No, päätin avata uuden keskustelun! Olen siis kohta 50kymppinen mies ja ollut käytännössä selibaatissa pari vuotta.Siihenkin vain tottuu, tai sitten ei, kaikkeen melkein tottuu, myös tähän, vaan sitten ei kuitenkaan totu. On se niin väärin. Toki olen masturboinut aika ajoin, kas kun aivan pakko! Onko niin ettei voisikaan puhua selibaatista jos on masturboinut? Minä taas ajattelen, että selibaattikäsitys tässä asiayhteydessä tarkoittaisi sitä, etten ole saanut NAISTA! Ja voi, kun tekee välillä niin mieli, että pää meinaa poksahtaa! Sitten taas menee viikkoja, niin ettei mitään isompaa ongelmaa. Kyllä se vaan niin on , että meitä "puutteessa" eläjiä on suomi täynnä, sukupuoleen katsomatta. Kas kun ei tarpeet kohtaa, on sekin jännää.
Ilman Ilman ja Ilman!
4
1020
Vastaukset
- kysyjäX
Oletko naimisissa? eli onko vaimosi haluton vai miksi et ole saanut seksiä? miten olet noin kauan jaksanut olla ilman?? eikö ole jo tehnyt mieli vieraisiin?? oletko aina ollut se halukkaampi osapuoli ja joutunut vonkaamaan seksiä?
- Savolainen selibaatti
se ILIMAN PILLUU ajankohtainen ongelma kaikkialla maailmassa näin ilmastomuutoksen aikana toki
- Ilmastaepillua
Kuka nyt ilmasta välittää kun ei saa pilluu? Veikkaan että miehet kiinnostuu enempi YMPÄRISTÖASIOISTA kun ne SAA NAISILTA PILLUA.
- pimperoo
niin ilmota mulle :D voin ttydyttää sut toosi hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746