iv-käyttö

ohjeita?

Kertokaa ohjeita miten piikittää oikein 0.45:llä lääkkeitä ja mitä lääkkeitä voi piikittää, esim. mitkä filtterit parhaita jne. Asiallisia vastauksia kiitos, ei moraalisia saarnoja.

29

15197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt sen

      älä saatana piikitä lääkkeitä ittees ne on niin täynnä jatkosidos aineita et ei mitään määrää. olen itse toipuva nisti ja olen nähnyt kun kaverilta meni sormet kuolioon ja amputoitavaksi.

    • Nikkinen

      Asiallisesti kerron, että olen myös toipuva narkomaani niinkuin toinenkin vastaaja.
      Ja vastaus kysymykseesi on, että mitä väliä sillä filtterillä tai lääkkeellä on, kuolema siitä lopulta kuitenkin seuraa. Jos ei ekalla, tokalla jne kerralla, niin lopulta kuitenkin.
      En jaksa uskoa, että näistä kirjoituksista ottaisit opiksi. Toivottavasti edes pisti jonkun ajatuksen liikkeelle. Niin ja alla viikko sitten oli kaverini siunaustilaisuus, joka oli raittiina, mutta retkahti piikittämään, toisena päivänä kuoli yliannostukseen.
      Että jos sitä haluat, niin mieti miksi. Hakeudu johonkin lääkäriin puhumaan tästä tai muun avun piiriin.

      • Anonyymi

        Heikot kaatuu jos luullaan et pystyy ottamaan niiku tälläset tosimiehet, lemmy yms.. Ei ne huumeet ketää tapa vaa 35kg narisevat hupparipellet kuolee ny siiheki et sukka o väärinpäin ja tuli kauhee masennus yms trendi paskaa. Vittu nyky maailma o pilal eikä tälläsiä miehii enää tehä


    • mutta ohjeita...

      en kestä muuten olla täällä... pakko piikittää lääkkeet suoneen kun lääkkeitä liian vähän...

    • Ruks läpi,ruks läpi...

      Voi vittu! Netin kautta ohjeita!!! Kysy joltain pitempään käyttäneeltä kaverilta/tutulta ja pyydä myös näyttään..siis jos välttämättä piikkikoukkuun haluut.Varo valtimoita,se o lähtö!!!

      • blablablablablabla11

        Minkä takia te idiootit ette vaan voi vastata asiallisesti siihen mitä kysytään? Olette helvetin ärsyttäviä.


    • htth

      jos oisin ammatti narkki ei sun tarvis täällä kysellä, vitun pentu toivottavasti saat selkäytimees tukoksen tosta paskasta ja halvaannut...

    • Älä testaa yksin..

      Jos et ole ennen tehnyt, niin älä lähde kokeilemaan ilman että joku neuvoo...
      Bentsoista ei kannatta tykittää mitään, toimivat yhtä hyvin kielen alla.
      Subutexia ei ole pakko filtteröidä, mutta se on suositeltavaa, varsinki pitkäaikaisessa käytössä.

      Muista käyttöö desinfiointi lappua millä puhdistat pistokohdan, aina puhtaat työkalut ja klikkikuppi..

      Filtterinä voi käyttää tupakan filtteriä, leikkaat siitä 1/2 tai 1/3 palasen irti ja kuorit sen pintakerroksen pois siitä (myös sätkäfimoista). Muista varmistaa ettei pumpun päähän jää haivenia filsusta...

      En suosittele kyllä mitään piikittämään... Tramaleita, panacodeja jne ei voi sitte piikittää...

      • Pipipioi

        "Bentsoista ei kannatta tykittää mitään, toimivat yhtä hyvin kielen alla.
        Subutexia ei ole pakko filtteröidä, mutta se on suositeltavaa, varsinki pitkäaikaisessa käytössä. "

        Ei ole montaa bentsoja jotka olisi vesiliukoisia!
        Ne toimii paremmin syötynä. Turha edes yrittää veden kanssa . Saa bentsoja kyllä piikitettävään muotoon mutta en täällä voi ohjetta antaa.

        Subutex/xone jne kannattaa aina filtteröidä!
        Liukenee veteen hyvin niin ei siitä mene mitään hukkaan...
        Maissitärkkelys,talkki yms ei ole hyvä suonissa.
        Ne tuppaa ensin tukkia pienet verisuonet , kuten mitä silmissä on!
        Monet ihmetellyt kun näkö heikentyny paljon pitkällä käytöllä..

        Bupren voi sniffaa ihan hyvin ja toimii vain hieman hitaammin.
        Yleensä itse ja moni muu ajattelee että piikki on oikeita huumeita varten ,joista lähtee piikittäessä kunnon nousut. Hepo , hyvä piri esim
        Bupre IV nousee silti hitaasti...


      • Anonyymi

        Liekitä pienet haivenet vittuun fimasta enne kun suodatat


    • eihajuakaan

      Tähän minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin moraalisaarna ja surullinen mieli, sillä Suomessa jengi piikittää aivan liian herkästi. Jopa Amsterdamin crack-narkomaanit punaisten lyhtyjen alueella kavahtaa piikittämistä, jota he pitävät liian spurguna. Siis kodittomat hollantilaiset cracknistit pitää suomalaista perus subu/amfetamiinikäyttäjää nistimpänä kuin itseään.

      Ja koska et moraalisaarnaa halunnut, en sitä kerro, mutta sen sanon, että onnea uralla, joka on alempaa kastia, kuin Amsterdamin huorakadun nistien toiminta.

      • Anonyymi

        Nyt tulee asiaa


    • oiuytfvgbhj

      nyt täytyy sanoa että olet valitsemassa polkua mistä ei ole paluuta! mutta en silti tuomitse sinua koska olen itsekkin moista paskaa tehnyt! minulla oli omat syyni jos niitä nyt oli muuta ku elämästä pakeneminen! kerron vain että se koukuttaa ihan helvetillisesti kohta haluut vaan tökkiä ittees sen ilosta että näät ku se "ihana" neula mennee ihosta läpi, vaikka tarvetta ei olis kamaa vetää! seon sellanen koukku piikkiin! paljon vahvempi kuin itse kamaan.. itellä kulunu viimesistä tööteistä noin vuosi ja nään vieläkin unia että heitän hihaan ja myönnän että haluisin sitä vieläkin aian välillä! joka päivä se juolahtaa mieleen siis joka ikinen päivä! ja jotenkin kieroutuneella tavalla sitä on ikävä, mutta on se vaan niin paskaa tuo kaman vetäminen ja neulatyyny homma että ei ihminen kauan sitä kestä ja aina se jättää jälkensä ihmiseen vaikka sitä nyt ett uskoiskaan.. toivon että jätät värkit ostamatta! maria.

      • Anonyymi

        Ei voi ku diggaa 15v rännittäneenä älä lähe nimenomaan polta ennemmin savut ku lähet tohon paskaa siitä ei oikeesti hirveen iso prosentti pääse irti ni käyttäkää aivoja jos tollasta täytyy kysellä ni et ole tuskin mitn vetäny pidäkki niin👌


    • Redman

      Onko kukaan teesiny bunalict nimistä ns. uutta suboxonee? Sandozin valmistama. Jos on niin mielipiteitä siitä?!

      • Pipipioi

        Joo.
        En tiedä mut on perkeleen kova vrt suboxoneen!
        Kirvelee nokassa enemmän ..
        Muuten kai toimii ku pitääkin


    • Anonyymi

      Ei se IV-käyttö ole sen typerämpää ku mikään muukaan käyttö. Kannattaa pysyä piikin kanssa erossa pahimmista paskoista (esim. Concerta) koska se tukkii ja tuhoaa suonet. Rännittely tosiaan on lähinnä kunnon huumeita varten, ei lääkkeitä. Toki lääkkeitäkin voi rännittää, käytä aina Googlea apuna, miten väsätä joku lääke iv kuntoon. Suosittelisin kuitenkin käyttämään ensinnäkin laajaa kirjoa huumeita, ettet jää mihinkään yhteen, esim. opiaattiin koukkuun, jos niitä pakko käyttää on. Kannattaa myös käyttää monin eri tavoin. Plugaamalla ja lasipiipussa polttamalla saa samat nousut kuin iv, lähes joka huumeesta. Muista kuitenkin samalla etsiä elämääs muuta sisältöä. Vedä sellasia huumeita, mistä tulee hyvä olo ja mitkä pistää sut miettimään mitä haluut ja voit tehdä itses hyväksi. Ja ala tekemään jotain mikä kiinnostaa, mikä tuntuu hyvältä ja kun kaikki elämässä alkaa rullaamaan, lopetat käytön. Ei tunnu missään jos kaikki on muuten hyvin. Kova äijä lopettaa vaikka väkisin, mut retkahtelee vähän väliä. Jos tykkää elää parisuhteessa, mieti millasta itses kanssa mahtaa olla elää, käytit sit huumeita tai lopetat väkisin. Ja jos on taipumusta masennukseen/vajota itsesääliin ja käyttää huumeita päästäkseen elämää pakoon, on lähes mahdotonta lopettaa ennen kun on oikeasti muuten jo onnellinen. Sillon et tarvitse mitään tissiä mitä imeä kun on paha olla. Been there, done that. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Kyllä se IV-käyttö on lopun alku. Montako IV-käyttäjää tiedät hyvässä kuosissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se IV-käyttö on lopun alku. Montako IV-käyttäjää tiedät hyvässä kuosissa?

        Ainakin yhden. On ison mainostoimiston johtaja eikä kukaan ikinä uskoisi, että vetää piriä suoneen, ellei omin silmin näkisi. On tehnyt sitä reilusti yli kummenen vuotta. Muuten viettää terveellistä elämää; urheilee, syö terveellisesti, ei polta eikä käytä edes alkoholia. Mulle oli ihan "järkytys" kun sain tietää. Sanoi eräälle myyjälle (jonka kautta tiedän tämän asian) olevansa vain amfetamiinia vedettyään tarpeeksi luova. Ei siis vedä joka päivä eikä viikkokaan, mutta 1-3 kertaa kuussa kun on joku iso ja vaativa duuni. Ja aina silloin kulkee duunimatkat taksilla.
        Kai noita on muitakin, mutta tämän tapauksen tiedän varmuudella. Yhdestä lekurista olen kuullut juttuja, mutta en tiedä onko totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yhden. On ison mainostoimiston johtaja eikä kukaan ikinä uskoisi, että vetää piriä suoneen, ellei omin silmin näkisi. On tehnyt sitä reilusti yli kummenen vuotta. Muuten viettää terveellistä elämää; urheilee, syö terveellisesti, ei polta eikä käytä edes alkoholia. Mulle oli ihan "järkytys" kun sain tietää. Sanoi eräälle myyjälle (jonka kautta tiedän tämän asian) olevansa vain amfetamiinia vedettyään tarpeeksi luova. Ei siis vedä joka päivä eikä viikkokaan, mutta 1-3 kertaa kuussa kun on joku iso ja vaativa duuni. Ja aina silloin kulkee duunimatkat taksilla.
        Kai noita on muitakin, mutta tämän tapauksen tiedän varmuudella. Yhdestä lekurista olen kuullut juttuja, mutta en tiedä onko totta.

        Vai niin. Voi sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se IV-käyttö on lopun alku. Montako IV-käyttäjää tiedät hyvässä kuosissa?

        Tosi monia 30-50 vuotiaita tehny duunia yli 20vuotta jota jotkut enemmän tai vähemmän,päivittäin iv metaa tai subua. Kunhan pysyy ja pystyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yhden. On ison mainostoimiston johtaja eikä kukaan ikinä uskoisi, että vetää piriä suoneen, ellei omin silmin näkisi. On tehnyt sitä reilusti yli kummenen vuotta. Muuten viettää terveellistä elämää; urheilee, syö terveellisesti, ei polta eikä käytä edes alkoholia. Mulle oli ihan "järkytys" kun sain tietää. Sanoi eräälle myyjälle (jonka kautta tiedän tämän asian) olevansa vain amfetamiinia vedettyään tarpeeksi luova. Ei siis vedä joka päivä eikä viikkokaan, mutta 1-3 kertaa kuussa kun on joku iso ja vaativa duuni. Ja aina silloin kulkee duunimatkat taksilla.
        Kai noita on muitakin, mutta tämän tapauksen tiedän varmuudella. Yhdestä lekurista olen kuullut juttuja, mutta en tiedä onko totta.

        No siis joo. Tulisi niin yllätyksenä jokaiselle kun tietäisi ensiksikin vaikka just millaisessa statuksessa oleva "normaali työssäkäyvä ihminen" voi olla jopa iv-käyttäjä täysin salaa. Ja näitä löytyy lähestulkoon joka alalta, korkeista asemista vähemmän korkeisiin, mut jokatapaukses työelämässä eläviä ja tavallista elämää viettävä ihmisiä. On lääkäriä, opettajaa, hoitajaa, herra iso herraa yrityksessä x, rouva isokenkää yrityksessä y jne. Kyllä noita löytyy. Eikä uskoisi sitten millään, jos jo ihan pelkän ammatin ja ulkoisen olemuksen puolesta, niin myöskään mikään elämässä vallitseva seikka ei vaan viittaa siihen, että näillä olisi edes suhteita mistä hankkia annoksensa salaa muilta. Mutta kylläpä se vaan näyttää onnistuvan, eikä ne ainakaan mistään laudalta useimmiten ostele, paikalle mentäntäessä pikkudiilerillä kyllä siinä vaiheessa kävisi varmaan ajatus valeostosta tai jostain muusta kyttä toiminnasta. Itse olen nokkaani kiskonut subutexia kolme vuotta. Tolet suunnilleen samassa. Aloitin suht vanhana lähempänä 30v. Edelleen näytän siltä että monelle tulisi yllätyksenä jos tietäisi, tosin tänä aikana olen pitänyt jaksoittain 1-3kk kausia jolloin en ole käyttänyt. Mä jäin koukkuun ekasta kerrasta, koska ajattelin että kokeilen kun kaikki aina sanoo et älä koske siihen paskaan ikinä ja "enhän mä nyt koukkuun jää" ja sit hups kolme vuotta mennyt. Aluksi se piristi mua, toi menevän fiiliksen ja itsevarman, ja toisaalta sain nukuttuu hyvin kun illalla otti sen verran et nuokut iski. Salakavalaa paskaa joka pilaa elämän. Nyt viimeinen vuosi mennyt niin että ei meinaa jaksaa tehdä mitään, piristäviä en halua käyttää, ja mieli maassa. Jos jätän ottamatta niin olen kuumeinen ja kipeä siis reflat sen parisen viikkoa. Mutta voi luoja sitä fiilistä, kun silmät kirkastuu, iho kirkastuu, maailma kirkastuu ja sumuverho hävii kun lopettaa ton paskan edes hetkeksi. Kyllä mä sen vielä kerran lopetan ja se olkoon se kerta joka jää.


    • Anonyymi

      Kaikki on perseestä.

    • Anonyymi

      Kannattaako xaloleita iv-käyttää??

      • Anonyymi

        Kyl ne liukenee veteen, mutta ei kannata. Seurannut tässä kohta vuoden vierestä kun sisko käyttää, ja mies. Ite silloin tällöin kielen alla sulata ja mun systerikin esim sanoo et toimii parhaiten just kielen alla. Muutenkin iv-käyttö lääkkeillä ei ole hyvästä, ei toki minkään muunkaan aineen käyttö ja yhtään millään tavalla ottaa. Mut verisuonet tukkeutuu ja noista ksaloleista kun varsinkaan ei voi tietää mitä niissä loppupeleissä on, suomalaisia lääkkeitä kun eivät ole niin en suosittele IV:mä niitä varsinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl ne liukenee veteen, mutta ei kannata. Seurannut tässä kohta vuoden vierestä kun sisko käyttää, ja mies. Ite silloin tällöin kielen alla sulata ja mun systerikin esim sanoo et toimii parhaiten just kielen alla. Muutenkin iv-käyttö lääkkeillä ei ole hyvästä, ei toki minkään muunkaan aineen käyttö ja yhtään millään tavalla ottaa. Mut verisuonet tukkeutuu ja noista ksaloleista kun varsinkaan ei voi tietää mitä niissä loppupeleissä on, suomalaisia lääkkeitä kun eivät ole niin en suosittele IV:mä niitä varsinkaan.

        Joo tää on ihan totta. Ksalolit on täynnä alpratsolaamin kaltaisia tutkareita ja sidosaineita. Eikä ne toimi edes rännissä millään lailla paremmin vaikutus vaan alkaa nopeammin. Mitään tabuja ei pitäis tykittää, mut jos nyt niitä pistää niin neulanvaihtopisteistä saa sterifilttereitä joilla suodattaa sidosaineita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe