Piti tulla ilmoittamaan

Jos ei kukaan vielä tiennyt niin SaPKo on Suomen paras lätkäsakki.

Nyt tiedätte. Muut urpot voi olla hiljaa.

11

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh,heh

Savonpelle ilmoittautui itse urpoksi, kun käski
      muiden Urpojen olla hiljaa...
      Kyllä muut URPOT varmaan on hiljaa, fiksut ihmiset vaan naureskelee ja ehkä kommentoi sun
      typeryyksiä !!!

• mies savosta

Aika harva tuon tietää ja vielä harvempi uskoo.

• Hah hah!

Etkö sä huomaa kuinka tyhmä olet? Siis tosi juntti, joka ei tiedä urheilusta yhtään mitään. Etkä kyllä elämästäkään peräkamarin poika! Sun täytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt tai sitten henkisesti sairas, muuten ei noita sun idioottijuttujas selittää. Olet säälittävä...

• SaiPa forever

SaiPa ja SaPKo ovat parhaat joukkueet Suomessa. Muut ovat täyttä paskaa.

• Hoh hoh hoh hoh...

huumoripoikii???? Eeeeeeih! paras vitsi....hah haaaahuh huh..nyt ky meinaa tulla kuset housuun pelkätä naurusta...Saipa SaPKo? hah hhaha ahahahahahahahahahahaheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!

• Jeajea

Voi kyllä suoraan sanoa että aika tollo saa olla, että alkaa jurputtamaan vastaan SavoRULESille kun selvästi trollaa, gj SavoRULES ärsytä ihmisiä lisää!! :-)

• Ensi viikolla nolaan kaikki turkulaiset ja sitä seuraavalla saa kyytiä vaasan homppelipojut.

Thanks kannustuksesta!

• ninn..
        SavoRULES kirjoitti:

Ensi viikolla nolaan kaikki turkulaiset ja sitä seuraavalla saa kyytiä vaasan homppelipojut.

Thanks kannustuksesta!

missäs tynnyrissä sä olet asunu koko ikäs ? dataat siellä 24/7. sapkossa tais olla sun mielestä parhaimman näköset pelaajat niin heti sitä kannustamaan. onnea sulle,ei kukaan kiinnostu tollasesta runkusta.. sä lähet hallilta,jos sinne edes uskallat tulla,itku kurkussa että pidä vaan suus kiinni. mun puolesta voit mennä antaa kyytiä vaasan homppelipojuille

• HeinolaBoy
        ninn.. kirjoitti:

missäs tynnyrissä sä olet asunu koko ikäs ? dataat siellä 24/7. sapkossa tais olla sun mielestä parhaimman näköset pelaajat niin heti sitä kannustamaan. onnea sulle,ei kukaan kiinnostu tollasesta runkusta.. sä lähet hallilta,jos sinne edes uskallat tulla,itku kurkussa että pidä vaan suus kiinni. mun puolesta voit mennä antaa kyytiä vaasan homppelipojuille

Taidat kuulua itse Vaasan Homppelipojuihin, sillä niin villisti ruuhkautat haimaasi omalla mielikuvituksella märäksi

Järsitytä taas sitten kaikista neljästä poskesta finnit kuivaksi ja irti Vaasassa, että saat vuodeksi kestopurkat karvaisen kielesi pyöriteltäväksi.

• että..

SavoRULESin aloittamissa ketjuissa ei ole yhtää järjen sanaa? Vittu mikä spede koko jätkä...kakara!

• 0lavi

Älysi loiste on häikäisevää! Hoooh!

Sinä et edelleenkään pysty todistamaan sellaista, mitä ei edes ole, koska SavoRULES on ylivertainen ja älyllisesti nopeampi sinunkaltaista nokikuopassa makoilevaa tyhjää vaseliinituubia liukkaampi.

Olet esittänyt jatkuvasti väitteitöä SapKo:sta, joten sinulla on todistustaakka, jos yleensä tajuat mitä se tarkoittaa, mitä suuresti epäilen.

Minua ei ole poltettu mistään, joten todista uusin valheesi. Olet liian tyhmä todistamaan yhtään mitään minusta, mutta sitä enemmän esittelet täällä omia sairaita harhojasi.

Todistan, että olen joka asiassa parempi kuin sinä. Tasoisellesi patoligiselle valehtelijalle on jääkiekko ja sen alkeiden ymmärtäminen vain omaa mielikuvituksen tuoretta harhaa ja epätoivoa! Oletkin jo raukka edennyt pitkälle epätoivoissasi. Sinulle on aivan pakko NAURAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe