Onko muita keskustelupalstoja puutarhaihmisille?

uusi harrastelija

Jossa aloittelevakin voisi kysellä tyhmiä? Eikä haittaa vaikka pitäisi rekisteröityä tms kunhan olisi aktiivinen palsta, jossa vastauksia saisi "reaaliajassa"..

6

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keväällä

Nyt puutarhapalstat nukkuvat vielä talviunta, mutta näinä aikoina viherpeukalot ryömivät koneidensa äärelle keskustelemaan.

Suht. aktiivisia palstoja ovat esim.
      Nicehouse: http://www.nicehouse.fi/puutarha/index.htm
      Kotipuutarha-lehden keskustelualue:
      http://www.kotipuutarhuri.com/keskustelu/keskustelupalsta/
      Marttaliiton puutarhanurkka: http://www.martat.fi/keskustelu/puutarhanurkka/

Yleensä puutarha-alan keskusteluissa aloittelijaan suhtaudutaan ystävällisesti, joten "tyhmiä" voi kysellä vapaasti.

• palstaa

puutarha.net

klorofylli.com

• alkuperäinen kiittää
        palstaa kirjoitti:

puutarha.net

klorofylli.com

Sivut lisätty suosikkeihin, vielä aika hiljaiselta näytti, mutta eiköhän ne pian vilkastu!!

• Perusturaaja

Yhteishyvä lehdellä on hyvä palsta,jossa saa vastauksia kysymyksiin. Siellä asiantuntijat vastaavat ja palsta on helppolukuinen,koska siellä on jaettu vastaukset otsikoiden alle, kuten:hyötykasvit, puut ja pensaat, perennat jne. Paljon asiaa ja arkisto selattavissa. Itsekin olen sinne muutaman kysymyksen heittänyt ja vastaus ilmestyy muutaman päivän sisällä.
      www.puutarhamaailma.fi alta löytyy.

Ja vielä www.lapin radio.fi, siellä on multasormi niminen palsta, johon voit lähettää kysymyksiä ja ammattilainen vastaa kysymyksiin radiossa ja sitten samat ilmestyy Lapin Radion sivuille.

Näissä kaikissa keskustelupalstoissa on sekin hyvä puoli,että voit selata vanhoja sivustoja ja löytää sieltä jo vastattujen joukosta tietoa, vinkkejä, asiaa ja vaikkapa jo vastauksen siihen, mitä itse pähkäilet. Minulla menee keväisin paljon aikaa niillä kaikilla palstoilla. Nythän näitä on tässä jo viisi linkkiä, selailemaan. Hyvää kevättä, multasormia jo mukavasti kutkuttaa.

• pari sivua

• kiitti vinkistä

puutarhamaailmaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe