olen nähnyt netistä videoita parta-agamista jotka syövät pieniä hiiren poikasia ja muita liskoja niin kysyisin sitä ,että millon niille pitää antaa muuta kuin hyönteisiä ja onko pakko???
partiksesta
4
592
Vastaukset
- on sekasyöjiä
Pieninä ne syövät paljon eläinperäistä ravintoa, kuten hyönteisiä. Kasvisruokaa pitäisi tarjota myös joka päivä. Meillä noille on annettu lihanpaljoja ja sisäelintenpaloja silloin tällöin, ja myös hiiren pinkkejä. (eivät ole pakollisia) Kasvaessaan pääravinto on sitten kasviksista koostuva ruoka. Eli kasvaessa ravinnosta vähennetään eläinperäisiä aineksia. Omat aikuiset eivät juurikaan enää ötököistä perusta.
- ostaa
niin voiko ostaa partiksen juuri nyt tarkoitan sitä ,kun nehän menevät talvilevolle.olisin ostamassa parta-agamaa niin kyselen vähän ja kiitos vastanneille
- ovat jo talvilevolta
ostaa kirjoitti:
niin voiko ostaa partiksen juuri nyt tarkoitan sitä ,kun nehän menevät talvilevolle.olisin ostamassa parta-agamaa niin kyselen vähän ja kiitos vastanneille
heränneet. Monissa eläinkaupoissa olen nähnyt partiksia, jotka eivät ole talvilevolla lainkaan. Luulen, että tähän aikaan vuodesta useat lopettelevat talvilepoaan, tai ovat sen jo lopettaneet. Varsinkin kasvattajilla. Oletko hankkimassa aikuista vai poikasta?
- liskojen rakastaja
ovat jo talvilevolta kirjoitti:
heränneet. Monissa eläinkaupoissa olen nähnyt partiksia, jotka eivät ole talvilevolla lainkaan. Luulen, että tähän aikaan vuodesta useat lopettelevat talvilepoaan, tai ovat sen jo lopettaneet. Varsinkin kasvattajilla. Oletko hankkimassa aikuista vai poikasta?
niin,hankin poikasen koska en halua aikuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492