tyylin päivitysniksejä?

-N23-

Eli olen 23-vuotias nuori nainen ja kaipailisin vinkkejä tyylin päivittämiseen. Koen, että nykyinen tyylini on "perustylsä" ja kaipaisin jotain uudistusta kenties aikuisempaan päin. Mulla siis on siniharmaat silmät ja luonnostaan keskivaaleat hieman yli olkapäiden ulottuvat kiharat hiukset(nyt kuitenkin pari astetta tummemmaksi värjätyt). Lisäksi oon aika lyhyt(158cm)ja hoikka(tod.näk. olen lähellä X-vartaloa koska vyötärö hoikin kohta).

Tällä hetkellä käytän lähinnä suoria tai pillihousuja/farkkuja ja niiden kanssa hillittyjä matalia tai kiilakorkosaappaita.
Päällipaitoina käytän usein yksivärisiä huputtomia vetoketjullisia svetareita tai -neuleita.
Ne ovat helppokäyttöisiä kun niiden poisottaminen vaivatonta jos tulee kuuma tai päinvastoin. Poolopaitoja en tästä syystä kauheasti käytä ja muita vetoketjuttomia neuleitakin vähemmän. Olen enemmän käytännön ihminen.=)
Aluspaidat ovat melko ajattomia peruspitkiä tai 3/4hihaisia "t-paitatyylisiä", joissa yleensä pyöreä -tai venepääntie. Lämpimämmällä säällä aluspaidat ovat lyhyempi hihaisia tai hihattomia toppeja.

Talvella käytän kaupungilla polvipituista harmaata kaksirivistä vyöllistä villakangastakkia tai hieman lämpimämpää mustaa polvipituista karvahupullista canvaasitakkia kiilakorkosaappaiden tai matalien saappaiden kanssa. Vapaa-ajalla ulkoillessa käytän street-kenkien(vapaa-ajan kenkien)kanssa rentoja mustia college-housuja lyhyen luonnonvalkoisen vakosamettitakin kanssa, jossa karvahuppu.

Loppukeväästä loppukesään käytän rentoja väljiä puuvillahousuja,capreja(canvas,puuvilla tai farkkukankaisia) sekä polvipituista kellomaista hametta tai mekkoa. Tarvittaessa kylmemmällä säällä niiden kanssa lyhyt takki. Myös tunikoihin olen ihastunut ja käytän niitä housujen tai legginsienkanssa. Legginsejä käytän lähinnä kesäisin. Kesällä vaatteideni väritys on raikkaampaa kuin talvella. Talvella yleisimpiä värejä joita käytän on luonnonvalkoinen ja valkoinen, vaalean ja tummanruskea, beige, khaki, kameli, musta, harmaa, farkku, petroli, luumu ja tumman violetti. Kesällä lisäksi käytän korallia(vaaleanpunainen ja pinkki eivät sovi kasvojani vasten), sitruunankeltaista ja vaalean vihreää ja joskus vaaleansinistä yläosassa. Yleisestikin pukeutumisessani alaosa on useimmiten yksivärinen (paitsi kesäisin mekko tai hame voi olla kuviollisempi ja värikkäämpi). Yläosassa käytän enemmän värejä, mutta pyrin kuitenkin välttämään liian monien värien käyttöä/värien sekamelskaa samaan aikaan. Todennäköisesti tyylini on aika klassisen ajaton yksinkertaisine värityksineen, mutta tykkään kuitenkin seurata katumuotia hillityssä mittakaavassa ja ottaa sieltä vaikutteita. Printtipaitoja,huppareita ja tennareita en osaa käyttää.

Kesäkenkinä käytän yleensä matalia tai kiilakorkoisia ballerinoja, vapaa-ajan streetkenkiä tai umpinaisia pistokkaita(matalat tai kiilakorkoiset), jotka nopea sujauttaa jalkaan sekä joilla helppo kävellä(nilkkani eivät kestä piikkikorkoja). Koruja käytän hillitysti. Usein napit on korvissa, mutta kesäisin ja juhlissa on kiva käyttää roikkuviakin malleja. Kaulakoruja käytän harvoin.

Kovin räiskyviä ja "blingbling"-värejä kimalluksineen en vaatteissani osaa käyttää sillä koen että rauhallinen luonteeni ja olemukseni sotii niitä vastaan.=) Kuitenkin jotain naisellisuutta haluaisin tyyliini lisätä hillityllä tavalla, etten olisi niin "perustylsän" näköinen. Ehkä jollain pienillä yksityiskohdilla voisi piristää jotekin yleistä lookkia tai väreillä..? Toiveenani olisi, että yleisilmeeni olisi muodikas, mutta ikäiselleni uskottava eikä yliampuva.=)

1

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :')

      Tyyliä on helppo muuttaa ihan pikku jutuilla. Ensiksi kannattaa mennä vaikka seppälään, sieltä löytyy pirteitä vaatteita ja aina löytää jotai uutta! Älä kurvaa aikuisten osastolle vaan mene katselemaan nuorten osastolta esimerkiksi keltainen panta (ei kusen keltanen) ja etsi käsiisi huivi, joka on pirteän värinen. Kannattaa ketso myös esim vyö, koruja,lapasia,pipoja ja aurinkolaseja! :DD
      Lopuksi nappaa itsellesi joku vaate mikä näyttää sellaiselta mitä kaapistasi voisi löytyä.
      Mene pukukoppiin a pue kaikki asusteet ja paita päällesi! :) Siinä näet uuden minäsi :DD Asusteet tekevät tyylin!!!!: DDDD

      (MUISTA KORVIKSEEET))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe