Mikä on tärkein ero uuslestadiolaisuuden ja
vanhoillislestadiolaisuuden välillä?
Sori, jos kysymys tuntuu tyhmältä, mutta koko asia
on täysin vieras?
Ketä olette?
8
1657
Vastaukset 8
- se että
uusilla on TV otettu pois komerosta ja lupa maksu maksettu
- lexlax
Uuudestiheranneiden hoidossa usko on jotain pinnallisempaa ja vanhoillislaestadiolaisilla syvempää!
- Läpilukenut
Ketä on partitiivimuotoinen kysymys, johon tulee vastata partitiivissa, esim. olemme minua. Jos vastaus tuntuu kummalta, johtuu se vain kysymyksestä.
Kysy vaikkapa 'Kuka olet?' tai 'Keitä olette?'.
Oletkos lukenut entiset selvitykset uus- ja vanhoillislestadiolaisuuksien välisistä eroista tältä palstalta? - vastaa heti
kirkossa paljon uskonnottomia, skeptikkoja/agnostikoja, ateisteja
kirkko ei ole mikään yhteinäinen seurakunta maailmankatsomuksellisesti, teologisesti tai poliittisesti
ainoa asia mikä yhdistää kirkon jäseniä on se että he kaikki maksavat kirkollisveroa- Osin verovapaa
>ainoa asia mikä yhdistää kirkon jäseniä on se että he kaikki maksavat kirkollisveroa
En minä ainakaan maksa. Olen Adventtikirkon jäsen.
Voisit siis olla levittelemättä väärää tietoa.
Veronmaksu jollekin ev.lut. tai ortodoksikirkolle on marginaalista näpertelyä. Kunnallisverosta pitäisi päästä eroon. - asia on näin
Osin verovapaa kirjoitti:
>ainoa asia mikä yhdistää kirkon jäseniä on se että he kaikki maksavat kirkollisveroa
En minä ainakaan maksa. Olen Adventtikirkon jäsen.
Voisit siis olla levittelemättä väärää tietoa.
Veronmaksu jollekin ev.lut. tai ortodoksikirkolle on marginaalista näpertelyä. Kunnallisverosta pitäisi päästä eroon.Mikäli todetaan ulosotossa varattomaksi tai sakkoa ei muutoin saada perityksi, hänelle määrätään muuntorangaistuksena vankeutta.
Viime vuoden alussa oli sakon muuntorangaistusta vankiloissa suorittamassa 127 henkilöä.
Ulosottomiestä avustaa poliisi käsirautoineen ja pamppuineen. Ovet murretaan ja omaisuus anastetaan. - pakkovero
asia on näin kirjoitti:
Mikäli todetaan ulosotossa varattomaksi tai sakkoa ei muutoin saada perityksi, hänelle määrätään muuntorangaistuksena vankeutta.
Viime vuoden alussa oli sakon muuntorangaistusta vankiloissa suorittamassa 127 henkilöä.
Ulosottomiestä avustaa poliisi käsirautoineen ja pamppuineen. Ovet murretaan ja omaisuus anastetaan.Eihän se oikein ole,että kirkkoon kuulumattomat yhteisöt tai niiden omistajat joutuvat maksamaan kirkoille veroa. Tässä tuosta verosta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yhteis%C3%B6vero
Yhteisöjen ja yritysten voitoista siis menee 0,455% seurakunnille.
Viime vuonna kirkko pystyi kiristämään 100.000.000 euroa yrittäjiltä. - teutatess
pakkovero kirjoitti:
Eihän se oikein ole,että kirkkoon kuulumattomat yhteisöt tai niiden omistajat joutuvat maksamaan kirkoille veroa. Tässä tuosta verosta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yhteis%C3%B6vero
Yhteisöjen ja yritysten voitoista siis menee 0,455% seurakunnille.
Viime vuonna kirkko pystyi kiristämään 100.000.000 euroa yrittäjiltä.APRILLI PILAKSI .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862043Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391323Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu136993Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.214933- 80820
- 95803
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215714- 72685
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,51680On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69621
- 35601
- 37551
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427