Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Neitsyestä juuri eronnut

Vaaka nainen

Olen juuri eronnut neitsyt miehestä 42v. ei enään poikanen ja kyllä nuo kaikki huonot ominaisuudet vaan löytyvät hänestä. Sairaaloisen mustasukkainen, itsekeskeinen, todella saita ja aina oikeassa kaikissa asioissa vaikka ei niistä mitään tiennytkään. Pettäjä ei ollut, tai ei ainakaan jäänyt kiinni.

En ainakaan muille vaaka ihmisille suosittele neitsyttä. Osasi tosiaan olla aluksi oikein huomaavainen, hellä ja kaikin puolin mukava.... mutta, mutta johonkin se ihanuus pian vaan katosi, yhdessä jaksoin olla 1,5v.

Tässä kaikille hyvä horoskooppi linkki, jossa ei vaan kerrota hyviä puolia. Jokainen voi tutkiskella omaa merkkiään ja miettiä kolahtiko.

http://www.uniluoto.com/

45

3764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku

      NEITSYTMIES ON FRITTAILEVA,AINA OLEVINAAN OIKEASSA,JÄÄRÄPÄÄ,OIKEA MAAILMAN NAPA.KAIKKI HURMAANTUU ALUKSI HÄNEN KÄYTÖKSEENSÄ,MUTTA KUN OPPII HÄNET TUNTEMAAN,HÄN ONKIN ITSE PIRU,HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ,SAITA.KIERO.

      • herranjestas

        sentään...tämentäkää vähän miten on kiero,piru ja saita??


    • kaipaa perusteluita

      Alkaa jo väsyttää nää nietsytmiehien vihaajat tällä palstalla.

      Minua kiinnostaisi tietää mitä tarkoitat neitsytmiehen mustasukkaisuudella? Olisiko käytökselläsi jotain vaikutusta siihen? Lisäksi jos selvittäisit miten saituus ilmenee? Kerro vielä miten ilmeni se aina oikeassa oleminen.

      Minulla on muutama vaaka ystävänä, joten jatkossa kerron hiukan vaasta.

      • Vaaka nainen

        En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet.

        Mustasukkaisuus: Hän kyllä ilmoitti heti ”kättelyssä” olevansa mustasukkainen, mutta on ne muutkin olleet. Ollessamme ravintolassa ex.miehen sukulainen, mies kyllä tunsi, tuli samaan pöytään istumaan hänen ollessa WC:ssä, niinpä hän repi kaverin lattialle ja sitten lennettiin ulos. Eräissä yksityisissä juhlissa juttelin pikku siskon tutun kanssa, poika todella paljon nuorempi kuin minä, ja taas sitä mentiin. Ei todellakaan tullut mieleeni koskaan edes keskustella vieraiden miesten kanssa kun tututkin aiheutti ongelmia.

        Saituus: Sovimme että maksamme puoliksi ruokakulut, hän tutki aina minun maksamani kauppalaskut todella tarkkaan. Oikeastaan se huvitti sillä hetkellä kun hän totesi, että miksi pitää maksaa shamppoosta ja hoitoaineesta puolet kun hän ei niitä käytä (kalju), entäs hänen partavetensä. Mennessämme autolla yhdessä, niin minun autolla ja minun bensat.

        Hänen lempi repliikkejään: ”Joo kyllä mä tiedän tämän ja mä tiedän kaiken kysykää vaan multa”, ja ihan oikeesti tosissaan.

        Ja jos luit viestini oikein niin kirjoitin ” En ainakaan muille vaaka ihmisille suosittele neitsyttä”.
        Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla.

        Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen.

        Lopuksi täytyy todeta, että kaikki horoskooppi merkit eivät sovi toisilleen. Eikä neitsyt mies todellakaan ole miellyttävämpiä merkkejä, ovat sen muutkin todenneet.


      • Vaaka nainen
        Vaaka nainen kirjoitti:

        En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet.

        Mustasukkaisuus: Hän kyllä ilmoitti heti ”kättelyssä” olevansa mustasukkainen, mutta on ne muutkin olleet. Ollessamme ravintolassa ex.miehen sukulainen, mies kyllä tunsi, tuli samaan pöytään istumaan hänen ollessa WC:ssä, niinpä hän repi kaverin lattialle ja sitten lennettiin ulos. Eräissä yksityisissä juhlissa juttelin pikku siskon tutun kanssa, poika todella paljon nuorempi kuin minä, ja taas sitä mentiin. Ei todellakaan tullut mieleeni koskaan edes keskustella vieraiden miesten kanssa kun tututkin aiheutti ongelmia.

        Saituus: Sovimme että maksamme puoliksi ruokakulut, hän tutki aina minun maksamani kauppalaskut todella tarkkaan. Oikeastaan se huvitti sillä hetkellä kun hän totesi, että miksi pitää maksaa shamppoosta ja hoitoaineesta puolet kun hän ei niitä käytä (kalju), entäs hänen partavetensä. Mennessämme autolla yhdessä, niin minun autolla ja minun bensat.

        Hänen lempi repliikkejään: ”Joo kyllä mä tiedän tämän ja mä tiedän kaiken kysykää vaan multa”, ja ihan oikeesti tosissaan.

        Ja jos luit viestini oikein niin kirjoitin ” En ainakaan muille vaaka ihmisille suosittele neitsyttä”.
        Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla.

        Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen.

        Lopuksi täytyy todeta, että kaikki horoskooppi merkit eivät sovi toisilleen. Eikä neitsyt mies todellakaan ole miellyttävämpiä merkkejä, ovat sen muutkin todenneet.

        Lisäystä vielä edelliseen viestiin.

        Edellä oli vain muutamia esimerkkejä, omista kokemuksista neitsyt miehen kanssa. Huonoista kokemuksista saisi kirjoitettua vaikka romaanin mutta hyvistä taitaisi tulla vaan ohut vihkonen.

        Mitä tästä opimme, en ikinä aloita seurustelua neitsyt miehen kanssa.

        Hattua nostan heille jotka tämän tosi mustasukkaisen, saidan, itserakkaan, kaikkitietävän, kylmän ja hyväksikäyttävän merkin kanssa pärjäävät.


      • Miss Blue
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Lisäystä vielä edelliseen viestiin.

        Edellä oli vain muutamia esimerkkejä, omista kokemuksista neitsyt miehen kanssa. Huonoista kokemuksista saisi kirjoitettua vaikka romaanin mutta hyvistä taitaisi tulla vaan ohut vihkonen.

        Mitä tästä opimme, en ikinä aloita seurustelua neitsyt miehen kanssa.

        Hattua nostan heille jotka tämän tosi mustasukkaisen, saidan, itserakkaan, kaikkitietävän, kylmän ja hyväksikäyttävän merkin kanssa pärjäävät.

        Voihan olla, että osa Neitsytmiehistä saattaa olla tuollaisia, millaisiksi heidät kuvailit. Montakos olet heitä tavannutkaan? Tiedättekö, alan kohta itsekin uskoa kohta tätä kaikkea paskaa, mitä jotkut täällä Neitsytmiehistä sanoo. Alkaa pikkuhiljaa nimittäin kyllästyttää...


      • Vaaka nainen
        Miss Blue kirjoitti:

        Voihan olla, että osa Neitsytmiehistä saattaa olla tuollaisia, millaisiksi heidät kuvailit. Montakos olet heitä tavannutkaan? Tiedättekö, alan kohta itsekin uskoa kohta tätä kaikkea paskaa, mitä jotkut täällä Neitsytmiehistä sanoo. Alkaa pikkuhiljaa nimittäin kyllästyttää...

        En ole seurustellut kuin tämän yhden neitsyt miehen kanssa. Ihmettelen vielä että suhde kesti niinkin kauan, mutta ei ihmisen ole mukava olla yksin.

        Astrologiasta kun olen kiinnostunut, niin erotessa pikku siskolle sanoin ettei koskaan neitsyt miestä. Pikku sisko sitten kertoi, että hänen ex (3v yhdessä) oli neitsyt ja kokemukset hänellä kanssa samanlaisia.

        En vihaa neitsyt miehiä, todennut vaan etteivät sovi minun elämään. Kaveria voin olla muttei saman katon alle.

        Eipä tuo astrologiakaan hirveesti suosittele herkän Vaaán ja järki Neitsyen liittoa. En koskaan saanut neitsyt mieheltä kaipaamaani hellyyttä, läheisyyttä, kumppanuutta ja rakkautta. Elämässäni olen kuitenkin ihan järki ihminen, omillaan toimeen tuleva, talous kunnossa ja vaativassa työssä.

        Eiks se niin ole että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.


      • jaksan taas päivän
        Vaaka nainen kirjoitti:

        En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet.

        Mustasukkaisuus: Hän kyllä ilmoitti heti ”kättelyssä” olevansa mustasukkainen, mutta on ne muutkin olleet. Ollessamme ravintolassa ex.miehen sukulainen, mies kyllä tunsi, tuli samaan pöytään istumaan hänen ollessa WC:ssä, niinpä hän repi kaverin lattialle ja sitten lennettiin ulos. Eräissä yksityisissä juhlissa juttelin pikku siskon tutun kanssa, poika todella paljon nuorempi kuin minä, ja taas sitä mentiin. Ei todellakaan tullut mieleeni koskaan edes keskustella vieraiden miesten kanssa kun tututkin aiheutti ongelmia.

        Saituus: Sovimme että maksamme puoliksi ruokakulut, hän tutki aina minun maksamani kauppalaskut todella tarkkaan. Oikeastaan se huvitti sillä hetkellä kun hän totesi, että miksi pitää maksaa shamppoosta ja hoitoaineesta puolet kun hän ei niitä käytä (kalju), entäs hänen partavetensä. Mennessämme autolla yhdessä, niin minun autolla ja minun bensat.

        Hänen lempi repliikkejään: ”Joo kyllä mä tiedän tämän ja mä tiedän kaiken kysykää vaan multa”, ja ihan oikeesti tosissaan.

        Ja jos luit viestini oikein niin kirjoitin ” En ainakaan muille vaaka ihmisille suosittele neitsyttä”.
        Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla.

        Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen.

        Lopuksi täytyy todeta, että kaikki horoskooppi merkit eivät sovi toisilleen. Eikä neitsyt mies todellakaan ole miellyttävämpiä merkkejä, ovat sen muutkin todenneet.

        kerrallaan neitsytmiehen jälkeen.

        Uskon taas vahvemmin, että ehkei kaikki sittenkään ollut minusta kiinni ja minun vika, vaikka neitsytmies näit väitti..


      • tosi kauheelta
        Vaaka nainen kirjoitti:

        En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet.

        Mustasukkaisuus: Hän kyllä ilmoitti heti ”kättelyssä” olevansa mustasukkainen, mutta on ne muutkin olleet. Ollessamme ravintolassa ex.miehen sukulainen, mies kyllä tunsi, tuli samaan pöytään istumaan hänen ollessa WC:ssä, niinpä hän repi kaverin lattialle ja sitten lennettiin ulos. Eräissä yksityisissä juhlissa juttelin pikku siskon tutun kanssa, poika todella paljon nuorempi kuin minä, ja taas sitä mentiin. Ei todellakaan tullut mieleeni koskaan edes keskustella vieraiden miesten kanssa kun tututkin aiheutti ongelmia.

        Saituus: Sovimme että maksamme puoliksi ruokakulut, hän tutki aina minun maksamani kauppalaskut todella tarkkaan. Oikeastaan se huvitti sillä hetkellä kun hän totesi, että miksi pitää maksaa shamppoosta ja hoitoaineesta puolet kun hän ei niitä käytä (kalju), entäs hänen partavetensä. Mennessämme autolla yhdessä, niin minun autolla ja minun bensat.

        Hänen lempi repliikkejään: ”Joo kyllä mä tiedän tämän ja mä tiedän kaiken kysykää vaan multa”, ja ihan oikeesti tosissaan.

        Ja jos luit viestini oikein niin kirjoitin ” En ainakaan muille vaaka ihmisille suosittele neitsyttä”.
        Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla.

        Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen.

        Lopuksi täytyy todeta, että kaikki horoskooppi merkit eivät sovi toisilleen. Eikä neitsyt mies todellakaan ole miellyttävämpiä merkkejä, ovat sen muutkin todenneet.

        tyypiltä. No minä en ole mustasukkainen, kun olen huomannut ettei mustasukkaisuudella kiusaa kuin itseään. Ja olen sitä mieltä että jos joku on lähteäkseen niin sitten lähtee. Tuntemani vaaka naiset ovat tosin kovia flirttailemaan miesten kanssa. Vaaka tarvitsee rinnalleen hyvän itsetunnon omaavan miehen.

        Niinpä tuo maksamis asia. Neitsyenä olen tarkka rahasta ja mielelläni maksan vaan omat kuluni, mutta noin tarkka en kyllä ole, että kaikki eihan puoliksi. Enkä todellakaan odota, että joku maksaisi minua ja harvoin tarjoan itse mitään. En halua jäädä kenellekkään velkaa. Toisaalta nämä minun tuntemani vaaka naisetkin ovat todella tarkkoja rahasta ja mieleellään ottavat vastaa juomia, lahjoja ym. mutta itse eivät anna mitään. Lainaamansa rahatkin yleensä unohtavat maksaa tai ainakin muistavat lainanneesa pienemmän summan kuin olivat lainanneet. Sitte vaaka vielä valittaa koko ajan, että kun koskaan ei saa mitään mistään. Vaaka on äärettömän kateellinen kaikille ihmisille.

        Joo toi "aina oikeassa oleminen" ei ole minun juttuni, mutta tässäkin voisin sanoa, että vaakakin (ainakin minun tuntemani vaa-at)luulevat olevansa aina oikeassa ja inttävät omaa mielipidettään vaikka kuinka kauan.

        Totta tosiaan neitsyt ja vaaka ei todellakaan sovi yhteen. Ainakaan minä en ottaisi parikseni vaakamiestä. Seurustelinkin vaakamiehen kanssa muutaman kuukauden ja hän oli todella tylsä tyyppi.


      • vaaka????
        Vaaka nainen kirjoitti:

        En ole seurustellut kuin tämän yhden neitsyt miehen kanssa. Ihmettelen vielä että suhde kesti niinkin kauan, mutta ei ihmisen ole mukava olla yksin.

        Astrologiasta kun olen kiinnostunut, niin erotessa pikku siskolle sanoin ettei koskaan neitsyt miestä. Pikku sisko sitten kertoi, että hänen ex (3v yhdessä) oli neitsyt ja kokemukset hänellä kanssa samanlaisia.

        En vihaa neitsyt miehiä, todennut vaan etteivät sovi minun elämään. Kaveria voin olla muttei saman katon alle.

        Eipä tuo astrologiakaan hirveesti suosittele herkän Vaaán ja järki Neitsyen liittoa. En koskaan saanut neitsyt mieheltä kaipaamaani hellyyttä, läheisyyttä, kumppanuutta ja rakkautta. Elämässäni olen kuitenkin ihan järki ihminen, omillaan toimeen tuleva, talous kunnossa ja vaativassa työssä.

        Eiks se niin ole että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

        Salli mun nauraa. Teistä on herkkyys kaukana. Haukutte ja olette kateellisia kaikille ihmisille. Tunteita teillä ei ole kuin omaa itsekästä tarkoitustanne varten. Itkeä pillitätte omaa kohtaloanne milloin kenellekin ja odotatte toisilta ihmisiltä myötätunoa teidän vittuilujanne kohtaan. Teidän kokemanne vääryydet ja ongelmat ovat aina ensin ja kaikkien pitää ymmärtää teitä kun teillä on ollut niin raskas elämä.

        Paskaa koko herkkyys juttu.

        Kokemusta on nimittäin äitini oli vaaka. Melkein kaikki ihmiset vihasivat häntä.

        Minä olen sitten se erilainen neitsyt lapsi.


      • oheisesta
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Lisäystä vielä edelliseen viestiin.

        Edellä oli vain muutamia esimerkkejä, omista kokemuksista neitsyt miehen kanssa. Huonoista kokemuksista saisi kirjoitettua vaikka romaanin mutta hyvistä taitaisi tulla vaan ohut vihkonen.

        Mitä tästä opimme, en ikinä aloita seurustelua neitsyt miehen kanssa.

        Hattua nostan heille jotka tämän tosi mustasukkaisen, saidan, itserakkaan, kaikkitietävän, kylmän ja hyväksikäyttävän merkin kanssa pärjäävät.

        tekstistä jotain neitsytmiehestä.

        Alitajuisesti hän pyrkii suhteen alussa vastaamaan salaisimpiinkin toiveisiisi ja tekee sen todella hyvin, kuten olet ehkä huomannut. Näin tehdessään hän joutuu luopumaan monista omista haluistaan ja mieliteoistaan vuoksesi. Katkeruus äitiä kohtaan kasvaa hänen sisällään ja hän alkaa kapinoida ottamiaan velvollisuuksia vastaan. Depressiot ja puhumattomuuden puuskat ovat hänen keinonsa kapinoida voimakasta äitihahmoa, sinua vastaan. Tilanne on kannaltasi hyvin ongelmallinen, sillä hän ei kysy mitä haluat, vaan pyrkii vastaamaan olettamiinsa vaatimuksiisi. Siksi et voi omaa käytöstäsi muuttamalla saada häntä lopettamaan huomiointiaan ja uhrautumistaan. Ainoa mitä voit tehdä, on olla menemättä mukaan tähän leikkiin myös omalta osaltasi. Älä anna hänen lahjoa sinua, kun sinulla on huono päivä, vaan pidä kiinni todellisesta fiiliksestä. Itke, kun itkettää, suutu kun suututtaa, äläkä anna hänen lepyttää sinua suuttumuksesta, jota hän ei ole ollut aiheuttamassa. Toisaalta sinun tulee uskaltaa antaa hänen kantaa ja elää omat depressionsa yrittämättä lieventää niitä. Parasta olisi olla niinkuin et huomaisikaan niitä. Vain tällä tavalla hän voi oppia, että on itse vastuussa omista tunteistaan ja että sinä myös vastaat omistasi. Saatttaa kuulostaa helpolta, mutta on todellisuudessa saavutus, johon vain harva Neitsytmieheen ihastunut nainen pystyy. Toivon, että olet yksi näistä harvoista ja saat osaksesi hänen aidon sydämellisen huomaavaisuutensa ja rakkautensa ilman katkeruutta. Muussa tapauksessa liitostanne ei pian ole kuin tyhjät kuoret jäljellä ja elämä ei enää ole elämisen arvoista.

        Ja lisää löytyy

        https://www.astro.fi/ilmaispalvelut/rakkaushoroskooppi/merkki/vir/sukupuoli/m

        Neitsyt nainen täällä taasen puolustaa neitsytmiehiä tai ainakin yrittää teitä ymmärtämään miksi neitsyt mies käyttäytyy miten käyttäytyy


      • Vaaka nainen
        oheisesta kirjoitti:

        tekstistä jotain neitsytmiehestä.

        Alitajuisesti hän pyrkii suhteen alussa vastaamaan salaisimpiinkin toiveisiisi ja tekee sen todella hyvin, kuten olet ehkä huomannut. Näin tehdessään hän joutuu luopumaan monista omista haluistaan ja mieliteoistaan vuoksesi. Katkeruus äitiä kohtaan kasvaa hänen sisällään ja hän alkaa kapinoida ottamiaan velvollisuuksia vastaan. Depressiot ja puhumattomuuden puuskat ovat hänen keinonsa kapinoida voimakasta äitihahmoa, sinua vastaan. Tilanne on kannaltasi hyvin ongelmallinen, sillä hän ei kysy mitä haluat, vaan pyrkii vastaamaan olettamiinsa vaatimuksiisi. Siksi et voi omaa käytöstäsi muuttamalla saada häntä lopettamaan huomiointiaan ja uhrautumistaan. Ainoa mitä voit tehdä, on olla menemättä mukaan tähän leikkiin myös omalta osaltasi. Älä anna hänen lahjoa sinua, kun sinulla on huono päivä, vaan pidä kiinni todellisesta fiiliksestä. Itke, kun itkettää, suutu kun suututtaa, äläkä anna hänen lepyttää sinua suuttumuksesta, jota hän ei ole ollut aiheuttamassa. Toisaalta sinun tulee uskaltaa antaa hänen kantaa ja elää omat depressionsa yrittämättä lieventää niitä. Parasta olisi olla niinkuin et huomaisikaan niitä. Vain tällä tavalla hän voi oppia, että on itse vastuussa omista tunteistaan ja että sinä myös vastaat omistasi. Saatttaa kuulostaa helpolta, mutta on todellisuudessa saavutus, johon vain harva Neitsytmieheen ihastunut nainen pystyy. Toivon, että olet yksi näistä harvoista ja saat osaksesi hänen aidon sydämellisen huomaavaisuutensa ja rakkautensa ilman katkeruutta. Muussa tapauksessa liitostanne ei pian ole kuin tyhjät kuoret jäljellä ja elämä ei enää ole elämisen arvoista.

        Ja lisää löytyy

        https://www.astro.fi/ilmaispalvelut/rakkaushoroskooppi/merkki/vir/sukupuoli/m

        Neitsyt nainen täällä taasen puolustaa neitsytmiehiä tai ainakin yrittää teitä ymmärtämään miksi neitsyt mies käyttäytyy miten käyttäytyy

        Neitsyt

        Seurallinen käyttäytyminen
        ­Hän on luonnostaan pidättyvä eikä juuri mihinkään sitoutunut. Hänen kriittinen ja analysoiva luonteensa vieroittaa hänet muista ihmisistä ja heidän sympatioistaan. Hän ystävystyy ympärillään olevien ihmisten kanssa aina hyötymistarkoituksessa. Hän on kykenemätön osoittamaan tunteitaan, eikä hänen kiintymyksellään ole mitään tekemistä todellisten tunteiden kanssa.

        Hänen kitsastelunsa ärsyttää muista ihmisiä. Hänen keskusteluistaan, jotka rajoittuvat aina hänen omiin ammattillisiin ongelmiinsa tai terveydentilaansa, puuttuu kaikki lämpö. Joskus hän muuttuu vilkkaammaksi, kun hänen lempiaiheistaan puhutaan, ja hän saattaa tulla hiukan ystävällisemmäksikin.

        On kyllä mahdollista arvostaa hänen jokseenkin kirjallisia tietojaan ja sukulaisiaan kohtaan osoittamaansa kiintymystä, mutta hän ei ylimalkaan ole kovin puoleensa vetävä ainoana toverina. Hän on aivan liian nurkkakuntainen, kärsimätön ja arvosteleva, mikä vähentää hänen älyllisiä ansioitaan.

        Tunne-elämä
        ­Kuten kaikessa muussakin tulevat Neitsyt-ihmisen rakkausasioissakin esille hyötynäkökohdat.

        Hänen mielestään rakkaudenjulistukset ja hellät sanat ovat täysin hyödyttömiä ja sen vuoksi ne pikku puuhat, joita hän saattaa tehdä kotonaan, ovat hänen tapansa osoittaa rakkautta.

        Useimmissa tapauksissa hän on uskollinen, mutta kitsas, pikkumainen ja epäluuloinen. Niinpä hänen kumppaninsa maksaa kalliin hinnan hänen uskollisuudestaan. Hänen liioiteltu häveliäisyytensä tekee hänestä kylmän ja tukahduttaa kaikki ne miellyttävät piirteet, joita ihmiset yrittävät hänessä tuntea.

        Hän voi tehdä hyvinkin onnelliseksi puolison, joka on hänen itsensä kaltainen, enemmän järki- kuin tunneihminen. Kaikissa muissa tapauksissa avioliitto Neitsyt-ihmisen kanssa on aina pannukakku, jos tunteellisuudella on osuutta asiaan.

        Ja linkki myös


        http://www.uniluoto.com/horoskoopit/16.html


      • Vaaka nainen
        tosi kauheelta kirjoitti:

        tyypiltä. No minä en ole mustasukkainen, kun olen huomannut ettei mustasukkaisuudella kiusaa kuin itseään. Ja olen sitä mieltä että jos joku on lähteäkseen niin sitten lähtee. Tuntemani vaaka naiset ovat tosin kovia flirttailemaan miesten kanssa. Vaaka tarvitsee rinnalleen hyvän itsetunnon omaavan miehen.

        Niinpä tuo maksamis asia. Neitsyenä olen tarkka rahasta ja mielelläni maksan vaan omat kuluni, mutta noin tarkka en kyllä ole, että kaikki eihan puoliksi. Enkä todellakaan odota, että joku maksaisi minua ja harvoin tarjoan itse mitään. En halua jäädä kenellekkään velkaa. Toisaalta nämä minun tuntemani vaaka naisetkin ovat todella tarkkoja rahasta ja mieleellään ottavat vastaa juomia, lahjoja ym. mutta itse eivät anna mitään. Lainaamansa rahatkin yleensä unohtavat maksaa tai ainakin muistavat lainanneesa pienemmän summan kuin olivat lainanneet. Sitte vaaka vielä valittaa koko ajan, että kun koskaan ei saa mitään mistään. Vaaka on äärettömän kateellinen kaikille ihmisille.

        Joo toi "aina oikeassa oleminen" ei ole minun juttuni, mutta tässäkin voisin sanoa, että vaakakin (ainakin minun tuntemani vaa-at)luulevat olevansa aina oikeassa ja inttävät omaa mielipidettään vaikka kuinka kauan.

        Totta tosiaan neitsyt ja vaaka ei todellakaan sovi yhteen. Ainakaan minä en ottaisi parikseni vaakamiestä. Seurustelinkin vaakamiehen kanssa muutaman kuukauden ja hän oli todella tylsä tyyppi.

        Tuntuu että kaikki eivät lue noita viestejä kunnolla.
        Aikaisemmista viesteistäni otteita.

        "En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet."
        "Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen."
        "En vihaa neitsyt miehiä, todennut vaan etteivät sovi minun elämään. Kaveria voin olla muttei saman katon alle."
        "Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla."

        Kyllä on varmasti olemassa ihan mukaviakin neitsyt miehiä, ei ole vaan sattunut kohdalle????


      • Vaaka Nainen
        vaaka???? kirjoitti:

        Salli mun nauraa. Teistä on herkkyys kaukana. Haukutte ja olette kateellisia kaikille ihmisille. Tunteita teillä ei ole kuin omaa itsekästä tarkoitustanne varten. Itkeä pillitätte omaa kohtaloanne milloin kenellekin ja odotatte toisilta ihmisiltä myötätunoa teidän vittuilujanne kohtaan. Teidän kokemanne vääryydet ja ongelmat ovat aina ensin ja kaikkien pitää ymmärtää teitä kun teillä on ollut niin raskas elämä.

        Paskaa koko herkkyys juttu.

        Kokemusta on nimittäin äitini oli vaaka. Melkein kaikki ihmiset vihasivat häntä.

        Minä olen sitten se erilainen neitsyt lapsi.

        Et tainnut lukea noita aikaisempi kirjoituksiani kovin tarkkaan.
        "Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla."

        En ole missään vaiheessa tuominnut kaikkia neitsyitä, vaan tätä kyseistä miestä.
        "En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet."
        "Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen."

        Olen muuten itse kahden aikuisen pojan äiti, ja omat lapseni ainakin välittävät minusta kovasti. Ei ole itsekehua, sillä tulemme tosi hyvin toimeen. Asumme samassa kaupungissa ja olemme tekemisissä viikoittain.

        Ja hyväksi käyttäjää eikä hyötyilijää muinusta ei tehdä tekemälläkään. Vanhimpana sisaruksena olen joutunut olemaan useamman kerran se olkapää johon voi nojata (5 sisarusta).

        Pahoittelen, että sinulla on ollut huono äiti-lapsi suhde. Älä kuitenkaan tuomitse kaikkia vaakoja sen perusteella. Omat ongelmat oli minullakin äitini kanssa, enkä silti vihaa vesimiehiä.


      • oli aika
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Neitsyt

        Seurallinen käyttäytyminen
        ­Hän on luonnostaan pidättyvä eikä juuri mihinkään sitoutunut. Hänen kriittinen ja analysoiva luonteensa vieroittaa hänet muista ihmisistä ja heidän sympatioistaan. Hän ystävystyy ympärillään olevien ihmisten kanssa aina hyötymistarkoituksessa. Hän on kykenemätön osoittamaan tunteitaan, eikä hänen kiintymyksellään ole mitään tekemistä todellisten tunteiden kanssa.

        Hänen kitsastelunsa ärsyttää muista ihmisiä. Hänen keskusteluistaan, jotka rajoittuvat aina hänen omiin ammattillisiin ongelmiinsa tai terveydentilaansa, puuttuu kaikki lämpö. Joskus hän muuttuu vilkkaammaksi, kun hänen lempiaiheistaan puhutaan, ja hän saattaa tulla hiukan ystävällisemmäksikin.

        On kyllä mahdollista arvostaa hänen jokseenkin kirjallisia tietojaan ja sukulaisiaan kohtaan osoittamaansa kiintymystä, mutta hän ei ylimalkaan ole kovin puoleensa vetävä ainoana toverina. Hän on aivan liian nurkkakuntainen, kärsimätön ja arvosteleva, mikä vähentää hänen älyllisiä ansioitaan.

        Tunne-elämä
        ­Kuten kaikessa muussakin tulevat Neitsyt-ihmisen rakkausasioissakin esille hyötynäkökohdat.

        Hänen mielestään rakkaudenjulistukset ja hellät sanat ovat täysin hyödyttömiä ja sen vuoksi ne pikku puuhat, joita hän saattaa tehdä kotonaan, ovat hänen tapansa osoittaa rakkautta.

        Useimmissa tapauksissa hän on uskollinen, mutta kitsas, pikkumainen ja epäluuloinen. Niinpä hänen kumppaninsa maksaa kalliin hinnan hänen uskollisuudestaan. Hänen liioiteltu häveliäisyytensä tekee hänestä kylmän ja tukahduttaa kaikki ne miellyttävät piirteet, joita ihmiset yrittävät hänessä tuntea.

        Hän voi tehdä hyvinkin onnelliseksi puolison, joka on hänen itsensä kaltainen, enemmän järki- kuin tunneihminen. Kaikissa muissa tapauksissa avioliitto Neitsyt-ihmisen kanssa on aina pannukakku, jos tunteellisuudella on osuutta asiaan.

        Ja linkki myös


        http://www.uniluoto.com/horoskoopit/16.html

        negatiivistä ja yksipuolista tekstiä. Olisikohan tekstin kirjoittaja ollut pettynyt neitsyihin???


      • Vaaka nainen
        oli aika kirjoitti:

        negatiivistä ja yksipuolista tekstiä. Olisikohan tekstin kirjoittaja ollut pettynyt neitsyihin???

        Tuosta linkistä löytyy kyllä kaikki muutkin horoskooppi merkit.


      • kaikkia
        Vaaka Nainen kirjoitti:

        Et tainnut lukea noita aikaisempi kirjoituksiani kovin tarkkaan.
        "Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla."

        En ole missään vaiheessa tuominnut kaikkia neitsyitä, vaan tätä kyseistä miestä.
        "En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet."
        "Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen."

        Olen muuten itse kahden aikuisen pojan äiti, ja omat lapseni ainakin välittävät minusta kovasti. Ei ole itsekehua, sillä tulemme tosi hyvin toimeen. Asumme samassa kaupungissa ja olemme tekemisissä viikoittain.

        Ja hyväksi käyttäjää eikä hyötyilijää muinusta ei tehdä tekemälläkään. Vanhimpana sisaruksena olen joutunut olemaan useamman kerran se olkapää johon voi nojata (5 sisarusta).

        Pahoittelen, että sinulla on ollut huono äiti-lapsi suhde. Älä kuitenkaan tuomitse kaikkia vaakoja sen perusteella. Omat ongelmat oli minullakin äitini kanssa, enkä silti vihaa vesimiehiä.

        vaakoja, mutta aloitithan sinäkin keskustelun miehestä joka on neitsyt. Jos kaikki neitsyt miehet eivät ole mielestäsi kauheita niin mikset käynyt kirjoittamassa kokemaaasi pettymystä miehestä vaikka "suhteet ja tunteet" osiossa. Olisit ehkä saanut rakentavampaa palautetta huonosti käyttäytyvästä miehestä, kuin nyt NEITSYTMIEHEN luonteenpiirteestä. Vai mitä???


      • kurkkaamassa
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Tuosta linkistä löytyy kyllä kaikki muutkin horoskooppi merkit.

        ei oo mun juttu toi linkki


      • Vaaka nainen
        kaikkia kirjoitti:

        vaakoja, mutta aloitithan sinäkin keskustelun miehestä joka on neitsyt. Jos kaikki neitsyt miehet eivät ole mielestäsi kauheita niin mikset käynyt kirjoittamassa kokemaaasi pettymystä miehestä vaikka "suhteet ja tunteet" osiossa. Olisit ehkä saanut rakentavampaa palautetta huonosti käyttäytyvästä miehestä, kuin nyt NEITSYTMIEHEN luonteenpiirteestä. Vai mitä???

        Ehkäpä viestini lähti horoskooppi puolelle, koska olen ollut aina kiinnostunut astrologiasta. Ja kiitoksia olen saanut tosi pajon hyvää ja asiallista palautetta.
        Päivähoroskooppeja en lue, mutta meissä jokaisessa on jotain mitä olemme saaneet syntymä aikamme perusteella.
        Kyllä se vaan niin on että seurustelun alussa jotenkin sitä utelee kaverin synttärit tietoon, ja sit tutkimaan merkin ominaisuuksia.
        Laitoin muuten saman aloituksen Vaaka puolelle, mutta ei aiheuttanut mitään ihmeellistä ryntäystä, olisivatko neitsyet sitten herkkänapaisempia?
        Olen ollut muidenkin merkkien kanssa ja kyllä heidätkin on horoskooppimerkistään tunnistanut. Ihmettelinkin aluksi miten voi yhdestä miehestä löytyä merkin kaikki huonot puolet?????


      • ja kun
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Ehkäpä viestini lähti horoskooppi puolelle, koska olen ollut aina kiinnostunut astrologiasta. Ja kiitoksia olen saanut tosi pajon hyvää ja asiallista palautetta.
        Päivähoroskooppeja en lue, mutta meissä jokaisessa on jotain mitä olemme saaneet syntymä aikamme perusteella.
        Kyllä se vaan niin on että seurustelun alussa jotenkin sitä utelee kaverin synttärit tietoon, ja sit tutkimaan merkin ominaisuuksia.
        Laitoin muuten saman aloituksen Vaaka puolelle, mutta ei aiheuttanut mitään ihmeellistä ryntäystä, olisivatko neitsyet sitten herkkänapaisempia?
        Olen ollut muidenkin merkkien kanssa ja kyllä heidätkin on horoskooppimerkistään tunnistanut. Ihmettelinkin aluksi miten voi yhdestä miehestä löytyä merkin kaikki huonot puolet?????

        neitsyt tietää omat vikansa niin ei niitä mielellään halua kuulla muilta. Neitsyt on kriittinen niin itseään kuin muita kohtaan. Ihmettelen miksi vaakojen puolelta olisi pitänyt tulla palautetta? Veikkaan että kovin moni neitsyt ei vieraile vaaka puolella.


      • tarvitse
        Vaaka Nainen kirjoitti:

        Et tainnut lukea noita aikaisempi kirjoituksiani kovin tarkkaan.
        "Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla."

        En ole missään vaiheessa tuominnut kaikkia neitsyitä, vaan tätä kyseistä miestä.
        "En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet."
        "Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen."

        Olen muuten itse kahden aikuisen pojan äiti, ja omat lapseni ainakin välittävät minusta kovasti. Ei ole itsekehua, sillä tulemme tosi hyvin toimeen. Asumme samassa kaupungissa ja olemme tekemisissä viikoittain.

        Ja hyväksi käyttäjää eikä hyötyilijää muinusta ei tehdä tekemälläkään. Vanhimpana sisaruksena olen joutunut olemaan useamman kerran se olkapää johon voi nojata (5 sisarusta).

        Pahoittelen, että sinulla on ollut huono äiti-lapsi suhde. Älä kuitenkaan tuomitse kaikkia vaakoja sen perusteella. Omat ongelmat oli minullakin äitini kanssa, enkä silti vihaa vesimiehiä.

        pahoitella minun ja äitini suhdetta. En kaipaa sääliäsi. Ne ajat on takanapäin. Elämä jatkuu, mutta tuli vaan esimerkiksi sinulle millaisen vaa-an minä tunsin.

        Niinpä - noinhan jokainen äiti ajattelee, että lapset välittävät hänestä. Onne sinulle!

        Olisi vielä pari juttua kerrottavana mutta en taida viitsiä...


      • Vaaka nainen
        ja kun kirjoitti:

        neitsyt tietää omat vikansa niin ei niitä mielellään halua kuulla muilta. Neitsyt on kriittinen niin itseään kuin muita kohtaan. Ihmettelen miksi vaakojen puolelta olisi pitänyt tulla palautetta? Veikkaan että kovin moni neitsyt ei vieraile vaaka puolella.

        Okei ehkä neitsyt kriiittinen omaa käytöstään kohtaan???? miksi sit ei voi kohdata todellisuutta ja esimerkiksi selvittää omia tai muiden putteita erossa. Pistää vaan pään pensaaseen. Ainut kommmentti vaaka puolella tuli muutes neitsyt ihmiseltä......


      • Vaaka nainen
        tarvitse kirjoitti:

        pahoitella minun ja äitini suhdetta. En kaipaa sääliäsi. Ne ajat on takanapäin. Elämä jatkuu, mutta tuli vaan esimerkiksi sinulle millaisen vaa-an minä tunsin.

        Niinpä - noinhan jokainen äiti ajattelee, että lapset välittävät hänestä. Onne sinulle!

        Olisi vielä pari juttua kerrottavana mutta en taida viitsiä...

        En minä halunnut pahoitella sinun horoskooppi äiti suhdettasi, enkä säälitellä... varmasti muita ongelmia. Mutta edelleen älä sinäkään tuomitse yhtä horoskooppi merkkiä omien kokemusten mukaan. Etpä tainnut lukea noita mun aikaisempia viestejäni "En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet." Niinpä niin se astrologiasta!!!!!!


      • neitstM
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Tuntuu että kaikki eivät lue noita viestejä kunnolla.
        Aikaisemmista viesteistäni otteita.

        "En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet."
        "Ja on minulla itselläni naisystävä, neitsyt merkiltään, ja tulemme todella hyvin toimeen."
        "En vihaa neitsyt miehiä, todennut vaan etteivät sovi minun elämään. Kaveria voin olla muttei saman katon alle."
        "Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla."

        Kyllä on varmasti olemassa ihan mukaviakin neitsyt miehiä, ei ole vaan sattunut kohdalle????

        Nyt sitä selitellään vaakamaiseen tapaan. Paskat sinä sitä terkoitat. Taas kiemurtelet ja mielistelet.
        Vaaka on muuten tuntemani mukaan melko itsekäs ja tavoittelee aina omaa etua. Se sitoo ihmisiä jättämällä auki asioita, aikoja ja mielipiteitä. Tyypillistä vaakaa on:Katsotaan. Tämä siitäkin huolimatta että tietää jo vastauksen. Jättää itselleen päättämisvallan ja samalla vastapuoli saa miettiä sen tarkoitusperiä. Vaaka on jahkalija ja sitten kun toinen päättää, niin saa paskat niskaansa ja yleensä selän takana. Mitä tämä on muuta kuin itsekkyyttä.
        Vaaka on luonteeltaan hurmaava ja kiistämättä osaa taidon (myös manipuloida). Tiedän sen neitsyenä. Puolisoni on "ilmava" vesimies ja ollut jo kiljoona vuotta. Vaikka yhdistelmänä se ei ole suositeltavin, niin kuitenkin kaikesta huolimatta vaaka (ilmanmerkki) on vähemmän sopiva, koska se jättää neitsyelle liikaa päätäntävaltaa, jota taas veskari ei tee.
        Sinulle vaakanainen annan neuvon: Mene jo eteenpäin!
        lainaan tekstiäsi:
        >>>>Kyllä on varmasti olemassa ihan mukaviakin neitsyt miehiä, ei ole vaan sattunut kohdalle????>>>
        Tällä kumoat kaiken edellä kertomasi. Olet ristiriitainen ihminen. Ja vähemmän älykäs, kuten vaa'at tuppaavat olemaan. Vaaka ei ole välkky, mutta ei sen tarviikaan olla. Se pärjää viettelytaidoillaankin.


      • Vaaka nainen
        neitstM kirjoitti:

        Nyt sitä selitellään vaakamaiseen tapaan. Paskat sinä sitä terkoitat. Taas kiemurtelet ja mielistelet.
        Vaaka on muuten tuntemani mukaan melko itsekäs ja tavoittelee aina omaa etua. Se sitoo ihmisiä jättämällä auki asioita, aikoja ja mielipiteitä. Tyypillistä vaakaa on:Katsotaan. Tämä siitäkin huolimatta että tietää jo vastauksen. Jättää itselleen päättämisvallan ja samalla vastapuoli saa miettiä sen tarkoitusperiä. Vaaka on jahkalija ja sitten kun toinen päättää, niin saa paskat niskaansa ja yleensä selän takana. Mitä tämä on muuta kuin itsekkyyttä.
        Vaaka on luonteeltaan hurmaava ja kiistämättä osaa taidon (myös manipuloida). Tiedän sen neitsyenä. Puolisoni on "ilmava" vesimies ja ollut jo kiljoona vuotta. Vaikka yhdistelmänä se ei ole suositeltavin, niin kuitenkin kaikesta huolimatta vaaka (ilmanmerkki) on vähemmän sopiva, koska se jättää neitsyelle liikaa päätäntävaltaa, jota taas veskari ei tee.
        Sinulle vaakanainen annan neuvon: Mene jo eteenpäin!
        lainaan tekstiäsi:
        >>>>Kyllä on varmasti olemassa ihan mukaviakin neitsyt miehiä, ei ole vaan sattunut kohdalle????>>>
        Tällä kumoat kaiken edellä kertomasi. Olet ristiriitainen ihminen. Ja vähemmän älykäs, kuten vaa'at tuppaavat olemaan. Vaaka ei ole välkky, mutta ei sen tarviikaan olla. Se pärjää viettelytaidoillaankin.

        En kiellä ettenkö olisi itsekäs, mutta ihan terveellä tavalla niinkuin jokainen meistä varmaan on. Ja tuo Vaakamainen jahkailu ei kyllä kuulu luonteeseeni, joudun töissä tekemään tärkeitä ja nopeita päätöksiä, niin teen myös yksityiselämässäni. Älykkyysosamääräni riittää kyllä varmasti päihittämään enemmistön, joten älä aliarvio ihmistä jos et kerta kaikkiaan tunne. Ja hei olen arvostellut vain yhtä Neitsyt miestä????
        Lainauksia kirjoituksistani:
        "En todellakaan vihaa neitsyt merkkiä, totesin vaan että tästä kyseisestä miehestä löytyi kaikki tämän merkin huonot puolet." Olispa löytynyt niitä hyviäkin. "Kaikki me olemme hieman erilaisia, vaikka olemme syntyneet saman merkin alla." Jokaisesta merkistä löytyy niin ihania kuin vähemmän ihania ihmisiä.


    • Vaaka myöskin

      neitsyt miehestä todella pitkän liiton jälkeen, ja olen myös vaaka nainen. Osittain yhdyn tähän sinun mielipiteeseen varsinkin tuo mustasukkaisuus ja saituus pitäneen paikkaansa mutta myös neitsyt miehellä on yksi muukin vika, hän ottaa kaikki asiat pelkällä olankohautuksella ja on aika itsekäs.
      Oikeastaan ihmettelen kuinka jaksoinkin elää hänen mieltymysten mukaan näinkin kauan eli 27 vuotta mutta nyt voin jo hengittää vapaammin. Tsemppiä sinulle!

    • herkkä kauris

      ..sopii täydellisesti. Mitä siinä jäädä vollottamaan kun paukauttaa ne asiat hänelle päin naamaa ja sanoo omatkin mielipiteensä. Neitsyt kaipaa jonkinlaista vastusta, niin minäkin kauriina ja en tiedä toimiiko suhteemme juuri sen takia.

      Itsekin olen lähes sairaalloisen saita ja ihailen ihmisiä jotka osaavat pitää huolta raha-asioistaan. Viime suhteessa vaa'an kanssa huomasin kuinka ajattelemattomasti jotkut ihmiset rahojaan käyttävät.

      Neitsyt pitää itsestään huolta ja aidosti ystävällinen! Meillä käy vieraita tuon tuostakin ja hauskaa on aina kun vieraanvarainen neitsyt pääsee vauhtiin!

      Oikeassa olet, kaikki merkit eivät sovi yhteen, omasta kokemuksesta kauris (N) ja vaaka (M).

      Jotkut merkit vaan tasapainottavat toistensa vikoja ja itse en näe omassa neitsyessäni muuta kuin upean ihmisen!

      Tai sitten olen itse niin vittumainen akka että en huomaa mitään noista vioista miehessäni ;) !

    • ei enää koskaan neitsyttä

      Elämä meni piloille, eikä oikein ole kasaas vieläkään. Pikkuhiljaa parempaan päin. Näin vuosienkin päästä!

    • eroon neitsyestä

      Hii. Eivät tule Vesimies-naisetkaan Neitsyt-miesten kanssa toimeen. Itse olen vasta 22-vuotias, ja neitsytmiehessä olin kiinni vain puolitoistavuotta. Mutta se puolitoista vuotta on ollut elämäni oudointa aikaa, jotenkin annoin sen ihmisen vaan tukahduttaa itseni...

      Neitsytmies oli todella mustasukkainen. Suhteen alkuaikoina oltiin baarissa ja minulla oli huppari ja löysät housut päällä ja kyhjötin rauhallisesti penkillä. Joku poika tuli pyytämään mua tanssimaan -> neitsytpoikaystäväni tuli rähjäämään tyypille ihan hulluna ja oli myös minulle tapauksesta raivona. Suhteen loppuaikoina en enää juhlissa erehtynyt puhumaan kellekään miespuoleiselle ja välttelin jopa katseita: mustasukkaisuusraivo saattoi herätä mistä vain. Lopulta en enää edes halunnut käydä missään. Juuri näin tapahtui itsellenikin:

      "Ei todellakaan tullut mieleeni koskaan edes keskustella vieraiden miesten kanssa kun tututkin aiheutti ongelmia."

      Mutta joo. En halua vetää neitsytmiestä kokonaan lokaan. Omani ei ollut sairaalloisen saita eikä todennäköisesti pettänytkään. Tuo mustasukkaisuus vaan oli niin älytöntä, että se on ainakin piirre jonka jatkossa kierrän kaukaa...

    • NeitsytMies79

      Ikävää lukea tällaisia tekstejä omasta merkistä. Totuus on kuitenkin se, että ihmiset ovat yksilöitä ja jokaisesta merkistä löytyy ne huonot tapaukset. Enemmän yksilön käytökseen vaikuttaa vanhempien kasvatus ja sieltä saadut arvot. Oma äitini on ihana ihminen, enkä koe häntä kohtaan mitään katkeruutta päin vastoin. Lapsuuden traumat vaikuttavat paljon enemmän vanhempana kuin horoskooppi merkki.

      Itse allekirjoitan noista huonoista puolista omalta kohdalta kriittisyyden, kärsimättömyyden ja pikkutarkkuuden. Aiemmin olen ollut myös erittäin jääräpäinen, mutta onneksi rakastamani nainen on opettanut minua siinä. Se jääräpäisyys oli minulle vain taakka ja nykyään kun otan asiat rennommin elämä on paljon helpompaa. En myönnä olevani kovin mustasukkainen verrattuna esim. naisiin kenen kanssa olen ollut. Ne vasta mustasukkaisia osaavatkin olla, vaikka ei antaisi siihen mitään aihetta. Ja tunteita kyllä pystyn osoittamaan varsinkin, jos ne ovat aitoja. Ihminen on vastuussa omista tunteistaan, eikä sille voi mitään, jos nainen joka on ihastunut neitsyt mieheen kokee olevansa huonosti kohdeltu jos neitsyt ei tunne samoin. Herkkä kauris sen oikein kirjoitti antaa tulla vain suoraa puhetta, eikä jätä mitä arvailujen varaan tai ala vollottamaan. Vastusta ainakin minä kaipaan ja kunnioitan kovasti jos joku minulle sanoo suoraan mitä olen tehnyt väärin.

      Sen verran verran voin luonteesta sanoa, että olen juuri analysoiva, järjestelmällinen ja tarkka rahasta. Muuten tuskin voisi edes minun alalla olla ja minun tilanteessa eli kohta valmis DI. Tiedän että tämä kaiken analysointi ja ns. saituus saattavat ärsyttää muita ihmisiä, mutta itse en tietoisesti ainakaan halua ketään toista lytätä erilaisten mielipiteiden takia. Olen kuitenkin huomannut, että kykenen näkemään asiat paljon syvällisemmin ja laajemmin kuin monet muut eikä sen asian tarvitse olla omaa alaa koskevaa kuten täällä on väitetty.

      Tuskin olisin pystynyt elämään näin vähillä rahoilla, jos en olisi tarkka rahasta. Ihmiset joutuvat nykyään pikavippi kierteisiin sun muihin velkaongelmiin aivan omaa huolimattomuuttaan. Miksi lähteä lomamatkalle, jos se pitää maksaa viimeisistä rahoista tai ottaa velkaa sen takia?

      • turhautuneita

        Akkoja.Ilmeisesti ei onnistunut miehen muuttaminen(ihme).Neitsyt mies osaa olla rakastava ja raivostuttava mutta siinä on itsetutkiskelun paikkaa naisille,miksi kaikki tehdään manjana?


    • itsekin

      Vaihdevuodet menee kyllä ohi. Malta vähän.

      • Vaaka nainen

        Heips et ole ilmeisesti olllut koulussa mukana ollenkaan????? Naisen vaihdevuodet ei ole kylläkään 40v ehkä sit joskus myöhemmin.....


      • Nimetön
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Heips et ole ilmeisesti olllut koulussa mukana ollenkaan????? Naisen vaihdevuodet ei ole kylläkään 40v ehkä sit joskus myöhemmin.....

        Mulle 42v, gynekologi eräitä vaivoja valittaessani kyllä kertoi, että menopaussi voi toisilla alkaa jo nelikymppisenä. Että sekin on mahdollista. Muistetaan, että me ihmiset ollaan yksilöllisiä.


    • pysy päätöksessäsi

      Älä lankea uudestaan neitsytmiehen ansaan. Hän tulee palaamaan luoksesi, jos näkee taikka kuvittelee, että sinusta sittenkin saattaisi vielä olla jotain hyötyä hänelle itselleen. Sinusta hän ei piittaa!

      • Vaaka nainen

        Ehkä voisin ihan oikeesti.... jos vaan ottais edes yhteyttä, kokeilla uudestaan????? Mutta tällä kertaa jonkun muun kuin hänen pelisäännöillä. Meitä Vaakoja ei kans oikein arvosteta???? Ollaan vaan välillä liika kilttejä, osataan olla myös itsepäisiä, jonkun pitää vaan herättää.


      • ja kunnolla

        Joo. Olen vaakaN ja tutustuin neitsytmieheen täällä suomi24.fi:ssä. Oli suhteen alku, seksiäkin kolme kokonaista kertaa.

        Se mitä siitä sain oli hyvin vähäistä. Neitsyt halusi että häntä ihaillaan sängyssä. Piti ottaa suihin, mutta orkkuja ei kyennyt minulle antamaan.

        Ja se muu: ruuanlaittoa ja kaikki kondiksessa paitsi toisen huomioonotto. Sen näennäisesti sivistyneen miehen seurassa tuli olo, että mies puhuu koko ajan itsestään ja kaikki puheenaiheet joista hän ylipäätään kiinnostui liittyivät omaan napaan. Saattoi tuntemattomalle deitille soitella myöhään illalla ja haukkua esimiestään yms.

        Eli pimppaa ja psykologin palveluja sai hän minulta. Minä vaakana puolestaan kauniisti sisustetussa ympäristössä hyvin laitettua ruokaa.

        Täydellinen match.com! Jos se paska tulee vielä vastaan, potkaisen saappaani alle ja pyöritän kuin tupakantumppia maassa.

        tikru


    • missä virhe?

      >>>>>lainaus linkistäsi:Esittely
      ­Vaaka on veden merkki, johtava merkki. Se on Venuksen hallitsema Saturnuksen ollessa ylentynyt ja Auringon ollessa laskemassa.>>>>>
      Tunnut luottavan tuohon tekstiin, mutta siinä on helvetin iso virhe. Voisitko astrologiaa tuntevana löytää sen!
      Muuten tuosta yhdistelmästä neitsyt - vaaka sanoisin, että se oli tuomittu epäonnistumaan jo lähtöviivalla. Ei vierekkäisten merkkien kuulukaan sopia toisilleen. Kerrön miksi. Koska ihmisen karman kiertokulku on etenee neitsyestä vaakaan. Et tietenkään voi sietää neitsyen luonteenpiirteitä, koska ne ovat olleet sinulla edellisessä elämässä. Et voi sanoa, että muut merkit eivät voisi tulla sinun kanssa toimeen tai vastaavasti neitsyen kanssa. Myös oppositiomerkit tuntevat vetoa toisiaan kohti, mutta siitäkään ei tahdo tulla mitään.
      Yhteensopivuutenne kaatuu siihen, että näet vikoja itsessäsi ja ehkä tiettyä ylivertaisuutta muissa. Tämän vuoksi vaakoja ei juuri politiikassa nähdä. Toisaalta toimittajissa on paljon vaakoja juuri tuon ominaisuuden ja myös empaattisen luonteen vuoksi.

      • missä virhe?

        """""­Vaaka on veden merkki""""""
        Ei helvetissä se ole veden merkki.


    • "imagin. ukkosi"

      Kullin huhua että sinä mustamaalaat minua jollain keskustelu palstalla. Sine kele täällä olet. Nyt sanon sulle suoraan miksi olit vätys.Seksuaalisesti olit viileä tyyppi, joka kyllä osasi saada toisen ihastumaan itseensä lumoavalla flirtillään, mutta et vahingossakaan päästänyt ohjia käsistäs ennen kuin olit varma sopivuudestani omaan elämääs. Mielipide minun sopivuudesta vaihteli kylmän ja kuuman välillä monta kertaa ennen ratkaisevan askeleen ottamista ja tietysti vielä sen jälkeenkin. Eroottisesti pystyit bluffaamaan minua jonkun aikaa, mutta sitten kun mitta alkoi täyttymään kääntyyi kelkka kerrasta päinvastaiseen suuntaan ja saman peiton alle ei ollut enää mitään asiaa. Rakastuneena täytit hurjimmatkin odotukset, mutta sitten vaan jätit. Paskat mulla kettää.

    • on syy

      Neitsytmies pisti mielenterveyden koetukselle. Jumalauta, että se ihminen OSAA satuttaa ja loukata. Neitsyt on mestari siinä.
      Neitsytmiehissä kaikkein pahin piirre on nimenomaan itseluottamuksen puute, koska se saa heidät satuttamaan ja vähättelemään muita. Hehän näkevät ihmisen puutteet ja viat ja kyllä tuovat ne ilmi. Kun neitsyt on löytänyt itseluottamuksensa, uskon, että hän on ihmisenä parasta A-luokkaa. Ystävällinen, oikeudenmukainen, uskollinen.

      • sekin kyllä

        Millainen mahtaa olla tuon kusi-pään edellinen suhde.? Miksi et huomannut mitään merkkejä aiemmin, tai on sinun ollut pakko huomata.Tuossa iässä ollaan joka sairaita tai terveitä riippumatta merkistä. Minua ärsyttää se että laitat koko asian neitsytmerkin viaksi. Korostat sitä aivan liikaa ja siitä näkyy vammautuneisuutesi. Uskon toki mitä kirjoitat, mutta et varmasti parane siitä täällä toitottamalla. Voin luetella muitakin merkkejä, jotka ovat herkkiä tuollaiselle käyttäytymiselle. Niitä on skorpioni, kalat ja myös leijona ja muutkin. Se että annoit mennä asian noin pitkälle johtunee omasta aurinkomerkistäsi. Tiedät sen varsin tarkkaan. Teillä on tapana antaa jopa vääriä signaaleja. Ei silloin vastapuoli voi ohjata omaa käytöstään oikeaan suuntaan.
        Tapauksessasi tilanne on kärjistynyt ja siitä olet saanut parantumattoman trauman. Mieti kuitenkin omaakin käytöstäsi. Oletan että teillä on ollut vain lyhyt suhde.


      • se rontti on

        syntynyt ja missä. Katsotaan tähtiin. Anna samalla omasikin.


    • vammauttivat sinut?

      Mitä oli sitä ennen? Miksi erosit entisestä? Vain 1,5 v ja olet täysin sekaisin. Olet hoidon tarpeessa!!!!

    • ????????

      Kauris on kyllakin tylsin merkki ja vaaoista olen lukenut tarpeeksi.Neitsyt miehen saa vain kiukutteleva,oikukas,juonittelija,tuhlaava,kaunis,hella,makuukamarissa piru ja enkeli yhtaaikaisesti,oleva rapu nainen ihan sekaisin.Meissa neitsyt ei niin vain paase perille ja olen ainaskin mina enemman mita ukko pystyy sulattamaan.Kesytan myos jouskarin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe