Katselin tuossa suomen euroviisukarsintojen finaalia... ja kiinnitin Hannan esityksessä huomota hänen vatsanseutuun... ei kait vaan?????? ei varmaankaan.
Missä miehet ratsastaa.......hyvää kevättä kaikille
Näinkö oikein??
6
2000
Vastaukset
- täytyy olla
tai sitten hän on vain lihonut ihan kauheasti.
- minäkin että
Olisiko haikara..
- Hannan mekko
minäkin että kirjoitti:
Olisiko haikara..
oli sen mallinen, eli rintojen alta löysä.Se antoi mielikuvituksillenne siivet.
- roikkunut
Hannan mekko kirjoitti:
rintojen alta löysänä, vaan aivan selvästi kummun päällä. Mistä syystä tuohon kohtaan oli päässyt massaa kertymään on sitten toinen kysymys.
- Poopi
Hannan mekko kirjoitti:
..ja kahden raskauden kokemusten tuomalla "silmällä" asioita tarkkailen. Mutta ainahan voi olla väärässä, eikä siinä mitään. Kukin "taaplaa" elämänsä omalla tyylillä. Hienoa, jos Hannaakin kiinnostaa äitiys.
Aurinkoista kevättä odotellessa.... - se...
Poopi kirjoitti:
..ja kahden raskauden kokemusten tuomalla "silmällä" asioita tarkkailen. Mutta ainahan voi olla väärässä, eikä siinä mitään. Kukin "taaplaa" elämänsä omalla tyylillä. Hienoa, jos Hannaakin kiinnostaa äitiys.
Aurinkoista kevättä odotellessa....justiinsa julistanu jossain lehdessä että ei käy enää puntarilla ja ystävät on sille rakkaimpia.
Kuuluisat sanat kun lihoaminen ei enää pysy hallussa ja miehiä ei näy enää oven takana..
Aivan sama, 2004 se oli HOT nyt tavallinen maatalouslomittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052