http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/72237.shtml
Kyllä kai nämä senttihuutokaupat ihan laillisia ovat, jos toimivat kunnolla, eikä mitään epäsylvyyksiä ilmene.
Senttihuutokaupat
149
95110
Vastaukset
- hyvälle...
ollakseen totta ei yleensä olekaan totta...
Voittavan huudon jälkeen kohde tosiaan aukeaa uudelleen...eli kyllä minulle tuli sellainen käsitys että melkoista vilunkipeliä se on...
Tosin en ole itse osallistunut mutta läheltä nähnyt...- on täyttä
paskaa,sillä tiedän sen aikoinaan ventti-arpojen myynnistä bingoissa,joissa laatikoissa oli nurkka,missä oli voitot.
Uskokaa tai älkää,sillä en niitä itse hyödyntänyt,koska sain niistä mukavan provikan myynnistä.
Tämä koski vain niitä ja ne oli painettu eri jutussa,kuin normaalit arvat.
Ne olivat hieman erilaisia,ja joku keksi sen ahneuksissann. - AjM
Kyllä voin sanoa että fiksuhuuto toimii. Olen itse voittanut ja saanut sieltä jo kolme Nokian kännykkää, robottiimurin, bluRay soittimen, Ipodeja
ja vielä jotain isompaakin. Se että siihen menee rahaa tottakai enemmän kuin voittajat yleensä tunnustavat. Minulla on mennyt noin 3000 euroa ja tavaraa on rahassa laskettuna tullut noin 10000 euron edestä. oitolla olen jos ajattelee että olisin kaiken tuon hakenut kaupasta. Se että voi lähteä käsistä on herkässä tuossa hommassa ja siksi kannattaa pitää maltti että milloin huuta ja milloin ei. Kannattaa myös muistaa että jos on paljon oikein "fanaattisia" huutajia niin antaa olla ja odottaa kun seuraavan kerran sam tuote tulee myyntiin. Turha tuhlata, aina niitä tulee uusia ja sitten vielä se että jos jätät kesken ja seuraava vie tuotteen niin kaksi seuraavaa saa joistain tuotteista pelitilille ilmaisia huutoja. - Huomannut tuon
AjM kirjoitti:
Kyllä voin sanoa että fiksuhuuto toimii. Olen itse voittanut ja saanut sieltä jo kolme Nokian kännykkää, robottiimurin, bluRay soittimen, Ipodeja
ja vielä jotain isompaakin. Se että siihen menee rahaa tottakai enemmän kuin voittajat yleensä tunnustavat. Minulla on mennyt noin 3000 euroa ja tavaraa on rahassa laskettuna tullut noin 10000 euron edestä. oitolla olen jos ajattelee että olisin kaiken tuon hakenut kaupasta. Se että voi lähteä käsistä on herkässä tuossa hommassa ja siksi kannattaa pitää maltti että milloin huuta ja milloin ei. Kannattaa myös muistaa että jos on paljon oikein "fanaattisia" huutajia niin antaa olla ja odottaa kun seuraavan kerran sam tuote tulee myyntiin. Turha tuhlata, aina niitä tulee uusia ja sitten vielä se että jos jätät kesken ja seuraava vie tuotteen niin kaksi seuraavaa saa joistain tuotteista pelitilille ilmaisia huutoja.Sunnuntaina kaksi kohdetta oli vierekkäin ja toisessa kohteessa kello kävi 19, 18, 17, 16 jne. Vieressä olevassa kohteessa taas 19, 18, 17, 6, 5 jne.
Aika kieroa peliä ja samoin huomasin, että kohde oli monta kertaa tarkistettavana, mutta alkoi aina uudelleen.
Rahastusta ja petosta koko Fiksuhuuto, sanon minä. - Nuijaa ruutuun
on täyttä kirjoitti:
paskaa,sillä tiedän sen aikoinaan ventti-arpojen myynnistä bingoissa,joissa laatikoissa oli nurkka,missä oli voitot.
Uskokaa tai älkää,sillä en niitä itse hyödyntänyt,koska sain niistä mukavan provikan myynnistä.
Tämä koski vain niitä ja ne oli painettu eri jutussa,kuin normaalit arvat.
Ne olivat hieman erilaisia,ja joku keksi sen ahneuksissann.Senttihuutokaupat ovat omasta mielestäni todella hauskaa ajanvietettä, kun muutenkin tykkään kaikesta intensiivisestä toiminnasta.
Pitää ymmärtää, että senttihuutokaupan käynti on hyvin kilpailuhenkistä, ja taitolaji missä joko kehittyy, tai ei kehity. Vähän samantapaista kuin vaikkapa pokeri.
Jos homman oppii hallitsemaan, niin on mahdollista huutaa tarvitsemansa viihde-elektroniikka lähes ilmaiseksi, tai sitten edellisen viestin esimerkin mukaisesti myydä tavaraa eteenpäin isolla voitolla.
http://nettihuutokauppa.info/
- arpajaista..
Kun huutaminen maksaa 1,90 euroa, ja korotus on vaan sentin, niin se on aivan sama maksaako tuote 1,56 vai 1,57 euroa kun kerran huutaminen itsessään on kalliimpaa.
Mielestäni kyse on siitä että kenellä käy tuuri sen suhteen että huuto jää viimeiseksi eikä kukaan korota sillä hetkellä. Arpajaista.- bnhj
Kyllä ihmiset jaksaa osallistua näihin arpajaisiin, niitähän nämä sentin korotukset on. Ja onko kukaan miettiny sitä että järjestävällä yrityksellä on varmasti aina taustavoimat mukana, jotka pitää huolen siitä että kaupan olevalle tuotteelle tulee riittävä " myyntikate" ennenkuin annetaan mennä vapaille markkinoille. Tätähän ei pysty kukaan todistamaan etteikö apulaisia olisi mukana ?? Kuten esim. senttihuutokaupassa oli tonnin arvoinen taulu tv, jolle hintaa tuli huutojen parusteella yli 14 000 eur... eikös olekin aika kivaa bisnestä ??
Pitäisi kyllä poliisin puuttua toimintaan jo senkin vuoksi että onkohan arpajaisvero asiat kunnossa ? Mutta järjestelmää ylläpitää ne " hullut" jotka sinne eurojaan heittävät, sentin nostoilla. - ei maksa
Fiksuhuuto.net laskuttaa huudosta, joista ei voi olla varma, että huutaako joku muukin.
Eli eipä tuo mikään huutokauppa ole.
Hyvä idea sinäänsä, mutta heidän pitäisi maksaa arpajaismaksuja.
Nykyisen lain mukaan heidän vissiinkin pitäisi vähän paremmin varoitella tyhmiä ihmisiä, he kun eivät ymmärrä kuinka monta huutoa voivat joutua tekemään saamatta tuotetta. Mutta kärsikööt tyhmyydestä.
- enään en huuda....
Huusin itselle Apple Macintoshia ja huutoni jälkeen ei tullut uusia huutoja. Luki pitkään aikaan, että tarkistetaan huutoja. Kesti noin pari minuuttia, kun se lähti taas alusta..
Ehdin jo korkata pullon voiton kunniaksi. Jotenkin jäi sellainen maku, että jonkinlaista vilunkia täytyy olla mukana.- en ole huutanut
mutta seurannut sivusta ja pari kertaa nähnyt kun huutoja ei tule lisää ja joku "voittaa" niin ruvetaan tarkastelemaan ja homma lähtee taas jatkumaan. Taitaa olla vähän vilunki peliä? Ite en aio osallistua näihin. Kyllä lottokin tuntuu "helpommalta" lue REHELLISEMMÄLTÄ!
- on tämäss
en ole huutanut kirjoitti:
mutta seurannut sivusta ja pari kertaa nähnyt kun huutoja ei tule lisää ja joku "voittaa" niin ruvetaan tarkastelemaan ja homma lähtee taas jatkumaan. Taitaa olla vähän vilunki peliä? Ite en aio osallistua näihin. Kyllä lottokin tuntuu "helpommalta" lue REHELLISEMMÄLTÄ!
se johtuu siitä että netti tökkii sivuilla välissä.
liikaa käyttäjiä ja serveri ei pysty toimimaan sekunnilleen sinun näytölläsi. muista painaa päivitystä säännöllisesti. - tai serverissä
liikaa käyttäjiä ja serveri ei pysty toimimaan sekunnilleen sinun näytölläsi. muista painaa päivitystä säännöllisesti. - haiskahtaa
Tuo kyllä silloin haiskahtaa vilunkipeliltä jos olet jo huudon voittanut ja sama homma taas lähtee alusta pyörimään ja itse et saa voittamaasi huutotuotetta ollenkaan. Niin silloin minun mielestäni se on vilunkipeliä aivan selvästi.
- vilunkia
JUU SAMA HOMMA OLI MINULLA KUIN SINULLAKIN ET OLISI PITÄNYT VOITTAA HUUTOJA EI TULLUT JA ALKOI ALUSTA PULLOA EN EHTINYT KORKATA MUTTA TYMPÄSEE TUOLLAINEN HOMMA.
- ainakaan minulla
on tämäss kirjoitti:
liikaa käyttäjiä ja serveri ei pysty toimimaan sekunnilleen sinun näytölläsi. muista painaa päivitystä säännöllisesti.Testasin bidd.fi sivuilla ja jonkun tuotteen kohdalla oli että minulla olisi korkein huuto. Ja vaikka kuinka hakkasin F5 nappia, minun huuto oli korkein loppuun asti. Sitten tuli se tarkistusteksti ja että huuto on päättynyt. Mutta sitten alkaakin alusta... että ei oikein innosta enää rahaa pistää näihin huijauksiin ellei systeemi parane...
- s-milli
vilunkia kirjoitti:
JUU SAMA HOMMA OLI MINULLA KUIN SINULLAKIN ET OLISI PITÄNYT VOITTAA HUUTOJA EI TULLUT JA ALKOI ALUSTA PULLOA EN EHTINYT KORKATA MUTTA TYMPÄSEE TUOLLAINEN HOMMA.
Entäs jos huudossasi oli aläikäisiä mukana?Nehän ovat voineet sekoittaa huudot/voittajan ja koska se ei ole sallittu,niin huutokohde pitäisi mitätöidä.
Mutte mistä sen voi tietää?
Pitääkö esim,pyytää kaikki tiedot ylläpitäjiltä,mikäli epäilee jotain.esim.alaikäisiä.
Niitäkin varmasti on paljon tuolla,ellei jopa joka kohteessa! - werty
Reps ihan täysin sun viestille ja etenki tolle että kerkesin jo pullon korkata voiton kunniaksi!Ei kannata lipasta ennenku tipahtaaa
- Oma vastuu
Samalla hetkellä kun sait "voittoviestisi" perille, sinne tuli kuitenkin useampi viesti, ja tarkat ajathan tarkistetaan operaattoreilta. Eli joku oli kuitenkin sinua piirun verran nopeampi.
Minä en nyt ymmärrä mikä näissä senttihuutokaupoissa on niin kamalaa. Kateellisten panettelua suurin osa paskapalautteesta, ihan varmasti. Onhan tuo mieletön liikeidea! Ehkä raja arpajaisiin on häilyvä, mutta onhan tuokin ennen perustamista lakimiesten kanssa tarkistettu.
Olen tuonne kaksi 39.90,- huutopakettia erinäisen satsin tekstiviestihuutoja tuhlannut mitään huutamiani tavaroita saamatta. Harmittaa, koska menin tuhlaamaan ja vielä sellaiseen mitä en edes olisi tarvinnut, mutta tuli himo. En välttämättä ihan heti ole sinne rahojani tarjoamassa uudelleen. Satunnaisesti saatan kännykällä joskus kokeilla huutaa, mutta huutopaketteja en enää osta, koska ne ovat liian "petollisia". Nappia klikkaamalla niin helposti kympit vaihtavat omistajaa.
Kyllähän se vaatii melkoisen tuurin ja juuri oikean ajankohdan, että saa haluamansa huudettua itselleen. Ajoitus on minusta tärkein. Joku tuote jää yleensä vähemmän mielenkiintoiseksi kuin jotkut toiset joista tapellaan kynsin ja hampain, ja joku onnistuu nappaamaan sen sitten ihan naurettavaan hintaan.
Ei ole kauan, kun joku sai iMacin itselleen vaivaisilla kahdeksalla eurolla. Nyt kun edellisen kerran kun näin huudossa iMacin, hinta kipusi reippaasti yli sadan euron. Ajoitus ennen kaikkea.
Joku voi saada sopivana aikana tavaran lähes ilmaiseksi, vaikka lähettäisi palveluun ensimmäisen huutoviestinsä ikinä.
Minun mielestä tuossa liikeideassa ei ole mitään pahaa, eikä se minusta ole ole kusetusta. Osaahan normaali ihminen nyt lukea sieltä ohjeet ja säännöt, ja päättää sitten omilla aivoillaan, osallistuuko touhuun vai ei. Houkutus on tottakai suuri kun poskettoman halpaa viihde-elektroniikkaa ym. tavaraa on tarjolla. Huomattu on, että "tappioita" kokeneina jättävät sitten touhun sikseen, kuten minä. Itseään saa syyttää. Minä en ainakaan syytä tyhmästä päästäni kaverien hienoa oivallusta. - että,.
aika usein niihin tulee se tarkistetaan huutoja -teksti mut se johtuu vaan siitä että on tullu juuri ennen huutojen loppumista niin monta uutta huutoa, että järjestelmä tarkistaa mikä niistä oli viimeisin. tarkistuksen päättymisen jälkeen laskuri alottaa alusta ja senhetkinen tuotteen hallussapitäjä on siis viimeisin huutaja
- VOITTAJA OLEN MÄ
en ole huutanut kirjoitti:
Olen itse voittanut fiksusta navigaattorin hintaan 8,28 € ja skootterin hintaan 44 € ja playstation 3 hintaan 2,43 € ja kaikki tullo täydellisesti perille !!
Syynä siihen että joillekin tapahtuu niin ettän näytössä lukee tarkistetaan viimeisiä huutoja ja sen jälkeen kello lähtee tikittämään on se että joku tai jotkut ovat huutaneet samaan aikaan ja se nähdään kerta kaikkiaan siinä että kello lähtee uudelleen pyörimään!!!! KATEELLISET PASKAT !!!!!!!!
- onpi
tosin huutokaupan järjestäjä.
Pääsivulla esim Nokia 5610 myyty hintaan 7.69€, ja yksi korotus maksaa 1.6€ tienaavat mukavasti 1230€.
Joku onnekas tosin aina voittaa myös, kyllä tuo mun mielestä tavalliset arvat voittaa, on se ainakin jännempää. Veikkaus tosin voi olla eri mieltä.- VOITTAA
Hyväntekeväisyys on ihan eri asia. Tässähän on tarkoituskin, että järjestäjä tienaa.
Liiketoiminnasta kyse, ja joku on keksinyt hyvän ja helpon tavan tienata.
Huutakaa vain.. kohta on Suomessa taas yksi uusi nettimiljonääri:))
( Tai ehkä pari, jotka ovat tämän takana )
- Laalaa2 huusi neljä kertaa ...
Olen tänään huutanut jo viidesti tota applen konetta ja aina Laalaa2-nikki huutaa päälle uuden. Nyt tuo Laalaa2 huusi neljä kertaa peräkkäin. Jotenkin heräsi epäilys, olisiko se robotti.. Mitä hemmetin järkeä huutaa samaa tuotetta neljäkertaa peräkkäin antaen mahdollisuuden muille huutaa. Sekunnit kävi lähes nollassa, kun laalaa2 päätti tehdä uuden huudon.. Haiskahtaa vähän vilungille
- Se on vaan kestävyyslaji mi...
Ei ole vilunkia. olen voitanu yhteensä jo:
kotiteatterin
2x digiboksia
kaukosäätimen
psp;n
Canonin kameran
Nokia 5310
ja pyörän.
pari viikkoa aktiivisesti vahdanneena.
jollain 500-600€ ostanut huutoja. - jeehhhh
Se on vaan kestävyyslaji mi... kirjoitti:
kotiteatterin
2x digiboksia
kaukosäätimen
psp;n
Canonin kameran
Nokia 5310
ja pyörän.
jollain 500-600€ ostanut huutoja.Maistuis mullekki, kyl siit voitolle jää jos noin paljon tavaraa voittaa, nii myy sitte vaikka eteenpäin :)
- kirjoitus.
kotiteatterin
2x digiboksia
kaukosäätimen
psp;n
Canonin kameran
Nokia 5310
ja pyörän.
jollain 500-600€ ostanut huutoja.Pistäkää vaan rahat humpuukiin?Kaveri yllä puhuu sekavia,uskokoon ken usko`?
- jkk 55v
jep se on bisnes pyörittäjälle,laskekaapas huviksenne paljonko tienaavat;esim, tuote arvoltaan 155€ sitä huudetaan niin,että se menee kaupaksi hintaan 23,67€ kun yksi "huuto" maksaa keskimäärin 1€. tuote maksoi pyörittäjälle 155€ he saivat siitä n,2367€.laske erotus huh huh olispa resursseja pistää € "huutokauppa" pystyyn.olen heille kateellinen.......
- mitä sattuu
kirjoitus. kirjoitti:
Pistäkää vaan rahat humpuukiin?Kaveri yllä puhuu sekavia,uskokoon ken usko`?
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73416873
noita fiksusta voittaneita on tuolla aika paljon. - Laalaa2
Tässä laalaa, olen tosiaan ihan ehta immeinen, mua kans ottaa päähän tuo ihme sekuntipelleily. Ihan piruuttani korotan aina heti päälle, niinhän se Tavastkengän poikakin teki. Terveisiä vaan kaikille, älkää lannistuko, kyllä ihmiset tähän kypsyy ajan oloon.
- sds3fdedf4f
Laalaa2 kirjoitti:
Tässä laalaa, olen tosiaan ihan ehta immeinen, mua kans ottaa päähän tuo ihme sekuntipelleily. Ihan piruuttani korotan aina heti päälle, niinhän se Tavastkengän poikakin teki. Terveisiä vaan kaikille, älkää lannistuko, kyllä ihmiset tähän kypsyy ajan oloon.
Heh ei ole tyhmä se joka pyytää vaan se joka maksaa.
Tuossa pelissä varmasti voittaa järjestäjä. On järjestäjän etu että tulee paljon huutoja.
PELINJÄRJESTÄJÄ VOI HUUTAA ITSE ILMAISEKSI! Ja siten varmistaa itse että jää voitolle!
Ettekö te näin yksinkertaista huijausta tajua! - viitsi?
mitä sattuu kirjoitti:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73416873
noita fiksusta voittaneita on tuolla aika paljon.Mistä kukaan tietää yhtään mitään tuosta hommasta? Millä tarkistaa miten mikäkin menee? Täyttä rahankeruuta.
- sdsdsdsds2
sds3fdedf4f kirjoitti:
Tuossa pelissä varmasti voittaa järjestäjä. On järjestäjän etu että tulee paljon huutoja.
PELINJÄRJESTÄJÄ VOI HUUTAA ITSE ILMAISEKSI! Ja siten varmistaa itse että jää voitolle!
Ettekö te näin yksinkertaista huijausta tajua!Tämä homma on varma huijaus; nimittäin jos tuotteesta ei tule voittoa; niin järjestäjä luo oman tutun voittajaksi.
Tämä on loistava rahantekokone.. .. järjestäjälle. Toki joku saa halvan tuotteen ja se aiheuttaa mielikuvan että tässä saa halvalla tavaraa..
Nooh, kyllä tämä kusetus jonkun ajan pyörii, sitten siirrytään ulkomaille..
:-) - matsuke
sdsdsdsds2 kirjoitti:
Tämä homma on varma huijaus; nimittäin jos tuotteesta ei tule voittoa; niin järjestäjä luo oman tutun voittajaksi.
Tämä on loistava rahantekokone.. .. järjestäjälle. Toki joku saa halvan tuotteen ja se aiheuttaa mielikuvan että tässä saa halvalla tavaraa..
Nooh, kyllä tämä kusetus jonkun ajan pyörii, sitten siirrytään ulkomaille..
:-)Tässä esimerkki rahastuksesta:
Laitan senttihuutokaupan digiboksista pystyyn johon tulee 500 huutoa ja hinnaksi siis 5 euroa.
Järjestäjänä saan 500 x 1.2euroa (tekstari) eli 600 euroa.
Annan voittajalle 5 eurolla digiboksin ja saan itse voittoa 595 euroa.
Voitan varmasti sillä jos huutoja tulee vähän laitan itseni voittajaksi! - ajh
sds3fdedf4f kirjoitti:
Ettekö te näin yksinkertaista huijausta tajua!Miksi ihmeessä sivun pitäjät harrastaisivat vilunkipeliä, kun rahaa tulee muutenkin ovista ja ikkunoista? Huijaamisesta jäisi takuulla kiinni ennnemmin ja myöhemmin ja leikki loppuisi siihen kokonaan.
- Rahalla
kotiteatterin
2x digiboksia
kaukosäätimen
psp;n
Canonin kameran
Nokia 5310
ja pyörän.
jollain 500-600€ ostanut huutoja.Olisit saanut kaupastta liki,HALOO, veikauksen arvalla osto hinta,voitto sama kun osto hinta,on raaputuksen iloa. Hyvä kun on tälläsiä pahvi päitä olemassa.
- tuo pyörä
Rahalla kirjoitti:
Olisit saanut kaupastta liki,HALOO, veikauksen arvalla osto hinta,voitto sama kun osto hinta,on raaputuksen iloa. Hyvä kun on tälläsiä pahvi päitä olemassa.
on 500€ arvoinen. joten ihan hyvin tuossa voitolla ollaan. Lyhyt matematiikka kenties?
- minä vain
matsuke kirjoitti:
Tässä esimerkki rahastuksesta:
Laitan senttihuutokaupan digiboksista pystyyn johon tulee 500 huutoa ja hinnaksi siis 5 euroa.
Järjestäjänä saan 500 x 1.2euroa (tekstari) eli 600 euroa.
Annan voittajalle 5 eurolla digiboksin ja saan itse voittoa 595 euroa.
Voitan varmasti sillä jos huutoja tulee vähän laitan itseni voittajaksi!Unohtui tuosta laskelmasta se, että jokainen tuote nyt kuitenkin maksaa, ettei nyt sentään
koko summa jää, vaikka hyvästä bisneksestä kyllä
on kysymys - jeppulissentää
jkk 55v kirjoitti:
jep se on bisnes pyörittäjälle,laskekaapas huviksenne paljonko tienaavat;esim, tuote arvoltaan 155€ sitä huudetaan niin,että se menee kaupaksi hintaan 23,67€ kun yksi "huuto" maksaa keskimäärin 1€. tuote maksoi pyörittäjälle 155€ he saivat siitä n,2367€.laske erotus huh huh olispa resursseja pistää € "huutokauppa" pystyyn.olen heille kateellinen.......
Joo on se laillista ja vielä sen verran kommentoin tota ed. viestiä että se huuto maksaa paikasta riippuen 1.90 euroa per huuto eli kaikki voivat sen perusteella laskea kuinka paljon tuote tuottaa huutokaupan pitäjälle. Onhan se kivaa saada joku tuote halvalla. Esim. jos itse joudut maksamaan jostain 200 euron tuotteesta vaikka 13 euroa niin siitä lasket ensin omat puhelin maksusi plus muut soittajat niin eipä se enää niin kovin halpa ollutkaan mutta aina löytyy ns. "hölmöjä" jotka ovat tällaisten palvelujen kannattajia.
Terveisin tämä kuuluu samaan kategoriaan kuin nuo kuuluisat pikavipit. - Entinen fiksuttaja
sds3fdedf4f kirjoitti:
Ettekö te näin yksinkertaista huijausta tajua!Olen kanssasi täysin samaa mieltä että huijausta tämä kaikki on! Ostin tässä taannoin itselleni pari huutopakettia ja aloin huutamaan eräitä tuotteita, tyhmä kun olin! Totesin tuossa jokin aika sitten kun huusin nimimerkillä yhtä tuotetta siinä missä muutkin nimelliset että onpa merkillistä kun sopivan "kisailun" jälkeen huutajat rupesikin olemaan nelinumeroisia "ihmisiä"?? Heräsi pieni epäluulo että mikä tässä on homman nimi, nimimerkillä olevat huutajat kaikkosivat ihan yhtäkkiä, joku saattoi tietysti yrittää uudestaan mutta taas tuli neljä huutoa peräkkäin ja kaikki huutajat olivat nelinumeroisia??? Siinäpä sitten korottavat hintaa ihan kivasti että sitten loppuviimein se joka tuotteen saa itselleen maksaa siitä enemmän kuin oli ehkä alunperin suunnitellut tekevänsä!!! Että näin meillä täällä...
- Voittajan on hyvä hymyillä ...
kotiteatterin
2x digiboksia
kaukosäätimen
psp;n
Canonin kameran
Nokia 5310
ja pyörän.
jollain 500-600€ ostanut huutoja.:))))))))))))))))
- okfgjhfgti
Entinen fiksuttaja kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä että huijausta tämä kaikki on! Ostin tässä taannoin itselleni pari huutopakettia ja aloin huutamaan eräitä tuotteita, tyhmä kun olin! Totesin tuossa jokin aika sitten kun huusin nimimerkillä yhtä tuotetta siinä missä muutkin nimelliset että onpa merkillistä kun sopivan "kisailun" jälkeen huutajat rupesikin olemaan nelinumeroisia "ihmisiä"?? Heräsi pieni epäluulo että mikä tässä on homman nimi, nimimerkillä olevat huutajat kaikkosivat ihan yhtäkkiä, joku saattoi tietysti yrittää uudestaan mutta taas tuli neljä huutoa peräkkäin ja kaikki huutajat olivat nelinumeroisia??? Siinäpä sitten korottavat hintaa ihan kivasti että sitten loppuviimein se joka tuotteen saa itselleen maksaa siitä enemmän kuin oli ehkä alunperin suunnitellut tekevänsä!!! Että näin meillä täällä...
Nii, jos olit sattunut huomaa että asetuksista pystyy muuttaaan näkyykö huutajana nikki numero vai nimi..yrittävät näin uskoteltua huutajat että olisi enemmän porukkaa huutamassa ja toiset lopettais sen takia...
- virallinen valvoja
ajh kirjoitti:
Miksi ihmeessä sivun pitäjät harrastaisivat vilunkipeliä, kun rahaa tulee muutenkin ovista ja ikkunoista? Huijaamisesta jäisi takuulla kiinni ennnemmin ja myöhemmin ja leikki loppuisi siihen kokonaan.
"Miksi ihmeessä sivun pitäjät harrastaisivat vilunkipeliä, kun rahaa tulee muutenkin ovista ja ikkunoista? Huijaamisesta jäisi takuulla kiinni ennnemmin ja myöhemmin ja leikki loppuisi siihen kokonaan."
Huijaamisesta on vaikeaa jäädä kiinni jos softat pyörivät heidän omilla palvelimillaan ja kukaan ei niitä valvo.
Rahaa tulee vain silloin jos tuotteen oikea hinta kattaa txt-viestikustannukset. Riskit toiminnan alkuvaiheessa (ja myöhemminkin) ovat erittäin isot isoihin tappioihin... Tosin samaa tuotetta voidaan myydä usein esim. yhdessä monen maan kesken jne... Pahimmillaan tilanne voi olla bottien käyttämistä että jos jokin tuote tuntuu menevän liian halvalla niin botti tekee korotuksen... - virallinen valvoja
Entinen fiksuttaja kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä että huijausta tämä kaikki on! Ostin tässä taannoin itselleni pari huutopakettia ja aloin huutamaan eräitä tuotteita, tyhmä kun olin! Totesin tuossa jokin aika sitten kun huusin nimimerkillä yhtä tuotetta siinä missä muutkin nimelliset että onpa merkillistä kun sopivan "kisailun" jälkeen huutajat rupesikin olemaan nelinumeroisia "ihmisiä"?? Heräsi pieni epäluulo että mikä tässä on homman nimi, nimimerkillä olevat huutajat kaikkosivat ihan yhtäkkiä, joku saattoi tietysti yrittää uudestaan mutta taas tuli neljä huutoa peräkkäin ja kaikki huutajat olivat nelinumeroisia??? Siinäpä sitten korottavat hintaa ihan kivasti että sitten loppuviimein se joka tuotteen saa itselleen maksaa siitä enemmän kuin oli ehkä alunperin suunnitellut tekevänsä!!! Että näin meillä täällä...
Usein kun talletetaan tietokantaan tietoa (josta nuokin tiedot poimitaan) niin käytetään id-tunniste numeroa esim. 1...2..3...4.. Tai tässä tapauksessa esim 0001....0002... jne. Eli asetuksista voi vaihtaa tuon vain näkymään numerona tai sitten nimenä....
Tuo ei sinänsä kerro mitään onko huijausta tapahtunut vai ei... Tosin on vaikeaa uskoa että aivan riskittömästi mikään senttihuutokauppa toimisi (jos liikaa tuotteita menisi alehintoihin).
- Tyhmiä olette
Kateellisia ihmisiä täälläkin jauhajat ja tyhmiä, ei siinä nyt mitään kusetusta ole, saman verran veikkauksen peleissä on kusetusta.
Niillä on kuulemma esittää kaikkien huutajien henkilöllisyydet tarvittaessa joten homma sillä selvä. Viisaita kavereita nämä perustajat ja uivat nyt tyhmien ihmisten rahoissa, jotka yrittävät saada tavaraa helpolla. Menkää töihin ja hakekaa kaupasta tavaranne niin ei pääse enää fiksuhuudon kaverit rikastumaan, jos noin paljon vituttaa,, Suorastaan huvittavaa- asiaa(kin)
Tuollaisessa toiminnassa jokainen huuto on varmasti tarkistettavissa jostakin logista! Ihmisiä vain vituttaa kun heittävät ahneuksissaan jotain parin euron huutoja ehkä satojakin. Huomaavat loppupeleissä että olikin joku muu ahneempi... Sillä tuo peli toimii ;D
Sinällänsä helppoa matikkaa ja hatunnosto perustajille...
- Nimetön
kaikilla työsuhdekännyn omaavilla on paremmat saumat roikkua huutamassa kun ei tarvi itse maksaa huudoista.Laitoin palautetta fiksuhuutoon asiasta että tekstiviestihuudot poistettaisiin ja huudettaisiin vain tilimaksuilla niin olis kaikki samalla viivalla,eivät vastanneet palautteesseen mitään.hyvähän siellä on jollain Nokian insinöörillä laitella tekstiviestihuutoja ilmaiseksi vaikka koko ilta.
- esQ
Ja nokian insinööreillähän ei varmasti ole itse varaa ostaa minkään sortin laitteita?
En itse tuota menisi sanomaan kusetukseksi vaan oikeastaan kutsuisin sitä parhaimmaksi liikeideaksia pitkiin aikoihin. Loistavaa työtä sivuston keksijöiltä!
- kamikaze33
Annetaanpa esimerkki:
Voit tarjota asunnosta vaikka 1 sentin. Viesti maksaa 2,5 e.
Tarjolla on asunto, jonka arvo on 180000e.
Satatuhatta ihmistä tekee tarjouksen siis hintaan 2,5 e ja tarjoavat 1 sentin.
Bidster saa 2,5 miljoonaa euroa ja arpoo sitten
näistä sadastatuhannesta sen "onnellisen" joka saa asunnon 1 sentin hintaan. Ja niin kaikki ovat tyytyväisiä. Varsinkin Bidster koska heille jää
2,38 miljoonaa euroa. Aika hyvä hinta 180000 euroa maksavasta asunnosta.Kukas sanoikaan, että suomessa on kalliit asunnot?- hyytäjä
lukeneeni että voittajia ovat näiden kaverit, eli ei mene voitot kauas kaveripiiristä.
- *huoh*
Lukisit tarkemmin!!
AINOAN pienimmän tarjouksen tehnyt voittaa!!!
eli jos tulee 2 (kaksi) 1c tarjousta, niin kumpikaan näistä ei voita ja sinä tarjoat ainoana henkilönä vaikka 3c (kolme) senttiä, niin SINÄ VOITAT! - kamikaze33
*huoh* kirjoitti:
Lukisit tarkemmin!!
AINOAN pienimmän tarjouksen tehnyt voittaa!!!
eli jos tulee 2 (kaksi) 1c tarjousta, niin kumpikaan näistä ei voita ja sinä tarjoat ainoana henkilönä vaikka 3c (kolme) senttiä, niin SINÄ VOITAT!voittaja arvotaan.Ainoa voittaja on pelin järjestäjä joka vie miljoonat.
Kohta tullaan näkemään myös rahavoittoja.Odottakaas vaan - arvota
kamikaze33 kirjoitti:
voittaja arvotaan.Ainoa voittaja on pelin järjestäjä joka vie miljoonat.
Kohta tullaan näkemään myös rahavoittoja.Odottakaas vaanse menee sillee et sit jos tule samoja tarjouksii paljon, ni sen hinta nousee ja jos joku on huutannu vaikka 50€ ni se saa sen jos kukaan muu ei huutannu tota hintaa.
kun kaikki tarjoukset on tonne asti huudettu! - kamikaze33
arvota kirjoitti:
se menee sillee et sit jos tule samoja tarjouksii paljon, ni sen hinta nousee ja jos joku on huutannu vaikka 50€ ni se saa sen jos kukaan muu ei huutannu tota hintaa.
kun kaikki tarjoukset on tonne asti huudettu!huutajia on miljoona ja tulot järjestäjälle sen mukaan eli voittaja on järjestäjä ja häviäjiä 999999.Eli jos muistat semmosen pelin ku ketjukirjeet, pyramiidit jne.
Huijauksesta on kyse.Iso jengi tyhmiä jotka laittaa
2,5 e likoon eli 15 mummoa.Ei tunnu missään.VOLYYMI ratkaise.
Voitte pelata näitä jos haluatte mä en laita edes yhtä c - virallinen valvoja
hyytäjä kirjoitti:
lukeneeni että voittajia ovat näiden kaverit, eli ei mene voitot kauas kaveripiiristä.
"lukeneeni että voittajia ovat näiden kaverit, eli ei mene voitot kauas kaveripiiristä. "
Ikävimmillään tilanne voi tosiaan olla tuommoinen että käytetään nimellisesti oikeita henkilöitä, mutta silti huijaamalla.
Ei näitä senttihuutokauppoja valvo kukaan... Totta kai sieltä löytyy oikeitakin huutoja ja täysin "rehellistä kaupankäyntiä" mutta yhtä paljon voi löytyä vilunkiakin...
- makkisx
Tehkää testi.
Menette sivulle http://www.fiksuhuuto.fi/
Ktsokaa jonkin tuotteen kellonaikaa ja painakaa sitten klikkaa ja osallistu nappia.
Näkyviin tulee sivu yhdestä tuotteesta jonka kellonaika onkin jotain ihan muuta.
Esim: äaken tuote iPod Nano 8 GB oli aikaa jäljellä 10sekuntia kun vaihdoin sivua niin aikaa olikin 25 sekuntia.
Kumpi kello kusettaa ja ketä?- jooo o
eks sie oo lukenu mitä tällä palstala on sanottu jo sata kertaa PAINA PÄIVITÄ NAPPIA F5.ko sie klikkaat siitä klikka ja osallistu napista niin se päivittää sinun selaimen pössi
- ponzi
seurannut huutojen kehitystä, ja näyttää toi sekuntti kello huijaavan koko ajan.
- JA IHMISTEN RAHASTUSTA
Luuleeko joku vielä oikeasti, että kyseiset senttihuutokaupittelijat lahjoittavat ihmisille tuotteita ilmaisiksi. Tämä kauppatapa on rahastusta ja suurta kusetusta. Mikäli tilit eivät osoita tarpeeksi voittoa, huutokaupataan tuote uudelleen ja syytetään ihmisten omia tietokoneita tai nettiyhteyksiä.
Vaatikaa nyt saatana lakia tähän touhuun.- tuomarituonela
Jaaha, ei voi vaatia lakia koska tällainen toiminta on lain mukaan virallista mutta onko se moraalisesti oikein niin siihen en ota kantaa. Se on kuitenkin selvää että niin kauan kuin tyhmät maksavat niin tällaiset tapaukset jatkavat suosiotaan eikä siihen voi puuttua jos ei tehdä uusia lakeja jotka kumoaisivat tällaiset kaupanteot.
- peli...
on ravipelit.Olen nyt kolmena pvänä pelannut ärrällä ravipelejä,rahaa on mennyt 5.50euroa ja voittoja on tullut 480euroa:)
- tarjoaa uusille 4e
Bidster on melkein sama kuin fiksuhuuto, mutta bidsterillä on kamppanja, että kaikki saavat 4e jotka rekisteröityy ystävän kutsusta. Tässä linkki, jos haluut käyttää ne 4e http://www.bidster.com/t_friend.php?ref_id=117456
- dopsop
tarjoaa uusille 4e kirjoitti:
Bidster on melkein sama kuin fiksuhuuto, mutta bidsterillä on kamppanja, että kaikki saavat 4e jotka rekisteröityy ystävän kutsusta. Tässä linkki, jos haluut käyttää ne 4e http://www.bidster.com/t_friend.php?ref_id=117456
Eli sinä saat jokaisesta rekisteröidystä uudesta käyttäjästä 4 euroa kun he klikkaavat linkkiäsi.
- Eli..
dopsop kirjoitti:
Eli sinä saat jokaisesta rekisteröidystä uudesta käyttäjästä 4 euroa kun he klikkaavat linkkiäsi.
Kumpikin auttaa kumpaakin...
- oli?
Eli.. kirjoitti:
Kumpikin auttaa kumpaakin...
Kaverilta ei lähde mitään ilman suurta voittoa, epäilen ettei lähde sittenkään, paljon mitään.
- virallinen valvoja
tarjoaa uusille 4e kirjoitti:
Muisten että Bidsteristä oli eniten juttua juuri tästä huijaamisesta. Tuotteita oli myyty lähinnä omistajien kavereille.. Suomalaisista senttihuutokaupoista on vähemmän ollut tämmöistä juttua ilmoilla. Tosin aika harvat ovat tarkemmin perillä koko senttihuutokauppojan rakenteesta... Eikä niitä valvo ylipäätään mikään taho joten osallistuminen tapahtuu täysin omalla riskillä.
Aivan kuin ostaisit arvan jossa ei olisi mitään takeita kuka voittaa tai onko arvonta ylipäätään laillista...
Naurettavinhan juttu oli tämä Suomen käräjäoikeuden tulkinta etteivät senttihuutokaupat ole arpajaisia...
- putkaan vaan
sanottu,niin täyttä huijausta on. jos monta minuuttia miettii viimeisen huudon jälkeen saako tuotetta vai ei ja sitten alkaa uudestaan huudattamaan niin eikö haise jo pitkälle.... kokemusta on ja ylläpitäjät naureskelee ihmisten tyhmyydelle!!!!!!
- dw33f4g
Sen etusivulla olevan voittoauton tietoja rekisteristä; ei kuulu edes voittajalle ja toisaalta se on rekisteröity nyk. omistajalle vuosi sitten.
Paha moka kun laittoivat rekisterinumeron etusivulle! :-) - tarkistin itse
dw33f4g kirjoitti:
Sen etusivulla olevan voittoauton tietoja rekisteristä; ei kuulu edes voittajalle ja toisaalta se on rekisteröity nyk. omistajalle vuosi sitten.
Paha moka kun laittoivat rekisterinumeron etusivulle! :-)Mistä voittoautosta on kyse? Katsoin fiksuhuuto etusivulla olleen fiatin rekisterin perusteella ja oli kyllä juurikin sille voittajalle rekisteröity ja käyttöönotto 27.2.2008. Ei kai tullut haukuttua väärää puuta? Ja ihan vaan tiedoksi että minulla ei ole saitin kanssa mitään tekemistä enkä ole yhtään huutoa tehnyt, sen verran on vielä järkeä tallella. Oli kuitenkin pakko tarkistaa kun noin hurjan väitteen laitoit.
- ajattele..
iPod nano 8 GB todellinen hinta oli noin 239€ ja huut. on ollut 565 silloin hinta on 5,65 ja ku kertaa 1,90 sit se tekee 1073,5 ekee (565x1,90=1073,5)
Huijausta...- halapaa ostajalle kuitenkin
Miten voit huijaukseksi sanoa jos saat vaikkapa
vitosella kahdensadan tuotteen. Tuottaa tietenkin
järjestäjälle kunnolla, muttei tuossa nyt huijauksen kanssa ole mitään tekemistä, jos noudattavat omia sääntöjään.
Sinusta ilmeisesti tuo voitto on liian suuri, vaikkei laskelmasi pidä paikkaansa. Puhelinoperaattori vie osansa ja jotain kuluja
tuosta toiminnasta toki on.
Onko sinusta nyt vaikkapa kahvikupin myynti parilla eurolla huijausta, siihen kun raaka-aineiden hinta on muutama sentti! - ajattele....
halapaa ostajalle kuitenkin kirjoitti:
järjestäjälle kunnolla, muttei tuossa nyt huijauksen kanssa ole mitään tekemistä, jos noudattavat omia sääntöjään.
Sinusta ilmeisesti tuo voitto on liian suuri, vaikkei laskelmasi pidä paikkaansa. Puhelinoperaattori vie osansa ja jotain kuluja
Onko sinusta nyt vaikkapa kahvikupin myynti parilla eurolla huijausta, siihen kun raaka-aineiden hinta on muutama sentti!Miten oli, tää tarina ku kun kaveri huut. sit alkoi uudest. laskea... (lue sieltää) eiks oo huijausta vai luulet todella että saat jotain.....onnea sit. typerys
- Jotkut ei vaan osaa ja on l...
ajattele.... kirjoitti:
Miten oli, tää tarina ku kun kaveri huut. sit alkoi uudest. laskea... (lue sieltää) eiks oo huijausta vai luulet todella että saat jotain.....onnea sit. typerys
voittamaan tuolta. itse olin 2-viikkoa tyhmä ja sitten keksin 10h tuijotettuani tavan voittaa. nyt voittanut 11-tuotetta ja kerännyt nettorahaa jo pari tuhatta euroa myymällä näitä etiäpäin. Nettipokeria ja FIksuhuutoa. Ei tarvi töitä tehdä ;)
- nbhv
halapaa ostajalle kuitenkin kirjoitti:
Onko sinusta nyt vaikkapa kahvikupin myynti parilla eurolla huijausta, siihen kun raaka-aineiden hinta on muutama sentti!Olisiko poliisin syytä iskeä kyntensä peliin. Pantiinhan Keskisen Miljoona kalat syyniin.
Ja toinen kysymys on se ettei meistä kirjoittajista kukaan pysty sanomaan, etteikö järjestävällä taholla olisi "omia" huutajia mukana pitämässä tuottotason kohdallaan, ennenkuin lasketaan vapaaseen huutokauppaan.
Jos tonnin taulu tv tuottaa yli 14 000 euroo, niin onhan se helkutin monta rosenttii !!
- seppo-89999999
suomi24:llä on sama mainos 1 snt unelma auto
- huijattu
juu menin tähän halpaan niinkuin monet muutkin:( menetin muutaman satasen mitään en saanut! ja huusin vain yhtä tuotetta!ja kävi vielä niin et kun laitoin viimeisen huutoni niin sen seuraava huuto oli MUKA se voittava huuto ! Täyttä huijausta!
- JOBBARI
joo näis on vaan se ongelma, et toimii hetken, kunnes huomataan, et bugeja liikaa ja tämäkin huutokauppa muuttuu arpajaiseksi. eli kun ei voita vaik pitäis niin epäilykset kasvaa ja milläs todistat et rikos on tapahtunu. VARASTAA saa kunhan ei jää kiinni!
- Taas petetään
Kyllähän tämä on pyörittäjälle kultakaivos saa määräta minkä hinnan haluaa tuotteesta ja ottaa sen taatusti. Uskokaa tai älkää tämä on suurenluokan huijausta!! Koska viranomaiset alkavat tutkia? Tämä on pahempaa kuin sovittut pallo-ottelut aikoinaan. Äkää sortuko!!!!!!
- Odotusarvo
Eipä noiden paljon kannata kusettaa huutokaupan perustoimintalogiikan lisäksi, koska huutomaksuista saatavat tuotot ovat jo itsessään varsin mukavia.
Ainoastaan jos todellisia huutajia on todella vähän, voi olla, että huutojen pidentämiseksi on luotu "haamu"huutajia.
Huutaminen ei ole kyllä missään nimessä "fiksua" jos suhteuttaa riskin palkintoon. Kustannusten odotusarvon lasket helposti siten, että katsot kuinka monta senttiä toteutuneista huudoista on maksettu ja sitten kerrot lukumäärän huutomaksulla.
Toki todennäköisyys voittaa kasvaa sen mukaan, kun huudettu hinta lähestyy kohteen todellista arvoa, mutta samalla huutamisesta saatava hyöty pienenee. Olisihan se kiva saada telkkari sentillä, mutta todennäköisesti muutkin ajattelevat näin ja vuorostaan tuskin kukaan tulee huutamaan euron alle tuotteen todellisen arvon, mutta haluatko sinäkään.
Eiköhän tämäkin kielletä arpajaislain vastaisena, sillä 1. osallistuminen maksaa, 2. palkinnot ovat rahanarvoisia ja 3. voittaminen on satunnaista,
joten raapikaa hyvät ihmiset mieluummin niitä ässäarpoja jos uhkapelit kiinnostaa. - Arpajaiset ne on
Eihän tuo mitään muuta olekaan kuin arpajaiset.
- tippaakaan
mikä estää järjestäjätaholta huutojen vedätyksen/automaattisen korotuksen tapauksissa, joissa tuote lähtisi aivan liian halvalla heiltä? heillähän voi olla omia nimimerkkejä, joiden nimissä he korottelevat kohteita, jos muita huutoja ei enää tule. itse en tällaiseen peliin lähde, vaikka miten "houkuttelevalta" formaatti kuulostaakin.
- ihmiset
maksakaa! Tässä on nerokas tapa saada rahaa tekemättä mitään! Oli sitten huijausta mukana tai ei, niin köyhät lähtee aina mukaan. Kun ei ole muuten varaa elää haluamallaan tavalla tai omistaa asioita mihin ei ole oikeasti varaa, niin tässä ratkaisu! Itse en ruoki niitä joilla jo on, vaan ruokin itseäni sillä mitä minulla on. :)
- itsekkin epäilen
Tuota kyllä itsekkin vähän epäilen että voi olla että osa huutajista on ns bottihuutajia jotka korottavat automaattisesti tarjousta kun joku jättää oman tarjouksensa. Näin huomasin itse tuossa huutoja tehdessä samantien kun jätin huudon niin joku/jokin korotti sitä heti 1sentillä. Eli oma tarjoukseni ei kerinnyt edes rekisteröityä sivustolle. Tosin hyvin nopeasti loppuu tuollainen toiminta varmasti jos siinä jotakin vilunkia huomataan.
- sentin venytystä
Senttiäkään en laita moiseen korotusjuhlaan, en saa mitään kiksuja siitä, että johdan jotain huutokauppaa 3-5minuutin ajan, jonka jälkeen automaattisesti pomppaa toisen immeisen huuto. Karusti ajatellen jos rehellisyyttä ei pidettäisi arvossa; Ihan hyvin taustalta voisi löytyä tietokonepohjainen "botti" huutaja, joka korottaa aina 1 sentin edellisen huudon päälle, koska tullut "liian" vähän 1,90euroa maksavia korotuksia eli tuotteen hintaa ei ole saatu katettua näillä huudoilla. Outoja ajatuksia; Ostaako tämä senttihuutokauppa tuotteet etukäteen vai lunastaako se ne vasta, kun on rahat kasassa. Mahtaa olla kohtalaiset viiveet tuotteiden lähetyksessäkin jos näin olisi.
En tuomitse firmaa mistään, mutta minun juttu tällainen kaupankäynti ei todellakaan ole ja en halua tukea heitä "yhtään", korkeintaan sen sentin korotuksen verran, joka pyöristyy Suomen maalla 0;ksi monessa käteiskauppa-tilanteessa. - .fi
Sivut on aivan surkeat. Eivät toimi ollenkaan, kannattaa se vaan alkaa jotakin huutamaan kun jumii sivua koko ajan...toimivat todella huonosti....liekkö sitten vika meikän omassa koneessa,epäilen.
- ei enää
Mitenhän on mahdollista ,että samat henkilöt voittavat bidster.com huutokaupassa niin useasti. Ei se enää säkää eli tuuria voi olla?????!!!!
- vahvasti
Itse kyllä epäilen vahvasti tuota fiksuhuuto sivustoa että harrastavat vilunkia kyseisillä sivustoilla.
- mznm
vahvasti kirjoitti:
Itse kyllä epäilen vahvasti tuota fiksuhuuto sivustoa että harrastavat vilunkia kyseisillä sivustoilla.
ja olen aika varma siitä että järjestäjällä on pelissä mukana "omia joukkoja# pitämässä tuottotason kunnossa. Mutta niin yksinkertaista... jätetään kaikki huudot väliin, katsotaan kuinka kauppa sitten käy ??
- .............
Olen nähnyt vierestä, kun sinne ilmestyi haamuhuuto ystäväni kännykästä. Vain yksi huuto laitettiin, jonka jälkeen tuli tekstiviesti, että huutosi on rekisteröity, 0,14 euroa oli silloin huuto. Meni muutaman minuutin, kun sieltä tuli uusi ilmoitus, että huutosi on rekisteröity (0,17 euroa). Summa muuttui, kukaan ei ko. kännykästä laittanut viestiä, eikä myöskään puhelimesta ollut lähetetty arkiston mukaan kuin yksi viesti.
Asiasta heti laitettiin sähköpostia, ja siihen seuraavan päivänä vastasivatkin. Väittävät tutkivansa asiaa, ja että ongelma on tekninen. Siltikin epäilyttää, että kuinka usealle näin on käynyt?- zxc<
Joten eiköhän olisi aika poliisi setienkin höristää korviaan ja käydä kiinni kuin sika limppuun, jo senkin vuoksi että on selvästi kyse arpajaisluonteisesta toiminnasta ja siitähän pitää pulittaa kyseiset kymmenykset voudille !!
- tuurista kiinni!
Täysin tuuripeliä koko touhu. Siellä on varmaan monta tuhatta huutajaa samaan aikaan ja sieltä pitäis sitte jotain vielä voittaakkin jotain. Eiköhän innostus ala hiipumaan, kun ensimmäinen puhelinlasku saapuu. Heittäkää vaan rahojanne sinne, onpahan suomessa kohta uusi miljonääri! (jos ei ole jo!)
- mammakin
etteivät kisuttaisi huutoja niin pitkälle. Antais niiden mennä loppuun.. kaikki voittais ja olis tyytyväisiä. Uusia huudettavia kohteita tulee aina lisää..
- jhkjh
että ei siellä ne immeiset kissuuta huutoja ylöspäin, vaan tään sentti bisnesherran omat apumiehet, joita on mahdoton kiini saada, uskoisin niin. Eli nostetaan hinta sopivalle tuottotasolle ja lasketaan sitten vasta vapaille markkinoille. Hyvä idea... mut ahneella on monesti se haiseva loppu !
- äityli21
korkeintaan muutama huuto ja sitte poikki, alkas siinä järjestäjiä ihmetyttää ku tavara menis halvalla. Turhaa tommonen ihme kilpahuudanta....
- senttihuutaja
Topfield Digiboxi 250GB
kohde avattiin amulla illalla kl 22.00 jälkeen ilmeni 24h-kohde tosi epärehellistä markinointia suosittelen muidenkin vähän serattava kuin myyntikohdet esim kesport intersport 200e ei tule ikinä suljettuihin minhikä ne häipyvät???????
Haiskahta pikkasen huijaukselta- ettekö tajua?
Siis eihän tuosta täydy edes maksaa, jos käytätte päätänne.
Voittanu itekki jo 1 tuotteen ilman maksua, aatelkaas sitä.. - suo-sittelen
En tiedä millä nimikkeellä mutta syytä olisi laittaa. Arpapeliä, ei huutokauppaa.
- äityli21
ettekö tajua? kirjoitti:
Siis eihän tuosta täydy edes maksaa, jos käytätte päätänne.
Voittanu itekki jo 1 tuotteen ilman maksua, aatelkaas sitä..laatuunsa, että ilman? Prepaidit ei toimi ja muuten joutuu rahaa työntään kyllä ovista ja ikkunoista.
- hävinnyt!
Ei kannata osallistuu on ku lottoo pelais!
Ite huusin yhtee tuotteeseen 400€ edestä tarjouksii, eikä ees osunnu!
oli bidster huutokauppa!
sain kyl pari alhaisinta tarjousta mut ne sit löydettii,laitoin eka vaa sata euroo ja sain heti alimman tarjouksen. Mut joku löys sen ni ajattelin et laitetaan nyt lisää rahaa, ja taas kävi sama juttu. Sit oli jo siin sen verran rahaa kinni et ajattelin et koitetaa vielä mut kävi taas niin et just 2 min ennen joku löys mun tarjouksen ennen kun meni kauppa kiinni.
oli joku 1200€ tuote ni ajattelin sillee et ei 200€ oo paha tarjous hinta, mut en tiedä mikä sit kävi kait siin vaa sit ahneus kasvo ku halus saada rahalle vastinetta, onneks tilillä ei ollu ku ton verran rahaa ni ei voinnu laittaa enemmin kiinni
Ei jäänny ku paskaa kätee en oo kyl ikinä enää osallistumassa tohon jäi vai kauhee vitutus kätee ku 400€ meni kankkulan kaivoo!
Kannattaa varoo jos menee huutamaan sata euroo menee ihna helposti, sit rupee vituttaa jos saa alimman tarjouksen. Ja joku löytää sen ni voi käydä samalla lailla et haluu rahoille vastinetta jota täältä ei saa ni laittaa vaa lisää rahaa tarjouksii ja yhäkkiä huomaa et oho ku onki menny paljon rahaa.
eikä saakkaa alinta tarjousta!
onko kohtalo tovereita tuolta paikasta tai jostain vastaavan tapasesta jutusta?- viestin laittaja
tää on lainaus mun keskustelusta samasta aiheesta toisessa ketjussa!
keskustelusta jossa joku kommentoinut tällee mun laittaamaan viestiin!
"Eipä kannata osallistuu tuommoisiin "huijauksiin". Eihän niissä ole mitään järkeä? Koko huutokaupan ideakin on "huijausta". Muutamissa muissakin kommenteissa on ihmetelty että miten aina jokin arvotavara huudetaan viime minuuteilla isommaksi? Jossakin oli jotakin väitteitä siitäkin että omistajat huutaisivat tavaroita, mutta en ole itse miteenkään tietoinen asioista."
nii ja tässä vielä tähän juttuu oma vastaus joka unohtu laittaa tähän viestii, ja on tarkotettu vastauksesks tälle henkilölle!
"No sanotaan näin että aika ihmeellistä ku just
2 min ennen ku huuto kauppa sulkeutuu ni joku löytää just sen tarjouksen.
Kun tein tolla summalla sillee et mulla oli 13 centistä, 1,70€:een asti kaikki tarjoukset ja sit viel muutamii tarjouksii ton ulkopuolella, oli aina itellä alin tarjous ja varmistus tasot mut näytti siltä et ihan ku joku ois säännöllisesti ettinny niitä tarjouksii ku pystyin tol välil seuraa jokaista tarjousta.
Ja loppu hinnaksi tuli 4.04€ tonne asti oli kaikki tarjous tasot tullu."
- ??????
nää fiksuhuudon perustajat muuten movessa mukana?? Jos oli, niin en luota tähän hommaan pätkääkään.
- Kirkuja
Eihän tämä ole huutokauppa, jos huudostansa täytyy maksaa pari euroa kappale!!! Maksuhuutokauppa..mitä lie nimi tilalle. En ole kajonnut, kuulosti liian hyvältä ollakseen totta-eikä ollutkaan! Jos kansa on niin tyhmää, että huutaa, se on heidän häpeänsä. 200 euron lahjakortista kansa maksaa 10x hinnan...eli hyvä kate. Eikä koskaan voi tietää meneekö tutuille?! Yöksi suljetaan, ettei vain menisi alihintaan! HEHEhe. Riskinsä on huutokaupan pitäjälläkin - vai onko. Ainahan voi manipuloida huutoja jos mitään kontrollia ei ole. Eipä taida paljon olla muillakaan rahapelien ja automaattien pitäjillä. Tietoa todellisista voitoista ja mahdollisuuksista ei anneta julki. Joskus kysyin, miten on mahdollista, että esim. Pokeripelissä kioskissa tuli 6 mustaa seiskaa peräkkäin? Kioskin pitäjä voi todistaa meidän kahden pelin. Se madollisuushan olisi todellisuudessa lottovoiton luokkaa. Jo viisi peräkkäistä olisi n. 1/13.068.609 ...kuudennella taskulaskin meni jo överiksi. Mutta niin on hedelmäpeleissäkin esimerkiksi...tietyt kohdat eivät juuri tule, vaan menevät aina yli tai ali..tuplaukset laskelmieni mukaan vain 25-30% luokkaa osuvia. Kuka näitä kontrolloi? Ei kukaan tietääkseni. Sinänsä hyvään tarkoitukseen? Mutta siitäkin taisi Mot-ohjelma esimerkiksi antaa hieman keppiä, ettei aina näin käy. Hyväpalkkaisia ovat myös ne, jotka saavat järjestää rahapelejä, arpajaisia ym. Kevyt homma houkuttelee. Ei tämä senttihuutokauppa ole tavallaan ensimmäinenkään. Saksassa on esim. pyörinyt 10 sentin huutokauppa jo iät ajat.
- ottavat osaa
näihin arpajaisiin. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko. Tämän kustetuksen ainoa voittaja on se pyramidihemmo, joka kopsas idean ties mistä.
Nyt kustaan idiootteja silmään oikein kunnolla :D - tiimaus_com
Turhaa nillitystä taasen..
- tiedotuttaja
eli silloin kuin aika meni alle 5 sekunnin, niin olisin kahden päivän aikana hävinnyt n. 400 euroa enkä olisi saanut mitään. Aina oli muutama urhoollinen työntämässä kakseurosia loppuvaiheessa peliin. Jotkut urhoolliset yrittivät väsyttää pelikumppaneitaan mutta puolenkaan tunnin rahan syöttö ei auttanut (koska hinta ei juuri nouse) vaan lopulta he poistuivat tyhjin käsin (uusien vastaavien tieltä). Minäkin voisin laittaa uuden 1000e televisioni tuonne myyntiin jos saisin siitä siten vaikkapa vaan 15.000e
- s-milli
Samaa itse testannu ja koskaan en ois voittanu mitään.
Vaikka noissa joskus(harvoin)sattuiskin jotain voittaa,ni liekkö siinä pitkässä juoksussa voitolle pääsee.(sanokoot muut mitä vaan)
Esim.kun kysyy joltain joka pelaa robottipokeria,et paljonko voitit,ni vastaus on joo 100€,mut ei puhuta paljonko laitoit:D - voittoja paljon
s-milli kirjoitti:
Samaa itse testannu ja koskaan en ois voittanu mitään.
Vaikka noissa joskus(harvoin)sattuiskin jotain voittaa,ni liekkö siinä pitkässä juoksussa voitolle pääsee.(sanokoot muut mitä vaan)
Esim.kun kysyy joltain joka pelaa robottipokeria,et paljonko voitit,ni vastaus on joo 100€,mut ei puhuta paljonko laitoit:Dhttp://lordlandia.myminicity.com/ Tuolta oon voittanu paljon, vähän rahaa menny
- pateniemi
voittoja paljon kirjoitti:
http://lordlandia.myminicity.com/ Tuolta oon voittanu paljon, vähän rahaa menny
En ymmärrä tuota hirviästi että mite tuota voi pelata muuta ku perustaa "kylän" mutta tuollane mulla nyt on http://pateniemi.myminicity.com/
- JAETAAN!
Huijausta alusta loppuun, näin näytetään kuinka palkinnot jaetaan. Sähköistä liimaa ja mukavia kuvia yhteen.
Tuossa törkeä photoshopin tekele. Onko tässä oikeasti kyse huijauksesta?
Kukaan ei voi puuttua ja jos voi, niin pojat on polkaisseet mukavat tulot taskuunsa.
http://webjussi.planeetta.com/Fiksuhuuto-Autonluovutus. jpg- valhe
saat naa sanat sanoa jokul älu kääpiö aivoile, etkä rehelisille suoamilaiselle. paska sä saat syödä , valehtelian .
- Sundqvist
On nämä "huutokaupat" aika kaukana oikeista huutokaupoista.
Sen mitä minä tiedän, niin huutokaupoissa kukin osallistuja tekee tarjouksen, ja suurimman tarjouksen antanut maksaa tarjouksensa ja saa tuotteen omakseen.
En ole kuullutkaan ennen "huutokaupoista" joissa tarjouksen antaja ensin maksaa 2 euroa että saa antaa tarjouksen.
Perhanan hyvä liikeidea, ihan kateeksi käy mutta vituttaa silti tälläinen avoin kusetus.
Saa nähdä milloin virkavalta puuttuu näiden firmojen toimintaan.- Laalaa2
Bidd.fi jo suljettu virkavallan johdosta
- Tarja_A
Minulla on omakohtaista kokemusta fiksuhuudosta ja sen huijaamisesta. ÄLKÄÄ IHMISET IKINÄ LUOTTAKO NÄIHIN "LIIKEMIEHIIN" !!!
- karipeipon
Olen melkein varma siitä että tekivät aluksi niin että antoivat muutaman tuotteen joillekin, mutta nykysin sieltä ei pysty voittaa mitään huudot vaan kuluu eikä tuotetta näy.. näin ainakin fiksuhuudossa!!
- Kirjatoukkanen
Fiksuhuuto.fi saattaa olla laiton busines. Arpajaislain mukaan arpajainen on tominta missä vastiketta vastaan osallistuja voi voittaa sattumanvaraisesti rahanarvoisen palkinnon. Selvää on, että osallistuminen huutokauppaan on vastikkeellista. Tulkinnanvaraiseksi jää onko huudon voittaminen sattumanvaraista. Jos pelissä on mukana sattumaa, kyseessä on arpajainen joista on tiukat lakipykälät, jota kaupallinen liiketoiminta ei mitenkään pysty täyttämään.
Jos siis homma tulkitaan arpajaiseksi niin tarina loppuu siihen, liikemiehille tulee muhkeat sakot ja rikoksella saatu hyöty menetetään valtiolle. - kypsä-73
Kirjatoukkanen kirjoitti:
Fiksuhuuto.fi saattaa olla laiton busines. Arpajaislain mukaan arpajainen on tominta missä vastiketta vastaan osallistuja voi voittaa sattumanvaraisesti rahanarvoisen palkinnon. Selvää on, että osallistuminen huutokauppaan on vastikkeellista. Tulkinnanvaraiseksi jää onko huudon voittaminen sattumanvaraista. Jos pelissä on mukana sattumaa, kyseessä on arpajainen joista on tiukat lakipykälät, jota kaupallinen liiketoiminta ei mitenkään pysty täyttämään.
Jos siis homma tulkitaan arpajaiseksi niin tarina loppuu siihen, liikemiehille tulee muhkeat sakot ja rikoksella saatu hyöty menetetään valtiolle.Rahat kyllä lähti tililtä ja kukaan ei vastaa viesteihini.Olen lähettänyt verkkopankin kuitistakin kopion.HUIJAUSTA!!!!
- Joopeli joo
kypsä-73 kirjoitti:
Rahat kyllä lähti tililtä ja kukaan ei vastaa viesteihini.Olen lähettänyt verkkopankin kuitistakin kopion.HUIJAUSTA!!!!
hyvät ihmiset viranomaisille, älkääkä täällä surkutelko kohtaloanne. Eiköhän valtiovallan edustajilta löydy sen verran ammattitaitoa ja resursseja, että asiat saadaan raiteilleen, mikäli ne näyttävät sieltä suistuneen. Samalla varmaan osaavat vastata kysymykseen toiminnan laillisuudesta ylipäätään.
- paljon voittanut ja tavarat...
kypsä-73 kirjoitti:
Rahat kyllä lähti tililtä ja kukaan ei vastaa viesteihini.Olen lähettänyt verkkopankin kuitistakin kopion.HUIJAUSTA!!!!
...kannattaa laittaa kirjoitukseen myös sen huijari senttihuutokaupan nimi, eivät kaikki ole huijareita...
- mohanmed
jä paskat kokk tää puuha, idiootia on vain ne jotka uskoo tää paska , ei perkele mitän voitoa tuu, jä jos se tuu niin vasta ku nä vorot ovat saanet se kaupattava tavara yli 20 kerta hinta sen alkun hinnasta. idioti se joka uskoo tää pöpööa
- joku495943
Monet senttihuutokaupoista on todella pahaa huijausta!!!
Kaverini kertoi, että sen kaveri on tehnyt jonkun senttihuutokaupan ja että oikeasti kukaan ei tule saamaan tuotetta.
Totuus on se, että huutokaupoilla on ns. omia käyttäjiä siellä, jotka aina tarjoavat juuri viimeisillä sekunneilla. Jos joku hölmö innostuu huutokaupasta ja ostaa esim. 200 huutoa, huutokauppa tienaa yli 100 euroa!!!
Aluksi en uskonut tuota, mutta kun menin kokeilemaan www.huutori.com (sieltä kun saa aina 10 ilmaista huutoa alkuun) ja tarjosin koko ajan samasta tuotteesta. Ja aina kävi sama juttu, juuri 2 viimeisellä sekunnilla sama tyyppi tarjosi lisää.
SENTTIHUUTOKAUPAT SIIS OSTAVAT TUOTTEET TAKAISIN ITSELLEEN JA TIENAAVAT NÄIN TUHANSIA EUROJA!!!! - JJ.nr
Katotaan vaan niin noiden senttihuutokauppojen pitäjät luikkii ulkomaille karkuun kun rupee krp jahtaamaan samanlaisia nyhvöjä kuin jotkut wincapitan ns isot johtajat
- Ice-5
Itsekin päätin kokeilla Fiksuhuutoa kaverini innoittamama, kun hän näytti uutta puhelintaan, jonka samaisesta paikasta oli huutanut. Ostin huutopaketin, mikä onnistui näppärästi nettipankin kautta, ja aloin huutamisen. Ensimmäisillä huudoilla ei tärpännyt, mutta hetken huutelun jälkeen uuden tarjoajan nimeä ei ilmestynytkään omani tilalle. Hetken aikaa ihmettelin, että olinko nyt oikeasti huutanut itselleni tuliterän puhelimen järkyttävän paljon halvemmalla, kuin mitä se kaupasta ostaessa olisi maksanut. Jäin odottamaan mitän nyt tapahtuisi, ja pian ilmestyikin oma nimi päättyneisiin huutokauppoihin. Tänään sitten saapui lasku, joten huomenna vaan postiin pakettia noutamaan.
- kjfdh
ei ole aivan tervejärkinen se joka tuohon huutokauppaan osaa ottaa
- Myös aina joskus
Myydyissä tuotteissa ne joilla ei näy nimeä vaan pelkkä puhelinnumeron ja siitä neljä viimeistä numeroa, ovat ulkolaisia ostajia, ei suomalaisia vaan jostain Norjasta, Ruotsista, Venäjältä, Espanjasta tai muusta vastaavasta.
- Huutaja
Näistä senttihuutokaupoissa ei oo vain yksi laki, joka niistä antaa ohjeensa.
Tutkitaan nyt vaikkapa kauppakaarta.
Senttihuutokaupan pitäjä OSTAA tavaran, jostakin liikkeestä joka lasketaan kauppakaaren mukaan tavaran omistajaksi No: 1 Maksaen siitä liikkeen kanssa sopimansa hinnan. Hänet kaiken järjen mukaan lasketaan tavaran omistajaksi No: 2 tietääkseni hän omistajan oikeudella voi vaikka heittää roskiin hankkimansa tavaran ilman, että sen perään koira haukkuu. Omistajan oikeus on omistajan oikeus.
Nyt senttihuutokaupat käyttävät yhtenä lain "porttina" tätä Kauppakaaren säädöstä Suomessa, no omistusoikeus siirtyy samantapaisten säädösten mukaan myös ulkomailla.
Tehköön joku lakia tunteva tässäkin ratkaisunsa.- mahonki
kannattaa todellakin pitää järki päässä jos lähtee huuteleen ja laskee kaikki mahdollinen paljon menee huutopaketteihin rahaa jne... Itse olen huutanut sieltä PS3:sen PSP:n ja Nintendo wiin kaiken kaikkiaan meni rahaa huutopaketteihin,toimituskuluihin ja tuotteiden lopullisiin myyntihintoihin vajaat parisataa egeä eli kyllä tässä tapauksessa kauppa kannatti. Järjen köyhyyttä mennä huuteleen niitä tekstiviesti huutoja joka maksaa sen 1.90e.
- Ipod nano
mahonki kirjoitti:
kannattaa todellakin pitää järki päässä jos lähtee huuteleen ja laskee kaikki mahdollinen paljon menee huutopaketteihin rahaa jne... Itse olen huutanut sieltä PS3:sen PSP:n ja Nintendo wiin kaiken kaikkiaan meni rahaa huutopaketteihin,toimituskuluihin ja tuotteiden lopullisiin myyntihintoihin vajaat parisataa egeä eli kyllä tässä tapauksessa kauppa kannatti. Järjen köyhyyttä mennä huuteleen niitä tekstiviesti huutoja joka maksaa sen 1.90e.
Minullakin meni thehuutokaupassa vain vajaa 20e kun huusin itselleni 200e ipod nano soittimenen. Kaikilla ihmisillä ei vain ole pelisilmää huutaa oikealla hetkellä ja sitten parutaan täällä ja haukutaan kaikki
- Terveisiä Puolasta
Näitä näkyy täällä Puolassakin jo aika monta.
http://www.bidmondo.com - laillinen petos
Miten voi olla mahdollista ettei kuluttajansuoja viranomaiset lopeta tuota fiksuhuuto kauppaa:
Mainostetaan , että tuote myyty vaivaisella 128,35€ hinnalla vaikka todellisuudessa tuotteelle tulee hintaa 12835 x 1,90 € eli
24386,50€ , tietenkin tässä on osittain ns ilmaisia huutoja ja jos on onnetonb ostanut nipussa huutoja on saanut halvemmalla kuin 1,90, mutta systeemihän on täyttä kusetusta.....- Kusetus
Melkein sama periaate kuin kansainvälisten pankkiirien dollari ja euro- valuuttaponzipetoksessa.
He luovat tyhjästä rahaa kun joku haluaa velkaa.
Sitten he vaativat rahat takaisin korkoineen.
Yllätys, korkoon tarvittavaa rahaa ei olla koskaan luotu, no mistä se korkoihin tarvittava otetaan?
No painetaan lisää rahaa, eli luodaan lisää velkaa.
Noidankehä kasvaa, ja pankkiireilla onkin kohta tyhjästä luotu miljardikorkovuositulo plus maksukyvyttömyydestä tai pantiksi lainasta tulleet miljardireaaliomaisuudet kuten talot, yritykset, kokonaiset osavaltiot, kuten nyt USA:ssa:
http://strangemaps.wordpress.com/2008/06/17/291-federal-lands-in-the-us/
Tässäkin, kuten senttihuutokaupoissa, jotkut menettävät kaiken, kun eivät voita/kykene maksamaan velkaansa, erinäisistä syistä.
Jotkut taas hyötyvät koska kykenevät maksamaan velkansa takaisin ja ovat käyttäneet lainarahan hankkiakseen reaaliomaisuutta.
Ne jotka todella hyötyvät on pankkiirit jotka saavat jokaisesta lainasta joko korkotuloa tai reaaliomaisuutta joka oli lainan takuuna.
Puhe keskuspankkien luottotappioista on useissa tapauksissa hölynpölyä jolla he pimittävät sen tosiasian että lainaksi annetusta rahasta ei olla maksettu senttiäkään.
Tai jos puhutaan seteleistä, niin on ne jonkun sentin verran maksaneet painaa per kappale.
Laaja tutkimus kierosta pankkiirien kontrolloimasta maailmastamme:
http://www.dandavats.com/?p=2798 - Fiksuja jätkiä
Kusetus kirjoitti:
Melkein sama periaate kuin kansainvälisten pankkiirien dollari ja euro- valuuttaponzipetoksessa.
He luovat tyhjästä rahaa kun joku haluaa velkaa.
Sitten he vaativat rahat takaisin korkoineen.
Yllätys, korkoon tarvittavaa rahaa ei olla koskaan luotu, no mistä se korkoihin tarvittava otetaan?
No painetaan lisää rahaa, eli luodaan lisää velkaa.
Noidankehä kasvaa, ja pankkiireilla onkin kohta tyhjästä luotu miljardikorkovuositulo plus maksukyvyttömyydestä tai pantiksi lainasta tulleet miljardireaaliomaisuudet kuten talot, yritykset, kokonaiset osavaltiot, kuten nyt USA:ssa:
http://strangemaps.wordpress.com/2008/06/17/291-federal-lands-in-the-us/
Tässäkin, kuten senttihuutokaupoissa, jotkut menettävät kaiken, kun eivät voita/kykene maksamaan velkaansa, erinäisistä syistä.
Jotkut taas hyötyvät koska kykenevät maksamaan velkansa takaisin ja ovat käyttäneet lainarahan hankkiakseen reaaliomaisuutta.
Ne jotka todella hyötyvät on pankkiirit jotka saavat jokaisesta lainasta joko korkotuloa tai reaaliomaisuutta joka oli lainan takuuna.
Puhe keskuspankkien luottotappioista on useissa tapauksissa hölynpölyä jolla he pimittävät sen tosiasian että lainaksi annetusta rahasta ei olla maksettu senttiäkään.
Tai jos puhutaan seteleistä, niin on ne jonkun sentin verran maksaneet painaa per kappale.
Laaja tutkimus kierosta pankkiirien kontrolloimasta maailmastamme:
http://www.dandavats.com/?p=2798No se voi olla että se on laitonta mutta arpajaislaki on tehty silloin kun ei ollut tietokoneita ym elektroniikka hössötystä niin silloin ei kirjoitettu laki kirjaan sitä että ei huudosta saa maksaa !!!!! fiksuhuudolle pitäisisi perustaa oma lakipykälä !! Mutta pakko myöntää fiksuhuudon perustajat ovat TODELLA fiksuja jätkiä kun perustivat tämmöisen huutokaupan ja tekevätpä ainakin paljo rahaa ja se on siinä koska ihmiset ovat niin kateellisia siitä että jotkut ovat kateellisia ja huutavat "sietäisi tuommoiset ihmiset vankilaan " EI HUHHU OOTTE NIIN NAURETTAVIA KOKO SUOMI24 VÄITTELYSAKKI HAHAAAAHAAHAAHAHAHAHHAHAAAHHAAAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAHAHAHAHAAAA
- fiksuja jätkiä
Fiksuja jätkiä kirjoitti:
No se voi olla että se on laitonta mutta arpajaislaki on tehty silloin kun ei ollut tietokoneita ym elektroniikka hössötystä niin silloin ei kirjoitettu laki kirjaan sitä että ei huudosta saa maksaa !!!!! fiksuhuudolle pitäisisi perustaa oma lakipykälä !! Mutta pakko myöntää fiksuhuudon perustajat ovat TODELLA fiksuja jätkiä kun perustivat tämmöisen huutokaupan ja tekevätpä ainakin paljo rahaa ja se on siinä koska ihmiset ovat niin kateellisia siitä että jotkut ovat kateellisia ja huutavat "sietäisi tuommoiset ihmiset vankilaan " EI HUHHU OOTTE NIIN NAURETTAVIA KOKO SUOMI24 VÄITTELYSAKKI HAHAAAAHAAHAAHAHAHAHHAHAAAHHAAAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAHAHAHAHAAAA
Ja ne ihmiset ovat tyhmiä jotka huutavat sieltä MUTTA saa ihan rauhassa huutaa mutta fiksu jätkät tekevät satoja tuhansia euroja siinä !!
- näin!!!
fiksuja jätkiä kirjoitti:
Ja ne ihmiset ovat tyhmiä jotka huutavat sieltä MUTTA saa ihan rauhassa huutaa mutta fiksu jätkät tekevät satoja tuhansia euroja siinä !!
Täytyy osata huutaa fiksusti ja laskea kaikki kulut ennen kuin rupee huuteleen niin kuin normaali fiksu-ihminen tekee, silloin molempi osapuoli hyötyy. Omassa tapaukessa on ainakin käynyt näin.
- epäilijä
haiskahtaa tosi vahvasti,kun tuotteen voittajia ei näy ne häviää jonnekkin varsinkin kalliimmat huudot kyllä näitä sietäisi tutkia tälläkin viikolla moni tyyppi huuti ainakin 500 kertaa samaatuotetta sitten se katkes yllättäen ja voittajasta ei tietoa,
tämä tapahtui fiksu huudossa. - Joopa joo
epäilijä kirjoitti:
haiskahtaa tosi vahvasti,kun tuotteen voittajia ei näy ne häviää jonnekkin varsinkin kalliimmat huudot kyllä näitä sietäisi tutkia tälläkin viikolla moni tyyppi huuti ainakin 500 kertaa samaatuotetta sitten se katkes yllättäen ja voittajasta ei tietoa,
tämä tapahtui fiksu huudossa.Ainakin bidoloossa tuntuu nuo ilmaishuudot olevan ihan täyttä tuubaa. Ei niillä oikeasti voi mitään voittaa. Olen törmännyt tuohon useammin kuin kerran että huudot kelpaavat siihen saakka kun huutokauppa on menossa kiinni. Silloin yllättäen huuto ei menekään perille vaan huuto ehtii menemään kiinni. Asia lienisi toisin jos olisi joskus tuhlannut rahojaan ja mennyt ostamaan huutoja. Enpä viitsi enää nähdä vaivaa ja kerätä ilmaishuutoja kun joka kerta kuitenkin käy yllättäen samalla tavalla.
- Sakarinen84
Joopa joo kirjoitti:
Ainakin bidoloossa tuntuu nuo ilmaishuudot olevan ihan täyttä tuubaa. Ei niillä oikeasti voi mitään voittaa. Olen törmännyt tuohon useammin kuin kerran että huudot kelpaavat siihen saakka kun huutokauppa on menossa kiinni. Silloin yllättäen huuto ei menekään perille vaan huuto ehtii menemään kiinni. Asia lienisi toisin jos olisi joskus tuhlannut rahojaan ja mennyt ostamaan huutoja. Enpä viitsi enää nähdä vaivaa ja kerätä ilmaishuutoja kun joka kerta kuitenkin käy yllättäen samalla tavalla.
Jaa no veli sai ilmaisella huudolla sieltä kameran ja oli vaan yks huuto. Ite keräsin josus siellä yli 40 huutoo mu en saanu mitää. Fiksuun hakuisin ilmasii huutoi mutta ne antaa nyt vaan jos ostaa huutoi.
- petri61
Ylivoimaisesti nyt on kyllä paras senttihuutokauppa nettiin ilmestynyt negahuuto.fi he tarjoavat voittajlle tuotteen sekä rahaa ! Tästä nousee varmasti medioihin iso melska koska nyt annetaan RAHAA !
- ne ylläpitäjät
jää voitolle, niinhän sen pitää ollakki. Oishan se perseestä jos Nokian johtajat jäis tappiolle ja asiakkaat voitolle
Hyvä liikeidea toi senttihuutokauppa...KATEELLISET
- hhuutjaja
Riihikuivaa käteistä muutamilla senteillä! Rekisteröi osoitteesta:
http://www.moneybidders.fi/register.php?inv=JLS69
Kyseessä on maailman ensimmäinen RAHA-huutokauppa, joka on hetki sitten avattu. Eli tuotteet lähtee todella halvalla, kun on vähän asiakkaita!
Rekisteröiminen on ILMAISTA! Muista myös kirjoittaa bonuskoodiksi ”money”. Niin saat yhteensä 5euron edestä huutoja tilillesi. Nopeat syövät hitaat ;).
Kiitos jo etukäteen =).- virallinen valvoja
"Palvelu suljettu...".
Juuri näin....
- jarrnou
Ilmoittamalla suosittelijaksi käyttäjätunnuksen Jarrnou saat ilmaisia huutoja !
Todellakin tälle sivustolle kannattaa liittyä! ja kokeilla suosiiko onni ilmaisilla huudoilla.
Negahuuto on maailman ensimmäinen huutokauppa käänteisenä, voittaja ei maksa tuotteista senttiäkään. Idea on yksinkertainen: annamme tuotteen voittajalle ilmaiseksi ja sen lisäksi rahallisen summan, joka tunnetaan nimellä NEGABACK!
Negahuuto-sivusto on luotu helpoksi ja käyttäjäystävälliseksi. Suurin ero Negahuudon ja muiden huutokauppojen välillä on, että voittaja EI MAKSA TUOTTEESTA SENTTIÄKÄÄN, VAAN SAA TUOTTEEN SEKÄ EUROJA PANKKITILILLE !- kiitsa
Vähän aikaa sitten pyysin perustamaan osion: senttihuutokaupat. Haulla en löytänyt ja nyt sitten aivan sattumalta. Täytyypi käydä laittamassa ilmoitus.
- Haukinen
kiitsa kirjoitti:
Vähän aikaa sitten pyysin perustamaan osion: senttihuutokaupat. Haulla en löytänyt ja nyt sitten aivan sattumalta. Täytyypi käydä laittamassa ilmoitus.
Kaveri odottaa navigaattoriaan FIKSUHUUDOSTA kolmatta kuukautta.Nopeaa tuntuu olevan voittojen
saaminen.Onko muilla kokemuksia yleennsä näistä kaupoista.Voisin kokeilla jotain,mutta tuohon fiksuun
tuskin rahojani laitan... - 56789
Haukinen kirjoitti:
Kaveri odottaa navigaattoriaan FIKSUHUUDOSTA kolmatta kuukautta.Nopeaa tuntuu olevan voittojen
saaminen.Onko muilla kokemuksia yleennsä näistä kaupoista.Voisin kokeilla jotain,mutta tuohon fiksuun
tuskin rahojani laitan...kyllä tässä reilu vuoden odotellut 2gb mp3 soitinta mitä tuskin tulee koskaan.. takuuhuutoa kokeilin ja sieltä toimitettiin kyllä voittamani tuote viikossa.
- hehhehhhrf
Olettekos huomanneet, että jokaisella tuollaisella senttihuutokauppa sivustolla jokaisen tuotteiden voittajat koostuvat yhdestä tietystä porukasta, eli kun katsotte voittajien nimimerkkejä niin saman nimi on lähes joka toisessa voitossa, vähän tämäkin haiskahtaa. Eli onko niin, että kun joku on voittamassa, niin joku perustajista tjms. firman työntekijöistä korottaa huutoa pimeällä tavalla jonka jälkeen se voittaa ja firma ei menetä tuotettaan ( jos sellaista edes on, koska tuollaisella pelillähän mitään tuotetta ei tarvitsisi ollakkaan ) ja saa rutosti rahaa.
En kyllä luota noihin yhtään ja uskon tuohon omaan näkemykseeni, että sielä on aina joku työntekijä joka estää sen voittamisen muille kuin itselleen ( firmalle ) joka tosiaan tarkoittaisi sitä, että firmalla ei tarvitsisi olla edes mitään tuotetta, ainoastaan kuvat, jotka toimivat huijauksena ja houkuttimena. Samalla voisi näitäkin epäillä jotka tulevat ilmaisille foorumeille, jotka eivät tarvitse edes rekisteröitymistä, kertomaan voittaneensa jotain firmasta. Se joka sellasta tulee kertomaan, voi ihan hyvin olla firman työntekijä, joka koittaa houkutella lisää pelaajia mukaan ja uskomaan internetissä pyörivään lauseeseen, minä voitin. Yhtä uskottavaa kuin proxyn avulla toimivat mainokset netissä joissa lukee, olet voittanut 100000000e, klikkaa tästä niin saat sen... Pitää vaan sanoo että, ei herranjumala mitä kaikkee hassua sitä liikkuu näinä päivinä. Minähän voisin itse perustaa senttihuutokaupan jossa on yksi kohde, vaikka vanha putkitelkkari talosta ja sitten kun hölmöt ihmiset huutavat sitä niin minä puutun aina voittavaan huutoon ja en häviä itse mitään mutta voitan miljoonia ja ostan sen saaren havajilta.- tuttu misu
sentti.fi on kanssa kunnon huijauspaikka. ohjelmistoon on koodattu valeostaja, eli jos olet voittamassa niin "yllätys yllätys" viime hetkellä jostakin tuli joku pekka joka voitti kyseisen tuotteen..eli kovinkaan moni oikea ostaja ei ole saanut tuotteita. siinäpä olisi rikosilmoituksen paikka.
- bidbid
törmäsin sellaseen sivustoon ku madbid, onko kellään kokemuksia sieltä?
- sonkkuliini
Itse olen voittanut lahjahuudossa jo 2 isoa voittoa ihan vaan ilmaishuudoilla kokeilemalla, kantsii siis vaivautua :)
- ykä2
Näitähän on tullut paljon lisää, onko kukaan kokeillut hintabingo.fi:tä tai pelihuuto.fi:tä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.555978Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461806
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341692Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181650- 1021457
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281450Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163