Kuinka kauan Berberinskinkki pärjää yksin(huolehdittu tietenkin se että ruokaa ja juomaa on)jos lähtisin parin päivän reissulle 2-3päivää? Yksin vaihtoehto tietenkin on se että pyytää jonkun huolehtimaan sen aikaa liskostani, mutta kun en oikein mielelläni antaisi vieraiden käsiin Berberiäni.
Berberinskinkki ja lomalle lähtö?
3
557
Vastaukset
- riittää
että joku kävisi laittamassa sille valot päälle ja pois (jollei sulla ole sellaista automaattikatkasijaa) veden vaihto ja mahdollisesti ruokinta. minä ainakin olen reissuille lähtenyt ja esim. pistänyt äitini berberiä "hoitamaan" :)
- ....
kyllä berberit pärjää muutaman päivän yksinäänkin kunhan tosiaan valot on päällä tietyn ajan. itse ainakin jos on joku pikkuinen loma ollut niin olen vaan laittanut muutaman päivän ruoan ja puhtaan veden ja aina ovat pärjänneet. kyllähän ne voivat olla muutamia päiviäkin syömättä, eivätkä siitä mitenkään kärsi :)
- ^Däky^
.... kirjoitti:
kyllä berberit pärjää muutaman päivän yksinäänkin kunhan tosiaan valot on päällä tietyn ajan. itse ainakin jos on joku pikkuinen loma ollut niin olen vaan laittanut muutaman päivän ruoan ja puhtaan veden ja aina ovat pärjänneet. kyllähän ne voivat olla muutamia päiviäkin syömättä, eivätkä siitä mitenkään kärsi :)
Kiitos vastanneille! Nyt sitten minäkin uskalla lähteä parin päivän reissulle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45937