Energiankulutus sairaana

Angelin@

Heippa!

Onko kenelläkään kokemusta siitä, kuluttaako elimistö enemmän energiaa sairaana? Osaako kukaan arvioida kuinka paljon?

9

12498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anroeksis

no ainakin kuumeessa peruskulutus on suurempi, mutta en kyllä osaa yhtään sanoa että paljonko? :o
      jostain joskus luin että 500kcal, mutta en tiedä ?

• laihtui

Laihtuisin jos tulisin sairaaksi. Miksi olen näin terve!!?? Ennenkun olin aina kipeenä niin olin laihempi.

• I-Want-To-Be-Invisible

Kipeenä on myös se kiva homma että ei tee mieli ruokaa ollenkaan. :) Mulla on ainakin kurkku sillon niin kipee ettei sais ees mitään alas

• annnnnnnnaa

niin ja muutenkin kipeenä ei tarvitse syödä tai ku porukat ei ihmettele yhtään miksei syö koska kipeenä just ei ole ruokahalua! ihanaa :>

oksennustauti olisi kyllä mukava..

• tyttöinenenenen

voi että ,olisimpa mäkin kipeenä jonkun viikon kaikki olis paremmin !
      ei tarttis mennä kouluun
      ei söisi mitään
      ja sjos olis joku maha tauti, niin siinä laihtuu aivan pakosti !

• Kuroine

Mä haluan aina välillä kuumeeseen! Sais pitää semmosen lepopäivän ja silleen. Ja jos sillon vieläpä laihtuis ni se olis ihanaa. Mutta mäpä en oo ollu koko anoreksian aikana kertaakaan kipeänä! Joka on musta aika kummaa! :o

• anorektikkko

joo hei mulla on ihan sama! nyt olen reilun vuoden verran sairastanut anoreksiaa enkä ole kokoaikana ollut kipeänä silleen kunnolla, jotain nuhaa vaa välillä! ja ennen oli aina ainakin se kerran vuodessa pahempi sairastelu - joskus kaksi tai kolmekin kertaa vuodessa mutta nyt ei sitten millään tule mitään pöpöjä! voi olisi niin mukavaa sairastaa viikko oikein kunnolla jotain ja kiloja vain lähtisi

• syopa

Alkaa toivoko etta sairastuisitte laihtuaksenne. Olen ollut syovasta terveena vuoden paivat, sairastuin paalle parikymppisena. Hoidot kylla laihdutti. Syomishairiokierteessa olen ollut reilu 10 vuotta, ettei vaan syopa olis osittain johtunu siita etta elimisto on/on ollut hyvinkin epatasapainosessa tilassa.

Ei kannata pelleilla terveytensa kanssa..

• hiiri

kukaa tässä ny syöpää toivonukkaa vaa flunssaa/mahatautia :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5160
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1574
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe