Mukavaa...

pyrym

kun tänään on satanut lunta. Ollaan oltu koiran kanssa (pyreneittenmastiffi) metsässä ja juostu pellolla. Meidän pystiffi rakastaa lunta! On tosin vasta 4kk joten ei paljoa vielä muusta tiedä :) Josko se talvi tästä vihdoin tulisi?

Mitäs muut ovat touhunneet koirineen ja mitä koiria löytyy?

8

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surun keskellä

      Kävin taas tänään koirani haudalla lemmikkieläinten hautausmaalla kuten jokaisena päivänä kolmen viime vuoden aikana. Matkaa tulee edestakaisin yli kuusikymmentä kilometriä. Elämässäni ei ole enää mitään kun koirani kuoli.Uutta koiraakaan en voi hankkia koska entistä ei voi millään korvata.

      • ...

        Kyllä lemmikin kuolemasta PITÄÄ päästä yli... Eri asia on on jonkin läheisen ihmisen.. Toi on ihan sairasta....


      • Ransu08

        Jouduin kanssa luopumaan rakkaasta nöffistä, 10-vuotiaasta.
        Muutama vuosi koiratta ja nyt sitten lapset yllätti jouluna ja sainkin lahjaksi koiran joka on petojen sukua.heh
        Elämä on myös luopumista, koitahan jaksaa.


      • kenenkään
        ... kirjoitti:

        Kyllä lemmikin kuolemasta PITÄÄ päästä yli... Eri asia on on jonkin läheisen ihmisen.. Toi on ihan sairasta....

        arvostella kenen suru on sairasta ja kenen ei. Et varmaan ole itse kokenut lemmikkieläimen kuolemaa ; minä olen.Ja voin sanoa ettei surun yli voi päästä.mutta ajan kanssa se laimenee.En koskaan olisi vaihtanut uskollista lemmikkiäni, vähemmän epäaitoon ihmis-"ystävään".


      • hohhoijjakkata

        olisko ripaus realismia paikallaan?


      • 123456
        ... kirjoitti:

        Kyllä lemmikin kuolemasta PITÄÄ päästä yli... Eri asia on on jonkin läheisen ihmisen.. Toi on ihan sairasta....

        Suru on jokaiselle henkilökohtasta.
        Et ilmeisesti ole tunteva ihminen.

        Osanotot kaikille rakkaan lemmikkinsä menettäneille..

        Kyllä se sattuu, tiedän =(


    • v.i.l.i.j.o.n.k.k.a

      Meidän parivuotias estrela poika on myös lumimies. Pyörii hangessa ihan innoissaan ( jos jostain sattuu löytymään). Etelä-Suomessa vähän vähänlaisesti.
      En tiedä mistä johtunee, mutta karvaa lähtee ihan simona. Johtuuko leudosta talvesta vai mistä. Ei karvanlähtöaika pitäisi vielä olla. Pitäiskö pojalle antaa jotain lisäravintoa vai mitä hittoa. Harjatessa lähtee todella paljon ja se on sieltä alusvillan puolelta... Poika asuu sisätiloissa ja hermo menee ku karvaa joka puolella....

      • 123123123

        Joo meillä kans leo puottaa villansa ihan miten sattuu, ei enään "vuodenaikojen" mukaan niinkun tässä joskus.. :)Ite en oo meijän koiralle mtn lisäravinteita antanu, harjannu vaan uskomattoman paljon.. Ja kun se karvan lähtö rajottuu ton aluvillan puolelle niin en hirveen huolissaan olis tilanteesta, jos sit rupee ns päällikarvaa irtoamaan tuppoina niin sit kiiruusti elukkatohtorille.. :)
        Mut nyt vaan paljon ulkoilua.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe