Skorpionitar

kalatmiessss

Onko joku naispuolinen skorpioni tullut ja vienyt? Minulta ainakin meni jalat alta heti kättelyssä...voi sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta, hellyyttä ja herkkyyttä, erotiikasta puhumattakaan!

Kuka muu mies on törmännyt ihanan hurmaaviin skorpionianisiin? Millaisia ovat olleet? ja laittakaa naisen syntymäaika vielä perään...minun naiseni on syntynyt 4.11.

12

2199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      heh,sattuhan tuo sama itellekkin..:)--5.11 syntynyt neito.itse kalamies myöskin..

      • Kala ja skorpparinainen

        Ei voi ihanampaa suhdetta ollakaan. Minä kalamies ja nainen syntynyt 2.11. Kaikki synkkaa.10 vuotta takana, en vaihtaisi.


    • kaloilla synkkaa

      synkkasi meilläkin, siihen asti että kalamieheni painui skorpioninaisen matkaan.
      helvetin hyvin juu
      seuraavaan kalaan tungen pistimen ja grillaan hiljaisella tulella. pysykää loitolla kaikki haisevat kalat!

    • ei uskottavaa

      että tämän viestin aloittaja on skorppioninainen, joka elämänsä tylsyyteen hakee tällä lailla viehätystä.

      • ja sinä

        vaikutat skorpparille kateelliselta kitisijältä;D ei me skorpparit kehuja hakemalla haeta, meitä tullaan kehumaan ihan pyytämättä;D
        sua ei vissiin tulla??

        tv. skopuN


      • skorpionii
        ja sinä kirjoitti:

        vaikutat skorpparille kateelliselta kitisijältä;D ei me skorpparit kehuja hakemalla haeta, meitä tullaan kehumaan ihan pyytämättä;D
        sua ei vissiin tulla??

        tv. skopuN

        kehu ollenkaan, liian moneen olen perusteellisesti tutustunut. On montakin sukulaista,isosisko ja veli, eno, ym.
        Iso ego on kaikilla ja luulevat itsestään enemmän kuin luulla pitäisi. Se että "teitä tullaan kehumaan pyytämättä" on kyllä omassa päässänne. Kaikkiahan JOKU tulee kehumaan oli skorpioni tai muu merkki, ja teillä on semmoinen julkisivu jota näyttelette muille, harva teidät oikeasti tuntee, siitä te itsekin pidätte huolen. Ne jotka tuntevat, uskaltavat olla eri mieltä teidän "herttaisuudestanne", kun tuntevat myös sen pimeän puolenne. Ja se on TOSI pimeä.
        Kannattaisi teidänkin josksus hoitaa se oma nuppi kuntoon ja opetella oikeasti välittämään muistakin kuin itsestänne.
        Minä ainakin aioin olla selibaatissa vähintään kaksi kuukautta ettei vaahingossakaan tule perheeseen yhtään skorpionia.


      • tosissas
        skorpionii kirjoitti:

        kehu ollenkaan, liian moneen olen perusteellisesti tutustunut. On montakin sukulaista,isosisko ja veli, eno, ym.
        Iso ego on kaikilla ja luulevat itsestään enemmän kuin luulla pitäisi. Se että "teitä tullaan kehumaan pyytämättä" on kyllä omassa päässänne. Kaikkiahan JOKU tulee kehumaan oli skorpioni tai muu merkki, ja teillä on semmoinen julkisivu jota näyttelette muille, harva teidät oikeasti tuntee, siitä te itsekin pidätte huolen. Ne jotka tuntevat, uskaltavat olla eri mieltä teidän "herttaisuudestanne", kun tuntevat myös sen pimeän puolenne. Ja se on TOSI pimeä.
        Kannattaisi teidänkin josksus hoitaa se oma nuppi kuntoon ja opetella oikeasti välittämään muistakin kuin itsestänne.
        Minä ainakin aioin olla selibaatissa vähintään kaksi kuukautta ettei vaahingossakaan tule perheeseen yhtään skorpionia.

        lue sun tekstis ja vie oma nuppis korjaamolle:D vai että ihan aiot varmistaa ettei oma muksus tuu olemaan skorppari, ja jos on nii sittehän se on ihan perseestä. enkelimme puhuu taas

        joo, skorpionin pimeä puoli oli todella pimeä, et arvaakaan kuinka pimeä, ja se pimeä puoli näytetään niille jotka sen ansaitsevatkin nähdä, ja sinähän laholatva et skorpparien puolesta päätä.
        Eli siis viestistä kävi selville että kadehdit meitä, kun muka meillä on niin iso ego ja voi että, noinko sä puhut sukulaisistas? mahat olla melko kaksnaamanen kakara
        ja joo, kyllähän meitä sanotaan karismaattisiksi ja siitä tullaan kehumaan kuin monesta muustakin. monasti oon tuntenu kateellisen katseen selässä, mutta hei, kateus on pahe, älkää sitä te herran enkelit harrastako


      • skorpioni niin
        tosissas kirjoitti:

        lue sun tekstis ja vie oma nuppis korjaamolle:D vai että ihan aiot varmistaa ettei oma muksus tuu olemaan skorppari, ja jos on nii sittehän se on ihan perseestä. enkelimme puhuu taas

        joo, skorpionin pimeä puoli oli todella pimeä, et arvaakaan kuinka pimeä, ja se pimeä puoli näytetään niille jotka sen ansaitsevatkin nähdä, ja sinähän laholatva et skorpparien puolesta päätä.
        Eli siis viestistä kävi selville että kadehdit meitä, kun muka meillä on niin iso ego ja voi että, noinko sä puhut sukulaisistas? mahat olla melko kaksnaamanen kakara
        ja joo, kyllähän meitä sanotaan karismaattisiksi ja siitä tullaan kehumaan kuin monesta muustakin. monasti oon tuntenu kateellisen katseen selässä, mutta hei, kateus on pahe, älkää sitä te herran enkelit harrastako

        Itseään täynnä. Minä, minä, minä...minä paras eikä kukaan muu. Just joo. Kuka teitä nyt kadehtia voisi, en ikinä vaihtaisi elämääni skorpionin elämään. Huh-huh, haluan pitää päänuppini terveenä, en skorpionina.


      • voi sanoa
        skorpioni niin kirjoitti:

        Itseään täynnä. Minä, minä, minä...minä paras eikä kukaan muu. Just joo. Kuka teitä nyt kadehtia voisi, en ikinä vaihtaisi elämääni skorpionin elämään. Huh-huh, haluan pitää päänuppini terveenä, en skorpionina.

        että joka merkistä löytyy näitä "minäminä" -tyyppejä, ja turha sinun on syyllistää skorppareita itsekeskeisiksi.
        Mikäs itse olet?
        Ite olen elänyt skorpparimiehen kanssa yli puolet elämästäni, monta hyvää ystävää on skorpparia, ja todellakin, skorpparin pimeä puoli on tod. pimeä, mutta ei skorpioni huvikseen ole ilkeä, jos on ilkeä niin sitten siihen on myös syynsä...
        Niin ja joo, onhan tuo minun mieheni karismaattinen ja ihana, kehumaan olen mennyt ihan vapaaehtoisesti;);)


      • spurlock
        voi sanoa kirjoitti:

        että joka merkistä löytyy näitä "minäminä" -tyyppejä, ja turha sinun on syyllistää skorppareita itsekeskeisiksi.
        Mikäs itse olet?
        Ite olen elänyt skorpparimiehen kanssa yli puolet elämästäni, monta hyvää ystävää on skorpparia, ja todellakin, skorpparin pimeä puoli on tod. pimeä, mutta ei skorpioni huvikseen ole ilkeä, jos on ilkeä niin sitten siihen on myös syynsä...
        Niin ja joo, onhan tuo minun mieheni karismaattinen ja ihana, kehumaan olen mennyt ihan vapaaehtoisesti;);)

        Mitenköhän skorppareiden kanssa on noin helppo riitaantua kun lukee näitä palstoja, itse rapuna tulen toimeen skorppareiden kanssa hyvin ja miksen tulisi, ovat viisaita ja kiinnostavia luonteita mutta taitaa olla melkoisen väärin ymmärrettyjä varmaankin.


      • Nimetön
        spurlock kirjoitti:

        Mitenköhän skorppareiden kanssa on noin helppo riitaantua kun lukee näitä palstoja, itse rapuna tulen toimeen skorppareiden kanssa hyvin ja miksen tulisi, ovat viisaita ja kiinnostavia luonteita mutta taitaa olla melkoisen väärin ymmärrettyjä varmaankin.

        En mä väitä että riitaantuminen koskaan on vain toisen syy. Mutta se on kieltämättä totta että skorpparia mun ainakin on vaikea ymmärtää. Ne kun tekevät päätelmiä sivulauseista. Ja itse päälauseista. Ja perustavat asioita oletuksiin faktana. Ja mun mielikuvitus ei ainakaan riitä kertomaan asioista sivulauseessa. Vaan tarvitsen tarkempaa määritelmää. Mut kai mä oonkin vain tyhmä Harkä...:)


    • Nimetön

      Ja lujaa. Jarruttelustani huolimatta vei mut ensitreffeillä vuoteeseen ja se oli menoa se. Olisin halunnut tutustua rauhassa mutta mun jarrut ei pitäneet. Rakastuin silmittömästi ja rakastan häntä kai vieläkin. Ja elämätapakin sopi minulle muuten tosi hyvin. Mutta sitten alkoi ne rivien välistä lukemiset ja asiat joita kuulemma oltiin sovittu vaikka itse en muista mitään sopineeni. Itse halusin keskustella suoraan ja oikeilla nimillä asioista mutta ei häntä saanut siihen haastettua. Ja kun sai niin lähinnä silloin kun tunteet kuohahti tuli kyllä tekstiä jota en tässä viitsi toistaa. Onneksi itsetuntoni ja oikeustajuni on vahva mutta kyllä joskus sattui. Asiat pitäisi selvittää silloin kun ei ole tunnekuohua päällä. Mutta hänen kanssaan ei onnistunut. Ja luoja paratkoon rakastan häntä vieläkin. Sillä se toinen puoli. Sen ihanampaa naista en ole tavannut. Ja en kyllä vilpittomästi tiedä missä mokasin mutta. Anteeksi kuulemma olen saanut mutta unohtaa hän ei voi. Itse olisin valmis aloittamaan uudestaan puhtaalta pöydältä, mutta saa nähdä.Elämäni ihanampia aikoja niin kauan kuin sitä kesti. Ja ehkpä joskus vielä. Voi olla turha unelma mut saahan unelmia olla. Kuitenkin vaikka itse olen härkä ja nyt skorpioonit kai sanoo? arvasinhan. Mutta itse olen valmis skorpparin ja ainakin tän tietyn kanssa suhteeseen koska vain. Tämän kirjoitti 52v harkämies. Joten repikää siitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe