Nyt sain pyyvettyä elämäni ensimmäisen ketun jalkanarulla! Aivan mahtavaa! Tarvittiin siinä paljon hermoja, opettelua ja isä ukon neuvoja. Kuukauven levittelin mettään lihan ja kalan jätöksiä, jotta repolainen tottuu ruokaan ja minun hajuihin. sitten yhtenä pakkas aamuna hiihin repolaisen polun varteen levittämään tuttuja lihan jätösiä. Mukanani oli myös jalkanaru minkä asettelin revon jäljen alle. jäljet huiskuttelin pois ketun hännästä tehdyllä huiskalla, jottei vaan minusta jäisi häiritseviä hajuja. Seuraavana aamuna kävin kierroksen hiihtämässä ketun jäljillä ja piru, nyt oli kettu menny naruun. Kyllä sydän hakkas kun seurasin jälkiä. Kilometrin hiihtämisen jälkeen huomasinkin ketun makavan kuusen alla. Lataus liike pienoiskiväärillä ja laukaus korvan taakse.
Hieno turkki, tuuhea ja puhdas. ajattelin ensimmäisestä ketusta teettää kunnon kintaat. Mikä sen parempaa kuin kunnon kettukintaat seuraavalla pyynstireissulle.
Ensimmäinen
saalis jalkanarulla
2
859
Vastaukset
- Nyt alkaa olla
Koko maassa noita isoja kettuja,Laitahan niillekin naruja.
- ja menestystä
vaan sinulle!! Tuommosia miehiä aina tarvitaan ja muista että jokainen poistettu pienpeto tuo lisää niitä syksyisiä siiveniskuja metsään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828