Voinko minä olla erimunainen kaksonen??

Kampurajalka 30v

Moi! Onko tämä tarina tosi? Minä olen vuosimallia -78- ja minut on vauvana adoptoitu sijais perheeseen.No minua epäilyttää sellainen asia että: Olenko minä minun serkun erimunainen kaksosis sisar?? Minun serkku on syntynyt vuonna 1981 ja minä 1978. Mutta minä epäilen kasvatti isäni veli olisi minun biologinen isäni.Ja olisi adoptpoinut minut veljelleen hoidettavaksi.Minun serkkuni eli isäni veljen tyttö olisi minun erimunainen kaksonen. Mutta hän olisi saanut isältään eri syntymä ajan?En ole kehdannut kysyä kasvatti isältäni onko hänen veljensä minun biologinen isäni.Mutta jokin tässä melkovarmasti mättää.Minulla on kampurajalka ja minä olen psyykkisesti sairas.Epäilen että olen erimunainen kaksonen serkkuni kanssa kun kaksosilla on taipumus saada kampurajalka. Serkkkuni isä on eli kasvatti isäni veli on liikemies ja valtavan rikas. Hänellä on miljoonia rahaa.Hän on ökyrikas porvari.Mutta voiko olla niin että kasvatti isäni veli olisi minun biloginen isä ja minä ja hänen tytär eli serkkuni olisi minun erimunainen kaksois-sisar?Että kaksois -sisar olisi ollut vuonna 1978-1981 jossain hoidossa ja että minua olisi jotenkin huijattu että minulle olisi tullut serkku? Tämä on vaikea käsittää mutta toivon saavani vastauksien täältä.Että kasvatti isäni veli olisi salannut isyytensä minulta 30 vuotta?Koska minä en kehtaa häneltä tätä suoraan kysyä. Ties mitä hän ajattelisi ja pitäisi minua ihan tyhmänä.Minun adoptio papereissa ei nimittäin ollut mainintaa biologisesta isästä.Joten minulla on täysi oikus epäillä minun kasvatti isän veljeä että hän olisi biologinen isäni.ADoptio paperrissa on vain merkintö biologisesta äidistäni.Minun biloginen äitini sai aikanaan minut 17 vuotiaana koulutyttönä.Tämä epäilys olisi ehkä vähän kaukaa haettu että serkkuni olisi kanssani erimunainen kaksonen.Mutta ei kuitenkaan mikään pois suljettu juttu.Tämä vaikuttaa kyllä monimutkaiselta yhtälöltä mutta kun en parempaa juttua keksinyt.En ole viitsinyt kysyä serkultani mitään että onko hän minun sisareni.Joten mitä minä teen tälle asialle? Miten saan asiat selville vai kysynkö suoraan kasvatti isäni veljeltä onko hän biologinen isäni? ja onko serkkuni minun sisar?Vähän hankalaa tämä on.Mutta mikä neuvoksi??

5

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakkaa kehittelemästä

      Et voi olla.

      • voi voi

        En usko minäkään,kun eri ikäisiäkin olette.


    • sdghfgjhjgklö

      Miten hitossa voisit olla erimunainen kaksonen jos olette syntyneet noin eri vuosina?? Jos erimunaiset lapset syntyvät eri vuosina, he ovat sisaruksia. Jos he syntyvät samana päivänä samasta naisesta, he ovat erimunaiset kaksoset.
      Joko koko viesti on typerä provo tai sitten kirjoittaja on harvinaisen tyhmä. Idiootti.

      • haukkua

        Tuliko sinulle jotenkin hyvä mieli, kun sait netissä haukkua toista ihmistä tyhmäksi??


      • että kirjoittaja voi olla

        hyvinkin tosissaan ja uskoa asiaansa ja sinä sitten haukut häntä noin rumasti?

        Ihmiset joskus kuvittelevat asioita, jotka eivät voi olla totta tai mahdollisia. Ymmärrät varmaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe