Voinko minä olla erimunainen kaksonen??

Kampurajalka 30v

Moi! Onko tämä tarina tosi? Minä olen vuosimallia -78- ja minut on vauvana adoptoitu sijais perheeseen.No minua epäilyttää sellainen asia että: Olenko minä minun serkun erimunainen kaksosis sisar?? Minun serkku on syntynyt vuonna 1981 ja minä 1978. Mutta minä epäilen kasvatti isäni veli olisi minun biologinen isäni.Ja olisi adoptpoinut minut veljelleen hoidettavaksi.Minun serkkuni eli isäni veljen tyttö olisi minun erimunainen kaksonen. Mutta hän olisi saanut isältään eri syntymä ajan?En ole kehdannut kysyä kasvatti isältäni onko hänen veljensä minun biologinen isäni.Mutta jokin tässä melkovarmasti mättää.Minulla on kampurajalka ja minä olen psyykkisesti sairas.Epäilen että olen erimunainen kaksonen serkkuni kanssa kun kaksosilla on taipumus saada kampurajalka. Serkkkuni isä on eli kasvatti isäni veli on liikemies ja valtavan rikas. Hänellä on miljoonia rahaa.Hän on ökyrikas porvari.Mutta voiko olla niin että kasvatti isäni veli olisi minun biloginen isä ja minä ja hänen tytär eli serkkuni olisi minun erimunainen kaksois-sisar?Että kaksois -sisar olisi ollut vuonna 1978-1981 jossain hoidossa ja että minua olisi jotenkin huijattu että minulle olisi tullut serkku? Tämä on vaikea käsittää mutta toivon saavani vastauksien täältä.Että kasvatti isäni veli olisi salannut isyytensä minulta 30 vuotta?Koska minä en kehtaa häneltä tätä suoraan kysyä. Ties mitä hän ajattelisi ja pitäisi minua ihan tyhmänä.Minun adoptio papereissa ei nimittäin ollut mainintaa biologisesta isästä.Joten minulla on täysi oikus epäillä minun kasvatti isän veljeä että hän olisi biologinen isäni.ADoptio paperrissa on vain merkintö biologisesta äidistäni.Minun biloginen äitini sai aikanaan minut 17 vuotiaana koulutyttönä.Tämä epäilys olisi ehkä vähän kaukaa haettu että serkkuni olisi kanssani erimunainen kaksonen.Mutta ei kuitenkaan mikään pois suljettu juttu.Tämä vaikuttaa kyllä monimutkaiselta yhtälöltä mutta kun en parempaa juttua keksinyt.En ole viitsinyt kysyä serkultani mitään että onko hän minun sisareni.Joten mitä minä teen tälle asialle? Miten saan asiat selville vai kysynkö suoraan kasvatti isäni veljeltä onko hän biologinen isäni? ja onko serkkuni minun sisar?Vähän hankalaa tämä on.Mutta mikä neuvoksi??

5

1679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakkaa kehittelemästä

Et voi olla.

• voi voi

En usko minäkään,kun eri ikäisiäkin olette.

• sdghfgjhjgklö

Miten hitossa voisit olla erimunainen kaksonen jos olette syntyneet noin eri vuosina?? Jos erimunaiset lapset syntyvät eri vuosina, he ovat sisaruksia. Jos he syntyvät samana päivänä samasta naisesta, he ovat erimunaiset kaksoset.
      Joko koko viesti on typerä provo tai sitten kirjoittaja on harvinaisen tyhmä. Idiootti.

• haukkua

Tuliko sinulle jotenkin hyvä mieli, kun sait netissä haukkua toista ihmistä tyhmäksi??

• että kirjoittaja voi olla

hyvinkin tosissaan ja uskoa asiaansa ja sinä sitten haukut häntä noin rumasti?

Ihmiset joskus kuvittelevat asioita, jotka eivät voi olla totta tai mahdollisia. Ymmärrät varmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe