Löytyykö muita vastaavilla merkeillä varustettuja? Luonneanalyysini osui todella nappiin tuon oman syntymähoroskooppini osalta. No, olen sen aina tiennytkin etten ole ihminen helpoimmasta päästä, mutta ristiriitainen käytökseni esim rakkauden, läheisyyden ja vapauden suhteen selittynee tällä :) Skorpionithan ovat omistushaluisia ja mustasukkaisia, jousimiehet vapauttaan kaipaavia seikkailijoita.. Olen siis nainen.Ja varmaan loppuikäni sinkku *nauraa*
Jousimies, nouseva skorpioni..
3
891
Vastaukset
- tiikeriskorppioni
Voi miten tutulta kuulostaa, itse olen skorppioni ja nouseva jousimies. Nainen, en koskaan ole suostunut naimisiin asti ja sinkkuna
pysynyt suurimman osan elämääni. Alkaa tuntua, ettei sopivaa miestä ole keksitty vielä... - yksi skorpparin ja jousimie...
Minun karttani on kans yhdistelmä näistä kahdesta merkistä ja sinkkuja tässä ollaan. Jousimiehen levottomuus tuo kyllä oman lisämausteensa tämän skorpparin elämään, enkä varmasti ole helppo kesytettäväksi:)
- Kaksoi
Minä taas kaksonen, nouseva skopu... Ei ole ihan helppoa ollut täälläkään... :) Kaksonen kun ei perinteisestikään mikään seurusteluihme ole, eikä tuo skorpioni kyllä juurikaan paranna tilannetta. Halukkaista seukkailukumppaneista ei kyllä ole pulaa, mutta niin kranttu mä vaan oon, ja kaipaan suurta tunnetta, ennekuin voin edes etäisesti ajatella jonkin sortin sitoutumista. Sitoutuminenkaan ei kyllä kohdallani tarkoita niitä ihan perinteisiä kaavoja. Täyttä uskollisuutta kyllä, mutta vapautta ja itsenäisyyttä, omia menoja ja omaa aikaa enemmän kuin juuri kukaan on valmis antamaan. Sinkkuna siis....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741