Energiankulutus sairaana

Angelin@

Heippa!

Onko kenelläkään kokemusta siitä, kuluttaako elimistö enemmän energiaa sairaana? Osaako kukaan arvioida kuinka paljon?

9

12191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anroeksis

no ainakin kuumeessa peruskulutus on suurempi, mutta en kyllä osaa yhtään sanoa että paljonko? :o
      jostain joskus luin että 500kcal, mutta en tiedä ?

• laihtui

Laihtuisin jos tulisin sairaaksi. Miksi olen näin terve!!?? Ennenkun olin aina kipeenä niin olin laihempi.

• I-Want-To-Be-Invisible

Kipeenä on myös se kiva homma että ei tee mieli ruokaa ollenkaan. :) Mulla on ainakin kurkku sillon niin kipee ettei sais ees mitään alas

• annnnnnnnaa

niin ja muutenkin kipeenä ei tarvitse syödä tai ku porukat ei ihmettele yhtään miksei syö koska kipeenä just ei ole ruokahalua! ihanaa :>

oksennustauti olisi kyllä mukava..

• tyttöinenenenen

voi että ,olisimpa mäkin kipeenä jonkun viikon kaikki olis paremmin !
      ei tarttis mennä kouluun
      ei söisi mitään
      ja sjos olis joku maha tauti, niin siinä laihtuu aivan pakosti !

• Kuroine

Mä haluan aina välillä kuumeeseen! Sais pitää semmosen lepopäivän ja silleen. Ja jos sillon vieläpä laihtuis ni se olis ihanaa. Mutta mäpä en oo ollu koko anoreksian aikana kertaakaan kipeänä! Joka on musta aika kummaa! :o

• anorektikkko

joo hei mulla on ihan sama! nyt olen reilun vuoden verran sairastanut anoreksiaa enkä ole kokoaikana ollut kipeänä silleen kunnolla, jotain nuhaa vaa välillä! ja ennen oli aina ainakin se kerran vuodessa pahempi sairastelu - joskus kaksi tai kolmekin kertaa vuodessa mutta nyt ei sitten millään tule mitään pöpöjä! voi olisi niin mukavaa sairastaa viikko oikein kunnolla jotain ja kiloja vain lähtisi

• syopa

Alkaa toivoko etta sairastuisitte laihtuaksenne. Olen ollut syovasta terveena vuoden paivat, sairastuin paalle parikymppisena. Hoidot kylla laihdutti. Syomishairiokierteessa olen ollut reilu 10 vuotta, ettei vaan syopa olis osittain johtunu siita etta elimisto on/on ollut hyvinkin epatasapainosessa tilassa.

Ei kannata pelleilla terveytensa kanssa..

• hiiri

kukaa tässä ny syöpää toivonukkaa vaa flunssaa/mahatautia :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe