MTV3 KANAVAPAKETTI (cable)

kuntosaliohjaaja

Kaapelissa aloitti Mtv3:n kanavapaketissa kolme uutta kanavaa, AVA, SARJA ja SCIFI. Antennitalouksissa MTV3 AVA näkyy ainoastaan iltaisin toisen kanavan päällä, tämä johtuu antenniverkon rajoittuneesta tekniikasta.

Keskustelua ja infoa uusista kanavista: http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=66252

20

5138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntosaliohjaaja

      " Tarjoamme MTV3 Kanavapaketin uudet kanavat MTV3 AVA, MTV3 Sarja ja MTV3 Scifi Bonuskatseluna kaikille Kaapelikortti-asiakkaillemme. Kanavat näkyvät Bonuskanavalla (muistipaikka 30) viikon jaksoissa 10.3. lähtien, ilman lisäveloitusta kaikissa niissä talouksissa, joihin on hankittu digiboksi ja Kaapelikortti. "

      Koko tiedoite: http://www.ttv.fi/Tiedote143.htm

      HUOM! Tämä koskee ainoastaan tiettyjä kaapelioperaattoreita, ainakin TTV:tä, Elisaa ja Turun kaapelitelevision asiakkaita. Ilmoittakaa tänne jos tiedätte myös muita!

      • MorCraban

        Ainakin Kopu (Kokkolan Puhelin) tarjoaa vanhoille MTV3:n kanavapaketin tilaajille tuon paketin vanhaan hintaan huhtikuun loppuun. Vasta sen jälkeen hinta nousee tuohon 15€.

        Mitä tuohon ohjelmatarjontaan tulee, SubTV Junior on ainakin meidän lasten ehdoton suosikki, oma suosikkini on SciFi. Tuleehan sieltä Leffaltakin joskus ihan hyviäkin elokuvia ja Sarjalla alkoi Baywatch alusta :)


    • uudelleen..

      meninpä tuon maikkarin paketin irtisanomaan silloin kun tuli tieto hinnankorotuksista.

      no nyt tuo sisältö kuitenkin vaikuttaa siltä että siitä voikin femman enemmän kuussa maksaa niin otin uudestaan.

      • maikkari haisee

        15€/kk on mielestäni tosi suolainen hinta maikkarin kanavapaketista - ohjelmatarjonta on suorastaan naurettavan surkeaa roskaa


      • löpön
        maikkari haisee kirjoitti:

        15€/kk on mielestäni tosi suolainen hinta maikkarin kanavapaketista - ohjelmatarjonta on suorastaan naurettavan surkeaa roskaa

        aivan loistavia ohjelmia, ei tarvii muita kanavia kattoakaan....


      • tyytyväinen asiakas.
        löpön kirjoitti:

        aivan loistavia ohjelmia, ei tarvii muita kanavia kattoakaan....

        Mä oon ainakin tyytyväinen tämän kanavapaketin tarjontaan. Halpa hinta ja ohjelmat on huomattavasti laadukkaampia kuin näillä mainosrahotteisilla kanavilla tai ylellä. Ohjelmaa tulee 24/7 eikä tartte myöskään mainoksia katsella.


      • 24/7
        tyytyväinen asiakas. kirjoitti:

        Mä oon ainakin tyytyväinen tämän kanavapaketin tarjontaan. Halpa hinta ja ohjelmat on huomattavasti laadukkaampia kuin näillä mainosrahotteisilla kanavilla tai ylellä. Ohjelmaa tulee 24/7 eikä tartte myöskään mainoksia katsella.

        vähäänpä olette tyytyväisiä...


      • ohjelmatoiveesi
        24/7 kirjoitti:

        vähäänpä olette tyytyväisiä...

        Kerro millaisesta ohjelmistosta itse olisit valmis maksamaan 15 € kuussa? Minulle yksin Scifin tarjonta enemmän kuin riittävästi kompensoi 5 euron korotuksen. Kymppi formuloista oli minulle hyväksyttävä hinta, koska olisin tarvittaessa ollut varmaankin valmis maksamaan siitä jonkin verran enemmänkin. Se kun on minulle must.


      • paketti.
        tyytyväinen asiakas. kirjoitti:

        Mä oon ainakin tyytyväinen tämän kanavapaketin tarjontaan. Halpa hinta ja ohjelmat on huomattavasti laadukkaampia kuin näillä mainosrahotteisilla kanavilla tai ylellä. Ohjelmaa tulee 24/7 eikä tartte myöskään mainoksia katsella.

        Täällä käy näköjään noita MTV:n mainostajia kirjoittelemassa. Tekisipä joku puolueeton taho tutkimuksen maksajien mielipiteistä. Ei kukaan normaali ihminen voi olla tyytyväinen tarjontaan. Jos hinta olisi euron vuodessa, niin en maksaisi. Formuloiden vuoksi sen otin ja aion siitä nyt luopua, minä en turhasta maksa.


      • kertoo
        paketti. kirjoitti:

        Täällä käy näköjään noita MTV:n mainostajia kirjoittelemassa. Tekisipä joku puolueeton taho tutkimuksen maksajien mielipiteistä. Ei kukaan normaali ihminen voi olla tyytyväinen tarjontaan. Jos hinta olisi euron vuodessa, niin en maksaisi. Formuloiden vuoksi sen otin ja aion siitä nyt luopua, minä en turhasta maksa.

        Ei tarvita mitään mielipidemittauksia, kanavapaketin tilaajamäärä kertoo, ovatko ihmiset valmiita maksamaan paketista.

        En itsekään ole tyytyväinen kaikkeen tarjontaan, mutta niinhän se menee kaikissa maksupaketeissa ja kaikilla kanavilla. Saan kuitenkin riittävästi vastinetta rahoilleni. Se on puhtaasti subjektiivinen näkemys, ja joku muu on varmasti toista mieltä.


      • puolen vuoden päästä.
        kertoo kirjoitti:

        Ei tarvita mitään mielipidemittauksia, kanavapaketin tilaajamäärä kertoo, ovatko ihmiset valmiita maksamaan paketista.

        En itsekään ole tyytyväinen kaikkeen tarjontaan, mutta niinhän se menee kaikissa maksupaketeissa ja kaikilla kanavilla. Saan kuitenkin riittävästi vastinetta rahoilleni. Se on puhtaasti subjektiivinen näkemys, ja joku muu on varmasti toista mieltä.

        Suurin osa on hankkinut pakosta tuon paketin nähdäkseen formulat. Nytkin formulat näkee netistä, johon moni siirtyy hinnannousun vuoksi. Ja loppuu ne formulatkin taas syksyllä, sen jälkeen lähtee loputkin. Keskustellaan silloin tilaajamäärästä uudestaan.


      • päästä
        puolen vuoden päästä. kirjoitti:

        Suurin osa on hankkinut pakosta tuon paketin nähdäkseen formulat. Nytkin formulat näkee netistä, johon moni siirtyy hinnannousun vuoksi. Ja loppuu ne formulatkin taas syksyllä, sen jälkeen lähtee loputkin. Keskustellaan silloin tilaajamäärästä uudestaan.

        Formulakausi on kiihkeimmillään. Itse olen niihin aikoihin katsomassa Monzassa kisaa paikan päällä.

        Formulat näkee toki netistä laittomasti tai Maikkarin netti-tv:stä maksullisena. Netistä formuloita seuraava porukka on pieni vähemmistö. Osalla ei riitä tietotaito, itseäni taas ei nettistreamien taso ja mainokset kiinnosta.

        Toki osa hankkii paketin vain F1-kauden ajaksi, mutta eipä se tilaajamäärien tippuminen viime syksynäkään ollut dramaattinen. Kokonaismäärä kuitenkin koko ajan lisääntyy.

        Tuntimäärällä mitattuna kyllä itse seuraan Scifiä enemmän kuin kohta alkavia formuloita.


      • dtk8
        maikkari haisee kirjoitti:

        15€/kk on mielestäni tosi suolainen hinta maikkarin kanavapaketista - ohjelmatarjonta on suorastaan naurettavan surkeaa roskaa

        Itse olin hyväntuulinen kanavapaketin omistaja, kunnes sain kuulla uudesta hinnoittelusta. Kuluttajaa lorotetaan isolla letkulla suoraan silmään. Vanhassa kanavapaketissa minulle olisi riittänyt max-kanava, mutta kyseisen kanavan takia maksoin täyden hinnan neljästä kanavasta tietenkin. Täytyy myöntää että toisiksi kiinnostavin kanava oli fakta, mutta ilmankin olisi pärjännyt. Leffa -kanava tarjosi taas elokuvia, jotka tuli liian usein. Muutaman kerran sai pettyä, kun satunnaisella hetkellä avasi leffa -kanavan ja innoissaan ajatteli että katotaas mikä sieltä tulee - sama leffahan se siellä mikä viimeksikin oli.

        Suomen maksukanavapalvelut eivät tarjoa kuluttajalle edukasta ratkaisua, jossa olisi mahdollista rakentaa oma paketti. Neljästä valitusta peruskanavasta voisinkin maksaa sen 9 eur /kk. DnaTV:llä on joku tupla -paketti joka maksaa 19.90eur/kk. Tuplassa mukana nyt tulee ne 15 muuta ylimääräistä kanavaa, joita esimerkiksi allekirjoittanut ei tarvitsisi ollenkaan. Sekin voi muuttua vielä kun uusia kanavia tulee. Itse asiassa on tiedotettu todella huonosti kanavapaketin hinnan noususta. Jos palvelutarjoajan sivuilta katsoo siellä on vielä vanhat hinnat. Yllätyksenä tulee monelle varmasti hinnan nousu vaikka osa saattaa iloita kanavien lisääntymisestä niin silti ne kolme uutta kanavaa nostaa hintaa 50%. Eikä mahdollista ole suoranaisesti pitää vanhaa pakettia vaan kaikille taitaa tulla se uusi automaattisesti. Kipuraja hinnassa tulee monelle vastaan esim. niillä jotka asuu yksin ja kanavia ei katso kuin yksi henkilö taloudessa. Toki perheelliset ja kahden hengen taloudet varmasti osa hyötyykin.

        Kirjoitin tästä eilen kuluttajavirastolle mailia. Odotan innolla että mikä on niiden kanta asiasta. MTV ei itse vaivautunut kyselyyni vastaamaan, jonka lähetin jo aiemmin.


      • dtk8
        dtk8 kirjoitti:

        Itse olin hyväntuulinen kanavapaketin omistaja, kunnes sain kuulla uudesta hinnoittelusta. Kuluttajaa lorotetaan isolla letkulla suoraan silmään. Vanhassa kanavapaketissa minulle olisi riittänyt max-kanava, mutta kyseisen kanavan takia maksoin täyden hinnan neljästä kanavasta tietenkin. Täytyy myöntää että toisiksi kiinnostavin kanava oli fakta, mutta ilmankin olisi pärjännyt. Leffa -kanava tarjosi taas elokuvia, jotka tuli liian usein. Muutaman kerran sai pettyä, kun satunnaisella hetkellä avasi leffa -kanavan ja innoissaan ajatteli että katotaas mikä sieltä tulee - sama leffahan se siellä mikä viimeksikin oli.

        Suomen maksukanavapalvelut eivät tarjoa kuluttajalle edukasta ratkaisua, jossa olisi mahdollista rakentaa oma paketti. Neljästä valitusta peruskanavasta voisinkin maksaa sen 9 eur /kk. DnaTV:llä on joku tupla -paketti joka maksaa 19.90eur/kk. Tuplassa mukana nyt tulee ne 15 muuta ylimääräistä kanavaa, joita esimerkiksi allekirjoittanut ei tarvitsisi ollenkaan. Sekin voi muuttua vielä kun uusia kanavia tulee. Itse asiassa on tiedotettu todella huonosti kanavapaketin hinnan noususta. Jos palvelutarjoajan sivuilta katsoo siellä on vielä vanhat hinnat. Yllätyksenä tulee monelle varmasti hinnan nousu vaikka osa saattaa iloita kanavien lisääntymisestä niin silti ne kolme uutta kanavaa nostaa hintaa 50%. Eikä mahdollista ole suoranaisesti pitää vanhaa pakettia vaan kaikille taitaa tulla se uusi automaattisesti. Kipuraja hinnassa tulee monelle vastaan esim. niillä jotka asuu yksin ja kanavia ei katso kuin yksi henkilö taloudessa. Toki perheelliset ja kahden hengen taloudet varmasti osa hyötyykin.

        Kirjoitin tästä eilen kuluttajavirastolle mailia. Odotan innolla että mikä on niiden kanta asiasta. MTV ei itse vaivautunut kyselyyni vastaamaan, jonka lähetin jo aiemmin.

        ...kyllä, formulat näkee ilmaiseksi netistä ja ajattelin katsoa sieltä oli se sitten japaniksi tai puolaksi (kumpaakaan en osaa). Formuloita olen seurannut 90-luvun alusta asti. Tämä vuosi on sarjassaan ensimmäinen kun en katso maikkarilta F1-avausta suorana.


      • ei sittenkään
        päästä kirjoitti:

        Formulakausi on kiihkeimmillään. Itse olen niihin aikoihin katsomassa Monzassa kisaa paikan päällä.

        Formulat näkee toki netistä laittomasti tai Maikkarin netti-tv:stä maksullisena. Netistä formuloita seuraava porukka on pieni vähemmistö. Osalla ei riitä tietotaito, itseäni taas ei nettistreamien taso ja mainokset kiinnosta.

        Toki osa hankkii paketin vain F1-kauden ajaksi, mutta eipä se tilaajamäärien tippuminen viime syksynäkään ollut dramaattinen. Kokonaismäärä kuitenkin koko ajan lisääntyy.

        Tuntimäärällä mitattuna kyllä itse seuraan Scifiä enemmän kuin kohta alkavia formuloita.

        laittomasti. Sieltä löytyy kuulemma yli kymmenen tv-lähetystä, joista voi katsoa Formuloita. Mistä tiedät, ettei heillä ole oikeuksia lähetyksiin? Mtv:kin lähetti Formulat aikaisemmin ilmaiseksi ja täysin laillisesti, he voisivat tehdä sen nytkin, jos haluaisivat, koska he ovat ostaneet oikeudet. Ennen he rahoittivat tuon mainostuloilla. Mutta nyt alkoivat ahnehtimaan, joka kuitenkin ei lopultakaan onnistu, koska ylittivät rajan. Silti siellä maksupuolellakin lykätään niitä mainoksia, ahneutta on, sanon minä.


      • joudut kohta
        löpön kirjoitti:

        aivan loistavia ohjelmia, ei tarvii muita kanavia kattoakaan....

        huomaamaan että sisältö ei vaihdu vaan niitä näytetään nyt ties monennenko kertaa uusisk.


    • Pöh argh

      Kuka mitään pakettia...

      Ehkä 1 hyvä kanava. Loput jotain ihan kuraa.

      On varmaa ihan hiton hankalaa myydä kavavaa erikseen.

      Tarvi mitään fucked up pakettia. Jos ei kanavaa erikseen saa ni olkoon.

    • Avatar2

      Jos teillä on antennitalous ja haluatte katsoa Avaa plustv-kortin avulla, niin laittakaa heille postia, eli pyyntö: AVA TAKAISIN osoitteeseen [email protected] He kertoivat, että jos tarpeeksi on toivojia, niin luultavasti AVA saadaan takaisin antennitalouksille!

      • ...

        Ei taida AVA tulla takaisin plustv:n valikoimiin... Riittää näköjään, että ukot voivat katsella formuloitaan.


    • Anonyymi

      tuli kirje telialta kuinka hinnat nousevat 15€/kk kanavapaketissa, että silleen mukavaa kiitos telia lol lol....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe