Heippa!
Onko kenelläkään kokemusta siitä, kuluttaako elimistö enemmän energiaa sairaana? Osaako kukaan arvioida kuinka paljon?
Energiankulutus sairaana
9
12191
Vastaukset
- anroeksis
no ainakin kuumeessa peruskulutus on suurempi, mutta en kyllä osaa yhtään sanoa että paljonko? :o
jostain joskus luin että 500kcal, mutta en tiedä ?- laihtui
Laihtuisin jos tulisin sairaaksi. Miksi olen näin terve!!?? Ennenkun olin aina kipeenä niin olin laihempi.
- I-Want-To-Be-Invisible
Kipeenä on myös se kiva homma että ei tee mieli ruokaa ollenkaan. :) Mulla on ainakin kurkku sillon niin kipee ettei sais ees mitään alas
- annnnnnnnaa
niin ja muutenkin kipeenä ei tarvitse syödä tai ku porukat ei ihmettele yhtään miksei syö koska kipeenä just ei ole ruokahalua! ihanaa :>
oksennustauti olisi kyllä mukava..
- tyttöinenenenen
voi että ,olisimpa mäkin kipeenä jonkun viikon kaikki olis paremmin !
ei tarttis mennä kouluun
ei söisi mitään
ja sjos olis joku maha tauti, niin siinä laihtuu aivan pakosti ! - Kuroine
Mä haluan aina välillä kuumeeseen! Sais pitää semmosen lepopäivän ja silleen. Ja jos sillon vieläpä laihtuis ni se olis ihanaa. Mutta mäpä en oo ollu koko anoreksian aikana kertaakaan kipeänä! Joka on musta aika kummaa! :o
- anorektikkko
joo hei mulla on ihan sama! nyt olen reilun vuoden verran sairastanut anoreksiaa enkä ole kokoaikana ollut kipeänä silleen kunnolla, jotain nuhaa vaa välillä! ja ennen oli aina ainakin se kerran vuodessa pahempi sairastelu - joskus kaksi tai kolmekin kertaa vuodessa mutta nyt ei sitten millään tule mitään pöpöjä! voi olisi niin mukavaa sairastaa viikko oikein kunnolla jotain ja kiloja vain lähtisi
- syopa
Alkaa toivoko etta sairastuisitte laihtuaksenne. Olen ollut syovasta terveena vuoden paivat, sairastuin paalle parikymppisena. Hoidot kylla laihdutti. Syomishairiokierteessa olen ollut reilu 10 vuotta, ettei vaan syopa olis osittain johtunu siita etta elimisto on/on ollut hyvinkin epatasapainosessa tilassa.
Ei kannata pelleilla terveytensa kanssa.. - hiiri
kukaa tässä ny syöpää toivonukkaa vaa flunssaa/mahatautia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295