Osaisko kukaan valaista aloittelijaa. Löysin kaapista vanhan jujutsu-puvun ja olisin kysynyt, onko siinä jotain oleellista eroa karatepukuun. Olen karaten alkeiskurssilla ja puvun hankinta on edessä. Kävisiköhän jujutsupuku? Kiitos jo etukäteen vastauksesta:)
Jujutsu puku karatessa?
3
1028
Vastaukset
- 123
jotain pientä eroa, jutsu puvun takki saattaa olla vähän vahvistetumpi tai ns. riisikudottu kun taas karatepuku on hieman kevyempi. tosin pukuja on niin montaa mallia että pukusi voi olla ihan samanlainenkin kuin karatepuku.
jos se on valkoinen ja sopii sun päälle niin siitä vaan, no problem. - 123
karate puvussa on sellaset pienet nauhat kyljissä joilla puku pysyy kiinni. judo ja jutsu takeissa ei koska ne voi revetä jos retuutetaan. voit tehdä sellaset itse jostain nauhasta. tosin mä pidän ne aina auki, takki pysyy myös vyöllä.
- Hanna-80
vastauksesta ja uskoni vahvistamisesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180