Nahkahousumiehet

nainen 40+

Miksi ette pidä miehet mustia nappanahkahousuja? Olisitte niissä niin hyvännäköisiä.

56

7056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahkahousu

Kohta saa mopon tallista ja mukavan tiukat nahkafarkut jalkaan. Tavataanko nainen 40 kuopion torilla?

• anulaismies

Mitkä ovat nahkafarkut, en tajua mitä tekemistä on farmareilla ja nahalla?
        Eli tavallisilla nahkahousuilla, eihän niillä ole mitään tekemistä farmarikankaasta tehdyillä housuilla.
        Sama jos kitjoittaisi teryleeninahkahousut!
        Tai flanellinahkahousut.
        Nyt luulenkin että tällainen sanonta on jollain tavalla hienompi nimitys nahkahousuista?
        Kuis olis nahkapussihousut ne olis paree nimitys sen vielä ymmärrän kun on kyse kuosista.
        tai nahkasohva!

• nimelle
        anulaismies kirjoitti:

Mitkä ovat nahkafarkut, en tajua mitä tekemistä on farmareilla ja nahalla?
        Eli tavallisilla nahkahousuilla, eihän niillä ole mitään tekemistä farmarikankaasta tehdyillä housuilla.
        Sama jos kitjoittaisi teryleeninahkahousut!
        Tai flanellinahkahousut.
        Nyt luulenkin että tällainen sanonta on jollain tavalla hienompi nimitys nahkahousuista?
        Kuis olis nahkapussihousut ne olis paree nimitys sen vielä ymmärrän kun on kyse kuosista.
        tai nahkasohva!

Nahkafarkut on farkkujen muotoon ommellut nahkahousut eli esim. Levi's 501 leikkauksella olevat nahkahousut siitä nimitys.

• Nahkahousumies!

..useinpidän..ei ole kiihoittavampaa kuin pukea kiiltävät nahkahousut jalkaan..

• ei halua

näyttää homppelilta niissä.

• oot

mistä nainen olet haluan olla sinulle nahkahousumies

• 45.nen mies

Ajatuksia kysymykseesi miten itse pukeudut jos heittelet kysymyksiä 45v miehille jotka pitää sitä normaalina vaatteena nainen.

• nahkanainen 40+

Pukeudun kokonahkaan yleensä mustaan lammasnappaan. Yritän vain kannustaa suomalaista miestä pukeutumaan myös nahkahousuihin ne kun on niin hirveän harvinaisia miesten päällä.

• Mies 50+
        nahkanainen 40+ kirjoitti:

Pukeudun kokonahkaan yleensä mustaan lammasnappaan. Yritän vain kannustaa suomalaista miestä pukeutumaan myös nahkahousuihin ne kun on niin hirveän harvinaisia miesten päällä.

Minulla on kahdet mustat nahkahousut ja käytän niitä hyvin usein,tälläkin hetkellä on nahkahousut jalassa.

• nahkanainen 40+
        Mies 50+ kirjoitti:

Minulla on kahdet mustat nahkahousut ja käytän niitä hyvin usein,tälläkin hetkellä on nahkahousut jalassa.

näky nimittäin en ole itse nähnyt kenellekään miehellä nahkahousuja päällä muutoin kuin moottoripyöräilijöillä. Kukaan mies ei ainakaan täällä käytä niitä arkikäytössä. Johtuneeko noista homo-assosiaatioista sitten en tiedä.

• M45

Muuten tilastoa nahkanainen löytyykö kaapista yleensä jotain muuta samaa materiaalia?

• M45

Moikka taas

Muuten itse en pidä nahkavarkuista vaan todella tykkään pehmeästä nahasta kumminkin sen täytyy olla pukumainen ja väriltään tietysti tapahtumaan sopiva.

• EricVonLederhose

..Laitetaan oikeen tiukat ja kiiltävät jalkaan-
      ja sitte Rokki soimaan !

• äL_Jii

Aina käytän kun vain mahdollista. Eilenkin viimeksi oli jalassa.
      Vaatii itsetuntoa, jota yleensä suomalaiselta mieheltä puuttuu.

• nahkanainen 40+

Onko sulle huudeltu kadulla nahkahousujesi takia kun sanoit että vaatii itsetuntoa niihin pukeutuminen?

• äL_Jii

Onko sulle huudeltu kadulla nahkahousujesi takia kun sanoit että vaatii itsetuntoa niihin pukeutuminen?

On kyselty että olenko homo jne. Ja ne katseet välillä voi pikkasen ottaa pattiin, mutta kun ei välitä niin kyllä se siitä. Mutta mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä mitä ventovieraat ihmiset ajattelee.
        Pahimpia on alle 20v lökäpöksy-pipotyypit, jotka luulevat olevansa koviakin.

• se niin mee
        äL_Jii kirjoitti:

On kyselty että olenko homo jne. Ja ne katseet välillä voi pikkasen ottaa pattiin, mutta kun ei välitä niin kyllä se siitä. Mutta mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä mitä ventovieraat ihmiset ajattelee.

että kaikki jotka käytää nahkahousuja on homoja!Homohan on sellainen joka hinkkaa vehjettään saman merkkiseen vehkeeseen oli sitten nainen tai mies.Kaikki saa tehdä mitä haluaa kun ei häiritse muita, älkää olko tiukkiksia!

• haluaa näyttää
        äL_Jii kirjoitti:

siltä että olis paskat housuiss niin siitä vaa,ei ne mitään koviksia luule olevansa,nehän on idiootteja

• nahkanainen 40+
        äL_Jii kirjoitti:

Siis tätä huutelua ja tuijottelua todellakin oikeasti tapahtuu. Luulin sen olevan urbaani legenda.

• äL_Jii

Siis tätä huutelua ja tuijottelua todellakin oikeasti tapahtuu. Luulin sen olevan urbaani legenda.

Asun sen verran pienellä paikkakunnalla, että se lienee sen peruja että täällä ei sallita erilaisuutta.
        Niin ja siitä että homoksi luullaan on ihme juttu, koska ainakin se ainoa tuntemani homo ei ikipäivänä pukeutuisi nahkaan, jotta ei vain saisi homon-leimaa.

• äL_Jii
        äL_Jii kirjoitti:

Asun sen verran pienellä paikkakunnalla, että se lienee sen peruja että täällä ei sallita erilaisuutta.
        Niin ja siitä että homoksi luullaan on ihme juttu, koska ainakin se ainoa tuntemani homo ei ikipäivänä pukeutuisi nahkaan, jotta ei vain saisi homon-leimaa.

Silloin kun vaimoni on mukana ja myös pukeutunut nahkavaatteisiin ei sitä tapahdu mielestäni niin paljoa. Silloin se varmaan on ns. "hyväksytympää", kun molemmilla on nahkavaatteet.

• nahkanainen 40+
        äL_Jii kirjoitti:

Oletko kokenut ihan jopa väkivaltaa pukeutumisesi takia vai onko se vaan jäänyt huutelun ja tuijotuksen asteelle?

• äL_Jii

Oletko kokenut ihan jopa väkivaltaa pukeutumisesi takia vai onko se vaan jäänyt huutelun ja tuijotuksen asteelle?

Huutelua ja tuijottelua. Ei sentään pahempaa.

• nahkanainen 40+
        äL_Jii kirjoitti:

Huutelua ja tuijottelua. Ei sentään pahempaa.

No hyvä sittenhän se haittaa mitään. Koirat haukkuu karavaani kulkee. Itsekin pikkukylässä asuessani saan paljon katseita kokonahkaan pukeutuessani. Se on niin imartelevaa että en halua käyttää kuin nahkaa. Lammasnappa on niin ihanan pehmeä materiaali päällä ja hyvännäköinen. Kiiltää, tuoksuu ja natisee ihanasti ;)

• unohtui?

No hyvä sittenhän se haittaa mitään. Koirat haukkuu karavaani kulkee. Itsekin pikkukylässä asuessani saan paljon katseita kokonahkaan pukeutuessani. Se on niin imartelevaa että en halua käyttää kuin nahkaa. Lammasnappa on niin ihanan pehmeä materiaali päällä ja hyvännäköinen. Kiiltää, tuoksuu ja natisee ihanasti ;)

Nahkanainen, mihin unohtui toisen ihon
        viileän pehmeä kosketus? ;.

• nahkanainen 40+
        unohtui? kirjoitti:

Nahkanainen, mihin unohtui toisen ihon
        viileän pehmeä kosketus? ;.

Tuota en ole koskaan ajatellutkaan ;)

• leikkiä

Tuota en ole koskaan ajatellutkaan ;)

Valon leikki mustalla pinnalla, saa nahkan elämään. Yhdistettynä tuoksuun... aistikasta :)
        -hedonismia?

• äL_Jii
        leikkiä kirjoitti:

Valon leikki mustalla pinnalla, saa nahkan elämään. Yhdistettynä tuoksuun... aistikasta :)
        -hedonismia?

Kun molemmilla on nahkavaatteet päällä on sellainen keskinäinen jännite. Se on vaikeaa kuvata, mutta kun sen kokee niin sitten sen tietää. En noista sivistyssanoista niin tiedä että mitä se on.

• lm#

Itse olen käyttänyt nahkahousuja tai -farkkuja,
      useita vuosia, fiiliksen mukaan...
      Naisilta saamani palaute nahkahousujen käytösta
      on ollut aina positiivista. Miehet eivät ole
      housuvalintojani kommentoineet.

Stereotypiaa edustavilta, kultivoituneilta kriitikoilta, saadun palautteen voi mielestäni
      jättää aivan omaan arvoonsa...

• kun kuumat on

eikä oikein veny ne housut, joskus minulla oli mut heitin ne mettään kun tuli liian kuuma eikä joustanu tarpeeksi.

• apulaismies

menee. Tekstiilisanastoaesimerkiksi farmarikangas, jossa on tumma loimi ja vaalea kude Flanelli – pehmeää, runsaasti nukattua kangasta – kuituaines puuvillaa tai villaa

• venyy

vyötäröltä ainakin yhden koon ylöspäin joten tämä kannattaa ottaa huomioon ostamalla uutena hiukan tiukan koon.

• äL_Jii

Vieläkös olet täällä käynyt Nainen 40 ?

• sillä

nahkafarkkuiset miehet saavat aina vereni kiertämään ;)

• EiSoviHeterolle

Kyllä nahkahousut miehellä on viesti homoseksuaalisuudesta jos sellaisia pitää ilman että kuuluu vaikkapa ajovarustukseen. Jos normaali mies kulkee nahkahousuissa niin onhan se sellanen hinurin merkki.

• nahka narttu*

että homo homon tuntee.

• sanoa

että hpö höpö ei vaatteet kenestäkään homoa tee. Korvien välissä se homous on.

• nahka narttu*
        sanoa kirjoitti:

että hpö höpö ei vaatteet kenestäkään homoa tee. Korvien välissä se homous on.

ne jotka toisia homottelee vaatteiden perusteella saattavat itse olla homoja, eivät uskalla tulla kaapista ulos, vaikka tunnen yhden tyypin joka homottelee kaikkia, kaikki kunnia homoille.

• -->>>??___
        nahka narttu* kirjoitti:

ne jotka toisia homottelee vaatteiden perusteella saattavat itse olla homoja, eivät uskalla tulla kaapista ulos, vaikka tunnen yhden tyypin joka homottelee kaikkia, kaikki kunnia homoille.

miksi pitäisi jotain kunniaa antaa sellaisesta, jonka luonto on muovannut, tai joka on luonnonoikku?

Hinttarikansa luulee olavansa normaalia, mutta totuus on se, että normaalia on enemmistö. Jos suurin osa olisi homoja niin silloin se olisi normaalia.

• kaikkien kukkien
        -->>>??___ kirjoitti:

miksi pitäisi jotain kunniaa antaa sellaisesta, jonka luonto on muovannut, tai joka on luonnonoikku?

Hinttarikansa luulee olavansa normaalia, mutta totuus on se, että normaalia on enemmistö. Jos suurin osa olisi homoja niin silloin se olisi normaalia.

kukkia vaan, vai miksi sinulle homot ovat uhka?

• Nahkahousu Mies

Tuleppa kuule joskus käymään meidä prätkä tallilla niin saat ilmoittaa nuo mielipiteesi ihan naamakkain.
        V..ttu mä rupee housuja vaihtelemaan jos käyn baarissa kaljalla..
        Pidä sä teryleenipelle vaan niitä tuulipukujas..

%

• Nahkahousu rekkakuski
        nahka narttu* kirjoitti:

Mä olen kans huomannu että homot on meille muille vaan hyväksi, jää pari naista enemmän markkinoille..Hyvä homot!!

• Arnoldos

enkä läski, ja kun laitan kumifarkut jalkaan niin naiset lähestyy parvina.

• verkkarimies.

hyvännäköinen mutta liian hujoppi ollaksesi riski vai mitä?

• antti 25v

Kyllä mä käytän mustia nahkahousuja ainaku se on mahdollista. Ne on mukavat jalassa ja tykkään käyttää niitä. Onneksi tuota pituutta on tullu sen verran ettei olla homoksi huudeltu, kieroon on kyllä katsottu, etenki miehet. No, se on se ja sama mulle aatteleeko joku musta et oon homo. En voi asialle mitään. Oon käyttäny nahkahousuja aika kauan ja käytän vastaisuudessa.

• 45 täti

ne jotka kattoo sinua kieroon on vaan kateellisia kun eivät itse uskalla pukeutua samalla tavalla, rohkeasti. Toiset miehet kokee sellaisen uhkaksi kun naiset parveilee ympärillä.

• antti 25v
        45 täti kirjoitti:

ne jotka kattoo sinua kieroon on vaan kateellisia kun eivät itse uskalla pukeutua samalla tavalla, rohkeasti. Toiset miehet kokee sellaisen uhkaksi kun naiset parveilee ympärillä.

Mut etenkin tykkään kun vähän vanhemmat naiset alkaa katsomaan =)

Olihan se tietty alkuun hankala lähtee nahkahousut jalassa ulos ku pelotti jos joku tulee kettuileen mut eipä oo tultu ja hyvä niin.

• tosiaan.,.,.,
        antti 25v kirjoitti:

Mut etenkin tykkään kun vähän vanhemmat naiset alkaa katsomaan =)

Olihan se tietty alkuun hankala lähtee nahkahousut jalassa ulos ku pelotti jos joku tulee kettuileen mut eipä oo tultu ja hyvä niin.

kiinnostuneena jos miehellä on nahkahousut? No silloinhan kaikkien maailman poikamiesten kannattaa pukeutua nahkahousuihin. Saa naista helposti jos tuo pitää paikkaansa :)

• antti 25v
        tosiaan.,.,., kirjoitti:

kiinnostuneena jos miehellä on nahkahousut? No silloinhan kaikkien maailman poikamiesten kannattaa pukeutua nahkahousuihin. Saa naista helposti jos tuo pitää paikkaansa :)

Kyllähän ne naiset katsoo. Mut se et kuinka moni ihastuksissaan/kiinnostuksesta on taas toinen juttu. Meinaan on niitäki (tavattu)jotka ei sen takia kiinnostu kun on nahkahousut jalassa. Eli sillä varjolla en laittaisi nahkahousuja että naista sais. Ei oo satavarma saanti ;)
        Mut mä tykkään vaan muuten pitää niitä. Ne on kivat jalassa ja aika lämpimät. Toki onhan se imartelevaa ku nainen tulee kehumaan pukeutumista =)

• kokeilla
        antti 25v kirjoitti:

Kyllähän ne naiset katsoo. Mut se et kuinka moni ihastuksissaan/kiinnostuksesta on taas toinen juttu. Meinaan on niitäki (tavattu)jotka ei sen takia kiinnostu kun on nahkahousut jalassa. Eli sillä varjolla en laittaisi nahkahousuja että naista sais. Ei oo satavarma saanti ;)
        Mut mä tykkään vaan muuten pitää niitä. Ne on kivat jalassa ja aika lämpimät. Toki onhan se imartelevaa ku nainen tulee kehumaan pukeutumista =)

jos herättäisi naisten kiinnostuksen helpommin ;) Jos vain rohkeus riittäisi. Täytyy vissiin mennä ensin jonnekin toiselle paikkakunnalle jotta kukaan ei tunne. Eikö muuten(nuoret) miehet/teinit ole huudelleet homoksi tai muuta sellaista ikävää? Nahkahousuthan liitetään yleisesti monesti väärin perustein juuri homouteen.

• LMies
        kokeilla kirjoitti:

jos herättäisi naisten kiinnostuksen helpommin ;) Jos vain rohkeus riittäisi. Täytyy vissiin mennä ensin jonnekin toiselle paikkakunnalle jotta kukaan ei tunne. Eikö muuten(nuoret) miehet/teinit ole huudelleet homoksi tai muuta sellaista ikävää? Nahkahousuthan liitetään yleisesti monesti väärin perustein juuri homouteen.

Omistan itse sekä mustat 501-(farkun-)malliset nahkahousut että yhdet nupukkiset tummanruskeat (Marlboro Classics -tyyliset farkunmalliset) housut.
        Ruskeita olen käyytänyt kadulla mutta en oikein ole uskaltanut mustia julkisesti käyttää, vaan enemmän kotona. Vaikka keskellä Hesaa asunkin, pelkään kai kuitenkin, että joku tuttava tai työkaveri tulisi vastaan ja että sitä kautta leimautuisi "joksikin". Homoksi, pervoski tms.

No perheellinen kuin olen, en ainakaan perheen seurassa leimautuisi homoksi noin vain. Mutta sitkeästi nuo stereotypiat on kyllä istutettu meihin: Nahkahousuinen kundi on joko prätkäkundi tai homo. Piste. Niin kuin ei mitään valivaihtoehtoja voisi olla olemassa. Itse en ole elämässäni prätkää ajanutkaan, mutta en ole liiemmin myöskään miehiin päin. Silti tykkään nahkafarkuista sekä itselläni että myös muiden päällä.
        Mihinköhän ryhmään sellainen sitten laitetaan?? ;-) Luulen että meitä on aika monta.

Mitä pienempi paikkakunta sitä enemmän tällaiset ihmeelliset mielipiteet hallitsevat suvaiutsevaisuuden kustannuksella. Jossakin määrin jopa Hesa on pieni, esim Stokikseen verrattuna.

Mitä enemmän uskallamma vain olla ja mennä, sitä nopeammin nahkfarkuista tulle jokapäiväinen ilmiö. Sanon tämän myös itselleni...

Ja onhan nahka mitä seksikkäin materiaali päällä maan. Senpä takia kai... ;-)

• äL_jii
        45 täti kirjoitti:

Viikonloppuna sain muutamilta ihan tuntemattomilta naisilta positiivista huomioita soakseni, kun olin pukeutunut nahkafarkkuihin ja nahkatakkiin. Mukavalta tuntui.

• Four Symbols

Hmm...Noh,...Tämä vähän menee nyt aiheen ohi, mutta siis onhan nahkahousuissa tyyliä(ainakin mun mielestä). Tällainen rock musiikin kova ihailija kun olen(itsekkin rumpuja harrastusmielessä soittelen), niin kyllä nahkahousut on mun mielestä aika rock`n roll meininkiä ja siis sen puoleen kova sana. Varsinkin nuo(mulle niin kovin rakkaat) jotkut 70-ja 80-luvun bändit kun nahkaa ja niittejä(eräät myös meikkiä) käyttivät, niin toki nappaa :) Sopiihan tuo tyyli myös glam-skeneen osittain(eikös esim. Slash nahkahousuja ole käyttänyt? Tai Alice Cooper? ) ja kun itselläni nyt aika vahva glam-vaihe menossa(jonka nimissä toki myös kajalia joskus välillä tulee käytettyä), niin ymmärrän näiden päälle tältä pohjalta aika hyvin :) Naisilla nahkahousut(ja myös saappaat) myös jotain muunlaisia ajatuksia toki saavat liikkeelle(Grr ;) ), mutta sen jutun jätän nyt tällä kertaa ihan kiltisti omaan tietooni :) Hmm...En tiedä,...Saattoi ehkä vaikuttaa vähän sekavalta, mutta koettakaa kestää ja saada edes jotain tolkkua tuosta. Ok?

• Anonyymi

Pidän nahkapussihousuja ja nyt keltaiset Kontio kumisaappaat
      T.pussihousumies Kuopio

• Anonyymi

Ootko pitänyt 12 vuotta putkeen vai oletko myöhäisherännäinen?

• Anonyymi

hieno juttu...komppaan... nahkapissihousuja käyttävä Kouvolasta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe