

8306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen40*

enää sitää yhtäkään miestä "sademetsä" alapäässä.
      Ilman karvoja on paljon siistimpää, pehmeämpää jne.

• Juu mies

Mulla kasvaa karvamatto varpaista päälakeen asti. Pientä vaihtelua tietty on. Kuitenkin jaloissa karvaa koko matkalla ja munakarvat kasvaa aina leukaan asti.

Mistä siinä nyt rupeaa ajelemaan? Jos ajelen munaskuuni paljaaksi niin se vasta pistäisi silmään.

• Joo se

voi kyllä muodostua ongelmaksi, ihme kalju alue tulee reisikarvojen ja mahakarvojen välille.

Missä menee raja, mikä on vielä munakarvaa ja mikä jo mahakarvaa/rintakarvaa? Kerokaa!!

• juuri näin

sen pitää olla! Älä missään nimessä mene kyntämään niitä karvojas! Niin harvoin enää näkee miestä, kellä on ah, niin ihana rinta- ja vatsakarvoitus häpy- ja kinttukarvojen lisäksi. Harmi vaan, että nykyään nää barbit ja kenit on niin yleisiä, ettei tahdo enää ikinä osua kohdalle OIKEATA MIESTÄ, joka antaa karvojensa olla. Onneks aina silloin tällöin löytyy helmi näitten silonahkasikojen joukosta :)

• sulle koordinaatit,
        Joo se kirjoitti:

voi kyllä muodostua ongelmaksi, ihme kalju alue tulee reisikarvojen ja mahakarvojen välille.

Missä menee raja, mikä on vielä munakarvaa ja mikä jo mahakarvaa/rintakarvaa? Kerokaa!!

niin voit sitten vetää viivottimella rajat ja antaa palaa vaan sileäksi. Tietty voit ihan tasapainon vuoksi ohennella sitä karvoitustasi muualtakin, että on kroppa niin kuin esteettisesti balanssissa.

• karvat kunniaan
        juuri näin kirjoitti:

sen pitää olla! Älä missään nimessä mene kyntämään niitä karvojas! Niin harvoin enää näkee miestä, kellä on ah, niin ihana rinta- ja vatsakarvoitus häpy- ja kinttukarvojen lisäksi. Harmi vaan, että nykyään nää barbit ja kenit on niin yleisiä, ettei tahdo enää ikinä osua kohdalle OIKEATA MIESTÄ, joka antaa karvojensa olla. Onneks aina silloin tällöin löytyy helmi näitten silonahkasikojen joukosta :)

posliini on tosi vastenmieleisen näköinen sekä miehillä että naisilla. miesten mies ei ajele munakarvojaan eikä mistään muualtakaan! mitä karvaisempi sen parempi!

• meilläkin...

Sitä paitsi rakastan mieheni karvaista kroppaa siinä missä miestäkin! Itse kyllä ajelen ihan mukavuussyistä.

• koskaan..

nähnyt karvaista kullia. Pallit ovat kyllä karvaisia, ja kullin ympäristö, mutta itse kulli ei yleensä karvaa kasva. Karvojen ajelu on melko yleistä pienimunaisten joukossa ja myös miesten porukoissa viihtyvien joukossa, mutta sellainen suht-koht normaali mies ei moiseen alennu, eikä siihen ole mitään tarvetta.

• majuva

kyllä siinä kullin varressakin vähän karvaa kasvaa, ja se ajeleminen ei välttämättä ole pelkästään pienimunaisten, homojen tai pedofiilien hommaa. en pidä itseäni minään ed. mainituista ja silti siistin itse alapääkarvani siinä parranajon yhteydessä (joskus sen tekee myös vaimoni).

ETTÄ JOKAINEN OMALLA TYYLILLÄÄN.

• kansainvälinen--

yritysjohtaja menee maailmalla Bossin puku kahisten ja muna sileänä silkkiboxereissa.
        Juntit pitää enää vain "Amazonin sademetsää"
        harmaissa kukkakuviopitkiskalsareissaan.

• ei alennu

Normaali mies ei toki alennu ajamaan partaansakaan eikä leikkaamaan hiuksiaan.

• Tarzanko?
        ei alennu kirjoitti:

Normaali mies ei toki alennu ajamaan partaansakaan eikä leikkaamaan hiuksiaan.

kovin normaalilta ;)

• dklskfjdsldopfjk
        majuva kirjoitti:

kyllä siinä kullin varressakin vähän karvaa kasvaa, ja se ajeleminen ei välttämättä ole pelkästään pienimunaisten, homojen tai pedofiilien hommaa. en pidä itseäni minään ed. mainituista ja silti siistin itse alapääkarvani siinä parranajon yhteydessä (joskus sen tekee myös vaimoni).

ETTÄ JOKAINEN OMALLA TYYLILLÄÄN.

mitään vaimoa ole! mokoma naismainen karvanajelija! olet yököttävä!!!!!!!!!!!!

• majuva
        dklskfjdsldopfjk kirjoitti:

mitään vaimoa ole! mokoma naismainen karvanajelija! olet yököttävä!!!!!!!!!!!!

en viitsisi kommentoida noin asiattoman kanssa mutta silti ajan edelleenkin partani ja hiuksenikin lyhennän joskus kuten myös munakarvani,

edelleenkin jokainen omalla tyylillä.

• karvaa...

Minä en pidä kokonaan karvattomasta sukupuolialueesta miehellä. Sen sijaan on mahtavaa kun karvat ajelun jälkeen alkaa kasvamaan ja on lyhyt karvoitus. Ei siis niin lyhyt että pistelee :). Kaljut munaskut ei ole esteettisesti komeat siis MUN MIELESTÄ.

Mutta myöskään sellainen "normaalin" miehen pöheikkö jossa haisee pallihiki ja keskeltä pilkottaa jotain pyöreää ei lämmitä siis yhtään ;)

• 20v

Poikaystävä on viime aikoina heitellyt ilmoille muka vitsinä, että mitäs jos ajelisin munakarvani, hehhee. Alkaa tuntua siltä että se oikeasti suunnittelee ajelua, eikä mulla mitään sitä vastaankaan ole. Niinpä mua kiinnostaisi, että millä te ne karvanne poistatte? Eikö siinä ole ihan kauhea homma kun siellä on roikkuvaa ja ihopoimuja ja koloja ja muuta?

Itse oon ajellut vuosia, mutta oman alapään karvainen osuus tuntuu jotenkin yksinkertaisemmalta ja tasaisemmalta kuin miehen.

• Anonyymi00018
      UUSI

Itse olen ollut niin sanottu posliini jo useampi vuosi , mielestäni tuntuu ja näyttää paljon paremmalta. En enää anna alapään karvat kasvaa takaisin , kulli näyttää isommalta ja paremmalta ilman näitä rumia karvoja.
      M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      824
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe