KOKEMUKSIA MONSTERISTA?

600

jep elikkä ois tarkotus laittaa monster600 vm.-98 minkälaisia kokemuksia porukalla on kyseisestä vermeestä ja mitä kannattaa ottaa huomioon/tsekata ku meen pyörää katsomaan. onko esim jakoremmin vaihtoväli minkäverran?..

4

3464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ducetin

      Oiskohan luokkaa 20000km tuo vaihtoväli, muistaakseni 10.000:ssakin niitä hihnoja vilkaistaan.

      Mutta noista kokemuksista yleensäkin noista fillareista saat ehdottomasti eniten tietoa tuolta:

      http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=a696cdb38019f2ea1251b65fc3b155f1;act=SF;f=39

      Siellä on noita eri keskusteluja eri malleista monen vuoden ajalta. Suosittelen.
      Mutta muuten tuommoinen 98 mallinen varmaan pitää sisällään samoja juttuja kuin muutkin samanikäiset ja mahdollisesti paljon ajetut fillarit.

      Itse varmistaisin lähinnä, että venttiilit on säädetty ja hihnat vaihdettu. Tai ainakaan en pitäisi itse siitä että saisin viedä mopon samantien siihen isoon huoltoon.

      Äänet on mahtavia, tulet tykkäämään;)

      • samisuhonen

        On pari monsteria ollut muuallakin kuin sängyssä :)

        Ihan hyviä laitteita, hyviä ajaa. Mutta en enää ostaisi, kun kyllästyin tehottomuuteen ja pieneen kierrosalueeseen. Siksi ajan nykyään japsi rivinelkuilla, lähinnä tietysti rataharrastuksenkin takia. Mutta jos kiinnostaa, osta ihmeessä, hyviä laitteita.


    • jussisi3

      minun mielestä vaihtoväli 30tkm ja alkuperäiset hihnat KALLIITA kannattaa etsiä vastaavanlaisia hihnoja hihnaliikkeistä alle puoleen hintaanItsellä ollut 600monster yamaha xjr1200:sen suorilla putkilla ja oli ÄÄNET

    • Vai suitsaa

      Olen katsellut "ensipyöräksi" Suzuki GS 450:aa ja Monster 600:sta. Olen ajanut viimeksi 20 vuotta sitten ja nyt olisi tarkoitus herätellä harrastusta uudelleen. Ajattelin alkaa ostamalla jonkun kohtuuhintaisen pyörän ja kokeilla tuliko moottoripyöräilystä taas harrastukseni. Tällä hetkellä kukkarolle soveltuvista pyöristä eniten silmää miellyttää Monsteri 600 ja Suzuki GS 450. Onko toi Ducati oikeasti 2x parempi kuin toi Suitsa? :-) Noin 2x arvokkaammaksi ainakin arvelen Ducatin pitoajan kuin Suitsan. Tehoahan tossa Suitsassakin sinänsä lienisi alkutarpeiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe