toimiiko??
Jousimies mies ja neitsyt nainen???
9
3629
Vastaukset
- jos annat
paljon vapautta. Unohda mustasukksisuus. Kaveruus mahtavaa. Hauskaa on:D
T. NeitsytN joka tapailee jousimiesmiestä. - JousiNainenki
nämä ei käy oli se sitten mitenpäin tahansa!!!
- ei käy
sun mielestä? Onko kokemusta?
- i-cas
Itse olen JousimiesN ja olin pitkään suhteessa Neitsyt miehen kanssa.
Alussa kaikki meni lähes täydellisesti kunnes kuvaan hyppäsi kyltymätön mustasukkaisuus ja suuttuminen jokaisesta pienestäkin asiasta.
Toisinaan silloin kun meni hyvin, meni myös todella hyvin, muttakun huonot ajat taas koittivat niin sitä ne todella olivat!
Enää en neitsyttä itse ottaisi!
Todennäköisesti olet sinä joka tulet kärsimään suhteessa ja todellakin sen päätyttyä, Jousimiehellähän tunnetusti on monta rautaa tulessa. Anna Jouskarille tarpeeksi omaa vapautta, älä saa ylimääräisiä mustasukkaisuus kohtauksia tai muutenkaan ripustaudu jouskariin niin hommat voivat pelata täydellisesti :)
Jostain olen myös lukenut että "Jousimiehen psyyke ei kestä Neitsyttä"
ja minun kohdallani tuo piti kutinsa.- tietää
miten Jouskarin psyyke ei kestä Neitsyttä? Itse seurustelen Jousimiesmiehen kanssa ja ainakin nyt toimii hyvin ja meillä on todella kivaa kun ollaan yhdessä. Itse olen Neitsyt tosin nouseva merkkini on Kauris ja samoin on hänenkin.
- i-cas
tietää kirjoitti:
miten Jouskarin psyyke ei kestä Neitsyttä? Itse seurustelen Jousimiesmiehen kanssa ja ainakin nyt toimii hyvin ja meillä on todella kivaa kun ollaan yhdessä. Itse olen Neitsyt tosin nouseva merkkini on Kauris ja samoin on hänenkin.
Kyllä muakin sillon kiinnosti kun suhde oli aluillaan että "mitenniin ei Jouskarin psyyke kestä".
ja tämän tekstin luettuani...
"Jousimiesnaisen psyyke ei kestä Neitsytmiestä. Ainahan se on ihanaa alussa, mutta kun arki tulee, tulee se sitäkin harmaampana ja vain toiselle."
... olin kyllä ihmeissäni, mutta nykyään ymmärrän täysin. - muun kuin neitsyen kanssa
tietää kirjoitti:
suunnilleen. on sen verran viileä tyyppi. ei neitsyttä jaksa oikein kukaan.
- toimeen kenen
muun kuin neitsyen kanssa kirjoitti:
suunnilleen. on sen verran viileä tyyppi. ei neitsyttä jaksa oikein kukaan.
kanssa vaan. Parisuhteessa eläminen ei kyl oo ihan mun juttu. Tarvii nääs tilaa. Pettänyt en oo, mutta ahdistaa jos on liian sidottu ja silloin kriittisyys nousee pintaan...ja vit*** osaan. Muo on kyllä entiset poikaystävätkin jäänet kaikestahuolimatta kaipaamaan ja ottaisivat mut takas ihan milloin vain. Oon kuitenkin silti niin ihana tyyppi:D T. NeitsytN
- vapaudesta vielä
Jos Jousimiehen vapaus tarkoittaa sitä, että saa panna ketä tahansa ja tästä ei saa toinen osapuoli suuttua niin ompa sairas merkki. Itse NeitsyN ja olen todellakin ollut mustasukkainen ja loukkaantunut kun tyypillä on muita naisia vaikka kuinka paljon. Mutta JousiM ei minusta halua luopuakkaan soittelee ja lähettää viestiä. Ei kuulema halua menettää ystävyyttäni! Ja tämä JousimiesM on todella mustasukkainen jos juttelen esim. jonkun toisen miehen kanssa niin heti pitää alkaa kostamaan ja kertomaan kuka nainen on soitellut ja ketä on taas tavannut. Siis sairasta!
Jousimiehen psyyke ei tosiaan kestä Neitsyttä, koska neitsyt näkee sen valheellisuuden mitä Jousimiehessä on. Minä vaan tiedän mikä hän oikeasti on. Analysointi on tuottanut taas tulosta. Mun kanssa kannattaa olla vaan ihan oma ittensä - ei tartte teeskennellä parempaa kun on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982