Tiibetinspanielille nimiä!

B&T

Meille on tulossa Black&Tan uros, Tipsu.
Sille pitäisi keksiä nimi..

Muutama ehdotus minulla kyllä on:
Otto
Santtu
Pablo

Kaikki muut kirjaimet käy, paitsi M ja K.

11

2527

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyviä(kö?)

      Tässä olis muutama ehotus:

      Onni
      Leevi
      Vertti
      Nuutti
      Nasu
      Simo
      Simppa

    • paljonkin

      Tässä ehdotuksia, Eetu, Emppu, Chico, Onni, Taavi,Totti, Rölli, Remu, Simba, Laku...oisko noista apua ?

    • koita käyttää

      Minulla oli joskus juuri tuon värinen Tipsu, sen nimi oli Lupu. Nyt kaverillani on Iines kultainen noutaja ja Aku kissa. Sitten on Hessu naapurin koiran nimenä.:) Eli keksiihän noita. Siskolla on Nalle puh. Sitten myös keksii esim. kalenterista.
      Ottaa jonkun päivän mielessä tai viikon, ja sitten niistä nimpppari nimistä valitsee nnime. Oman hamsterin nimi tuli mummon synttäri päivänä, ja siellä lukihan Elli! :) Onnea vaan ihanasta tisusta, joka sinulle tulee!

    • tipsu24

      Kannattaa katsoa koirien nimiä koirakalentereiden takaa, (vaikka kaupassa, jos itsellä ei ole) esim. Ajaston kalentereiden takaa löytyy paljon koirien nimiä, et sieltä vaan etsimään tipsulle nimeä! :D

    • tipsu24

      Kannattaa katsoa koirien nimiä koirakalentereiden takaa, (vaikka kaupassa, jos itsellä ei ole) esim. Ajaston kalentereiden takaa löytyy paljon koirien nimiä, et sieltä vaan etsimään tipsulle nimeä! :D

      Pablo on kyllä nuista sun keksimistä nimistä paras.

    • Lapin akka

      Rudolf (Ruttu), Adolf (Aatu), Napoleon (Nappi), mm.

      • 2 tipsua

        Itselläni on kaksi tipsupoikaa ja annoin nimet niille sillai, että huutelin kotona ääneen erilaisia nimiä. Makustelin sillai nimiä ja annoin sitten nimet sen perusteella, mikä kuulosti hyvältä. Kokeileppa vaan :)


      • lesse
        2 tipsua kirjoitti:

        Itselläni on kaksi tipsupoikaa ja annoin nimet niille sillai, että huutelin kotona ääneen erilaisia nimiä. Makustelin sillai nimiä ja annoin sitten nimet sen perusteella, mikä kuulosti hyvältä. Kokeileppa vaan :)

        HIPPU


    • tipsu9

      Narttu tipsulle nimiä on tulos jouluna...........

    • minä vaan

      Tipu,Elli,dami,demi ja poikien nimiä olis Romeo,pulla,rasse,Rasmus,jeppe,elmo,nappi,casper

      • koirafanii

        Milla,Saku,hippu,nenni,pelle,iitu,lacoste,alli,Elli,roni,hilla/hillo:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe