jep elikkä ois tarkotus laittaa monster600 vm.-98 minkälaisia kokemuksia porukalla on kyseisestä vermeestä ja mitä kannattaa ottaa huomioon/tsekata ku meen pyörää katsomaan. onko esim jakoremmin vaihtoväli minkäverran?..
Vastaukset 4
- ducetin
Oiskohan luokkaa 20000km tuo vaihtoväli, muistaakseni 10.000:ssakin niitä hihnoja vilkaistaan.
Mutta noista kokemuksista yleensäkin noista fillareista saat ehdottomasti eniten tietoa tuolta:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=a696cdb38019f2ea1251b65fc3b155f1;act=SF;f=39
Siellä on noita eri keskusteluja eri malleista monen vuoden ajalta. Suosittelen.
Mutta muuten tuommoinen 98 mallinen varmaan pitää sisällään samoja juttuja kuin muutkin samanikäiset ja mahdollisesti paljon ajetut fillarit.
Itse varmistaisin lähinnä, että venttiilit on säädetty ja hihnat vaihdettu. Tai ainakaan en pitäisi itse siitä että saisin viedä mopon samantien siihen isoon huoltoon.
Äänet on mahtavia, tulet tykkäämään;)- samisuhonen
On pari monsteria ollut muuallakin kuin sängyssä :)
Ihan hyviä laitteita, hyviä ajaa. Mutta en enää ostaisi, kun kyllästyin tehottomuuteen ja pieneen kierrosalueeseen. Siksi ajan nykyään japsi rivinelkuilla, lähinnä tietysti rataharrastuksenkin takia. Mutta jos kiinnostaa, osta ihmeessä, hyviä laitteita.
- jussisi3
minun mielestä vaihtoväli 30tkm ja alkuperäiset hihnat KALLIITA kannattaa etsiä vastaavanlaisia hihnoja hihnaliikkeistä alle puoleen hintaanItsellä ollut 600monster yamaha xjr1200:sen suorilla putkilla ja oli ÄÄNET
- Vai suitsaa
Olen katsellut "ensipyöräksi" Suzuki GS 450:aa ja Monster 600:sta. Olen ajanut viimeksi 20 vuotta sitten ja nyt olisi tarkoitus herätellä harrastusta uudelleen. Ajattelin alkaa ostamalla jonkun kohtuuhintaisen pyörän ja kokeilla tuliko moottoripyöräilystä taas harrastukseni. Tällä hetkellä kukkarolle soveltuvista pyöristä eniten silmää miellyttää Monsteri 600 ja Suzuki GS 450. Onko toi Ducati oikeasti 2x parempi kuin toi Suitsa? :-) Noin 2x arvokkaammaksi ainakin arvelen Ducatin pitoajan kuin Suitsan. Tehoahan tossa Suitsassakin sinänsä lienisi alkutarpeiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98974
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20827- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t120764Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔37674- 45656
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22606- 19596
- 39579
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 47505
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok110505- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7487