miks täält on häippässy nii paljo kirjotuksii?on tää outo palsta ku mistää ei saa kirjuuttaa.no heipat vaa kaikil ja pitäkää lystii.
mitä
16
1384
Vastaukset
- on palsta
laihtunut, kyllä täällä saa kirjoittaa, mutta eri mieltä joidenkin kanssa ei sovi olla, heidän herkkä hipiänsä kärsii siitä että joku on eri mieltä.
- kannattaa,,
enää mitään kirjoittaa kun kaikki poistetaan kuitenkin?
- kai kannata
kannattaa,, kirjoitti:
enää mitään kirjoittaa kun kaikki poistetaan kuitenkin?
kirjoittaa.
Hämmästyttää kyllä nuo poistetut ketjut, yhdessä keskusteltiin koneiden IP osoitteista paria kirjoittajaa lukuunottamatta kirjoitukset olivat ihan asiallisia, toki olivat erimielisiä yhden palstalla vaikituiseen kirjoittavan kanssa, mutta, ne eivät olleet törkeitä, niissä ei herjattu eikä haukuttu, ainoastaan oltiin eri mieltä, nyt koko ketju on poistettu. - eilisiltana/yönä
kannattaa,, kirjoitti:
enää mitään kirjoittaa kun kaikki poistetaan kuitenkin?
täällä! Kyllä nuotioiden loimuissa oli paljokin tekstiä. Poistoista saat kiittää vain ja ainoastaan niitä, ketkä taas kerran teki tästä palstasta taistelutantereen.
Aiheellisia poistot mun mielestä, oli se taas sen verran hurjaa riehumista! - täällä
eilisiltana/yönä kirjoitti:
täällä! Kyllä nuotioiden loimuissa oli paljokin tekstiä. Poistoista saat kiittää vain ja ainoastaan niitä, ketkä taas kerran teki tästä palstasta taistelutantereen.
Aiheellisia poistot mun mielestä, oli se taas sen verran hurjaa riehumista!keskustelun tarkoitus vain olla samaa mieltä?
Eilen keskustelu ainakin yhdessä ketjussa oli kovinkin kiivasta, mutta, pääsääntöisesti asiallista, kuitenkin sekin on poistettu.
Palstan sääntöihin täytyisi varmaan lisätä että, vakikirjoittajien kanssa ei saa olla eri mieltä, koska he eivät kykene näkemään ettei toisenlainen mielipide ole henkilökohtainen hyökkäys heitä kohtaan. - täällä sit
eilisiltana/yönä kirjoitti:
täällä! Kyllä nuotioiden loimuissa oli paljokin tekstiä. Poistoista saat kiittää vain ja ainoastaan niitä, ketkä taas kerran teki tästä palstasta taistelutantereen.
Aiheellisia poistot mun mielestä, oli se taas sen verran hurjaa riehumista!on taistellu?pääsin aamupäivällä sairaalasta,joten en pystynyt eilen täällä olemaan.
- niitä
täällä kirjoitti:
keskustelun tarkoitus vain olla samaa mieltä?
Eilen keskustelu ainakin yhdessä ketjussa oli kovinkin kiivasta, mutta, pääsääntöisesti asiallista, kuitenkin sekin on poistettu.
Palstan sääntöihin täytyisi varmaan lisätä että, vakikirjoittajien kanssa ei saa olla eri mieltä, koska he eivät kykene näkemään ettei toisenlainen mielipide ole henkilökohtainen hyökkäys heitä kohtaan.vakikirjottajii ole vaan yks jonka kans ei saa olla eri mieltä?niin oon ainaski ollut huomaavinani,et jos sitä ei kyyki ni sit alkaa ivaileen.oon iteki saanut sen kokee.
- on,,
kai kannata kirjoitti:
kirjoittaa.
Hämmästyttää kyllä nuo poistetut ketjut, yhdessä keskusteltiin koneiden IP osoitteista paria kirjoittajaa lukuunottamatta kirjoitukset olivat ihan asiallisia, toki olivat erimielisiä yhden palstalla vaikituiseen kirjoittavan kanssa, mutta, ne eivät olleet törkeitä, niissä ei herjattu eikä haukuttu, ainoastaan oltiin eri mieltä, nyt koko ketju on poistettu.tyhmää
- minäkin olin
täällä sit kirjoitti:
on taistellu?pääsin aamupäivällä sairaalasta,joten en pystynyt eilen täällä olemaan.
sairaalassa, mutta en viihtynyt siellä, kun oli kiire tänne palstalle.
- ihan
minäkin olin kirjoitti:
sairaalassa, mutta en viihtynyt siellä, kun oli kiire tänne palstalle.
sun asiasi mihin järjestykseen asiasi laitat.mulle oikee elämä on satatärkeempi ku joku ummukan johtama palsta.
- tyhmäksi
on,, kirjoitti:
tyhmää
meni koko palsta. Mkä riivatun kato on käynyt ja MIKSI. Joskus saavat haukkua toisiaan silmät ja korvat täyteen.
Miksi nyt häipyy kaikki ihan hyvät ketjut.
Todella outoa.
No, eipähän tarvitse sitäkään vähää lukea näitä.
- huvittavaa
kun nuotio loimottaa vaikka on vain yksi tai kaksi kirjotusta ketjuis.heipat vaan sullekin en mäkään tänne jää.
No nyt kyllä ihmettelen ihan samaa.Tuossa oli yksi ketju johon olin kirjoitellut ja piti ehkä kirjoittaa vielä,niin hävinnyt tuhkana tuuleen.Ainakin ne mitä siitä luin kuin kirjoitin,oli ihan asiallista keskustelua.Onkohan nyt mennyt minulta pahasti jotain ohi,vai miksi se on hävitetty.
Kyllä oikeesti alkaa olla ihmeellistä.Vieläkö tietäisi mikä nyt oli homman nimi.- kävin
päivällä lueskelemassa, silloin oli ketju ruusujen istuttamisesta siemenistä, ainakin päivällä se oli aivan asiallinen, mutta kyllä sekin oli iltaan mennessä kadonnut.
kävin kirjoitti:
päivällä lueskelemassa, silloin oli ketju ruusujen istuttamisesta siemenistä, ainakin päivällä se oli aivan asiallinen, mutta kyllä sekin oli iltaan mennessä kadonnut.
No sitten ei voi enää kuin nauraa,jos siemenketjutkin häviää.Siis kukkien :=))))))
- katohan.
molossi kirjoitti:
No sitten ei voi enää kuin nauraa,jos siemenketjutkin häviää.Siis kukkien :=))))))
kun joku ei tajuu eroo "niitten" siementen ja kukkien siementen välil,vaan luulee et ne on yks ja sama ja jos jollain on siemenet jumittunu pussiin,niin ei kun koko ketju huits vain pois.paperistahan ne siemenpussit on ja jos niit säilyttää vääräs paikas,niin ne pilallahan ne sit on.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423