suomeksi kun kerran englantia ei osaa. Näkihän sen euroviisuissakin. Kyllä hävetti kun mimmi yrittää vääntää englantia! Ja toinen juttu, vähän koreografiaa kehiin ja ehkä vähemmän herkkuja, enemmän liikuntaa. Aika pahannäköistä esiintyvältä taiteilijalta, ettei tuon enempää nuori ihminen välitä ulkonäöstään...
Ei pysty kuuntelee
3
918
Vastaukset
- jos ei osaa?
Hanna osaa laulaa, mutta ei englanniksi. Kauhea aksentti. Ai havtu liv bat yor still sleepin. ters notin tu sei auor tam has ran out. Yäk. Ulokomuoto Hannalla hyvä ei siinä mitään,mutta väärä kieli kuitenkin.
- Hanna-Fani (ikuisesti)
Nyt te liijoittelette jo aivan selkeästi! Hanna osaa laulaa mitä parhaiten englantia.
- Mutta kyllähän Hanna
Hanna-Fani (ikuisesti) kirjoitti:
Nyt te liijoittelette jo aivan selkeästi! Hanna osaa laulaa mitä parhaiten englantia.
osaa laulaa englanniksi mitä parhaiten mikäli haluaa. Mutta välillä Hanna yrittää painotella sanoja jolloin englanti kuulostaa tangerolta. Mutta esimerkiksi idolsissa ja euroviisuissa nähtiin, että kyllä Hanna osaaa englannniksi laulaa kuhan kun keskittyy laulamiseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052