kun tänään on satanut lunta. Ollaan oltu koiran kanssa (pyreneittenmastiffi) metsässä ja juostu pellolla. Meidän pystiffi rakastaa lunta! On tosin vasta 4kk joten ei paljoa vielä muusta tiedä :) Josko se talvi tästä vihdoin tulisi?
Mitäs muut ovat touhunneet koirineen ja mitä koiria löytyy?
Mukavaa...
8
862
Vastaukset
- surun keskellä
Kävin taas tänään koirani haudalla lemmikkieläinten hautausmaalla kuten jokaisena päivänä kolmen viime vuoden aikana. Matkaa tulee edestakaisin yli kuusikymmentä kilometriä. Elämässäni ei ole enää mitään kun koirani kuoli.Uutta koiraakaan en voi hankkia koska entistä ei voi millään korvata.
- ...
Kyllä lemmikin kuolemasta PITÄÄ päästä yli... Eri asia on on jonkin läheisen ihmisen.. Toi on ihan sairasta....
- Ransu08
Jouduin kanssa luopumaan rakkaasta nöffistä, 10-vuotiaasta.
Muutama vuosi koiratta ja nyt sitten lapset yllätti jouluna ja sainkin lahjaksi koiran joka on petojen sukua.heh
Elämä on myös luopumista, koitahan jaksaa. - kenenkään
... kirjoitti:
Kyllä lemmikin kuolemasta PITÄÄ päästä yli... Eri asia on on jonkin läheisen ihmisen.. Toi on ihan sairasta....
arvostella kenen suru on sairasta ja kenen ei. Et varmaan ole itse kokenut lemmikkieläimen kuolemaa ; minä olen.Ja voin sanoa ettei surun yli voi päästä.mutta ajan kanssa se laimenee.En koskaan olisi vaihtanut uskollista lemmikkiäni, vähemmän epäaitoon ihmis-"ystävään".
- hohhoijjakkata
olisko ripaus realismia paikallaan?
- 123456
... kirjoitti:
Suru on jokaiselle henkilökohtasta.
Et ilmeisesti ole tunteva ihminen.
Osanotot kaikille rakkaan lemmikkinsä menettäneille..
Kyllä se sattuu, tiedän =(
- v.i.l.i.j.o.n.k.k.a
Meidän parivuotias estrela poika on myös lumimies. Pyörii hangessa ihan innoissaan ( jos jostain sattuu löytymään). Etelä-Suomessa vähän vähänlaisesti.
En tiedä mistä johtunee, mutta karvaa lähtee ihan simona. Johtuuko leudosta talvesta vai mistä. Ei karvanlähtöaika pitäisi vielä olla. Pitäiskö pojalle antaa jotain lisäravintoa vai mitä hittoa. Harjatessa lähtee todella paljon ja se on sieltä alusvillan puolelta... Poika asuu sisätiloissa ja hermo menee ku karvaa joka puolella....- 123123123
Joo meillä kans leo puottaa villansa ihan miten sattuu, ei enään "vuodenaikojen" mukaan niinkun tässä joskus.. :)Ite en oo meijän koiralle mtn lisäravinteita antanu, harjannu vaan uskomattoman paljon.. Ja kun se karvan lähtö rajottuu ton aluvillan puolelle niin en hirveen huolissaan olis tilanteesta, jos sit rupee ns päällikarvaa irtoamaan tuppoina niin sit kiiruusti elukkatohtorille.. :)
Mut nyt vaan paljon ulkoilua.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031247
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57901
- 41717
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654