Mukavaa...

pyrym

kun tänään on satanut lunta. Ollaan oltu koiran kanssa (pyreneittenmastiffi) metsässä ja juostu pellolla. Meidän pystiffi rakastaa lunta! On tosin vasta 4kk joten ei paljoa vielä muusta tiedä :) Josko se talvi tästä vihdoin tulisi?

Mitäs muut ovat touhunneet koirineen ja mitä koiria löytyy?

8

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surun keskellä

Kävin taas tänään koirani haudalla lemmikkieläinten hautausmaalla kuten jokaisena päivänä kolmen viime vuoden aikana. Matkaa tulee edestakaisin yli kuusikymmentä kilometriä. Elämässäni ei ole enää mitään kun koirani kuoli.Uutta koiraakaan en voi hankkia koska entistä ei voi millään korvata.

• ...

Kyllä lemmikin kuolemasta PITÄÄ päästä yli... Eri asia on on jonkin läheisen ihmisen.. Toi on ihan sairasta....

• Ransu08

Jouduin kanssa luopumaan rakkaasta nöffistä, 10-vuotiaasta.
        Muutama vuosi koiratta ja nyt sitten lapset yllätti jouluna ja sainkin lahjaksi koiran joka on petojen sukua.heh
        Elämä on myös luopumista, koitahan jaksaa.

• kenenkään
        ... kirjoitti:

Kyllä lemmikin kuolemasta PITÄÄ päästä yli... Eri asia on on jonkin läheisen ihmisen.. Toi on ihan sairasta....

arvostella kenen suru on sairasta ja kenen ei. Et varmaan ole itse kokenut lemmikkieläimen kuolemaa ; minä olen.Ja voin sanoa ettei surun yli voi päästä.mutta ajan kanssa se laimenee.En koskaan olisi vaihtanut uskollista lemmikkiäni, vähemmän epäaitoon ihmis-"ystävään".

• hohhoijjakkata

olisko ripaus realismia paikallaan?

• 123456
        ... kirjoitti:

Suru on jokaiselle henkilökohtasta.
        Et ilmeisesti ole tunteva ihminen.

Osanotot kaikille rakkaan lemmikkinsä menettäneille..

Kyllä se sattuu, tiedän =(

• v.i.l.i.j.o.n.k.k.a

Meidän parivuotias estrela poika on myös lumimies. Pyörii hangessa ihan innoissaan ( jos jostain sattuu löytymään). Etelä-Suomessa vähän vähänlaisesti.
      En tiedä mistä johtunee, mutta karvaa lähtee ihan simona. Johtuuko leudosta talvesta vai mistä. Ei karvanlähtöaika pitäisi vielä olla. Pitäiskö pojalle antaa jotain lisäravintoa vai mitä hittoa. Harjatessa lähtee todella paljon ja se on sieltä alusvillan puolelta... Poika asuu sisätiloissa ja hermo menee ku karvaa joka puolella....

• 123123123

Joo meillä kans leo puottaa villansa ihan miten sattuu, ei enään "vuodenaikojen" mukaan niinkun tässä joskus.. :)Ite en oo meijän koiralle mtn lisäravinteita antanu, harjannu vaan uskomattoman paljon.. Ja kun se karvan lähtö rajottuu ton aluvillan puolelle niin en hirveen huolissaan olis tilanteesta, jos sit rupee ns päällikarvaa irtoamaan tuppoina niin sit kiiruusti elukkatohtorille.. :)
        Mut nyt vaan paljon ulkoilua.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8817
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3762
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1332
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      996
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      817
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe