NIIN KAUAN YKSIN...

Nainen´75

Lueskelen toisinaan muiden kertomuksia selibaatista ja huomaan, että usein parisuhteessa asuvat ihmiset ovat oikeasti aika yksin. Elin itse siten usean vuoden ennen kuin tajusin irroittautua.

Nyt viimeisestä intiimistä kontaktista mieheen on yli kolme vuotta. En ole sinä aikana päässyt kenenkään kainaloon, puhumattakaan suutelemisesta tms. Ennen viimeistä fyysistä "kertaa" nämäkin kerrat olivat vähentyneet jo vuosien aikana n. yhteen kertaan 2-4 kuukaudessa, joten ei se loppu enää hullumalta tuntunut.
Ei ole kyse siitä, etteikö olisi halukkaita, ei, vaan olen menettänyt uskoni vilpittömään läheisyyteen, rakkauteen. En osaa vain "pitää hauskaa" ilman kiintymystä tai tunteita.

Nykyisin olen työssäkäyvä, yhden lapsen yksinhuoltaja. En tarvitse miestä elääkseni tai ollakseni jotenkin eheämpi. Olisi vaan ihana jos joku joskus kantaisi puolestani tätä arjen kuormaa, silittäisi, koskettaisi - rakastaisi minua omana itsenäni. Olisi myös ihana tuntea toisen iho vasten omaani...
Huomaan myös, ja pelkäänkin, että vuosien yksinolo tekee minusta yhä ronkelimman. Eikä ujouteni pelasta tilannetta yhtään. Jos tosiaan ihastun johonkuhun (hyvin harvoin), niin siitä ei TODELLAKAAN, edes vahingossa tiedä ihastukseni kohde itse. Ja jos tämä kohteeni sitten kiinnittää huomionsa minuun, mielenkiintoni lopahtaa saman tien ja löydän hänessä vaikka mitä vikaa.
Uskon nyt, että tämä reaktio on sekoitus eräänlaista pelkoa pettyä, ujoutta yms. En vain pääse siitä eroon.

Mieleni fantasioissa on jo muutaman vuoden pyörinyt eräs työkaverini, oikeastaan täällä voin tunnustaa, että tunnen aika voimakkaasti häntä kohtaan. Huomaan joskus hänen katselevan minua ja hänen katseensa saa mut joskus heikoksi, mutta itse tyrkytän hänelle kaikenmaailman sokkotreffejä. Minua pelottaa. En voisi koskaan kertoa tästä, koska kasvojen menettämisen ja säälin kohteeksi joutumisen pelko on suunnaton.
Esitänkin ulkomaailmalle, ettei mikään elämässäni voisi enää olla paremmin....

Kuitenkin toisinaan iltaisin, kun lapsi nukkuu, tunnen olevani ihan hirveän, hirveän yksin. Teen paljon töitä yms., jotta kaatuisin väsymyksestä iltaisin sänkyyn, mutta joskus edes tämä ei auta unohtamaan toisen ihmisen läheisyyden, kosketuksen kaipuuta.
En ole hirveän kokenut seksielämässä, kumppaneita on ollut elämässäni kolme (viimeinen 10 vuoden ajan), mutta toisinaan fyysinen halu on niin suuri, että tekee ihan kipeää. En oikeastaan edes tiedä mitä kaipaan - vaikka olen seksistä joskus tavallaan nauttinutkin, mitään maata järisyttävää orgasmia en ole kokenut. Muutamia kertoja olen itseni tyydyttänyt, mutta se aiheuttaa lähinnä suunnattoman yksinäisyyden tunnun, joten vältän sitä viimeiseen saakka.


Helpottaako tämä koskaan? Näkeekö kukaan tätä kuorta syvemmälle?


Ja aamulla astelee töihin niin reipas ja iloinen tehopakkaus....

1

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee38_mm

      kyllä ainoa joka esittää pirteätä tehopakkausta töissä. Olen naimisissa, ja ei ole saanut mitään läheisyyttä tuntea moneen vuoteen. No, se mikä mättää parisuhteessamme on pidempi juttu.

      Tuli vain mieleen tuosta viestistäsi, esitän niin onnellista perheenisää töissä ja todellisuus on ihan jotain muuta. Ihan jotain muuta.

      Rakkaus varmasti on se joka vie lähelle ja joka antaa kummallekkin voimia.. no joo, tsemppiä sinulle ennenkuin tässä menee ihan maihin tämän viestin kanssa.

      t.t

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe