canal digital

jostain...

Hommasimme vuosi sitten canal digital perhepaketin.
Silloin sanottiin, että asennusmaksun lisäksi emme joudu maksamaan mitään muuta kuin kuukausimaksun.
Kuukausimaksu nousi vuoden alusta 25 euroon ja lisäksi viime laskussa oli 25 euron korttimaksu puoleksi vuodeksi. Nimen omaan mistään korttimaksusta ei sopimusta tehtäessä puhuttu mitään.
Kanavatarjonta ko. paketissa on niin mitätön, ettei sillä tee oikeastaan mitään. Kallis vaan, kun laskee että vuodessa 12x25 vielä viiden kympin korttimaksu.
Miten pääsen koko paskasta eroon?

65

21075

Vastaukset

  • noussut kyllä aikoihin, viimeks tais nousta vuonna 2006 tai 2005. Tänä vuonna ei todellakaan ole noussut pakettien hinnat joten epäilen josko sulla mitään pakettia yleensä onkaan, itse olen selvillä hinnoista koska seuraan ja olen myös Canal Digitalin tilaaja ollut jo vuodesta 1996, silloin firman nimi tosin oli vielä CTV.

    Ja kyllä korttimaksusta VARMASTI on sullekin mainittu, se kerrotaan ehdoissa ja hinnastossa. Tuokin ettet tiennyt tuota asiaa, kielii siitä että olet trolli.

    En neuvo sua pääsemään siitä eroon koska yhä vahvemmin vaikuttaa siltä ettet edes ole Canal Digitalin asiakas, niin paljon sulla on aukkoja tietämyksessäsi että oikeasti Canal Digitalin asiakkaana oleva tietäisi nuokin asiat mm. hintojen noususta ja korttimaksuista ym. SEKÄ myös sen että miten paketin voi irtisanoa.

    • KAikki maksukanavqat ovat silkkaa rahastusta, joihin ei pidä lainkaan lähteä mukaan. Plustv etenkin on sellainen rosvo, ettei paremmasta väliä. Etkä voi edes itse valita vapaasti kanavia pakettiisi, van aina on oltava se tietty määrä.
      Pakettiin joutuu pakosta valitsemaan sellaisia kanavia, jotka eivät juurikaan edes näy, ja silti pitää maksaa täysi hinta, itse olenkin vienyt asian jo kuluttajavirastolle, ja vaadin rahojen palautusta täysin näkymättömistä kanavista.
      Ei voi olla niin, että pakko myydään näkymättömiä kanavia kanavapakettiin, joita ei voi poistaa, kun paketissa on oltava minimi määrä kanavia. Eikä voi olla niinkään, että oletetaan asiakkaan ottavan sen ylihinnoitellun antenni asentajan katolleen, nähdäkseen niitä kanavia, jotka pakko tuputettiin pakettiin mukaan.
      Mitä taas tulee näkyvyyteen noin muuten, kummastuttaa se, että Ylen lähetykset eivät pätki sään, taqi kellon ajan mukaan, kuten kaupalliset kanavat, eli vika on kyllä digitan, ja kanavapaketteja tarjoavien päässä.


    • Kummastuttaa. kirjoitti:

      KAikki maksukanavqat ovat silkkaa rahastusta, joihin ei pidä lainkaan lähteä mukaan. Plustv etenkin on sellainen rosvo, ettei paremmasta väliä. Etkä voi edes itse valita vapaasti kanavia pakettiisi, van aina on oltava se tietty määrä.
      Pakettiin joutuu pakosta valitsemaan sellaisia kanavia, jotka eivät juurikaan edes näy, ja silti pitää maksaa täysi hinta, itse olenkin vienyt asian jo kuluttajavirastolle, ja vaadin rahojen palautusta täysin näkymättömistä kanavista.
      Ei voi olla niin, että pakko myydään näkymättömiä kanavia kanavapakettiin, joita ei voi poistaa, kun paketissa on oltava minimi määrä kanavia. Eikä voi olla niinkään, että oletetaan asiakkaan ottavan sen ylihinnoitellun antenni asentajan katolleen, nähdäkseen niitä kanavia, jotka pakko tuputettiin pakettiin mukaan.
      Mitä taas tulee näkyvyyteen noin muuten, kummastuttaa se, että Ylen lähetykset eivät pätki sään, taqi kellon ajan mukaan, kuten kaupalliset kanavat, eli vika on kyllä digitan, ja kanavapaketteja tarjoavien päässä.

      Jos ei ota maksukanavia niin ainoat kanavat joissa olis mitään katottavaa olis Yle Teema. Kaupallisilta kanavilta ei tuu muuta kuin roskaa.

      Ne kanavapakettien tarjoajat ei kyllä voi vaikuttaa tohon pätkimiseen lainkaan, ja syy miks ne B,C ja E niput voi pätkiä, johtuu osin digitasta ja osin siitä että LVM on myöntänyt toimilupia niin että ne kanavat joudutaan pakkaamaan liian tiukkaan.


    • Nyt on kyllä "kk-maksu ei ole" -nimimerkki Canalin leivissä! VARMASTI sanottu. Voi vittu!!! Mulla on ihan sama tarina kerrottavana jo n. kuuden vuoden takaa. Myyjä nimen omaan puhelimessa vastasi kysymykseeni; "Eikö mitään muita kuluja tule aloitus-tarjouksen jälkeen missään vaiheessa?" - "Ei tule".
      Sopimusehtojen tullessa postissa asia oli aivan toinen.Tein tapahtuneesta reklamaation ja irtisanoin paketin samoin tein yhdessä muiden syiden kanssa. Asuin antennitaloudessa ja jostain kumman syystä maksoin samaa hintaa muistaakseni 3,5 kanavasta (joku kanava lähetti ohjelmaa vain tyyliin klo 18:30-24 ja jonkun kanavan lähetys loppui aina lennosta jonkuin kaistakapasiteetti-ongelman takia.), kun kaapelitaludet saivat 6-7 kanavaa. Mua ei vittuakaan kiinnosta jotkut tekniset ongelmat/haasteet/rajoitteet jossakin siirtotiessä. Mua kiinnostaa hinta ja mitä sillä saa vs. muiden/muille tarjoama.
      NHL-tarjontakin oli ihan paskaa, Ruotsalinen yhtiö kun on. Vaikka kuinka hyviä pelejä oli menossa samaan aikaan, niin sieltäpä katseltiin pelkästään ruotsalaisten homopetterien joukkueiden pelejä.
      Nytkin nuorten MM-lätkästä ei näy kun pelkästään Suomen pelit - VOI VITTU!!!
      Eli ihan sama kusetus jatkuu näköjään cANAL :n osalta edelleen.
      Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset. Ottakaa vaikka Soneran Koti-TV tai Elisan Viihde ja siihen perheelle sopiva kanavapaketti. Loppuu noi pelleilyt useammalla kortillakin samalla.


    • Tuomiopäivä tulee kirjoitti:

      Nyt on kyllä "kk-maksu ei ole" -nimimerkki Canalin leivissä! VARMASTI sanottu. Voi vittu!!! Mulla on ihan sama tarina kerrottavana jo n. kuuden vuoden takaa. Myyjä nimen omaan puhelimessa vastasi kysymykseeni; "Eikö mitään muita kuluja tule aloitus-tarjouksen jälkeen missään vaiheessa?" - "Ei tule".
      Sopimusehtojen tullessa postissa asia oli aivan toinen.Tein tapahtuneesta reklamaation ja irtisanoin paketin samoin tein yhdessä muiden syiden kanssa. Asuin antennitaloudessa ja jostain kumman syystä maksoin samaa hintaa muistaakseni 3,5 kanavasta (joku kanava lähetti ohjelmaa vain tyyliin klo 18:30-24 ja jonkun kanavan lähetys loppui aina lennosta jonkuin kaistakapasiteetti-ongelman takia.), kun kaapelitaludet saivat 6-7 kanavaa. Mua ei vittuakaan kiinnosta jotkut tekniset ongelmat/haasteet/rajoitteet jossakin siirtotiessä. Mua kiinnostaa hinta ja mitä sillä saa vs. muiden/muille tarjoama.
      NHL-tarjontakin oli ihan paskaa, Ruotsalinen yhtiö kun on. Vaikka kuinka hyviä pelejä oli menossa samaan aikaan, niin sieltäpä katseltiin pelkästään ruotsalaisten homopetterien joukkueiden pelejä.
      Nytkin nuorten MM-lätkästä ei näy kun pelkästään Suomen pelit - VOI VITTU!!!
      Eli ihan sama kusetus jatkuu näköjään cANAL :n osalta edelleen.
      Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset. Ottakaa vaikka Soneran Koti-TV tai Elisan Viihde ja siihen perheelle sopiva kanavapaketti. Loppuu noi pelleilyt useammalla kortillakin samalla.

      Varoitan Soneran Kotitv ja Elisa Viihde paketeista, NE VASTA KURAA ON! Varsinkin Elisa jolla on kyllä hyvät kanavapaketit mutta LAITTEET ON NIIN HALPAA KURAA ETTÄ VALITUKSIA KUULUU PÄIVITTÄIN!

      Itselleni ei Elisa kelpaa, olenkin tyytyväinen Canal Digital ja Maxivision asiakas.


    • Tuomiopäivä tulee kirjoitti:

      Nyt on kyllä "kk-maksu ei ole" -nimimerkki Canalin leivissä! VARMASTI sanottu. Voi vittu!!! Mulla on ihan sama tarina kerrottavana jo n. kuuden vuoden takaa. Myyjä nimen omaan puhelimessa vastasi kysymykseeni; "Eikö mitään muita kuluja tule aloitus-tarjouksen jälkeen missään vaiheessa?" - "Ei tule".
      Sopimusehtojen tullessa postissa asia oli aivan toinen.Tein tapahtuneesta reklamaation ja irtisanoin paketin samoin tein yhdessä muiden syiden kanssa. Asuin antennitaloudessa ja jostain kumman syystä maksoin samaa hintaa muistaakseni 3,5 kanavasta (joku kanava lähetti ohjelmaa vain tyyliin klo 18:30-24 ja jonkun kanavan lähetys loppui aina lennosta jonkuin kaistakapasiteetti-ongelman takia.), kun kaapelitaludet saivat 6-7 kanavaa. Mua ei vittuakaan kiinnosta jotkut tekniset ongelmat/haasteet/rajoitteet jossakin siirtotiessä. Mua kiinnostaa hinta ja mitä sillä saa vs. muiden/muille tarjoama.
      NHL-tarjontakin oli ihan paskaa, Ruotsalinen yhtiö kun on. Vaikka kuinka hyviä pelejä oli menossa samaan aikaan, niin sieltäpä katseltiin pelkästään ruotsalaisten homopetterien joukkueiden pelejä.
      Nytkin nuorten MM-lätkästä ei näy kun pelkästään Suomen pelit - VOI VITTU!!!
      Eli ihan sama kusetus jatkuu näköjään cANAL :n osalta edelleen.
      Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset. Ottakaa vaikka Soneran Koti-TV tai Elisan Viihde ja siihen perheelle sopiva kanavapaketti. Loppuu noi pelleilyt useammalla kortillakin samalla.

      Miksi sä sotket noita Canal ja Canal digital juttuja toisiinsa, ne on edelleenkin kaksi ihan eri firmaa, Canal on Bonnierin omistamia kanavia ja Canal Digital taas norjalaisten omistama maksutv-operaattori!


    • Tuomiopäivä tulee kirjoitti:

      Nyt on kyllä "kk-maksu ei ole" -nimimerkki Canalin leivissä! VARMASTI sanottu. Voi vittu!!! Mulla on ihan sama tarina kerrottavana jo n. kuuden vuoden takaa. Myyjä nimen omaan puhelimessa vastasi kysymykseeni; "Eikö mitään muita kuluja tule aloitus-tarjouksen jälkeen missään vaiheessa?" - "Ei tule".
      Sopimusehtojen tullessa postissa asia oli aivan toinen.Tein tapahtuneesta reklamaation ja irtisanoin paketin samoin tein yhdessä muiden syiden kanssa. Asuin antennitaloudessa ja jostain kumman syystä maksoin samaa hintaa muistaakseni 3,5 kanavasta (joku kanava lähetti ohjelmaa vain tyyliin klo 18:30-24 ja jonkun kanavan lähetys loppui aina lennosta jonkuin kaistakapasiteetti-ongelman takia.), kun kaapelitaludet saivat 6-7 kanavaa. Mua ei vittuakaan kiinnosta jotkut tekniset ongelmat/haasteet/rajoitteet jossakin siirtotiessä. Mua kiinnostaa hinta ja mitä sillä saa vs. muiden/muille tarjoama.
      NHL-tarjontakin oli ihan paskaa, Ruotsalinen yhtiö kun on. Vaikka kuinka hyviä pelejä oli menossa samaan aikaan, niin sieltäpä katseltiin pelkästään ruotsalaisten homopetterien joukkueiden pelejä.
      Nytkin nuorten MM-lätkästä ei näy kun pelkästään Suomen pelit - VOI VITTU!!!
      Eli ihan sama kusetus jatkuu näköjään cANAL :n osalta edelleen.
      Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset. Ottakaa vaikka Soneran Koti-TV tai Elisan Viihde ja siihen perheelle sopiva kanavapaketti. Loppuu noi pelleilyt useammalla kortillakin samalla.

      Mulla sama juttu


  • et pääse millään. Itsekin yritin irtisanoa sopimuksen, vaan eipä tuo onnistunut.
    Liekö tuo ihan laillista toimintaa että sopimusta ei voi halutessaan purkaa?

    Ohjelmatarjonta on aivan perseestä. Samat leffat pyörivät viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Sanoisin että sammuksissa olevan television katselu on mielenkiintoisempaa, kuin tämän firman ohjelmatarjonta.

    • oikein odotat? KAIKILLA kanavilla on uusintoja! Ja leffakanavilla on varsin hyvä että onkin, ei niitä leffoja aina ehdi kattoo silloin kun ne tulis ekan kerran ja toisaalta ei edes muista ajastaakaan kaikkea.

      Ohjelmatarjonta on kyllä mun mielestä hyvää. Jos ei miellytä sua niin muuta jenkkeihin, siellä saat 1000 tv-kanavaa.

      Mitä sit tulee tohon sopimukseen niin ET SIT PÖLLÖKUSTAA ÄLYNNY LUKEA SOPPARIA??? Se on sitova sopimus vuodeksi jonka jälkeen saat irtisanoa sen vapaasti milloin vaan!! Ja kyllä, aivan laillista. Ihan yhtä laillista kuin on teleoperaattoreidenkin määräaikaissopimukset. Jos eivät olisi niin kyllä siihen jo kuluttajavirasto olisi aikoja sitten puuttunut.


    • ja mitä sä kirjoitti:

      oikein odotat? KAIKILLA kanavilla on uusintoja! Ja leffakanavilla on varsin hyvä että onkin, ei niitä leffoja aina ehdi kattoo silloin kun ne tulis ekan kerran ja toisaalta ei edes muista ajastaakaan kaikkea.

      Ohjelmatarjonta on kyllä mun mielestä hyvää. Jos ei miellytä sua niin muuta jenkkeihin, siellä saat 1000 tv-kanavaa.

      Mitä sit tulee tohon sopimukseen niin ET SIT PÖLLÖKUSTAA ÄLYNNY LUKEA SOPPARIA??? Se on sitova sopimus vuodeksi jonka jälkeen saat irtisanoa sen vapaasti milloin vaan!! Ja kyllä, aivan laillista. Ihan yhtä laillista kuin on teleoperaattoreidenkin määräaikaissopimukset. Jos eivät olisi niin kyllä siihen jo kuluttajavirasto olisi aikoja sitten puuttunut.

      Canal Digi. älä änkkää mitään. sanoin itte irti keväällä sopimuksen mutta kehottivat kuitenkin "kokeilemaan" 3 kuukauden jatkoaikaa. kuitenkaan kun en TAAS edelleen irtisanount jo irtisanottua sopimusta uudella irtisanomisella niin tuli muka voimaan jälleen uusi vuoden sopimus !!!!!!!!HALOO!!!. en varmaan maksa. varatuomariystävä lähettää kirajatun kirjeen ja katotaaan sitten asiaa uudelleen.


    • Olen myös yksi ryöstetyistä.Sanoin sopimuseni
      irti ja korttini suljettiin mutta maksut ei
      Perinnänkautta tuuli makut mutta ei kuvaa.
      Jouduin maksamaan 4kk makaut näkymättömästä
      kortista.Onko halpaa perintätoimistoa joka
      hoitaisi perisi canalilta turhat maksuni.
      Canal ei toista kertaa minua petä!


    • Kyllä ne samat ohjelmien uusinnat tulee,oliko sulla CanalDigital,PlusTV tai mikä muu palveluntarjoaja.


    • rosrvousta koko kirjoitti:

      Canal Digi. älä änkkää mitään. sanoin itte irti keväällä sopimuksen mutta kehottivat kuitenkin "kokeilemaan" 3 kuukauden jatkoaikaa. kuitenkaan kun en TAAS edelleen irtisanount jo irtisanottua sopimusta uudella irtisanomisella niin tuli muka voimaan jälleen uusi vuoden sopimus !!!!!!!!HALOO!!!. en varmaan maksa. varatuomariystävä lähettää kirajatun kirjeen ja katotaaan sitten asiaa uudelleen.

      persaukisten kannattaa kattoo ylee


    • Jos vertaa canaldigitalin pakettihintoja PlusTVn vastaaviin ja huomioi, että plussan korttiin voi vapaasti valita haluamansa digiboxin, TOIMIVAN digiboksin, niin ei ihme, että Plussan paras myyjä on canaldigital, täydellisesti tiedostamattaan.
      KaapeliTV on sitten eri juttu.


    • samaa edullisemmin kirjoitti:

      Jos vertaa canaldigitalin pakettihintoja PlusTVn vastaaviin ja huomioi, että plussan korttiin voi vapaasti valita haluamansa digiboxin, TOIMIVAN digiboksin, niin ei ihme, että Plussan paras myyjä on canaldigital, täydellisesti tiedostamattaan.
      KaapeliTV on sitten eri juttu.

      Canal Digitalin tallentavan HD boxin ohjehinta on jotain 350 euroa. Samalla hinnalla saa 2-3 huippuboxia, esim. Topfiedl, Handan...mutta ei tietenkään canalkortille.

      Nyt Canalilla on tarjouksessa Tallentava 99 euroa ja Helppokäyttöinen 0 euroa. Tallentava on siis vaikeakäyttöisempi, jos sen saa toimimaan, siksi hintaero. Tarjouksessa on petiitillä 2 vuoden maksusitoumusehto.

      Hinnat voi vieläkin laskea, koska koneita on ehkä sylttääntynyt myyntivarastoon.


    • samaa edullisemmin kirjoitti:

      Jos vertaa canaldigitalin pakettihintoja PlusTVn vastaaviin ja huomioi, että plussan korttiin voi vapaasti valita haluamansa digiboxin, TOIMIVAN digiboksin, niin ei ihme, että Plussan paras myyjä on canaldigital, täydellisesti tiedostamattaan.
      KaapeliTV on sitten eri juttu.

      Ei todellakaan voi verrata Canal Digitalin paketteja ja hintoja Plustv:n paketteihin. Okei, hinnat on edullisempia Plustv:llä ja on se räätälöitävyys mutta vastapainoksi Canal Digitalilla on enemmän kanavia ja esim. Disney Channel näkyy satelliitin kautta 24H toisinkuin antennissa jossa on vain rampaversiona! Kaapelissakaan ei saa 24H Disneytä, vaan lähetys on ajalla klo 7-23!

      Eli et todellakaan voi verrata Plustv:tä ja Canal Digitalia, ellet ole joku villi ja rekisteröimätön Plustv-myyjä, luulen ettei viralliset Plustv-myyjät edes saa tehdä tuollaista vertailua koska vertailu ei ole rehellinen!

      Mulla ei ole mitään Plustv:tä vastaan, itsellänikin on sen kortti, mutta tää keskustelu pitää pitää rehellisenä ja asiallisena eikä jauhaa paskaa! Canal Digitalin kortti löytyy myös multa. Lähinnä täydentävät toisiaan, koska KinoTV ja 4 Pro 1 ei löydy satelliitista mutta satelliitista löytyy sitten kanavia joita ei antennissa ole eikä tule (esim. Showtime, TCM, Disney (24H), Disney XD, Eurosport 2, MotorsTV, VH-1, VH-1 Classic ym.)


    • verkonpainoksi kirjoitti:

      Canal Digitalin tallentavan HD boxin ohjehinta on jotain 350 euroa. Samalla hinnalla saa 2-3 huippuboxia, esim. Topfiedl, Handan...mutta ei tietenkään canalkortille.

      Nyt Canalilla on tarjouksessa Tallentava 99 euroa ja Helppokäyttöinen 0 euroa. Tallentava on siis vaikeakäyttöisempi, jos sen saa toimimaan, siksi hintaero. Tarjouksessa on petiitillä 2 vuoden maksusitoumusehto.

      Hinnat voi vieläkin laskea, koska koneita on ehkä sylttääntynyt myyntivarastoon.

      pitää vaan kääntää katse muihin bokseihin kuin yleisimmin antenni- ja kaapelibokseina tunnettuihin Topfieldiin ja Handaniin (Handania kannattaa yleensäkin välttää kuin ruttoa), esim. on muiden vähemmän Suomessa tunnettujen valmistajien bokseja, Dreamboxeja, Dreambox-klooneja ym. joita voi hyvin virittää Canal Digital-käyttöön, vaatii vaan sen että pitää lukea käyttöohjeet, kysellä ehkä neuvoja ja onkia vähän tietoja mutta vastapainoksi saakin sitten toimivan boksin jonka kanssa ei tarvii tapella!

      Eli vaikka noi Canal Digitalin myymät Sagemit voi olla helppo ottaa käyttöön, ne ei ole todellakaan mitään luotettavia, mielummin uhraa vaivaa, kahvia ja tupakkaa ja kokee ne vaikeudet alussa kun saa sitten toimivan boksin, kuin että alussa kaikki on helppoa mutta sitten alkaa myöhemmin ne vaikeudet joita ei saa korjattua.


    • pysytään asiassa kirjoitti:

      Ei todellakaan voi verrata Canal Digitalin paketteja ja hintoja Plustv:n paketteihin. Okei, hinnat on edullisempia Plustv:llä ja on se räätälöitävyys mutta vastapainoksi Canal Digitalilla on enemmän kanavia ja esim. Disney Channel näkyy satelliitin kautta 24H toisinkuin antennissa jossa on vain rampaversiona! Kaapelissakaan ei saa 24H Disneytä, vaan lähetys on ajalla klo 7-23!

      Eli et todellakaan voi verrata Plustv:tä ja Canal Digitalia, ellet ole joku villi ja rekisteröimätön Plustv-myyjä, luulen ettei viralliset Plustv-myyjät edes saa tehdä tuollaista vertailua koska vertailu ei ole rehellinen!

      Mulla ei ole mitään Plustv:tä vastaan, itsellänikin on sen kortti, mutta tää keskustelu pitää pitää rehellisenä ja asiallisena eikä jauhaa paskaa! Canal Digitalin kortti löytyy myös multa. Lähinnä täydentävät toisiaan, koska KinoTV ja 4 Pro 1 ei löydy satelliitista mutta satelliitista löytyy sitten kanavia joita ei antennissa ole eikä tule (esim. Showtime, TCM, Disney (24H), Disney XD, Eurosport 2, MotorsTV, VH-1, VH-1 Classic ym.)

      Juttusarjan ongelma on CDF:in toimittamat boksit, joiden käyttöönotto, toimivuus ja hinta/laatusuhde aiheuttavat näköjään niin paljon keskustelua, että se saattaa leimata sisältötuotteenkin laatua, aiheettomastikin.
      Lähes kaikessa CD-keskustelussa, tässäkin mediassa, tarjotaan eniten boksiratkaisuksi jotain Dream-boksia, joka on modifioitavissa CD kortille yhteensopivaksi. Moni osaava on varmasti saanutkin siten toimivan boksin.
      Tavalliselle rivikuluttajalle omatoiminen boksinrakentaminen voi olla vaikeaa, jopa mahdotonta, vaikka kiinnostusta tuntuu olevan.

      Tuo Dreamboksineuvojen esiintymistiheys CD-asiakastyytyväisyyden ratkaisumahdollisuutena aiheuttaisi vastaavanlaisena nopeita ja toimivia korjausliikkeita aidosti jatkuvuutensa asiakastyytyväisyyteen ja sen kehittämiseen perustavassa yrityksessä.


    • Dreambox.. kirjoitti:

      pitää vaan kääntää katse muihin bokseihin kuin yleisimmin antenni- ja kaapelibokseina tunnettuihin Topfieldiin ja Handaniin (Handania kannattaa yleensäkin välttää kuin ruttoa), esim. on muiden vähemmän Suomessa tunnettujen valmistajien bokseja, Dreamboxeja, Dreambox-klooneja ym. joita voi hyvin virittää Canal Digital-käyttöön, vaatii vaan sen että pitää lukea käyttöohjeet, kysellä ehkä neuvoja ja onkia vähän tietoja mutta vastapainoksi saakin sitten toimivan boksin jonka kanssa ei tarvii tapella!

      Eli vaikka noi Canal Digitalin myymät Sagemit voi olla helppo ottaa käyttöön, ne ei ole todellakaan mitään luotettavia, mielummin uhraa vaivaa, kahvia ja tupakkaa ja kokee ne vaikeudet alussa kun saa sitten toimivan boksin, kuin että alussa kaikki on helppoa mutta sitten alkaa myöhemmin ne vaikeudet joita ei saa korjattua.

      Canal Digitalilla on uusi boxi myynnissä. Hinta 549 euroa! Tai vain 299, jos ottaa 2 vuoden sopimuksen. Hintaerosta voi päätellä, että CD:lle on tärkeintä sitoa asiakas pitkäaikaisiin sopimuksiin, ja ah niin edullisesti, 250 euron säästöllä!
      Jos uutuus on samaa laatua kuin edellisetkin, niin boxin tehdashinta on uutuudellakin n. 60 - 80 euroa.

      Jos uutuuskin, markkinoiden ylivoimaisesti hinnakkain boxi, olisikin parempi vain hinnaltaan, niin ei hätää, kahden vuoden kuluttua tulee uusi boxi, jonka ehkä saa 399 eurolla, jos ottaa kahden vuoden sopimuksen.
      Näin pyörii rotaatio kahden vuoden sykleissä.

      Boxien laadusta tai toimivuudesta ei kannata soitella CDF:n kaarinamäkelöille,
      tai kannattaa CDF:lle, kun tutustuu "palvelu"numeron taksoihin.
      Boxiongelmien vakioratkaisutarjous on 3 kk:n ilmaisjakso.
      Onko jonkun boxi korjautunut tuolla ratkaisulla?

      CDF:n kanssa on keskusteltava vain maililla, ja niitä voi julkaista muidenkin luettavaksi.

      CDF:n Tiedotus on kyllä aktiivinen, tällä kanavalla asiakkaiden kanssa kinaamisessa.


  • Ei kannata ottaa Canal Digitalia.. aivan perseestä nuo kanavat.. 2 elokuva kanavaa.. josta toinen näyttää elokuvia vain kl 23:30 asti.. vaikka muiden maiden canal plussat näyttää vielä senkin jälkeen.. Älkää missään nimessä hankkiko Canal :aa!!! onneksi on vuoden sopimus nyt ohi ja aion heti seuraavana arkipäivänä soittaa ja irtisanoa tuon paskan.

    • miten saa näkymään häipyneen kino-tv:n??


  • on toi kyllä ihme juttu! kun yleensäkkin tilaa puhelimen kautta jotain niin kannattaa varmaan lukee sopumusehdot eikä valittaa jälkikäteen! korttimaksu on aivan normaali juttu kaikilla operaattoreilla! jos ei oo vittu rahaa maksaa niin älä tilaa,hyvä ihminen! kaikilla on kaupanpurkuoikeus väh 2viikkoa sen jälkeen kun laitteet on asennettu!!!!
    eli kukaan ei ole pakottanut teitä ottamaan Canal digitalin kamalaa palvelua joka on niin yyber huonoa että kaikki sitä mainostaa!
    Laitteista sen verran että ne on sateliitti-vastaanottolaitteita, niin ne on hitaampia ja kalliita, ehkä tekniikka ei vaan ole niin pitkällä viellä!
    korttien ja laitteiden linkittäminen yhteen ei ole canaldigitalin päätös vaan kaikkien kanavaomistajien (c ,bbc,ja muut) tarkoituksena on estää väärinkäyttö eli piratismi!!!!
    vittu luuletteko et niillä on ollu helppoo siellä kun tälläset idiootit tilailee ja valittaa perään!
    itse ollut asiakkaana joku melkein 10vuotta ja aina kaikki asiat on ollut kunnossa ja apua olen saanut, kaikki toimii moitteettomasti!
    hd-kanavat aivan mahtavia, niistä kannattaakin maksaa (vertaa viasattiin). ohjelmat vaikka uusintoja tuleekin ylivoimaisesti parhaimmat mitä SUOMESTA saa.
    voisin kyllä kertoo miten pääsette tästä palvelusta eroon mutten viitti, soittakaa sinne ja kertokaa tilanne, kyl ne aika hyvin kuitenkin joustaa!

    t: tyytyväinen asiakas 4-ever

    • Kirjoituksestai voi päätellä että asiakkuutesi voi olla työsuhteen kautta.

      Todelliset kokemukseni ovat seuraavat. Tehtiin sopimus. Canal digital toimittaa digiboxin paikoilleen käyttökuntoon asennettuna. Ensimmäinen puoli vuotta mentiin pätkimällä, elokuvista yms. nähtiin se mitä nähtiin (= joskus ei saatu katsottua loppuun kun alkoi jo silmissä vilistä). Tutkittiin suuntaukset, vaihdettiin asiantuntijan toimesta mikropäät, johdot, rasiat yms. Asiantuntija kertoi että vika on digi canalin toimittamassa boxissa. Heidän tekninen tuki ilmoitti että vika on kortissa. Odoteltiin uutta korttia noin viikon verran ei auttanut. Saatiin viimein lupaus että toimittavat uuden boxin. Uutta boxia odoteltiin noin kuukausi jonka jälkeen soitin. Ilmoittivat että heillä ei ole vastaavaa boxia. Heltyivät ja lähettivät uuden hieman paremman ja antoivat yhteensä kolme vapaakuukautta katselunautinnosta.

      Ehdimme katsella nyt muutamia kuukausia kunnes taas kuva boxista katosi. Soitin asiantuntijalle joka neuvoi mitä tulee tehdä. Töpselin veto / resetoiminen ei auttanut, ei ollut päivittämässä (ei missääm vaiheessa mitään tervehdystekstejä). Ei pääse säätelemään, ei aukea. Asiantuntijan diagnoosi taas dixipoxi rikki. Nyt alkaa jo potuttaan. Nyt menee taas takuuhommiksi.


    • 49 euroa / kk, mutta mistä kirjoitti:

      Kirjoituksestai voi päätellä että asiakkuutesi voi olla työsuhteen kautta.

      Todelliset kokemukseni ovat seuraavat. Tehtiin sopimus. Canal digital toimittaa digiboxin paikoilleen käyttökuntoon asennettuna. Ensimmäinen puoli vuotta mentiin pätkimällä, elokuvista yms. nähtiin se mitä nähtiin (= joskus ei saatu katsottua loppuun kun alkoi jo silmissä vilistä). Tutkittiin suuntaukset, vaihdettiin asiantuntijan toimesta mikropäät, johdot, rasiat yms. Asiantuntija kertoi että vika on digi canalin toimittamassa boxissa. Heidän tekninen tuki ilmoitti että vika on kortissa. Odoteltiin uutta korttia noin viikon verran ei auttanut. Saatiin viimein lupaus että toimittavat uuden boxin. Uutta boxia odoteltiin noin kuukausi jonka jälkeen soitin. Ilmoittivat että heillä ei ole vastaavaa boxia. Heltyivät ja lähettivät uuden hieman paremman ja antoivat yhteensä kolme vapaakuukautta katselunautinnosta.

      Ehdimme katsella nyt muutamia kuukausia kunnes taas kuva boxista katosi. Soitin asiantuntijalle joka neuvoi mitä tulee tehdä. Töpselin veto / resetoiminen ei auttanut, ei ollut päivittämässä (ei missääm vaiheessa mitään tervehdystekstejä). Ei pääse säätelemään, ei aukea. Asiantuntijan diagnoosi taas dixipoxi rikki. Nyt alkaa jo potuttaan. Nyt menee taas takuuhommiksi.

      Minulla on tällä hetkellä käytossä CANAL DIGITAL HD PVR - Tallentava HD-Comboboksi HD PVR-101 ST. Ongelma on se että jatkuvasti on mennyt rikki. neljas canal digital digibox jonka olen saanut nelja kuukauden sisällä, kun se aina menee rikki joka kuukauta. Viimeksi huomasimme 2.1.09 iltana että digibox ei KÄYNISTYY. Vaikka johdot irrottu pöis seinalta ja laitettu takaisin seinalle, ei se silti KÄYNISTYY, vaan punainen pisteet vilkuvat koko ajan digibox ruudussa. se oli kolmas samalinen digibox jonka olen saanut canal digital:lta nelja kuukaunden sisällä., kun se aina mene rikki. Soitin asiakas palvelu maanantai 5.1.09 ja joku lupasi lähetä uusi digibox ja johdot, mutta pelka johdot tuli mutta ei uusi digibox, eikä se käynistykään uusi johdon kannsa. Soitin tääs asiakas palvelulle ja ne sanoi että niiden varastossa ei ole täällä hetkellä digiboxia. Lopulta tuli uusi digiboxia, yritin asenta itsen mutta en onnistu. soitin tääs asiakas palvelulle joka sanoi että minä itse joutun maksamaan asentaja palkkio. epäreilua, koska jos digibox ei oli mennyt rikki, en olisi tarvinut mitään uusi asentaja.


    • badoo kirjoitti:

      Minulla on tällä hetkellä käytossä CANAL DIGITAL HD PVR - Tallentava HD-Comboboksi HD PVR-101 ST. Ongelma on se että jatkuvasti on mennyt rikki. neljas canal digital digibox jonka olen saanut nelja kuukauden sisällä, kun se aina menee rikki joka kuukauta. Viimeksi huomasimme 2.1.09 iltana että digibox ei KÄYNISTYY. Vaikka johdot irrottu pöis seinalta ja laitettu takaisin seinalle, ei se silti KÄYNISTYY, vaan punainen pisteet vilkuvat koko ajan digibox ruudussa. se oli kolmas samalinen digibox jonka olen saanut canal digital:lta nelja kuukaunden sisällä., kun se aina mene rikki. Soitin asiakas palvelu maanantai 5.1.09 ja joku lupasi lähetä uusi digibox ja johdot, mutta pelka johdot tuli mutta ei uusi digibox, eikä se käynistykään uusi johdon kannsa. Soitin tääs asiakas palvelulle ja ne sanoi että niiden varastossa ei ole täällä hetkellä digiboxia. Lopulta tuli uusi digiboxia, yritin asenta itsen mutta en onnistu. soitin tääs asiakas palvelulle joka sanoi että minä itse joutun maksamaan asentaja palkkio. epäreilua, koska jos digibox ei oli mennyt rikki, en olisi tarvinut mitään uusi asentaja.

      Kannattaa aina lukea ohjeet.


    • 49 euroa / kk, mutta mistä kirjoitti:

      Kirjoituksestai voi päätellä että asiakkuutesi voi olla työsuhteen kautta.

      Todelliset kokemukseni ovat seuraavat. Tehtiin sopimus. Canal digital toimittaa digiboxin paikoilleen käyttökuntoon asennettuna. Ensimmäinen puoli vuotta mentiin pätkimällä, elokuvista yms. nähtiin se mitä nähtiin (= joskus ei saatu katsottua loppuun kun alkoi jo silmissä vilistä). Tutkittiin suuntaukset, vaihdettiin asiantuntijan toimesta mikropäät, johdot, rasiat yms. Asiantuntija kertoi että vika on digi canalin toimittamassa boxissa. Heidän tekninen tuki ilmoitti että vika on kortissa. Odoteltiin uutta korttia noin viikon verran ei auttanut. Saatiin viimein lupaus että toimittavat uuden boxin. Uutta boxia odoteltiin noin kuukausi jonka jälkeen soitin. Ilmoittivat että heillä ei ole vastaavaa boxia. Heltyivät ja lähettivät uuden hieman paremman ja antoivat yhteensä kolme vapaakuukautta katselunautinnosta.

      Ehdimme katsella nyt muutamia kuukausia kunnes taas kuva boxista katosi. Soitin asiantuntijalle joka neuvoi mitä tulee tehdä. Töpselin veto / resetoiminen ei auttanut, ei ollut päivittämässä (ei missääm vaiheessa mitään tervehdystekstejä). Ei pääse säätelemään, ei aukea. Asiantuntijan diagnoosi taas dixipoxi rikki. Nyt alkaa jo potuttaan. Nyt menee taas takuuhommiksi.

      Mulla kävi näin.
      Paketti tuli n.2 viikkoa tilauksesta. Asentaja kävi tarkastamassa paikan ennen tilausta. Otin itse yhteyttä
      asentajaan ja maksoin muutaman kympin. Asentaja soitti ennen paketin tuloa ja sovimme asennuksen,
      ilmoitan jos paketti ei olisi saapunut. Paketti saapui ajallaan ja asennus jallaan. Kaksi viikkoa ja HDPVR-101ST boksilla ei voinut katsella nauhotuksia. Kovalevy rikki. Kone tiltas eikä toiminut vasta kun pistoke
      irti ja kovalevyn formaltointi. Pari nauhotusta ja sama juttu. Sain apua tekniikasta heti. Sen jälkeen minulle soittettiin parikertaa, en ollut tavattavissa. Ilmoitin että boksi ei toimi ja samana iltana saivat minuun tekniikasta yhteyden ja ainut vaihto ehto on boksin vaihto. Kolme päivää minulla oli uusi boksi ja yhteys ja boksi pelaa moitteetomasti. Hinnasta vielä mtvplus Canal Harava-anteeni liittymään n.54€ korttimaksulla. NYT 59,90€. Siis HD kanavat n.6€. EI minusta paha kun kuva on ja ääni aivan loistava.
      Jos tulee ongelmia kerron sen asiallisesti ja olen aina saanut asiallista palvelua.
      Ganal Digitalin käyttäjä yli 10 vuotta ja jatkossakin.
      Ps.Sopimus on sopimus joka on molemmin puolinen, tarkastakaa ehdot ennen tilausta.
      Montako sopimusta on normaalilla ihmisellä (vakuutukset,pankki,työsopimus,...........),
      ei voi olla vaikeaa.


    • 49 euroa / kk, mutta mistä kirjoitti:

      Kirjoituksestai voi päätellä että asiakkuutesi voi olla työsuhteen kautta.

      Todelliset kokemukseni ovat seuraavat. Tehtiin sopimus. Canal digital toimittaa digiboxin paikoilleen käyttökuntoon asennettuna. Ensimmäinen puoli vuotta mentiin pätkimällä, elokuvista yms. nähtiin se mitä nähtiin (= joskus ei saatu katsottua loppuun kun alkoi jo silmissä vilistä). Tutkittiin suuntaukset, vaihdettiin asiantuntijan toimesta mikropäät, johdot, rasiat yms. Asiantuntija kertoi että vika on digi canalin toimittamassa boxissa. Heidän tekninen tuki ilmoitti että vika on kortissa. Odoteltiin uutta korttia noin viikon verran ei auttanut. Saatiin viimein lupaus että toimittavat uuden boxin. Uutta boxia odoteltiin noin kuukausi jonka jälkeen soitin. Ilmoittivat että heillä ei ole vastaavaa boxia. Heltyivät ja lähettivät uuden hieman paremman ja antoivat yhteensä kolme vapaakuukautta katselunautinnosta.

      Ehdimme katsella nyt muutamia kuukausia kunnes taas kuva boxista katosi. Soitin asiantuntijalle joka neuvoi mitä tulee tehdä. Töpselin veto / resetoiminen ei auttanut, ei ollut päivittämässä (ei missääm vaiheessa mitään tervehdystekstejä). Ei pääse säätelemään, ei aukea. Asiantuntijan diagnoosi taas dixipoxi rikki. Nyt alkaa jo potuttaan. Nyt menee taas takuuhommiksi.

      Keskustelua Canal Digital Finlandin tuotteista ja tuotevastuusta olisi varmasti paljon enemmänkin, mm, tässä mediassa, mutta tässäkin keskustelu käydään Canal -palstalla, joka on ihan eri firma.
      Palstalla kirjoittaa myös Canal Digital-henkilöt, kuten edellisessä epäillään. Samanuottisuus on ilmeinen.

      ASIOINTIOHJEITA CANAL DIGITAL FINLANDIN KANSSA:

      Lue sopimusehdot tarkkaan ja ymmärryksen varmistuksella ennen ostosta.
      Jos ongelmia digiboksissa, reklamoi heti kirjallisesti, ei missään tapauksessa vain puhelimitse, koska suullista reklamaatiota ei noteerata. Välitön reklamointi on tärkeää siksi, että CDF noudattaa tuotteidensa omaa takuuaikamenettelyä mieluummin kuin Suomen tuotevastuulakia.
      CDF toimittaa vain korttinsa kanssa yhteensopivia, Sagem-pohjaisia, valmistuskustannuksiltaan halpoja ja laadultaan epätasaisia bokseja. Boksien keskusvarasto ja tekninen hubi on Ruotsissa, jonne myös palautetaan vaihdetut laitteet. Ruotsissa laitteita ei varsinaisesti korjata vaan niiden halvasta tukkuhinnastakin johtuen vain vaihdetaan. Laatutietoisimmat ovat havainneet, että CD-boksien laatu edellyttää käyttöönotossa, uudet tai vaihturit, muista poiketen aina ammattitaitoisen asiantuntijan apua, joka "ilmaisetu" jyvitetään käyttölaskuihin.
      JOS HYVÄKSYT HEIKKOTOIMISEN BOKSIN KORJAUKSEKSI VAPAAN LASKUTUSJAKSON, VOIT SAADA UUDEN BOKSIN KOHTUUHINTAAN VAIN SITOUTUMALLA 2 VUODEN JATKOSOPIMUKSEEN TAI OSTAMALLA BOKSIN LISTAHINNALLA, JOKA ON HINTA/LAATUSUHTEELTAAN MARKKINOIDEN ILMAVIMPIA.
      Huomaa, että vaihturi tai ostos on laadullisesti parempi vain sattumalta.

      SIIS; KAIKKI ASIOINTI VAIN KIRJALLISESTI, SUOMEN TUOTEVASTUU- JA KULUTTAJASUOJALAKEIHIN USKOEN JA NIIHIN VEDOTEN. Kuitenkin CDF:in henkilökuntaa ymmärtäen. Heillä ei ole vähäisintäkään vaikutusmahdollisuutta Telenorin sisältö- ja päätelaitepolitiikkaan.


    • Laki & kokemus kirjoitti:

      Keskustelua Canal Digital Finlandin tuotteista ja tuotevastuusta olisi varmasti paljon enemmänkin, mm, tässä mediassa, mutta tässäkin keskustelu käydään Canal -palstalla, joka on ihan eri firma.
      Palstalla kirjoittaa myös Canal Digital-henkilöt, kuten edellisessä epäillään. Samanuottisuus on ilmeinen.

      ASIOINTIOHJEITA CANAL DIGITAL FINLANDIN KANSSA:

      Lue sopimusehdot tarkkaan ja ymmärryksen varmistuksella ennen ostosta.
      Jos ongelmia digiboksissa, reklamoi heti kirjallisesti, ei missään tapauksessa vain puhelimitse, koska suullista reklamaatiota ei noteerata. Välitön reklamointi on tärkeää siksi, että CDF noudattaa tuotteidensa omaa takuuaikamenettelyä mieluummin kuin Suomen tuotevastuulakia.
      CDF toimittaa vain korttinsa kanssa yhteensopivia, Sagem-pohjaisia, valmistuskustannuksiltaan halpoja ja laadultaan epätasaisia bokseja. Boksien keskusvarasto ja tekninen hubi on Ruotsissa, jonne myös palautetaan vaihdetut laitteet. Ruotsissa laitteita ei varsinaisesti korjata vaan niiden halvasta tukkuhinnastakin johtuen vain vaihdetaan. Laatutietoisimmat ovat havainneet, että CD-boksien laatu edellyttää käyttöönotossa, uudet tai vaihturit, muista poiketen aina ammattitaitoisen asiantuntijan apua, joka "ilmaisetu" jyvitetään käyttölaskuihin.
      JOS HYVÄKSYT HEIKKOTOIMISEN BOKSIN KORJAUKSEKSI VAPAAN LASKUTUSJAKSON, VOIT SAADA UUDEN BOKSIN KOHTUUHINTAAN VAIN SITOUTUMALLA 2 VUODEN JATKOSOPIMUKSEEN TAI OSTAMALLA BOKSIN LISTAHINNALLA, JOKA ON HINTA/LAATUSUHTEELTAAN MARKKINOIDEN ILMAVIMPIA.
      Huomaa, että vaihturi tai ostos on laadullisesti parempi vain sattumalta.

      SIIS; KAIKKI ASIOINTI VAIN KIRJALLISESTI, SUOMEN TUOTEVASTUU- JA KULUTTAJASUOJALAKEIHIN USKOEN JA NIIHIN VEDOTEN. Kuitenkin CDF:in henkilökuntaa ymmärtäen. Heillä ei ole vähäisintäkään vaikutusmahdollisuutta Telenorin sisältö- ja päätelaitepolitiikkaan.

      niin kannattaa ehdottomasti ostaa joku ulkopuolisen toimittajan boksi, Dreambox tai joku muu kuin Canal Digitalin toimittama Sagem-paska. Siitä on sekin etu että tallenteet saa siirrettyä tietokoneelle koska SD-bokseissa tallenteet ei ole salattuna kiintolevylle toisinkuin HD-bokseissa. Ja laitteen toimivuuskin on yleensä parempi. Aikoinaan Canal Digital toimitti hyviä SD-perusbokseja mutta sen jälkeen ikävä kyllä boksien laatu on laskenut kuran tasolle.

      Tosin ulkopuolisen toimittajan boksi voi vaatia vähän virittelyä boksista riippuen ennenkuin se toimii moitteetta Canal Digitalin kanssa. Niin ja kortti olisi hyvä olla ei-paritettu, joskin paritettukin kortti saattaa toimia laitteessa joka ei sitä paritusta vaadi.


    • pikku vinkki kirjoitti:

      niin kannattaa ehdottomasti ostaa joku ulkopuolisen toimittajan boksi, Dreambox tai joku muu kuin Canal Digitalin toimittama Sagem-paska. Siitä on sekin etu että tallenteet saa siirrettyä tietokoneelle koska SD-bokseissa tallenteet ei ole salattuna kiintolevylle toisinkuin HD-bokseissa. Ja laitteen toimivuuskin on yleensä parempi. Aikoinaan Canal Digital toimitti hyviä SD-perusbokseja mutta sen jälkeen ikävä kyllä boksien laatu on laskenut kuran tasolle.

      Tosin ulkopuolisen toimittajan boksi voi vaatia vähän virittelyä boksista riippuen ennenkuin se toimii moitteetta Canal Digitalin kanssa. Niin ja kortti olisi hyvä olla ei-paritettu, joskin paritettukin kortti saattaa toimia laitteessa joka ei sitä paritusta vaadi.

      Alkuvaiheessa Canal Digitalilla todella oli laadukkaita boxeja, lähtökohtaisesti laadukkain Handanin Combo, jonka Canal Digitalin "tekniikka" kuitenkin hyväksyi EPG-toiminnon ohjelmistovirheellä. Helposti korjattavaa virhettä ei kuitenkaan koskaan korjautettu, koska laadukkaan Handanin tukkuhinnalla saa monta Sagem-boxia. Handan Combon virhetoiminta korvausmyi listahinnaltaan kalliimpia Sagem-boxeja massiivisesti.
      Comboja on elektroniikkajätteenä vinot pinot.

      Laadukkaiden vierasboxien virittäminen Canal Digital-kortille voi olla useimmille vaikeaa, vaikka se olisikin ehkä varmin tapa saada katselumaksuille toimiva vastine. Ehkä joku etevä toimija tarttuu nissiin.

      Canal Digital assosioi jotenkin Radiolinja-nimiseen kytkykauppiaaseen, jonka ainoa tuotetavoite oli liittymämassan kasvattaminen ja laskuttaminen. Radiolinjahan sai sitten emoyhtiönsä vastuullisilta omistajilta äkillisen suursiivouslakkautuksen.


    • J Kanne ? kirjoitti:

      Alkuvaiheessa Canal Digitalilla todella oli laadukkaita boxeja, lähtökohtaisesti laadukkain Handanin Combo, jonka Canal Digitalin "tekniikka" kuitenkin hyväksyi EPG-toiminnon ohjelmistovirheellä. Helposti korjattavaa virhettä ei kuitenkaan koskaan korjautettu, koska laadukkaan Handanin tukkuhinnalla saa monta Sagem-boxia. Handan Combon virhetoiminta korvausmyi listahinnaltaan kalliimpia Sagem-boxeja massiivisesti.
      Comboja on elektroniikkajätteenä vinot pinot.

      Laadukkaiden vierasboxien virittäminen Canal Digital-kortille voi olla useimmille vaikeaa, vaikka se olisikin ehkä varmin tapa saada katselumaksuille toimiva vastine. Ehkä joku etevä toimija tarttuu nissiin.

      Canal Digital assosioi jotenkin Radiolinja-nimiseen kytkykauppiaaseen, jonka ainoa tuotetavoite oli liittymämassan kasvattaminen ja laskuttaminen. Radiolinjahan sai sitten emoyhtiönsä vastuullisilta omistajilta äkillisen suursiivouslakkautuksen.

      ei kuitenkaan luulisi olevan mahdoton toimenpide koskapa on noita Dreamboxejakin ihmiset saaneet toimimaan. Dreambox on vielä siitä hankalammasta päästä sikäli että se ei itsessään sisällä minkäänlaista salauksenpurkua (kortinlukija toki voi laitteessa olla) vaan salauksenpurkuun tarvitaan softa joka pitää itse asentaa. Tämä on joillekin hankalaa mutta toisaalta tuo Dreambox taipuu vaikka mihin, eli siihen voi asentaa kaikki mahdolliset salauksenpurkusysteemit, juuri sen takia että se on toteutettu softalla eikä raudalla.
      Itse meinaan ostaa "vierasboksin", en kuitenkaan vielä Dreamboxia vaan yhden toisen, budjetti sanelee mullakin sen mitä voin tällä hetkellä hankkia. Aion edes yrittää vierasboksilla, vaikka itelläni onkin ihan kelpo SD-tarkkuuden boksi mutta se ei tallenna eikä sisällä DVB-tekstitystukeakaan toisin kuin uudemmat boksit. Siihen aikaan kun toi boksi tuli, ei ollut vielä DVB-tekstityksiä yleisesti käytössä satelliitissa.


    • "voisin kyllä kertoo miten pääsette tästä palvelusta eroon mutten viitti, soittakaa sinne..."

      Canal Digitalin sisäpiiriläinen tietää miten "palvelusta pääsee eroon", mutta kehoittaa soittamaan sinne.
      Aika monella voi olla puhelinlaskuissa Canal Digital-palvelua enemmänkin.

      Tuo "cdcdjne" taitaa olla hyvinkin perillä CD-ansaintalogiikasta.


    • 49 euroa / kk, mutta mistä kirjoitti:

      Kirjoituksestai voi päätellä että asiakkuutesi voi olla työsuhteen kautta.

      Todelliset kokemukseni ovat seuraavat. Tehtiin sopimus. Canal digital toimittaa digiboxin paikoilleen käyttökuntoon asennettuna. Ensimmäinen puoli vuotta mentiin pätkimällä, elokuvista yms. nähtiin se mitä nähtiin (= joskus ei saatu katsottua loppuun kun alkoi jo silmissä vilistä). Tutkittiin suuntaukset, vaihdettiin asiantuntijan toimesta mikropäät, johdot, rasiat yms. Asiantuntija kertoi että vika on digi canalin toimittamassa boxissa. Heidän tekninen tuki ilmoitti että vika on kortissa. Odoteltiin uutta korttia noin viikon verran ei auttanut. Saatiin viimein lupaus että toimittavat uuden boxin. Uutta boxia odoteltiin noin kuukausi jonka jälkeen soitin. Ilmoittivat että heillä ei ole vastaavaa boxia. Heltyivät ja lähettivät uuden hieman paremman ja antoivat yhteensä kolme vapaakuukautta katselunautinnosta.

      Ehdimme katsella nyt muutamia kuukausia kunnes taas kuva boxista katosi. Soitin asiantuntijalle joka neuvoi mitä tulee tehdä. Töpselin veto / resetoiminen ei auttanut, ei ollut päivittämässä (ei missääm vaiheessa mitään tervehdystekstejä). Ei pääse säätelemään, ei aukea. Asiantuntijan diagnoosi taas dixipoxi rikki. Nyt alkaa jo potuttaan. Nyt menee taas takuuhommiksi.

      Minulla oli aikoinaan kaksi Canal Digitalin boxia kortteineen. Toinen boxi vaihdettiin viallisuuden takia kolme kertaa ja toinen kaksi. Korvausboxit eivät olleet OEM-valmistajan alkuperäispakkauksissa! Jokaiseen reklamaatioon paloi puhelinkustannuksia runsaasti, jokaisen reklamaatiokeskustelun ensimmäinen korjausehdotus Canal Digital Finlandilta oli kolmen kuukauden laskutusvapaa.

      Päädyin oletukseen, että palautusboxit ja korvausboxit ovat samaa kalustoa (oletan, en väitä), koska välttyäkseni älyttömiltä puhelinkustannuksilta siirsin keskustelun sähköpostiin. Syntyikin pitkä keskustelu. Canal Digital ei myöntänyt boxeissaan olevan mitään vikaa, ei suunnittelu- tai valmistus-, aluksi.
      Canal Digital vaihtoi keskustelukumppania, joka jatkoi viattomuuslinjalla mutta lopuksi myönsi monen kiertelyn jälkeen, että boxeissa on softavirhe.
      Keskustelu päättyi Canal Digitalin henkilön mielenkiintoiseen kehoitukseen.

      Irtisanoin toisen sopimuksen ja hankin tilalle sisällöltään vastaavan antenniverkon liittymän sekä siihen kaupasta Canal Digital-boxin OEM-valmistajan alkuperäisboxin. Toimii moitteettomasti.

      Se selvisi, että Canal Digital Finlandilla ei ole mitään tietoa tai sanomista boxien, varsinkaan vaihtoboxien, laatuun. Tuotevastuusta ilmeisesti päätetään ja käskytetään vain Ruotsin logistiikkakeskuksessa.

      Toimimattoman boxin hintaa saa lisättyä runsaasti soittelemalla Canal Digitalin maksulliseen asiakaspalvelunumeroon. Sähköposti on edullisempaa - ja tietyllä tavalla viihteellisempääkin.


    • "Takuu"vaihtoboxit? kirjoitti:

      Minulla oli aikoinaan kaksi Canal Digitalin boxia kortteineen. Toinen boxi vaihdettiin viallisuuden takia kolme kertaa ja toinen kaksi. Korvausboxit eivät olleet OEM-valmistajan alkuperäispakkauksissa! Jokaiseen reklamaatioon paloi puhelinkustannuksia runsaasti, jokaisen reklamaatiokeskustelun ensimmäinen korjausehdotus Canal Digital Finlandilta oli kolmen kuukauden laskutusvapaa.

      Päädyin oletukseen, että palautusboxit ja korvausboxit ovat samaa kalustoa (oletan, en väitä), koska välttyäkseni älyttömiltä puhelinkustannuksilta siirsin keskustelun sähköpostiin. Syntyikin pitkä keskustelu. Canal Digital ei myöntänyt boxeissaan olevan mitään vikaa, ei suunnittelu- tai valmistus-, aluksi.
      Canal Digital vaihtoi keskustelukumppania, joka jatkoi viattomuuslinjalla mutta lopuksi myönsi monen kiertelyn jälkeen, että boxeissa on softavirhe.
      Keskustelu päättyi Canal Digitalin henkilön mielenkiintoiseen kehoitukseen.

      Irtisanoin toisen sopimuksen ja hankin tilalle sisällöltään vastaavan antenniverkon liittymän sekä siihen kaupasta Canal Digital-boxin OEM-valmistajan alkuperäisboxin. Toimii moitteettomasti.

      Se selvisi, että Canal Digital Finlandilla ei ole mitään tietoa tai sanomista boxien, varsinkaan vaihtoboxien, laatuun. Tuotevastuusta ilmeisesti päätetään ja käskytetään vain Ruotsin logistiikkakeskuksessa.

      Toimimattoman boxin hintaa saa lisättyä runsaasti soittelemalla Canal Digitalin maksulliseen asiakaspalvelunumeroon. Sähköposti on edullisempaa - ja tietyllä tavalla viihteellisempääkin.

      "Irtisanoin toisen sopimuksen ja hankin tilalle sisällöltään vastaavan antenniverkon liittymän sekä siihen kaupasta Canal Digital-boxin OEM-valmistajan alkuperäisboxin. Toimii moitteettomasti."

      Antenniverkossa vaan ei ole sisällöltään vastaavaa pakettia koska antenniverkossa on vähemmän kanavia kuin satelliitissa. Silti antennikanavapakettien hinnat huitelee lähes samalla tasolla kuin satelliittikanavapakettien hinnat. Tosin, onneksi tarjonta antenniverkossakin on lisääntymään päin, mm. kaksi uutta Disney-kanavaa tulossa ensi vuoden puolella antenniverkkoon ja näin ollen kaikki samat Disney-kanavat (3 kpl) mitä satelliitissa ja kaapelissa, on ensi vuonna myös antenniverkossa. Myös muita kanavia on tulossa. Canal paketti onkin sen verran ongelmallinen ettei sitä varmaan koskaan saada kokonaisena näkymään antenniverkossa (pelkästään leffakanavia Canal :lla on 9 kpl joista 2 on HD-kanavaa eli First HD ja Hits HD).


    • Tollo!!! Ei kyse ole rahasta vaan periaattesta! Jos mä sovin tai sanon tai lupaan jotakin, niin se on sitten niin. Miten sä luet puhelimessa tilattaessa sopimusehdot!? Ei ne myyjät niitä ala sulle siinä lukemaan vaikka pyytäisit ja kuka jaksaisikaan kuunnella tai lukekaan!? Kyllähän nyt jokainen itseänsä kunnioittava myyjä kertoo ne tärkeimmät ehdot kysymättäkin. Pakko on siis valittaa tilauksesta jälkikäteen ja perua tilaus!!! Ei tilaaja ole idiootti, jos tietoisesti tai ammattitaidottomuuttaan johdetaan myyntihetkellä myyjän toimesta harhaan tai jätetään asioita kertomatta, jotka vaikuttaisivat ostopäätökseen!!! Vai et viitti!? Uittu mikä Tollo oot!!!
      Käy ostaa ittelles nimikko-viini Alkosta. Mä maksan.
      Meille muille "idiooteille" vinkiksi, että selvittäkää Elisan Viihteen tai Soneran Koti-TV:n vaihtoehtoisuus itsellenne. Loppuu toi läträäminen noiden korttien kanssa ja kanavatarjonta huomattavasti parempi kuin cANAL :lla...


    • "cdcdcdcdcd" -nimierkki olet Tollo!!! Ei kyse ole rahasta vaan periaattesta! Jos mä sovin tai sanon tai lupaan jotakin, niin se on sitten niin. Miten sä luet puhelimessa tilattaessa sopimusehdot!? Ei ne myyjät niitä ala sulle siinä lukemaan vaikka pyytäisit ja kuka jaksaisikaan kuunnella tai lukekaan!? Kyllähän nyt jokainen itseänsä kunnioittava myyjä kertoo ne tärkeimmät ehdot kysymättäkin. Pakko on siis valittaa tilauksesta jälkikäteen ja perua tilaus!!! Ei tilaaja ole idiootti, jos tietoisesti tai ammattitaidottomuuttaan johdetaan myyntihetkellä myyjän toimesta harhaan tai jätetään asioita kertomatta, jotka vaikuttaisivat ostopäätökseen!!! Vai et viitti!? Uittu mikä Tollo oot!!!
      Käy ostaa ittelles nimikko-viini Alkosta. Mä maksan.
      Meille muille "idiooteille" vinkiksi, että selvittäkää Elisan Viihteen tai Soneran Koti-TV:n vaihtoehtoisuus itsellenne. Loppuu toi läträäminen noiden korttien kanssa ja kanavatarjonta huomattavasti parempi kuin cANAL :lla...


    • Tuomiopäivä tulee kirjoitti:

      Tollo!!! Ei kyse ole rahasta vaan periaattesta! Jos mä sovin tai sanon tai lupaan jotakin, niin se on sitten niin. Miten sä luet puhelimessa tilattaessa sopimusehdot!? Ei ne myyjät niitä ala sulle siinä lukemaan vaikka pyytäisit ja kuka jaksaisikaan kuunnella tai lukekaan!? Kyllähän nyt jokainen itseänsä kunnioittava myyjä kertoo ne tärkeimmät ehdot kysymättäkin. Pakko on siis valittaa tilauksesta jälkikäteen ja perua tilaus!!! Ei tilaaja ole idiootti, jos tietoisesti tai ammattitaidottomuuttaan johdetaan myyntihetkellä myyjän toimesta harhaan tai jätetään asioita kertomatta, jotka vaikuttaisivat ostopäätökseen!!! Vai et viitti!? Uittu mikä Tollo oot!!!
      Käy ostaa ittelles nimikko-viini Alkosta. Mä maksan.
      Meille muille "idiooteille" vinkiksi, että selvittäkää Elisan Viihteen tai Soneran Koti-TV:n vaihtoehtoisuus itsellenne. Loppuu toi läträäminen noiden korttien kanssa ja kanavatarjonta huomattavasti parempi kuin cANAL :lla...

      Canal ja Canal Digital EI ole sama asia, ei edes saman omistajan joten älä sotke niitä toisiinsa!


  • Meille tuli canal Digital ja paketti oli perhe.. Asentajat tuli nopeasti, teki jopa ylimääräistä humppaa että sai toimimaan ku oli pikkasen puita eessä. Meillä ei mitään ongelmia koko aikana. Ostettiin uusi talo ja irtisanottiin sopimus ja se kävi käden käänteessä, ei lisämaksuja eikä mitään muutakaan..

    uudessa talossa mies halus viasatin ja sen kanssa ne ongelmat onkin ollut haastavia. Textitys hukassa ja infoa ja puheet tulee sekunnin viivellä suusta.. He...

    On nuo kaikki ylimääräiset kanavat tietty toisaaltaan turhia mutta onhan niitä kiva katella ku ei muuta tekemistä.. Lapset on tuijottanut kummastakin paketista disney chanelia ihan puhki, osaa jopa repliikit mutta silti katsovatten...

    Puolen vuoden kuluttua meille kyllä tulee canal digital takas jos ei maailmalle ilmesty uutta ja parempaa =)

    • Meillä on ollut Canal Digital nyt kohta kaksi vuotta. Tyytyväisiä ollaan oltu ja varsinkin talvisaikaan tuo on ihan voittamaton. Lapsille löytyy ohjelmaa, jota yle ei lähetä tarpeeksi! (mistähän tosiaan ne lupamaksut maksetaan). Itselle Sport on tärkeä ja sitten vaimolle on tärkeää, että voi seurata sarjoja (Suomen kanavilla laahaavat pahasti jäljessä). Valitsimme itse satelliittin koska se auttoi meillä näkyvyysongelmissakin täällä "maalla". Omasta mielestä tuo on täysin hintansa arvoinen ja enemmän. Kannattaa toki vähän ensin vilkaista mitä satelliitti-TV vaatii ( http://www.kanavapaketit.org ihan hyvin tietoa näistä ).


    • jarno ll kirjoitti:

      Meillä on ollut Canal Digital nyt kohta kaksi vuotta. Tyytyväisiä ollaan oltu ja varsinkin talvisaikaan tuo on ihan voittamaton. Lapsille löytyy ohjelmaa, jota yle ei lähetä tarpeeksi! (mistähän tosiaan ne lupamaksut maksetaan). Itselle Sport on tärkeä ja sitten vaimolle on tärkeää, että voi seurata sarjoja (Suomen kanavilla laahaavat pahasti jäljessä). Valitsimme itse satelliittin koska se auttoi meillä näkyvyysongelmissakin täällä "maalla". Omasta mielestä tuo on täysin hintansa arvoinen ja enemmän. Kannattaa toki vähän ensin vilkaista mitä satelliitti-TV vaatii ( http://www.kanavapaketit.org ihan hyvin tietoa näistä ).

      voi paska oikeesti nyt vituttaa ku siin sanottii et saa asennuksen kaupanpäälle ni oho sit satelliittii ei voikkaa asettaa yhtäkkii et on muka puu tiellä vaike i kyl oo se ei vaa jaksanu laittaa sitä et juu onpaq hyvä palvelu


    • iedfhietfhgri0oghjuo kirjoitti:

      voi paska oikeesti nyt vituttaa ku siin sanottii et saa asennuksen kaupanpäälle ni oho sit satelliittii ei voikkaa asettaa yhtäkkii et on muka puu tiellä vaike i kyl oo se ei vaa jaksanu laittaa sitä et juu onpaq hyvä palvelu

      Niin ite tiedät varmaan asian paremmin ku asentaja! :D sitten olis kannattanut laittaa ite.


    • zöö kirjoitti:

      Niin ite tiedät varmaan asian paremmin ku asentaja! :D sitten olis kannattanut laittaa ite.

      Alkaa viddu juippii hemmojen typeryys viddu joo :)


  • Ostitko paketin soittamalla Canal Digitalin puhelinnumeroon,
    vai joltakin TV-kauppiaalta
    vai tilasitko Canal Digitalin nettisivulta.

  • ihme ruikutusta ihmisiltä itte te olette kanava paketin valinnu,minä ainakin olen pirun tyytyväinen futista tulee pirusti ja huippu pelejä.mistään muualta samaa ei saa jos seuraa urheiluu.

    • Valioliiga alkaa kaikilla muilla toimittajilla HD:nä, mutta Canal Digital jatkaa surkealaatuisilla SD-lähetyksillä !!!


  • otin ganal total ja asikaspalvelussa sanottiin et asennus ei kuulu hintaa eli anteeni talous on kysymyksessä. taidan tehdä valituksen kuluttajavirastoon koska nainen sanoi että ei muka nää koska koodan kortin ekan kerran,lapussa kyl lukee kun ekan kerran laitat kortin boksiin niin siitä se lähtee.onko kenelkää tämmöstä kokemusta

    • No eihän se täti sitä mistään nää onko sulla kortti reiässä mutta se kortissa oleva softa ymmärtää aloittaa laskemisen kauanko sitä digiviihdettä näytetään , jos ja kun lasku on maksettu lähetyksen mukana lurahtaa kortillesi uudet vermeet ja taas mennääää... (tämä kaikki tietenkin vain jos kortti on virittimessä paikoillaan eikä yöpöydän laatikossa).


  • no tottakai niissä korttimaksu tulee ihan kun mtv3 paketissakin korttimaksu pitää nyt vähän ottaa selvää asioista

  • Kummallisesti on canal digitalin kanavapaketit lajiteltu. Harmittaa kun canal räätälöi paketit ihan ahneuttaan sellaisiksi että " tämä leffafanille ja tämä perheelle jne,. " Vaimo haluaisi katsoa discoverya ja minä leffoja niin eipä onnistu samassa paketissa! Näkee pirun selvästi että ahne lafka... nyt pitäisi kai sitten maksaa kymmenistä kanavista se 50e kun niissä on ihan turhia kanavia mukana jotain uutista yms. p*skaa.

    Hinnat on kans ihan ihmeluokissa. Luulisi tuon Total paketin irtoavan nykyisessä muodossaan jo parilla kympillä kun ei kerta enempää tavaraa siihen pakettiin saa muka mahtumaan!

    • On Perhe-paketissakin leffakanavia, Showtime, TCM, Silver ja Silver HD.

      Canal Digitalilla on kolmenlaisia paketteja:

      Canal Total, eli kaikki kotimaiset kanavat (poislukien TV5, The Voice ja SuomiTV) sekä kaikki Canal kanavat (poislukien Premier HD)

      ViihdeHD, sisältää kaikki kanavat, myös Canal kanavat sekä Discovery Science ja Discovery World.

      PerheHD paketti jossa kaikki muut ViihdeHD-paketin kanavat paitsi ei Canal , Discovery Science ja Discovery World kanavia.

      Erikseen tilattavina (jotka ei siis kuulu yllämainittuihin paketteihin) saa MTV3 paketin, UrhoTV:n ja jonkun pornokanavan ja näiden erillistilattavien tilaaminen edellyttää jonkun yllämainitun peruspaketin tilaamista.

      Sulla olis sitten sellanenkin vaihtoehto että tilaat Plustv:ltä esim. Mainio tai Verraton-paketin ja siihen kylkeen Canal kanavat.


  • "Canal Total, eli kaikki kotimaiset kanavat (poislukien TV5, The Voice ja SuomiTV) sekä kaikki Canal kanavat (poislukien Premier HD)"

    Niin, eikös siihen nykyiseen tarjoukseen( http://www.canaldigital.fi/tuotteet/canal-total/ ) sisälly lautasantennikin ja boksi siis samaan hintaan, eli kaikki tuodaan kotiin ja asennetaan valmiiksi? aloitusmaksuko 60e ja sitten 30e erkkiä per kk korttimaksut?
    Jos näin on, niin täytyy harkita.

    Kumpi kannattaisi ottaa kun toinen vaihtoehto on viasat tuplaplatina tai sitten tuo? Onko elokuvissa suuriakin eroja kun ne lähinnä minua tässä kiinnostavat?

    Discovery jää kyllä tuosta uupumaan, mutta viasatillakaan siihen ei olisi suomitekstejä, canalilla on. Plus tv.tä ei varmaan ainakaan heti oteta lisäksi.

    • Mun muistaakseni lautasantenni sisältyy hintaan, boksi on ilmainen jos ottaa sen ihan perusboksin eli tallentavaa ei saa käsittääkseni ilmaiseksi. Myöskään mielestäni asennus ei sisälly hintaan, mutta noi laitteet toimitetaan lähimpään postiin. Nyt en sitten noista kampanjahinnoista tiedä sen tarkemmin, itellä ollut vuosikaudet, vois kai jo sanoa kohta että melkeinpä vuoskymmenet, toi niiden paketti joten en niiden uusasiakaskampanjoita luonnollisesti siitä syystä viitsi seurata.

      Itse kyllä sinuna valkkaisin ton Canal Total paketin vaikka se tietenkin että mistä kukakin tykkää, on hyvin yksilöllistä eli voi olla että ehkä sua kiinnostavia leffoja tulee Viasatin paketista. Toisaalta tossa Canal Total paketissa on sitten se hyvä, et jos joskus haluat vaihtaa isompaan pakettiin niin vaihto ViihdeHD-pakettiin onnistuu eikä se vaadi sulta mitään laitteiden vaihtoa tai antennin uudelleensuuntausta. Korkeintaan lähettävät sulle uuden katselukortin jos sitäkään, tosin ne lähettää sen uuden kortin jokatapauksessa aina muutaman vuoden välein. Eli ei se kanavapaketin päivitys sinänsä vaatis sitä kortin vaihtoa, kai.

      Niin ja Viasatilla ei edes ole Discoverya valikoimissaan, Viasatilla on puolitusinaa suomeksi tekstittämättömiä dokkarikanavia jotka jakaa samoja kanavapaikkoja eli ovat siis osapäiväkanavia tyyliin
      klo 07-13 kanava A
      klo 13-20 kanava B
      klo 20-07 kanava C

      Eli kuka tollaista viitsii edes katsoa? Ja kun tosiaan ei niissä mitään suomitekstejä ole, toisinkuin Discovery-kanavissa (esimerkiks Discovery Channel-pääkanavassa ja Animal Planetissa on koko ajan suomitekstit tai sitten puhuvat suomea joissain ohjelmissa eli näissä Discoveryn kanavissa on suomenkielisyys hyvin edustettuna, jopa mainoksia myöten).


  • Kummallisia maksuja. Canal Film ompi hyvä ehkä paras suomessa ei valittamista. kk maksu/korttimaksu. 24h hyviä leffoja välil voi yleä,mtv3 ym.. kattoo,ihan riittävä pitää välil kaupaskin käydä,netis surffata.

  • Tilasin Canalin :)

  • Miten saisi vielä Showtime kanavan mukaan tuohon total pakettiin vai pitääkö ostaa se viihde hd?

    • Siis jos puhut nyt Canal Digitalin (jäljempänä lyhenne CD) paketista niin sun pitää vaihtaa se Total ViihdeHD-pakettiin jos haluat sen Showtimen. Tai sitten toinen vaihtoehto on hankkia DnaWelholta kortti ja tilata joku niiden antenniverkkopaketti jossa on toi Showtime. Se tosin vaatii investointia uuteen boksiin jotka ei kyllä ole halpoja. Kaikki antenniverkon HD-boksit on tallentavia ja jumalattoman kalliita, halvimmat pyörii kai 350 euron hujakoilla. Joten halvemmalla pääset kun pyydät että CD vaihtaa Canal Total pakettisi ViihdeHD-pakettiin.


    • .................... kirjoitti:

      Siis jos puhut nyt Canal Digitalin (jäljempänä lyhenne CD) paketista niin sun pitää vaihtaa se Total ViihdeHD-pakettiin jos haluat sen Showtimen. Tai sitten toinen vaihtoehto on hankkia DnaWelholta kortti ja tilata joku niiden antenniverkkopaketti jossa on toi Showtime. Se tosin vaatii investointia uuteen boksiin jotka ei kyllä ole halpoja. Kaikki antenniverkon HD-boksit on tallentavia ja jumalattoman kalliita, halvimmat pyörii kai 350 euron hujakoilla. Joten halvemmalla pääset kun pyydät että CD vaihtaa Canal Total pakettisi ViihdeHD-pakettiin.

      Ja BTW, vaikka me molemmat käytämme samaa "nikkiä" eli pelkkiä pisteitä niin tuo joka kysyi miten saa Showtimen, niin ei ole sama tyyppi kuin minä joka hänelle vastasi. Meitä pelkkiä pisteitä nikkinä käyttäviä on melkoisen paljon, varmaan ainakin puoli tusinaa jo pelkästään tällä tv-palstalla. :D Minä en jaksa keksiä itselleni osuvaa nikkiä, saati että viitsisin tänne rekisteröityä joten käytän vain noita pisteitä että saa viestin lähtemään (jos on nimimerkki-kenttä on tyhjä, viestiä ei saa lähtemään).


  • Älkää ihmeessä hankkiko canal digitalia / cmore palvelua
    Tälläkin hetkellä palvelussa jo viikkoja cmore play palvelussa
    Tekstitys ei toimi sekä myös osa go filminvuokrauspalvelun tekstityksistä ei toimi
    Korjauksesta ei kerrota mitään aikataulua..... Ei hyvää toimintaa. Laskut kyllä pyörivät

    • Canal Digital ja C more ovat ihan eri firmojen tuotteita joten älä taas vedä niitä nippuun! Ei niillä ole mitään muuta tekemistä toistensa kanssa kuin se että Canal Digital vain myy C More kanavia satelliittikatsojille.

      PS. Itse olen ollut tosi tyytyväinen Canal Digitalin palveluihin! Ja myös C More kanaviin!


  • Minulla oli kaksi vuotta Ganal digital ja sanoin irti, sopimuskauden päätyttyä.
    Silloin sieltä soitti tyttö ja esitteli uutta kanavaa, josta näkyisi lätkämatsit.
    Ilmoitin jo silloin, että minulla on sopimus Viasatin kanssa ja se kestää
    kevääseen 2014. tyttö kysyi, voiko hän ottaa yhteyttä lokakuussa.
    sanoin, että mikäpä siinä. No sieltä tuli nyt lasku marraskuulta ja ilmoitettiin, että
    tilaus oli tauolla. eivät suostuneett ottamaan laskua pois. Väittivät vielä, että
    olin saanut katsella ilmaiseksi puoli vuotta, vaikka lähetykset päättyivät jo
    viikkoa ennen sopimuskauden loppumista. Lisäksi hinnoittelu oli jo sitä luokkaa,
    että en halunnut jatkaa enää sopimuskauden jälkeen 59e/kk.
    Jos irtisanotte sopimuksen, hankkikaa kirjallinen irttari, muuten ne laskuttavat
    ties miten kauan. Älkää missään tapauksessa uskoko mitä ne puhuvat puhelimeen.
    Kuluttaja-asiamies kyllä on olemassa.
    Ei koskaan ganal digitaalin asiakas.

    • Suomessa ei ole sellasta operaattoria kuin Ganal Digital, se on C:llä. Siis Canal Digital.


    • Juurikin näin kuin kevepe edellä asian ilmaisee. Tämä on tosielämässä todettu CD: toimintamalli.


    • Tiedot viestiketjussa vanhoja .Pankaa uutta tietoa ketjuun Canal digitalin käytännoistä.


    • Juuri hetki sitten irtisanoin Canal digital kanavapaketin. Tuli 2 v sopimus täyteen vuoden vaihteessa. Yllätyksenä tuli se, ettei sopimus tavallaan katkennukkaan, vaan tuli lasku.. soitin firmaan " sinne linloille pääsy oli oma savotta" ja kerroin asian..no, siinähän on 1kk irtisanomis aika, joten lasku oli maksettava..eikä siinä vielä kaikki. soitin 2p tammikuuta joten helmikuun laskukin on maksettava,sitten on homma selvä..toki saan katsoa uusintoja Helmikuun loppuun. :)


  • Onko tieota onko canal digitalilla tulossa jotain black friday tarjousta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.