Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ilman Ilman ja Ilman!

No, päätin avata uuden keskustelun! Olen siis kohta 50kymppinen mies ja ollut käytännössä selibaatissa pari vuotta.Siihenkin vain tottuu, tai sitten ei, kaikkeen melkein tottuu, myös tähän, vaan sitten ei kuitenkaan totu. On se niin väärin. Toki olen masturboinut aika ajoin, kas kun aivan pakko! Onko niin ettei voisikaan puhua selibaatista jos on masturboinut? Minä taas ajattelen, että selibaattikäsitys tässä asiayhteydessä tarkoittaisi sitä, etten ole saanut NAISTA! Ja voi, kun tekee välillä niin mieli, että pää meinaa poksahtaa! Sitten taas menee viikkoja, niin ettei mitään isompaa ongelmaa. Kyllä se vaan niin on , että meitä "puutteessa" eläjiä on suomi täynnä, sukupuoleen katsomatta. Kas kun ei tarpeet kohtaa, on sekin jännää.

4

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjäX

      Oletko naimisissa? eli onko vaimosi haluton vai miksi et ole saanut seksiä? miten olet noin kauan jaksanut olla ilman?? eikö ole jo tehnyt mieli vieraisiin?? oletko aina ollut se halukkaampi osapuoli ja joutunut vonkaamaan seksiä?

    • Savolainen selibaatti

      se ILIMAN PILLUU ajankohtainen ongelma kaikkialla maailmassa näin ilmastomuutoksen aikana toki

      • Ilmastaepillua

        Kuka nyt ilmasta välittää kun ei saa pilluu? Veikkaan että miehet kiinnostuu enempi YMPÄRISTÖASIOISTA kun ne SAA NAISILTA PILLUA.


    • pimperoo

      niin ilmota mulle :D voin ttydyttää sut toosi hyvin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe