Piti tulla ilmoittamaan

Jos ei kukaan vielä tiennyt niin SaPKo on Suomen paras lätkäsakki.

Nyt tiedätte. Muut urpot voi olla hiljaa.

11

434

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh,heh

Savonpelle ilmoittautui itse urpoksi, kun käski
      muiden Urpojen olla hiljaa...
      Kyllä muut URPOT varmaan on hiljaa, fiksut ihmiset vaan naureskelee ja ehkä kommentoi sun
      typeryyksiä !!!

• mies savosta

Aika harva tuon tietää ja vielä harvempi uskoo.

• Hah hah!

Etkö sä huomaa kuinka tyhmä olet? Siis tosi juntti, joka ei tiedä urheilusta yhtään mitään. Etkä kyllä elämästäkään peräkamarin poika! Sun täytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt tai sitten henkisesti sairas, muuten ei noita sun idioottijuttujas selittää. Olet säälittävä...

• SaiPa forever

SaiPa ja SaPKo ovat parhaat joukkueet Suomessa. Muut ovat täyttä paskaa.

• Hoh hoh hoh hoh...

huumoripoikii???? Eeeeeeih! paras vitsi....hah haaaahuh huh..nyt ky meinaa tulla kuset housuun pelkätä naurusta...Saipa SaPKo? hah hhaha ahahahahahahahahahahaheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!

• Jeajea

Voi kyllä suoraan sanoa että aika tollo saa olla, että alkaa jurputtamaan vastaan SavoRULESille kun selvästi trollaa, gj SavoRULES ärsytä ihmisiä lisää!! :-)

• Ensi viikolla nolaan kaikki turkulaiset ja sitä seuraavalla saa kyytiä vaasan homppelipojut.

Thanks kannustuksesta!

• ninn..
        SavoRULES kirjoitti:

Ensi viikolla nolaan kaikki turkulaiset ja sitä seuraavalla saa kyytiä vaasan homppelipojut.

Thanks kannustuksesta!

missäs tynnyrissä sä olet asunu koko ikäs ? dataat siellä 24/7. sapkossa tais olla sun mielestä parhaimman näköset pelaajat niin heti sitä kannustamaan. onnea sulle,ei kukaan kiinnostu tollasesta runkusta.. sä lähet hallilta,jos sinne edes uskallat tulla,itku kurkussa että pidä vaan suus kiinni. mun puolesta voit mennä antaa kyytiä vaasan homppelipojuille

• HeinolaBoy
        ninn.. kirjoitti:

missäs tynnyrissä sä olet asunu koko ikäs ? dataat siellä 24/7. sapkossa tais olla sun mielestä parhaimman näköset pelaajat niin heti sitä kannustamaan. onnea sulle,ei kukaan kiinnostu tollasesta runkusta.. sä lähet hallilta,jos sinne edes uskallat tulla,itku kurkussa että pidä vaan suus kiinni. mun puolesta voit mennä antaa kyytiä vaasan homppelipojuille

Taidat kuulua itse Vaasan Homppelipojuihin, sillä niin villisti ruuhkautat haimaasi omalla mielikuvituksella märäksi

Järsitytä taas sitten kaikista neljästä poskesta finnit kuivaksi ja irti Vaasassa, että saat vuodeksi kestopurkat karvaisen kielesi pyöriteltäväksi.

• että..

SavoRULESin aloittamissa ketjuissa ei ole yhtää järjen sanaa? Vittu mikä spede koko jätkä...kakara!

• 0lavi

Älysi loiste on häikäisevää! Hoooh!

Sinä et edelleenkään pysty todistamaan sellaista, mitä ei edes ole, koska SavoRULES on ylivertainen ja älyllisesti nopeampi sinunkaltaista nokikuopassa makoilevaa tyhjää vaseliinituubia liukkaampi.

Olet esittänyt jatkuvasti väitteitöä SapKo:sta, joten sinulla on todistustaakka, jos yleensä tajuat mitä se tarkoittaa, mitä suuresti epäilen.

Minua ei ole poltettu mistään, joten todista uusin valheesi. Olet liian tyhmä todistamaan yhtään mitään minusta, mutta sitä enemmän esittelet täällä omia sairaita harhojasi.

Todistan, että olen joka asiassa parempi kuin sinä. Tasoisellesi patoligiselle valehtelijalle on jääkiekko ja sen alkeiden ymmärtäminen vain omaa mielikuvituksen tuoretta harhaa ja epätoivoa! Oletkin jo raukka edennyt pitkälle epätoivoissasi. Sinulle on aivan pakko NAURAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      46
      953
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      933
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      785
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      731
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      688
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      624
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      596
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      21
      554
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      543
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      532
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      67
      519
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      107
      493
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      486
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      474
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      464
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      437
    Aihe