Tiibetinspanielille nimiä!

B&T

Meille on tulossa Black&Tan uros, Tipsu.
Sille pitäisi keksiä nimi..

Muutama ehdotus minulla kyllä on:
Otto
Santtu
Pablo

Kaikki muut kirjaimet käy, paitsi M ja K.

11

2797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyviä(kö?)

Tässä olis muutama ehotus:

Onni
      Leevi
      Vertti
      Nuutti
      Nasu
      Simo
      Simppa

• paljonkin

Tässä ehdotuksia, Eetu, Emppu, Chico, Onni, Taavi,Totti, Rölli, Remu, Simba, Laku...oisko noista apua ?

• koita käyttää

Minulla oli joskus juuri tuon värinen Tipsu, sen nimi oli Lupu. Nyt kaverillani on Iines kultainen noutaja ja Aku kissa. Sitten on Hessu naapurin koiran nimenä.:) Eli keksiihän noita. Siskolla on Nalle puh. Sitten myös keksii esim. kalenterista.
      Ottaa jonkun päivän mielessä tai viikon, ja sitten niistä nimpppari nimistä valitsee nnime. Oman hamsterin nimi tuli mummon synttäri päivänä, ja siellä lukihan Elli! :) Onnea vaan ihanasta tisusta, joka sinulle tulee!

• tipsu24

Kannattaa katsoa koirien nimiä koirakalentereiden takaa, (vaikka kaupassa, jos itsellä ei ole) esim. Ajaston kalentereiden takaa löytyy paljon koirien nimiä, et sieltä vaan etsimään tipsulle nimeä! :D

• tipsu24

Kannattaa katsoa koirien nimiä koirakalentereiden takaa, (vaikka kaupassa, jos itsellä ei ole) esim. Ajaston kalentereiden takaa löytyy paljon koirien nimiä, et sieltä vaan etsimään tipsulle nimeä! :D

Pablo on kyllä nuista sun keksimistä nimistä paras.

• Lapin akka

Rudolf (Ruttu), Adolf (Aatu), Napoleon (Nappi), mm.

• 2 tipsua

Itselläni on kaksi tipsupoikaa ja annoin nimet niille sillai, että huutelin kotona ääneen erilaisia nimiä. Makustelin sillai nimiä ja annoin sitten nimet sen perusteella, mikä kuulosti hyvältä. Kokeileppa vaan :)

• lesse
        2 tipsua kirjoitti:

Itselläni on kaksi tipsupoikaa ja annoin nimet niille sillai, että huutelin kotona ääneen erilaisia nimiä. Makustelin sillai nimiä ja annoin sitten nimet sen perusteella, mikä kuulosti hyvältä. Kokeileppa vaan :)

HIPPU

• tipsu9

Narttu tipsulle nimiä on tulos jouluna...........

• minä vaan

Tipu,Elli,dami,demi ja poikien nimiä olis Romeo,pulla,rasse,Rasmus,jeppe,elmo,nappi,casper

• koirafanii

Milla,Saku,hippu,nenni,pelle,iitu,lacoste,alli,Elli,roni,hilla/hillo:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13