Härkä ihana vai ei?

kärryltä pudonnut

Hei!onko härkä niin ettei koskaan anna anteeksi.Ystäväni on härkä,hän rakastaa erästä naista kovasti.Nämä kaksi on kokenut aikanaan kovan taistelun,mut nyt huomaan ystäväni riutuvan rakkaudesta kun ei tee asialle mitään.Mä oon kehottanu ottamaan asiasta selvää.Hän ei jostain syystä kykene tai pelkää jotain..tai en tiedä.Onko niin vaikea unohtaa?Kertokaas härät hyvä neuvo tai sit tämän härkäystäväni täytyy vaan ryytyä ja antaa asioiden olla.

4

1825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos on noin

saamaton että pitää ystävän kysellä neuvoa miten tehdä.

• kärryiltä..

Niin en mä muuten kysele puolesta vaan huolesta.surullista katsella vierestä.Niin onko kyse saamattomuudesta vai mistä?

• MusicGirl-78
        kärryiltä.. kirjoitti:

Niin en mä muuten kysele puolesta vaan huolesta.surullista katsella vierestä.Niin onko kyse saamattomuudesta vai mistä?

sinun kannattaa antaa olla, voit toki ystävänä antaa suuntaa osoittavia mielipiteitä, mutta kyllä se on niin että, kun härkä rakastuu se kuolee vaikka rakkauden puolesta... ei siinä ystävät voi auttaa.. mutta kuuntelu on jo paljon :) Härän pitää tehdä itse päätös jotta se voi jatkaa elämää... Yksi asia mikä auttaa, niin hänen pitäisi saada tilalle jokin korvaava asia, esim: harrastus tai uusi rakkaus....

• aikaa menee
        MusicGirl-78 kirjoitti:

sinun kannattaa antaa olla, voit toki ystävänä antaa suuntaa osoittavia mielipiteitä, mutta kyllä se on niin että, kun härkä rakastuu se kuolee vaikka rakkauden puolesta... ei siinä ystävät voi auttaa.. mutta kuuntelu on jo paljon :) Härän pitää tehdä itse päätös jotta se voi jatkaa elämää... Yksi asia mikä auttaa, niin hänen pitäisi saada tilalle jokin korvaava asia, esim: harrastus tai uusi rakkaus....

Kiitos kaikille härän ystäville! Aikaa menee, mutta emme petä ketään, rakastamme teitä!- Jos taas vihastumme jollekulle, niin sääli teitä...Aikaa kun riittää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1713
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      291
      1312
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1076
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      895
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe