Ostinpa sitten koneen ja siihen oli esiasennettu Vista, mukana tuli kaksi tyhjää DVD:tä muttei mitään ohjeita. Miten saisin tehtyä käynnistyslevyn?
Miten sitten jos tulevaisuudessa vaihdan kovalevyä, voiko käyttöjärjestelmää asentaa siihen mitenkään?
Käynnistyslevy miten?
8
5756
Vastaukset
- Pena.
Koneen mukana on ohjeet.
Ohjeet löytyvvät myös koneen valmistajan kotisivulta.- A vista
Kuten kirjoitin, mukana ei tullut ohjeita eikä valmistajan sivuilta löydy mitään. Windowsin ohje ja tuki toiminnostakaan en löytänyt mitään tietoa.
- Nääs.
Minkä käynnistyslevyn haluaisit tehdä. Onko ostamasi kone uusi. Mikä kone, minkä merkkinen?
Jos vaihdat kovalevyä siihen saa asennettua käyttöjärjestelmän. Niin ne uudet koneet kasataan ja käyttöjärjestelmä asennetaan kovalevylle. Vähän sekava tääs sun kymysyksesi.- A vista
Koska käyttöjärjestelmä on esiasennettu niin mukana ei tule asennuslevyä ollenkaan.
Jos tulee pahoja ongelmia koneen kanssa ja joutuisin vaikka asentaa käyttöjärjestelmän uudestaan niin mistä sen otan? Koneen mukana tuli vain ja ainoastaan kaksi tyhjää DVD:tä "Blank REcovery Disc" eikä mitään ohjeita. - Nääs.
A vista kirjoitti:
Koska käyttöjärjestelmä on esiasennettu niin mukana ei tule asennuslevyä ollenkaan.
Jos tulee pahoja ongelmia koneen kanssa ja joutuisin vaikka asentaa käyttöjärjestelmän uudestaan niin mistä sen otan? Koneen mukana tuli vain ja ainoastaan kaksi tyhjää DVD:tä "Blank REcovery Disc" eikä mitään ohjeita.En tiedä mistä otat sen käyttöjärjestelmän kun et edes kerro mikä kone sulla on. HP,Siemens,Acer.......
- muistamani mukaan :)
No, varmaan käynnistä valikosta tai program filesista löytyy ohjelma, esim jos hp:n kone niin ohjelma voisi olla vaikka "hp recorecy management" tai jotain tonne päin. Sieltä sitten valitset että create recorecy dvd:t ja polta-toiminnolla sieltä ohjelmasta poltat ne niille mukana tulleille levyille.
kaikilla valmistajilla hieman erilainen tuo recovery ohjelma mut mut selkiskö? ;)- mijä jos
mitä jos ei pääse ollenkaan enään windowsiin.mistä sen sitten saa?
- Hohoi
Vitusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211229
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 43815
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html140589- 38547
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Kuolonkolari
Onko menehtynyt rekan ja henkilöauton kolarissa lähestymiskiellon saanut henkilö.9456