Hei!onko härkä niin ettei koskaan anna anteeksi.Ystäväni on härkä,hän rakastaa erästä naista kovasti.Nämä kaksi on kokenut aikanaan kovan taistelun,mut nyt huomaan ystäväni riutuvan rakkaudesta kun ei tee asialle mitään.Mä oon kehottanu ottamaan asiasta selvää.Hän ei jostain syystä kykene tai pelkää jotain..tai en tiedä.Onko niin vaikea unohtaa?Kertokaas härät hyvä neuvo tai sit tämän härkäystäväni täytyy vaan ryytyä ja antaa asioiden olla.
Härkä ihana vai ei?
4
1796
Vastaukset
- jos on noin
saamaton että pitää ystävän kysellä neuvoa miten tehdä.
- kärryiltä..
Niin en mä muuten kysele puolesta vaan huolesta.surullista katsella vierestä.Niin onko kyse saamattomuudesta vai mistä?
- MusicGirl-78
kärryiltä.. kirjoitti:
Niin en mä muuten kysele puolesta vaan huolesta.surullista katsella vierestä.Niin onko kyse saamattomuudesta vai mistä?
sinun kannattaa antaa olla, voit toki ystävänä antaa suuntaa osoittavia mielipiteitä, mutta kyllä se on niin että, kun härkä rakastuu se kuolee vaikka rakkauden puolesta... ei siinä ystävät voi auttaa.. mutta kuuntelu on jo paljon :) Härän pitää tehdä itse päätös jotta se voi jatkaa elämää... Yksi asia mikä auttaa, niin hänen pitäisi saada tilalle jokin korvaava asia, esim: harrastus tai uusi rakkaus....
- aikaa menee
MusicGirl-78 kirjoitti:
sinun kannattaa antaa olla, voit toki ystävänä antaa suuntaa osoittavia mielipiteitä, mutta kyllä se on niin että, kun härkä rakastuu se kuolee vaikka rakkauden puolesta... ei siinä ystävät voi auttaa.. mutta kuuntelu on jo paljon :) Härän pitää tehdä itse päätös jotta se voi jatkaa elämää... Yksi asia mikä auttaa, niin hänen pitäisi saada tilalle jokin korvaava asia, esim: harrastus tai uusi rakkaus....
Kiitos kaikille härän ystäville! Aikaa menee, mutta emme petä ketään, rakastamme teitä!- Jos taas vihastumme jollekulle, niin sääli teitä...Aikaa kun riittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1287736Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?947262Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317182Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t186532Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736341Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465468Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv195445Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa745321Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475190