Te kaikki Leijona naiset tai kai sitä rumissa ukoissakin löytyy. Jos Leijona nainen on ed. suhteissa joutunut ns. kynnysmatoksi, kuuntelemaan koko vittuilua esim. ulkonäöstään, kohdannut sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa. Toki ymmärrän jouskarina täysin ettei ihmisiin ja varsinkaan vastakkaiseen sukupuoleen enään luota. MUTTA, kun nyt sitten naista kehuu, kuuntelee ja yrittää auttaa, niin se ei olekkaan hyvä juttu. Jäävätkö Leijona merkkiset aina funtsimaan aiempia suhteitaan? Haluavatko kostaa kokemansa väkivallan. Etenkin naiset vastatkaa.
Yllättynyt
3
698
Vastaukset
- Leijona naaras
Voin vain puhua omasta puolestani...
Jokseenkin tuollaista kokeneena voin sanoa että tavallaan haudon negatiivisia kokemuksiani sen aikaa kunnes saan nuoltua haavani. Paranemisessa auttaa uuden kumppanin huomio ja sympatia...
Missään nimessä en haudo kostoa - varsinkaan syyttömille osapuolille.
Itse Leijonana tarvitsen huomiota enemmän kuin harva uskookaan. Aina, jatkuvasti, kokoajan.
En osaa arvata mikä on oman leijonasi kokemus ja kauanko siitä on kulunut, mutta minä kehrään kehumisesta, nautin jos joku todella KUUNTELEE ja arvostan suuresti toisen yrityksestä auttaa... - leijona n -81
Jos on edellinen suhde ollut vaikea ja kumppani on kohdellut väärin, ei varmasti ole horoskooppimerkistä kiinni se, että asian yli pääseminen on vaikeaa.
Valitettavaa on jos edellinen suhde heijastuu vielä nykyiseen kumppaniinkin. Selvästi tyttösi ei ole täysin päässyt "yli" entisestä suhteestaan vaan odottaa että sinä teet samat virheet ja hän voi näin ollen todeta "kaikkien miehien olevan sikoja". Kun on kerran pettynyt on helpompi olla varautunut ja pessimistinen kuin avata sydän uudelleen. Luottamuksen saavuttaminen ei ole helppoa..
Minä olen leijonan merkissä syntynyt ja edellinen suhteeni oli huono. Nykyisen kumppanin kanssa olen onnellinen vaikkakin alku oli meilläkin hankalaa. Oli vaikea luottaa jälleen miehiin, mutta onneksi nykyinen mieheni todisti että on olemassa hyviäkin vastakkaisen sukupuolen edustajia...
En tiedä mitä tarkoitit tuolla ettei kuunteleminen, kehuminen ja auttaminen ole "hyvä juttu". Kehoittaisin sinnikkäästi etenkin kuuntelemaan ja ymmärtämään naistasi. Todista hänelle että on olemassa muunkinlaisia miehiä kuin sellaisia, joihin hän on joutunut pettymään. Ei luottamus heti rakennu, mutta jos jaksat rinnalla kulkea ja pitää kädestä, varmasti teilläkin mahdollisuus yhteiseen onneen.
tsemppiä! :)- Nimetön
no tuota hän ei (siis leijona neito) ole halunnut sanoa mitään muuta kuin että unohda hänet, ja lopeta yhteydenpito yritykset. Laittoi jopa oman aikauisen poikansa soittamaan ja ilmoittamaan että jos todella naisesta välitän, annan hänen olla. Hän itse totesi monta kertaa jos poikki menee niin hän perään soittele, hän vaati aina minua soittamaan hänelle kun emme nähneet toisiamme. Hän aina kehuskeli mieslukumäärällään. Hän ei suostunut muuttamaan omaa tyyliään, mutta minun piti muuttaa oma elämäntyylini. en ikinä haukkunut häntä tahi ollut muutenkaan agressiivinen. En tiedä odottaakko vai unohtaakko. Jouskarina en luovuta kovin helposti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734