En halua miestäni

muita kyllä

Miksi en halua enää miestäni, koko sänkyhomma inhottaa hänen kanssaan, ja yritän välttää sitä aina. hän ei ole mitään pahaa tehnyt, eli syy on minussa. En ole seksuaalisesti haluton, sillä ajatuksissa haluan pariakin ystävä-miestä. Haluaisin haluta omaa kultsua, mutta en osaa. ei ole läheisyyttä/haleja/pusujakaan, läheisyys ei kiinnosta. Mitään tehdävissä????????

41

19469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppuelämänkö?

      Hei, ei ratkaisua ongelmaan mutta myötätuntoa kylläkin. Itselläni täysin sama tilanne. Seksuaaliset tunteet miestäni kohtaan kuolleet ajat sitten. Silloin tällöin suostun sänkypuuhiin ja toivon että haluttomuuteni ei näkyisi. Kärsin tästä paljonkin ja itkut itketty. En ole pettänyt ja toivon että se ei kävisi miehenikään mielessä. Tosin silloin tällöin olen jo ajatellut että halun jyllätessä saattaa se kämmi käydä hänellekin tai minulle ja miten sitten tästä eteenpäin? Ihanan perheen takia en halua muutosta jos se on ero.

      • 'minä'

        jos haluu menee omasta miehestään/naisestaan ni jättäkää ne älkää miettikö mitä teette!!!


      • yx näistä yx monista
        'minä' kirjoitti:

        jos haluu menee omasta miehestään/naisestaan ni jättäkää ne älkää miettikö mitä teette!!!

        viimeksi tänään sanoin et päästäisit vapaaksi.. toinen ei mene töihin ei mitään. Istuu vain kuin lammas sohvalla päivästä toiseen, juo saadessaan rahaa. Tilanne on katala minulle joka elätän miestä jonka tiedän olevan persaukisempi kuin itse lopun elämän.. haluan elää muunlaistakin elämää kuin tätä ja olen haluton, äärettömän pettynyt siihen että saamaton "vahti" majailee täällä, kodissani, olosuhteiden pakosta. Eikä lähde. Kotini on soluasuntolani, amen. Onhan ja käyhän täällä muitakin. Kukaan ei voi sukoa tätä kun ei itse elä tätä. Ihana mies jossain siellä, voi kun ymmärtäisit tilanteeni kun en uskalla kertoa tätä, vaikka haluaisin että ymmärtäisit tilanteeni..tunnen olevani sinkku joka ei saa tapailla ketään koska on "varattu" - ja yksin.


      • MJR1974

        Minulla on mukava, ystävällinen mies, jonka kanssa en ole koskaan riidellyt. Tutustumisestamme alkaen olen ajatellut, että tuskin tämän kanssa haluan seksiä koskaan. Ajan kuluttua meille sitä syntyi, mutta lähes heti olin taas samoissa ajatuksissa. Mies on muuten ihanteellinen mutta ei vaan kiinnosta sillä tavalla. Hän on keski-ikäinen ja minua inhottaa, kun kovaksi tuleminen kestää kauan, ja joudun itse tekemään käsityötä vaikka miten kauan siihen. Eikä se kulma enää riitä kuin yhteen ainoaan asentoon. Tämä kaikki kuvottaa minua. Elämä ei ole mustavalkoista. Saan lähes kaiken muun tämän miehen kanssa, ja toivon että ei tarvitse kovin usein siihen suostua.


      • jännämiehen
        yx näistä yx monista kirjoitti:

        viimeksi tänään sanoin et päästäisit vapaaksi.. toinen ei mene töihin ei mitään. Istuu vain kuin lammas sohvalla päivästä toiseen, juo saadessaan rahaa. Tilanne on katala minulle joka elätän miestä jonka tiedän olevan persaukisempi kuin itse lopun elämän.. haluan elää muunlaistakin elämää kuin tätä ja olen haluton, äärettömän pettynyt siihen että saamaton "vahti" majailee täällä, kodissani, olosuhteiden pakosta. Eikä lähde. Kotini on soluasuntolani, amen. Onhan ja käyhän täällä muitakin. Kukaan ei voi sukoa tätä kun ei itse elä tätä. Ihana mies jossain siellä, voi kun ymmärtäisit tilanteeni kun en uskalla kertoa tätä, vaikka haluaisin että ymmärtäisit tilanteeni..tunnen olevani sinkku joka ei saa tapailla ketään koska on "varattu" - ja yksin.

        onnea valinnastasi sait


      • ajatteleva40
        'minä' kirjoitti:

        jos haluu menee omasta miehestään/naisestaan ni jättäkää ne älkää miettikö mitä teette!!!

        Ei hyvää parisuhdetta kannata lopettaa, jos ihmisellä on haluton kausi. Eräs asiantuntija sanoi, että kuivat kaudet ovat aika yleisiä pitkissä parisuhteissa. Hän kertoi, että jossain suhteessa oli ollut 5 vuotta hiljaista ja sitten intohimo leimahti uudelleen.

        Parisuhde on maraton matka, ei pikamatka. Parisuhteessa ihminen on koko ajan muuttuvassa prosessissa. Parisuhteen pohjimmainen tarkoitus on antaa ihmiselle mahdollisuus henkiseen kasvuun. Ihmisen lapsuuden keskeneräisyydet ja tukahdutetut tunteet nousevat pintaan pitkässä suhteessa. Jos ihminen suostuu katsomaan syvemmälle, niin hän voi käydä läpi huikean kasvun ja eheytyä ihmisenä. Kun oma prosessi on päällä, niin seksi voi jäädä taka-alalle. Minusta on kypsymätöntä arvioida parisuhdetta pelkästään seksin näkökulmasta.


      • jaksankojaksanko
        ajatteleva40 kirjoitti:

        Ei hyvää parisuhdetta kannata lopettaa, jos ihmisellä on haluton kausi. Eräs asiantuntija sanoi, että kuivat kaudet ovat aika yleisiä pitkissä parisuhteissa. Hän kertoi, että jossain suhteessa oli ollut 5 vuotta hiljaista ja sitten intohimo leimahti uudelleen.

        Parisuhde on maraton matka, ei pikamatka. Parisuhteessa ihminen on koko ajan muuttuvassa prosessissa. Parisuhteen pohjimmainen tarkoitus on antaa ihmiselle mahdollisuus henkiseen kasvuun. Ihmisen lapsuuden keskeneräisyydet ja tukahdutetut tunteet nousevat pintaan pitkässä suhteessa. Jos ihminen suostuu katsomaan syvemmälle, niin hän voi käydä läpi huikean kasvun ja eheytyä ihmisenä. Kun oma prosessi on päällä, niin seksi voi jäädä taka-alalle. Minusta on kypsymätöntä arvioida parisuhdetta pelkästään seksin näkökulmasta.

        Vautsi, ihan 5 vuotta kuivaa kautta, entäs kun sitä on jatkunut lähes 10 vuotta? Miehen taholta on kuiva kausi jatkunut, ehkä mukavuuden halusta ja laiskuudesta. En tiedä, koska hän ei tahdo puhua. Sanoisin että terapeutit ovat aika vessasta, on sitäkin kokeiltu. Siitä ei ollut apua, ukko jutteli niitä näitä muttei koskaan "kehdannut" avautua asioista jotka oikeasti painaa suhdetta. Eli istun tässä tyhjän panttina, hoidan talouden juoksevia asioita ja kärsin piinaavasta yksinäisyydestä, "jospa sittenkin" tilanne muuttuisi kunhan jaksan rakastaa.


    • enhalua

      Meillä on kyllä läheisyyttä/haleja/pusuja, mutta seksi minua ei kiinnosta enää lainkaan. Mieheni kanssa nimittäin! Jonkun muun kanssa sitten senkin edestä. Tiedän kyllä syyn. Ihastuin poikaystävääni aikoinaan päätä pahkaa, en nähnyt ihan "koko kuvaa". Hätiköidysti aloin siis seurustelemaan ja nyt olen nalkissa melkoisen epätyydyttävässä suhteessa. Kuulostaa varmaan lapselliselta, mutta tekisi mieli sanoa "en tahdokaan häntä".
      Haluaisin olla taas vapaa, mutta en vaan pysty aloittamaan uutta elämää.
      Ja kaipaan intohimoa ja seksiä.

      • mkv993

        Kuulostaa täysin minun elämältäni. Onneksi emme ole yksin.


      • Icanfeelyou

        Mä niin tiedän ton. Mulla ihan sama tilanne tällä hetkellä.


    • mitään tekemistä ?

      minkä ikäsiä ihmisiä mahdatte olla ?

      • ei vanhoja

        reippaasti kolmenkympin alta..


    • susnainen

      Mulla sama juttu, ei mua inhota tai mitaan, ei vaan kiinnosta yhtaan ja mielummin tyydytan miehen kadella ettei ite tartte...miehessa ei mitaan vika ole, on ihana mies, on paljon rakkautta, pusuja ja haleja. Naen monesti unia joissa petan hanta toisen miehen kanssa, edellisten poikaystavien kanssa, tai unissa rakastun tulisesti toiseen, ikavoin sita rakastumisen tunnetta ja sita intohimoa ja jannitysta. Olemme olleet vain nelja vuotta yhdessa ja kakskytkolme vuotta ikaa on mulla. Alussa olin kylla hyvinkin kiinnostunut sankyhommista, mutta n. 2 vuoden jalkeen suhdetta, kiinnostusta ei ole.

      • gabs

        Sama vika ilmeisesti minussakin, mies on mitä ihanin ja herkku mutta ei kiinnosta. Olen 24 joten ei varmaan vielä ole iästä kiinni, nyt vaan kun tilannetta on jo jonkun aikaa kestänyt ei tee mieli enään edes suudella sillä tuntuu että nekin ovat mieheni puolelta vain pyrkimyksiä saada seksiä. eli näin lopulta on läheisyys kadonnut kokonaan.


      • Anonyymi
        gabs kirjoitti:

        Sama vika ilmeisesti minussakin, mies on mitä ihanin ja herkku mutta ei kiinnosta. Olen 24 joten ei varmaan vielä ole iästä kiinni, nyt vaan kun tilannetta on jo jonkun aikaa kestänyt ei tee mieli enään edes suudella sillä tuntuu että nekin ovat mieheni puolelta vain pyrkimyksiä saada seksiä. eli näin lopulta on läheisyys kadonnut kokonaan.

        Kuten näissä naisten kertomissa tulee esille, on "kiltti" mies sellainen joka ei kiinnosta.
        Ja varmaan selitys sille että moni nainen hakee baari-illoissa miestä joka tulee ja ottaa.
        Ja voi olla kovakourainen, vähän sellainen röyhkeä sovinisti sika joka ei paljoa naisen juttuja kuuntele. Usein habituskin vähän niin ja näin mutta kuitenkin siistit poikamaiset kiltit jäävät valomerkin jälkeen keskenään tiskille odottamaan yksin kotiinlähtöä.

        Reissumiehenä olen hyödyntänyt tilannetta siten että käyttäydyn uhmakkaasti ja röyhkeästi esittäen suorasukaisesti millä asialla olen iltaa viettämässä. Usein saan kuulla olevani sika ja vaikka mitä mutta juuri koskaan ei ole tarvinnut lähteä yksin yön selkään. Valomerkin aikoihin on joskus useampikin vaihtoehto josta valita panoseuraa.


    • kysyä

      mieheltä suoraan että onnistuuko vapaa suhde sellasia te akat ootta teille pitääs ostaa kaappi täyteen teko kaluja ettei tarttisi himoita muita

      • Ihmisen_ikävä_toisen_luo

        Auttaako sekkää..
        Eipä ole verrattavissa rakkaan ihmisen läheisyyteen..


    • Vanhus 36vee

      Kun nainen ei halua miestään.
      Niin, minkäs sille oikeistaan mies voi. Tai siis tarkoitan että jos kaikki on suhteessa hyvällä
      pohjalla, pikku huomionosoituksia kumpikin kummallekin.
      No, itselleni kävi niin että vaimoni kanssa seksi meni tavallaan vaimon kautta kaupankäynniksi: Siivoa, saithan eilen pillua!
      Arghh.. Nolo tunnustaa, ja nolompi vielä kirjoittaa tuo.
      No syitä ja seurauksia on monia.
      Mutta kuinkas sitten kävi? Nyt elelen yhä saman naisen kanssa, mutta peliin on tulleet rakastajattaret. Eli se mitä te ajattelitte tekevänne, tein sen. Ja nolo tunnustaa mutta en ole katunut! Tapaamme kerran pari viikossa, ilta/ iltapäivä kosketuksia, rakastelua, kauniita sanoja koko pitkä kuuma iltapäivä.
      Lähden piakkoin taas lomalle p-afrikkaan ja en muuten vaimon kanssa. Ei sitä kylmyyttä oikein jaksa. Mukaan lähtee se keneltä saan sitä mitä sydämmeni halajaa.
      Joo, tiedän että tämä mitä teen on niin väärin kuin olla ja vaan voi. Mutta mutta… Oletteko muuten huomanneet että kaikki selitykset alkaa sanoilla: mutta!
      No asiaan… eli eroaminen, kun tuosta ei pääse eroon! Ei oikein viitsi heittää sitä uloskaan, mutta toi on jo toinen juttu.

      Kysehän oli haluttomuudesta ja osin myös intohimosta. Syitä ja seurauksia eli tiivistettynä vaimoni haluttomuus ajoi vaimoni ja minut erilleen ja oikeastaan hyvä niin.
      Ymmärrän täysin setelman: rakastaja/ rakastajatar
      Kaikella elossa on tarkoituksensa, se mikä näkyy on usein vain jäävuorenhuippu.
      [email protected]

    • minä,,

      50- kymppinen nainen, ajatellut samaa, mutta en pysty pettämään, erosta miehelleni puhunut, mutta toisaalta, olemme olleet niin kauan yhdessä, että osaako sitä yksin, ulkonäöstäni ei varmaan ole seksi eikä mikään muukaan kiinni, koska saisin kyllä nuorempiakin, ehdotuksia on ollut paljon, epäilen jopa, että huomaavat että, olen puutteessa, jos ero tulisi, miten sen aikuisille lapsilleni kertoisin vai ymmärtäisivätköhän he jos erosta puhuisin, ajattelen, koska hekin parisuhteessa, niin pitäisi tajuta, että jos asiat ei ok, niin pitää lehteä eri teille, mutta lapset on lapsia aina aikuisenakin ja he tottuneet näkemään isän ja äitin aina yhdessä, mitä jos ei ollakkaan enään,,

    • Mikki

      Omat vanhempani erosivat tuossa iässä ja löysivät mahtavat uudet kumppanit itsellensä. Olen iloinen heidän puolestaan. Välillä toivoin että olisivat eronneet jo aikaisemmin. Kannattaa ajatella itseään ja toimia sen mukaan eikä ihmetellä ahdingossa.

    • jkop

      vai iiiin

    • tahtoopuhtaan

      Vika aina naisessako? Sori nyt, mutta.. todennäköisesti haluaisin miestäni enemmän jos ei suukot maistusi nikotiinille ja henki tuoksuisi vatsahapoille..puhtaus olisi myös puoli "ruokaa". En tajua miten joku voi odottaa suuseksiä jos ei viitsi edes pestä kunnolla..yäk! Että siitä vaan herneitä nekkuun kaikki röökaavat, dokaavat, pesemättömät miehet!!!

    • Puhtaanapukille

      Sama toimii myös toisinpäin. Naiselleni saan ehdotella hammaslankaa ja muuta perusjuttua tämän tästä. Ei näillä kilometreillä enää viitsi naamaansakkaan lyödä tuoksahtavaan puskaan. Pestynä ja trimmattuna olis kivempi. Valkovuotokaan ei ole kiva hörppiä kielellä, mun mielestä on runsasta ja olen ehdottanut monesti aisn aottamista puheeksi reikälääkärissä. Tämä nostaa vain tuohtumusta ja on kuulemma normaalia. Se olen kuitenkin minä meisstä jonka kieli on enemmän pilluissa pyörinyt ja lulin tietäväni miltä puhdas/terve naisen alapää tuoksuu/maistuu.... En sit vissiin tiedäkkään...

      Suhteessa voi ja pitää sanoa suoraan. Turha sitä on toisen juustoista kullia jännittää. Sano suoraan sille, että puunaa poika parrus. Vai keräänkö mä sulle nuo talit sun esinahan alta niin saat syöde ne ihan ite.....;D

    • Kehittelyä

      Vieraisiin vaan ja ero vireille,sitähän se tänäpäivänä on melkein kaikilla.Onhan elämässä muutakin kuin nainti vieraan kanssa.

    • Vatvo

      Heko heko.
      Meitä on moneksi.

    • Miksipitimennänäin

      En mäkään halua. Ei inhota, halua yhtä toista.

    • kolmikymppinen

      Minua ei inhota mutta ei kyllä kiinnostakaan. Taisin ihastua miehessä alun perin rakentamaani mielikuvaan hänestä. Hän on aina ollut hyvin vähäpuheinen itseensä liittyvistä asioista ja unelmistaan. Alkuun kuvittelin sen johtuvan ujoudesta ja pidin sitä omalla tavallaan söpönä, mutta näin liki 10 vuoden yhdessä olon jälkeen kykenen viimein myöntämään, että mies on vain laiska ajattelemaan. Hän ei reflektoi elämänkokemuksiaan eikä unelmoi. Sellaista ihmistä on jotenkin vaikea kunnioittaa.

    • tuttuakin

      Niin on 60 vuotiaita naisia jotka eivät jaksa enää aviomiehiään ja ottavat eron. Ne jotka uskaltavat sen tehdä.

    • tattisvaan

      Niinpä on todellakin meitä kuusikymppisiä naisia,jotka ovat vitutuksen vallassa.Äijät ei ole meistä kiinnostuneet.Kunhan ruoka on ajallaan,vaatteet pestyinä koto siistinä.Niin kaikki on niin hyvin. Ja paskan marjat. Mietin usein että kun vaan ottais ja lähtis meneen. Koskahan äijä edes huomaisi sen? Nälän tultua? Paskaset vaatteet?Vai mikä?

    • Tääonfakta

      Norminaisia täällä. Ryhtykää lesboiksi..
      Jos olisin nainen, niin häpeäisin teitä.

    • nainentuumis

      Jutelkaa siitä. Jos inhoat niin miksi jatkat suhdetta. Kyllä sun tarttis nyt miettiä vähän, ettei elämä mene hukkaan kokonaan.

    • entiedämitätekisin

      En viitsi aloittaa uutta ketjua aiheesta kun aiheeni sama. En halua enää liki 30 v. jälkeen miestäni. Ja 15 v. on mennyt niin, ettei hän ole enää halunnut oikein minuakaan, en ole koskaan kieltänyt ja ne vähäiset kerrat syttynyt kyllä hänestä, vielä silloin. Vuoden verran tilanne on ollut eri, miehellä ei enää oikeen toimi se. Vuosi takaperin aloitteestani oli enemmän, kunnes muistin miksi homma alun perin oli loppunut, seksi melko surkeaa rävellystä. Sitten elämääni tuli toinen mies, rakastaja. Jonka kanssa tämä puoli on lähestulkoon täydellistä. Molemmat varattuja. Heräsin kyllä siihen, että miksi pirussa käpristelen liitossa joka ei ole ollut vuosikausiin edes parisuhde.

    • inhoavaan

      Mies yli laidan ...ja äkkiä

    • vaikeasanoa

      Teistä on tullut sisaruksia. Olkaa enemmän erossa?

    • Rakkausonsyvempiasia

      Onpa ikävää... suhteen eteen pitää tehdä töitä. Ajatella toisesta kauniisti. Tehdä ns. muutos omassa käytöksessään.

      • Viestittäjä

        Ei aina työ riitä


    • asodasöodaf33o3oma

      Vanhoissa viisauksissa kuten Raamatussa asia on jo ratkaistu. Naisen tulee suostua seksiin kun mies sitä haluaa. Lukekaa vaikka vanhaa testamenttia jos ette usko. Menneinä vuosisatoina jos nainen kieltäytyi seksistä, niin hän oli ilman muuta yhteisön silmissä syyllinen ja naisena epäonnistunut.

      Mikä viisaus tässä sitten piilee? No se että nykynaiset fundeeraa ihan liikaa oman päänsä sisällä näitä halujuttuja ja muuta roskaa. Housut pois ja hoitoon niin kyllä ne halutkin sieltä löytyy. Jos sen sijaan pihtaa ja antaa vaikka kerran joka toinen kuukausi parin vuoden ajan, niin on turha kuvitella että peitto alkaisi heilua. Toinen ongelma on miehissä. Nykymiehet on nimittäin järjestään munattomia pelkureita. Omassakin lähipiirissä jätkät kyselee vaimolta lupaa joka asiaan. Ei kai kukaan normaali nainen syty moisesta lampaasta.

      Suomi on tasa-arvoisempi kuin koskaan. Samalla täällä harrastetaan vähemmän seksiä kuin vaikka 70-luvulla. Syy on selvä. Miehen kaksoisrooli pehmoisänä ja panomiehenä ei onnistu pitää valita jompi kumpi. Naisia ei kiinnosta pehmoisä, mutta panomies valitaan vain petipuuhiin. Jos mies voisi olla äijämäinen perheen pää ja samalla isä, niin yksi ihminen voisi toimittaa koko roolin. Muussa tapauksessa homma päätyy tähän haluttomuusansaan aina alkuhuuman loppuessa.

      Pitkän suhteen salaisuus on aktiivinen seksielämä. Aktiivinen seksielämä taas tulee siitä että pannaan usein. Seksin ei tarvi olla mitään elämää suurempaa. Joskus voi harrastaa pikapanoja, toisinaan suikkareita ja joskus sitten vetää pitkän kaavan kautta. Liika funtsiminen pois naisilta ja liika nössöily pois miehistä.

    • Aikuinennainen3

      Onko miehsi ulkonäöllisesti turn off?

    • Anonyymi

      Minä inhoan mieheni kanssa sänkyhommia,mutta erään toisen kanssa haluan ja käyn.

    • Anonyymi

      Jos seksi ei suju miesystävän kanssa tai ei ole alusta asti sujunutkaan, koska toinen ei sytytä siinä mielessä niin annan yhden neuvon.
      Eroa itsesi takia.

      Itse olin 5 vuotta suhteessa, jossa oli rakkautta, mutta se oli kaverillista. Seksiä oli kerran kuussa velvollisuudesta, ikinä en kostunut enkä saanut orgasmeja. Uskottelin pitkään, että kyllähän tämä suhde minulle riittää ja näin sen pitääkin mennä. Myös suhteen epäonnistumisen pelko esti lähtemästä, tuli olo, että luovuttaa muka tyhmän syyn takia. Muutaman vuoden jälkeen petin eksääni toisen miehen kanssa, mistä en jäänyt kiinni. Olin niin rakkauden nälkäinen ja häpesin tekoani, vaikka jälkikäteen ymmärrän miksi toimin miten toimin. Nyt jälkikäteen katsottuna olisin myös toivonut, että olisin lähtenyt aiemmin. En toisen, vaan itseni takia.

      Onnellinen parisuhde edellyttää ainakin minulla kipinän, romanttisen rakkauden tunteen ja sen, että haluaa aidosti ja oikeasti toista. Sillä alitajunnan tasolla, että kroppa kostuu etkä voi itse siihen vaikuttaa.

      Löysin eroni jälkeen vuoden päästä miehen, joka vei jalat alta ihan joka solullani. Vuosi oltu yhdessä ja heti tiesin, että hän on elämäni mies. Meillä natsaa kaikki niin sängyssä kun kotona, vaikka toki välillä riitelemme normaaleista asioista kuten kotitöistä. Hän on kuitenkin sellainen henkilö, että saa minut syttymään joka päivä.

      Toivon teille hyviä ja romanttiseen rakkauteen tähtääviä päätöksiä. Elämä on liian lyhyt olemaan suhteissa, joista "se jokin puuttuu".

    • Anonyymi

      Minun vaimoni on samanlainen. Kertoo ettei ole minkäänlaista seksuaalista halua minua kohtaan.
      Odotti vain turhan pitkään ennen kuin sain hänet tunnustamaan asian joka on hiertänyt kauan.
      On turha jatkaa yhdessäoloa jos yhdessäolon yksi tärkeimmistä pilareista puuttuu.
      Asiaa on vaikea korjata jos suhde on jo tässä pisteessä.
      Itse en ainakaan voi enää olla läheisessä tekemisissä sen jälkeen kun sain tietää olevani vastenmielinen. Suosittelen että kumpikin etisii elämäänsä sopivan uuden ihmisen joka tuo elämän takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3900
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      598
      3677
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3672
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2311
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2265
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      325
      1980
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1957
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1786
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1463
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe