Mihin on haudattu Irwin Goodman? Tahtoisin kovasti käydä kunnioittamassa hänen muistoaan.
Irwin Goodmanin hautapaikka?
32
13542
Vastaukset
- käynyt..
Hämeenkyrössä Mäntyrinteen hautausmaalla.
- Näin on
Hämeenkyrössä ja kyseinen hautausmaa. Mene portista sisään ja kävelele noin puoleen väliin hautausmaata. Hauta on keskellä. Samassa haudassa on Antin äiti.
Olen käynyt muutaman kerran paikalla viemässä kukan ja siemaissut samalla oluen Antin muistolle. - lepoa kansalle
Näin on kirjoitti:
Hämeenkyrössä ja kyseinen hautausmaa. Mene portista sisään ja kävelele noin puoleen väliin hautausmaata. Hauta on keskellä. Samassa haudassa on Antin äiti.
Olen käynyt muutaman kerran paikalla viemässä kukan ja siemaissut samalla oluen Antin muistolle.Antakaa vainajien levätä rauhassa. Jos nautitte alkoholia haudan vierellä saatte syytteen hautarauhan rikkomisesta.
- Rommaani Porista
Näin on kirjoitti:
Olen käynyt muutaman kerran paikalla viemässä kukan ja siemaissut samalla oluen Antin muistolle.Kävin valokuvaamassa haudan 1991 ja uudelleen 2007, nyt oli ilmestynyt äiti mukaan o.s. Jokela. Horsmia, eli rentun ruusuja joku jaksaa tuoda haudalle, vaikka minä muistan Irwinin vallan erilaisista 60-luvun lauluista. Irwinin haudalle pitää tuoda neilikoita ja ruusuja, kuten minä.
- Kaksi porttia on
Näin on kirjoitti:
Olen käynyt muutaman kerran paikalla viemässä kukan ja siemaissut samalla oluen Antin muistolle.Oikean puoleinen portti
- Anonyymi
lepoa kansalle kirjoitti:
Antakaa vainajien levätä rauhassa. Jos nautitte alkoholia haudan vierellä saatte syytteen hautarauhan rikkomisesta.
Älä leperrä
Irvinin haudalla on pakko ottaa hömsyt!! - Anonyymi
lepoa kansalle kirjoitti:
Antakaa vainajien levätä rauhassa. Jos nautitte alkoholia haudan vierellä saatte syytteen hautarauhan rikkomisesta.
No just joo. Moni vie haudalle jopa viinapulloja.
- irwinlivenowandforev
Hakekaa youtubesta hakusanalla "irwin goodman live" löytyy paljon vanhaa live matskuu.
- Dimitry
En tiedä mistä taru irvinin kuolipaikasta on saanut alkunsa. Hän ei tosiaan kuollut misään 7tien varrella. Vaan Haminan sairaalan polilla. olin itse näkemässä viimeiset sydämmen lyönnit.
- Rauha muistolle
Onkohan Virolahdella kuolinpaikalla Muistoristi vielä paikoillaan?
https://foursquare.com/explore?near=49900, Virolahti - Hyvä Mies Goodman
Kansantaiteilijaa kyllä ikävä.Rehti laulaja eikä mikään moukuja. Onneksi meillä on vielä edes Jope Ruonansuu kun Gösta Sundqvistkin on poissa.
http://youtu.be/lLjW6W-AFo4- Anonyymi
Törppö! Etkö huomannut, että kommentoimasi kommentti on 8.11.12!
- miä vaan
Virolahden risti on paikoillaan. Joka joulu vien sinne kynttilän ja niitä on sinne muutkin vienny. Kesäsin siellä on kukkia ja on sinne muutama pehmolelukin eksynyt.
- JKTYYYY
HÄMEENKYRÖSÄ HAUTUMAALALLA
- po po poing
Wikin mukaan Irwinin kuolinpaikka oli Hamina, ei Virolahti.
Jossain sillä suunnilla se kuitenkin tapahtui, taisi olla Viipuriin menossa keikalle, kun oireet ilmenivät. - ran5
Mä vietin tänään nuoruuteni, ja aikuisiänkin, suuren suosikin, Irwinin, muisteloita. Kävin haudalla, auton mittariin tuli reissusta 291 km., autossa soi mennen tullen Irwinin cd-levy...vein haudalle uuden maljakon, kymmenen valkoista ruusua, kastelin myös muut kukat sekä suihkutin vedellä myös ison hautakiven puhtaaksi kaikista roskista, mitä siihen oli kiinni jäänyt. Toivottavasti joku kastelee kukkia jatkossa...paljon siellä tuntuu käyvän ihmisiä.
- öövin
Joskus 3-5 vuotta sitten vierailin haudalla ja sinne oli joku tuonut Irwinin Cd-levyn, nojaileeko nykyäänkin vielä ajoittain joku Antin levy hautakiveä vasten?
Kävisin itse katsomassa, mutta nykyään matkaa niin paljon ettei ole toistaiseksi pystynyt lähtemään.
Oli pakko nostaa vanhaa keskustelua ja kysyä tietäviltä, kai siellä edelleen ihmiset käy muistamassa.- Maailma on kaunis
Halauisin myös tietää saman asian. Olemme mieheni kanssa ajatelleet, että tänä kesänä käymme kunnioittamassa Antin muistoa Hämeenkyrössä.
- Kävin siellä
Kävin viime syksynä, isänpäivänä katsomassa antin hautaa kun muutenkin siellä kävin. Ei näkynyt levyä. Tallattu polki johti kivelle. Taitaa olla aikamoinen kansan vaellus kohde kesäisin.
- Foto
Kävin siellä kirjoitti:
Kävin viime syksynä, isänpäivänä katsomassa antin hautaa kun muutenkin siellä kävin. Ei näkynyt levyä. Tallattu polki johti kivelle. Taitaa olla aikamoinen kansan vaellus kohde kesäisin.
Laittakaa kuva
- EiTippaTapa
Koitan laittaa google-karttapalvelun avulla Mäntyrinteen hautausmaan tarkemmat kordinaatit, sitä en valitettavasti osaa kertoa missä tarkemmin on Irwinin hauta.
Ehkä paikallinen seurakunta osaa kertoa tarkemmin?
https://www.google.fi/maps/place/Mäntyrinteen hautausmaa/@61.6604344,23.2473934,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4688d45a5e6951cd:0x429cfd248b5dc410!8m2!3d61.6604319!4d23.2495821?hl=en
- Irrwwin
Miksiköhän Irwin Hämeenkyröön on haudattu? Hämeenlinnassa hän kasvoi, kävi koulunsa... ja mitä sitten?
- irwin87
Irwin muutti Riitan kanssa Hämeenkyrön Lavajärvelle asumaan. Tästä varmaan syy miksi haudattu Hämeenkyröön.
- Anonyymi
irwinin muistolle
- Anonyymi
Missä päin on Irwinin hauta mäntyrinteessä, lähellä kappelia?
Hän oli aikansa idoli, kunnon Hamppari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin on Irwinin hauta mäntyrinteessä, lähellä kappelia?
Hän oli aikansa idoli, kunnon Hamppari.Ei hauta ole Hämeenkyrössä vaan Hämeenlinnassa Irwinin kotikaupungissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hauta ole Hämeenkyrössä vaan Hämeenlinnassa Irwinin kotikaupungissa
Hämeenkyrössä on. Joka vuosi käyn synttäripäivän aikoihin muistamassa.
- Anonyymi
Jos haluatte nähdä millainen on Irwinin hautakivi, niin kuva löytyy helposti netistä
Kirjoitatte vain Antin etu-ja sukunimen ja sanan "hauta", niin kuva löytyy helposti.
Komea hautakivi Irwinillä. - Anonyymi
Täysin turhaa ruumiinpalvontaa meuhkata haudasta. Irwin on maatunut paskaksi jo aikoja sitten.
Muistelkaa Irwiniä MIELESSÄNNE missä ikinä olettekin, ja kuunnelkaa hänen musiikkiaan.- Anonyymi
Eikun mäntyriteelle ja yks kalja on rituaali!
- Anonyymi
hänen kuolin paikka on virolahdella mitta hauta on hämeenkyrössä
- Anonyymi
Kyllä paukut otan varmasti jos sinne päin menen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869