Kumiasussa

Latexmiia

Kumivaatteissa on ihanaa. Vietätkö sinä koskaan lauantaita kumiasu päällä?

69

11497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöntää

      etten ole kokeillut , olisikin kiva kokeilla sellaiset tiukat nahkaiset pikkuhousut ,joissa olisi kivesten ja peniksen läpimentävä tiukka reikä. :)

      Mistähän niitäkin löytyisi ?

    • nailonmies

      Vietänpä lauantaita useinkin ykisosaisessa kumikissapuvussa.Mahtava fiilis ja ryhdikäs olo, haluaisitko nainen tutustua;)

    • kumia päällä

      penistupella varustetut bokserit ja paita, kumisukat ja chapsit. Tuo kumin kiristävä, nuoleva tunne on fiilis jota ei voi toiselle selittää, eikä fetissisistä tietämätön ihminen edes voi sitä tajuta.

      • PAIKKANSA

        Totta joka sana mutta kohtalotovereita on aika vaikea löytää, lieneekö arkuutta


      • mukavampaa
        PAIKKANSA kirjoitti:

        Totta joka sana mutta kohtalotovereita on aika vaikea löytää, lieneekö arkuutta

        Ei luulis minulla mailaman ainoan naisen olevan joka tykää pitää kumiasua. Rohkeasti keskustelemaan niin löytyy se naisestakin pikku pervo joka nauttii rajusta seksistä kumipuku päällä.


    • kumiasuihin

      Monet kerrat on ollut ajatuksissa, mutta jostain syystä en ole toteuttanut salaista ja erittäin voimakasta halua hankkia täydellinen kumivaatetus.Johtuu kai osittain kumppanista joka ei ole syttynyt ajatukselle. Voisihan sitä kyllä etsiä kumppania kumivaatesessioihin ulkoakin.

      • kumissa

        Onko meitä tässä maassa niin vähän että aiheesta keskustelu hiipuu aina heti alkuunsa. Siitä päätellen miten sexiliikkeissä on kumiasuja kaupan voi päätellä aivan toista koska ei olisi sellaisia valikoimia tarjolla jos ei olisi menekkiä.


    • Yksi kumimies

      Kyllähän kumiasuja tulee käytettyä useinkin. Monesti laitan niitä muiden vaatteiden alle uloskin mennessä ja aina tuntuvat hyvältä kunhan ovat hyvin talkitut.

      • OK?

        Hei vaan kaikille ja pahoittelen ettei tämä minun viesti nyt ihan sovi aikaisempaan keskusteluun.

        Rakkaani kanssa seksi sujuu ihanasti ja melkein aina mies tai minä itse otan dildoni esiin.
        Se on ihanaa mutta kun minulle tulee sellainen olo että mitä jos mieheni ei tykkääkään?!
        Siis tarkoitan etten välttämättä itse kauheasti pitäisi siitä jos mieheni ottaisi teko pillun esiin kun harrastetaan seksiä..

        Osaako joku neuvoa?
        Ja mahtaako olla joku lelu joka olisi miehelleni "kiva yllätys"?
        Haluaisin hänellekin jonkun lelun :)


    • pariskunta....

      jossa MOLEMMAT pukeutuu usein myös muinakin päivinä kuin lauantaisin pvc-kumi asuihin

      • Latexmiia

        Joo tulee tosin muullonkin pukeuduttua kumiin kun lauantaina. Usein ulkomailla kaupungilla kumifarkut ja kumipaita.
        Olemme myös pari jossa molemmat ovat kumifetissin kahleissa


      • LatEX fET
        Latexmiia kirjoitti:

        Joo tulee tosin muullonkin pukeuduttua kumiin kun lauantaina. Usein ulkomailla kaupungilla kumifarkut ja kumipaita.
        Olemme myös pari jossa molemmat ovat kumifetissin kahleissa

        Meitä on kaksi paria ja ollaan pidetty kotona kumi iltoja. Tää mieltymys kun paljastu vahingossa niin sen jälkeen ensin tuli pututtua asiasta ja myöhemmin otettiin illanviettoon matkaan jotain asujakin.


      • Latexmiia
        LatEX fET kirjoitti:

        Meitä on kaksi paria ja ollaan pidetty kotona kumi iltoja. Tää mieltymys kun paljastu vahingossa niin sen jälkeen ensin tuli pututtua asiasta ja myöhemmin otettiin illanviettoon matkaan jotain asujakin.

        Kuulostaa hyvälle toi. Kannattaa kehittää


      • RubberLove
        LatEX fET kirjoitti:

        Meitä on kaksi paria ja ollaan pidetty kotona kumi iltoja. Tää mieltymys kun paljastu vahingossa niin sen jälkeen ensin tuli pututtua asiasta ja myöhemmin otettiin illanviettoon matkaan jotain asujakin.

        Me olemme vaimoni kanssa pukeutuneet kumiin jo vuosia. Saimme kimmokkeen eräältä ystävältä, joka pukeutui latex vaatteisiin arkenakin.
        Nyt minulla on jo catsuit päällä ja vaimolla kumisukat ja pitkä kumihame ja kumitoppi.


      • tiinapvc

        olisipas kiva keskustella lisää teidä kumi/pvc ihmisten kanssa "privana".
        löytyisikös yhteystietoja?


      • RubberLove
        tiinapvc kirjoitti:

        olisipas kiva keskustella lisää teidä kumi/pvc ihmisten kanssa "privana".
        löytyisikös yhteystietoja?

        Mistäs sut tavoittaa?


      • Anonyymi

        Millaisia asuja?


    • RubberLove

      Aloitin aamun kumifarkut jalassa aamulehden haulla. Naapurit ovat jo tottuneet, tietävät kiinnostukseni kumiin

    • Latexaa

      Kyllä on tullut hankittua aika paljon kumiasuja vuosien varrella. kumissa on sitä jotain, kiihottava matsku

    • Kumimies Vaasasta

      Vietän myös sunnuntai päivää kumiin pukeutuneena. Surffailu netissä sai aikaan taas tuon pakon pukeutua kumihaalariin...

      • lukee

        taitaa tulla asiaa kumikauppaan sillä alkaa niin poltella tuolla jalkovälissä. Jostain täytyisi vielä saada naiskumppani joka kumicatsuit päällä antaisi opastusta kumin saloihin?????????


      • Kumimies Vaasasta
        lukee kirjoitti:

        taitaa tulla asiaa kumikauppaan sillä alkaa niin poltella tuolla jalkovälissä. Jostain täytyisi vielä saada naiskumppani joka kumicatsuit päällä antaisi opastusta kumin saloihin?????????

        Aivan totta. Taitaa olla vain kaikki varattuja tai sitten muuten vaikeasti löydettäviä. Istuskelen tässä nytkin Latexan catsuit päällä ja nautin...


      • lohduttomalta
        Kumimies Vaasasta kirjoitti:

        Aivan totta. Taitaa olla vain kaikki varattuja tai sitten muuten vaikeasti löydettäviä. Istuskelen tässä nytkin Latexan catsuit päällä ja nautin...

        tämä viestisi mutta näin se taitaa mennä Toisaalta minusta tuntuu että aika moni kumi-tyttö taitaa kyhjöttää ujona ja häpeissään omassa nurkassa. Voisiko joku kuminaaras kommen-toida onko tässä mahdollisesti mitään perää???


    • RubberLove

      Moi kumifettarit. Olemme taas vaimon kanssa kumiasuissa. Catsuitit ovat päällä ja muutakin kumia. Lakanat ja tyynyt ovat kumia...
      Vaimo vetää farkkuja kumipuvun päälle ja menee käymään kaupassa

      • Anonyymi

        ihanaa onko kumisaappaita myös käytössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa onko kumisaappaita myös käytössä

        Mulla ainakin on, jatkuvasti. Kumin tuoksu ja kosketus!!! Niin asut kuin saappaatkin. Onko meitä muita?


    • Latex/PVC

      Juu meillä myös harrastetaan latex/PVC vaatteita. Aikaa tähän tosin on vain pari kertaa kuussa, mutta sitä aina innolla odotetaan. Kiihoittavaa, joka kerta... meillä n. 10 eria asua vaimolle ja mihelle n. 8 toisinaan latex- tai PVC-vaatteet. Tosin ihan sisäkäytössä :)
      Lisänä välillä on ruoskaa/käsirautoja/dildoja/liukuvoidetta anaaliseksiä/ ihan soft-hommaa... ehkä taas pääsiäisenä ;)

    • kokeilin muovikelmua

      Joo, mieltymys latexiin on kova, ja releitä on jonkin varran kaapissa. Eilen kokeilin plastic wrappia, eli aloitin tuorekelmulla, (joka on kyllä ihan liian pehmeää) ja sitten käärin ympärilleni sellaista pakkauskalvoa, siitä tuli mojova tunne.

    • Kumihullu

      Kumia on päällä ja rajusti. Sain tilaamani catsuitin ja se on kiihottava.
      Lisäksi on kumifarkut ja kumisaappaat sekä kuminen rotsi.

      • pukeutumista

        osaan kuvitella miltä tuntuu tällainen pukeutuminen. Todella fantastista näin kumifriikin näkökulmasta


    • Blackstyle

      Olen kumipaidassa ja kumifarkuissa perjantai illasta maanantai aamuun asti . Nukun kumipaita päällä.Olen käynyt kauppareissulla näissä asuissa usein.Parhaat kumiasut olen löytänyt Anti - Shopista

    • Anonyymi

      Niinpä. Kyllä ko. fetissin omaava haluaisi pukeutua kumiin niin usein kun vain pystyy. Olisi vaan kiva löytää kumppani, jonka kanssa voisi jakaa harrastuksensa, mutta enpä ole löytänyt fiksua naista, joka olisi aiheesta itsekin kiinnostunut. Se onkin käsittämättömän vaikeaa, sillä mies tulee helposti leimatuksi oudoksi friikiksi tai sairaaksi pervoksi, vaikka asiaa yrittäisi miten hienovaraisesti ja asiallisesti ottaa keskusteluun. Taitaa olla omalla päällään ajattelevat, kumifetisistileidit lähinnä satuolentoja - heitä on toistaiseksi yli 50-vuotisen elämän aikana tullut vastaan yhtä monta kuin kanalla on hampaita. Keke

    • Anonyymi
    • Tulee oltua asuissa aika usein, mutta ei noin erilaisesti kuin youtubessa, vaikkakin tuo on kiva juttu.

    • Anonyymi

      Savottamiehet käyttivät kumisaappaita.

    • Anonyymi

      Latexi on parasta päällä ja kiihottavaa.

      • Anonyymi

        Kerro kokemuksesta tarkemmin kun satut käymään tässä viestiketjussa.
        Toivoo vähän kumiasu kokemusta omaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kokemuksesta tarkemmin kun satut käymään tässä viestiketjussa.
        Toivoo vähän kumiasu kokemusta omaava.

        Mennyt jo 20 vuoden verran eri asuissa + maskit ja emäntä kans. Ett on jopa lomareissuilla haettu alan liikkeistä varusteita ja tilattu mitä löytyy.
        Viimeisin kesällä '22 oli raskas 1,2mm musta kumikokopuku extreme 3-way vetoketjulla alaosassa + hartoissa päävetoketju (sukelluspuku) minkä sain edullisesti tsekistä, kun yhen valmistajan loppuvarastoa tiputtivat ulos 300€/kpl+30€ tsekkipostilla kotiin.... hieno on!
        Nyt haaveena dominan käsittelyyn ja esim. Venus 2000 milking machine päälle, kaasunaamari....
        ethän mene mihinkään tai lypsetään koko ilta, uuh!🤪💜


      • Anonyymi

        Juu, siinä tiivistetyssä muodossa kaikki. Latexlauantai välttämätön päivä olla latexsissa.


    • Anonyymi

      Tietenkin

    • Jos luvassa on koko päivän vankeus lepositeissä ja katetrissa niin silloin on latex asu päällä 😍

    • Rakastan kumia ja latexia ja niitä asusteita löytyykin kaapista henkareilta useampiakin. Joskus harvoin tulee nautiskeltua niistä koko päivä mutta yleensä ovat käytössä vain sitomisleikkien aikana. Olisihan se kiva jos olisi kumppani kenen kanssa niistä voisi nautiskella vähän vaikka joka päivä 💕

    • 15 vuotta sitten,noin,tuli ostettua kumiset rintaliivit frankfurtista.
      Sellaiset joissa voi puhaltaa ilmaa sisään kuppeihin.
      Kun kävin kaupassa kyselemässä sellaisia (pieni sivuliike) myyjätär kysyi ettäkö naisystävälle. Sanoin että itselle.Hänelle syttyi silmiin heti erilainen katse ja hän kertoi että huomiseksi hän saa hommattua isommasta liikkeestä.
      Seuraavana päivänä liikkeeseen,seisoi jo kovin housujen alla ja siellähän kumirintsikat olivat.
      Sain samalla kutsun kumifettareiden tapaamiseen seuraavalle perjantai illalle.
      Se olikin villi porukka ja sain siellä kävellä kumiliivit päällä.

    • Anonyymi

      Mitä suosittelemme ekaksi aloittelijalle?

      • Anonyymi

        Heti ensimmäiseksi kumiasuksi kokovartalo kumicatsuit ja pukeutua siihen heti saatuaan kumicatsuitin jotta addictoituminen kumicatsuitiin tapahtuu mahdollisimma nopeasti.
        Siitä sitten alkaa loppu elämän aikainen nautinto kumicatsuit orjuudesta, kun joka päivä on mielessä kumicatsuit ja haluaa pukeutua joka päivä kumicatsuitiin.
        Kiikkeän piinallista tiukkaa nautintoa kaikille kumicatsuitiin sortuneille.


    • Anonyymi

      Mitä asua / asusteita suosittelette aloittajalle?

      • Anonyymi

        Vaikkapa kuminen paita ja kumishortsit. Jos paita on vetoketjulla, niin se on helppo pukea päälle.


    • Anonyymi

      Oletko kuulolla? Vieläkö on kumivaatteissa ihanaa vuosien jälkeen?
      31.12.2022. on lauantai. Otatko uuden vuoden 2023 vastaan kumiasussa ? Millainen kumiasu olis uuden vuoden vastaanottajaisissa päällä?
      Muutkin uudenvuoden vastaanottajat jotka pukeutuvat kumiasuun voivat vastata eikä ainoastaan Latexmiia?

      Kyllä olen lähes joka lauantai kumicatsuitissa. Todennäköisesti huomennakin.

    • Anonyymi

      Jäätynyt ketju.

    • Anonyymi

      KUMIASUT TODELLA IHANAT MUKAVAT PÄÄLLÄ MINULLA OLLU USEITA KUMIHOUSUJA PENIS PUTKELLA STRINGEJÄ, SUKKIA KUMI REISISAAPPAITA NAM NAM. T. OTTO SIVU 899.

      • Anonyymi

        Moi Otto! Kuulostaa siltä, että meillä on samanlaiset harrastukset. Mulla usein normaalivaatteiden alla kumialkkarit, penisputki ja kivesten ympärillä kuminen kalukukkaro kun käyn kaupungilla. Yöllä tietysti kumiset yöhousut.
        Usein myös kumisia penisrenkaita kun käyn m+m tapaamisissa. Oispa kiva jutella ja muutakin. Onko sulla kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Otto! Kuulostaa siltä, että meillä on samanlaiset harrastukset. Mulla usein normaalivaatteiden alla kumialkkarit, penisputki ja kivesten ympärillä kuminen kalukukkaro kun käyn kaupungilla. Yöllä tietysti kumiset yöhousut.
        Usein myös kumisia penisrenkaita kun käyn m m tapaamisissa. Oispa kiva jutella ja muutakin. Onko sulla kik?

        Mun kik runk54


    • Anonyymi

      Latexlauantai 4.2.2023.

    • Anonyymi

      Eilen 4.3.2023. Vietettiin latexlauantaita. Todella oli ihana lauantai. Ens lauantaina pukeudun jälleen kumi catsuitiin. Tehkää tekin samoin kumi catsuit ottaa uhrin omakseen ja alistaa nautintoon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­ts­­­um­­­me sinu­t kä­­­ym­­ään u­udessa cha­tis­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­joona! 👉 http://al-dzakirah.com/H/F7m3M7

    • Anonyymi

      Mulla on komea nahkatakki.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­us­­i s­eksi­­teatteri avautu­­­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­­kk­­­i­­­. Il­­­mo­­­ittau­­tumine­­­n ry­­hmä­ämm­e tääl­­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A5y6C9

    • Anonyymi

      Onko kukaan nyt lankalauantaina kumipuvussa?

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­tsum­me sinu­t kä­­­ym­­­ään u­­udess­a cha­­­tis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/X5r5W9

    • Anonyymi

      Vietän. Nyt lauantaina olen ollut jo 1.5 tuntia kumicatsuitissa ja masturboinut kerran. Tarkoitus olla kumicatsuitissa sunnuntaihin asti ja masturboita päivän alkana useita kertoja.

    • Anonyymi

      Kohta kumeissa!!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pervot on pervoi.

      • Anonyymi

        Kyllä suaki kiinnostaa, kun tänne asti tulit. Mitä pikemmin antaudut kumicatsuitin sisään sitä enemmän nauttisit.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulihan eilen lauantaina oltua kumicatsuitissa ihan alkaa olemaan perusjuttuja lauantaisin vartalo suorastaa vaatii päästä kumicatsuitiin.

    • Anonyymi

      Ilmanmuuta ja muut ilman.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe