Eli ainakin Tuskassa, Saunassa, Ruisrockissa ja Ilosaaressa. Minnes meinaa jengi suunnata? Mulla taitaa jäädä toi Saunan keikka ainoaksi.
Kesän festarikeikat
Mielibidee
3
608
Vastaukset
- uudestaan mentävä
Ruisrockiinhan se on tänäkin vuonna päästävä vaikka kauinpana onkin, mutta kun viime vuonna oli niin mahtavaa ni tänä vuonna uuestaan ja siellä ku muitakin hyviä esiintyjiä näyttäs olevan.
- ensi kesänä
Saunaan ja Wackeniin olen menossa ja eiköhän tuo bändi tule kummassakin katsastettua. ;)
- Salriella
Olen ainakin menossa Simeen kun ei ole kuin alle pari kilsaa matkaa. Jo joulun jälkeen lupasivat tulla Rovaniemelle, kun keikalla Tonylta kysyttiin :D
Eikä ainakaan tuu kuuma perhana ellei pojat ota pyroja matkaan, viimeksi sai olla aika reilusti lapaset kädessä vaikka oli heinäkuu XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846