Osaisko kukaan valaista aloittelijaa. Löysin kaapista vanhan jujutsu-puvun ja olisin kysynyt, onko siinä jotain oleellista eroa karatepukuun. Olen karaten alkeiskurssilla ja puvun hankinta on edessä. Kävisiköhän jujutsupuku? Kiitos jo etukäteen vastauksesta:)
Jujutsu puku karatessa?
3
1018
Vastaukset
- 123
jotain pientä eroa, jutsu puvun takki saattaa olla vähän vahvistetumpi tai ns. riisikudottu kun taas karatepuku on hieman kevyempi. tosin pukuja on niin montaa mallia että pukusi voi olla ihan samanlainenkin kuin karatepuku.
jos se on valkoinen ja sopii sun päälle niin siitä vaan, no problem. - 123
karate puvussa on sellaset pienet nauhat kyljissä joilla puku pysyy kiinni. judo ja jutsu takeissa ei koska ne voi revetä jos retuutetaan. voit tehdä sellaset itse jostain nauhasta. tosin mä pidän ne aina auki, takki pysyy myös vyöllä.
- Hanna-80
vastauksesta ja uskoni vahvistamisesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377292
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533652Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463524- 623278
- 512954
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342789Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482691Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint292458IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1831792- 471531