VOLVO XC90 eniten tarjoavalle

TIMPPA

n. 17000km ajettu, runsaasti lisävarusteita: 2*aluvanteet, kesärenkaat 18" talvirenkaat 17" tummennetut sivuikkunat, Musta metalliväri, kiinteä handsfree luuri, vetokoukku, lohkolämmitin ja sisäpistoke, vaalea nahkasisusta, sähkötoiminen kuljettajanistuin, surround systeemit 6:n cdn vaihtajalla ym.ym. NAMU! Uuden toimitusaika tällä hetkellä yli vuoden. Jos et haluu odottaa niin kauan, olen valmis luopumaan omastani jos hinnasta sovitaan.

23

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmastointi

      löytyy myös? Miksi olet myymässä "namuasi"?

      • TIMPPA

        Haistoin markkinaraon ja ajattelin tienaavani muutaman euron.


      • Sulan Autojobbari
        TIMPPA kirjoitti:

        Haistoin markkinaraon ja ajattelin tienaavani muutaman euron.

        Minä Timo tarjoan 34.901 euroa ja s-posti osoite onkin jo tallessa.Seuraan tilannetta saanko lunastaa Velka Volvosi.Jos olen eniten tarjoava niinkuin lupasit.


      • TIMPPA
        Sulan Autojobbari kirjoitti:

        Minä Timo tarjoan 34.901 euroa ja s-posti osoite onkin jo tallessa.Seuraan tilannetta saanko lunastaa Velka Volvosi.Jos olen eniten tarjoava niinkuin lupasit.

        Mä myyn volvon sitten vasta kun joku tarjoo siitä yli 70 000 euroa. Tää on tämmöinen kokeilu jos joku vaikka innostuis.


      • TIMPPA
        Sulan Autojobbari kirjoitti:

        Minä Timo tarjoan 34.901 euroa ja s-posti osoite onkin jo tallessa.Seuraan tilannetta saanko lunastaa Velka Volvosi.Jos olen eniten tarjoava niinkuin lupasit.

        Tarjouksia ei oteta vastaan. Mun ei oo mikään pakko myydä Volvoa. Ajattelin kauppiaana tehdä sillä pienen tilin itselleni jos joku on tosissaan kiinnostunut eikä halua ventata yli vuotta uuden saapumista Ruotsista.


    • Volvokuski

      Ihan varmasti kolisee se apurunko tai joku muu etupäässä / takapäässä.
      eikö niin?

      • TIMPPA

        Kolise mikään, huippu yksilö!


    • Valtti

      Laita yhteystietoja,, vaikka sähköposti..

    • BMW X5

      KÄYKÖ VAIHTO BMW X5 AJETTU 24.000km?

      • TIMPPA

        Ei käy, vain käteinen ja sitäkin riittävästi.


    • GoldiX

      Mikä on Volvon loppuvelka?

      Tule näytää se volvos Pukinmäen Essolle ni ostan sen sulta pois ja vien sen Jakomäkeen.

      • KUMIHIHHINA

        ONKO JAKOPÄÄ REMPATTU KONE VOI KILAHTAA. HERKKÄ MENEE VOLOVO


    • BMW X5

      Tarjoan 34.900 ecua jos auto on niinkuin kerroit.
      Soita 041515177 Tommi Aura.

      • TIMPPA

        Voisit tuplata tarjouksesi, niin sitten voidaan ruveta hieromaan kauppoja.


      • IT guru
        TIMPPA kirjoitti:

        Voisit tuplata tarjouksesi, niin sitten voidaan ruveta hieromaan kauppoja.

        TIItu eniten tarjovalle oli viestisi otsikko
        mikä on ämn hetken summa?


      • Tommille

      • Tommi Aura

        Olen sen verran luotettava ostaja, että kannattaa
        myydä se minulle. Rahasta se ei tule olemaan kiinni.

        Kannattaa lukea tarkkaan seuraava nettiosoite, jossa tietoa toiminnastani :D


        http://iexploiter.com/tommi_aura/


      • ToivottavastiKohtaisimme

        Jos joku itseltäni kusettaisi auton kuten tämä Aura, niin pistäisin kommandopipon päähän ja menisin puskaan kyttäämään. Pamauttaisin takaraivoon pesäpallomailalla, jonka jälkeen hakkaisin hampaat kurkkuun ja kylkiluut katki. Ja polttaisin huijarin asunnon, tai vanhempiensa asunnon jos ei ole omaisuutta. Että menisi huijarilta perintökin siinä.


      • Kiinnostaa123123

        Onko Tommi Aura taas lähiaikoina mitään puuhaillut?


      • KenTietää

        Ihme että Tommi Aura on tuollaisia temppuja uskaltanut tehdä eikä kukaan uhri ole hänelle pahemmin suuttunut ja lyönyt puukolla tai vastaavaa. Ollut tommilla hyvä tuuri.

        vai ovatkohan enemmänkin säälineet tommia


    • S60 powered

      Kaverin XC-90 kolisee, mun S60 kolisee. Onkos täällä muuten YHTÄÄN uuskoppasen Volvon omistajaa, joka on ajanut pirssillään yli 20 000 ja ettei etu/takapää reistaa kolinoillaan..Kysyn aivan rehellisesti...

      • v60d4

        Ei kolise, ei. Ainoastaan tyhjät pullot takakontissa! 69 000 km!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe