Ei vaivaudu pitämään yhteyttä yli puoleen vuoteen ja silti on muka loukkaantunut kun näin ohimennen häntä tänään. Itse sinä tämän ystävyyden tuhosit, omalla itsekkäällä toiminnallasi. Yht`äkkiä seurani ei enää kelvannutkaan sinulle, kun sinusta tuli yllättäen muka minua parempi. Naurettava ihminen sinä olet, turha luulla, että sinun itseäkästä seuraa haluasinkaan, senkin omahyväinen paska.
Itsekäs
leijona...
2
666
Vastaukset
- on kehittymätön leijona
Kyse on varsin nuoresta leijonasta. On olemassa käsite "kehittymätön leijona". Kehittynyt leijona on parhaimmillaan erittäin sydämellinen henkilö. Leijonan toinen nimi on Jalopeura ja se kuvaa hyvin kehittynyttä leijonaa.
Aivan sama kuin skorpionilla. Skorpioni voi olla joko kotka tai pelkkä skorpioni.- Lionman35
sulla olemaan tietoa mistä tuo jalopeura=leijona on tullut? En ole nimittäin kuullut sitä käytettävän pitkiin aikoihin, ennen meni rinnatusten leijonan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191504
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81467Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171381Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61218