Härkämies elämässäni!

Ei aina kovin helppoa..

Itse olen vesimies nainen ja olen tapaillut härkämiestä 4 kuukautta. Hän on tunteellinen, erittäin herkkä(loukkaantuu helposti), pitkävihainen, eli "mököttää", Romanttinen, omistushaluinen, mustasukkainen, perinteinen naisen ja miehen roolissa. Jääräpäinen. Kuiva huumorissaan. Hidas ja viihtyy kotona.

Ovatko härkämiehet millaisia yleensä. itse en jaksa pitää riitaa yllä kauaa.. omistan melkoisen huumorintajun ja välillä tuntuu, että härkäni ei oikein ymmärrä sitä. loukkaantuu ihan mitättömän pienestä. Itse on "kärkäs" sanomaan.. Ja olen ymmärtänyt, että härät ovat seksuaalisia ja fyysisiä. Minä olen enemmän.. tuntuu, kuin kokisi ahdisteluksi, kun olen lähellä. kuitenkin sanoo rakastavansa minua paljon.. Laittaa kännyyn romanttisia viestejä.. Ovatko härät tosikkoja noin yleensä..

9

2448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkänainen...

      ensimmäinen kappale on aika lailla hyvä luonnehdinta minustakin, vaikka nainen olenkin. Toisaalta taas pidän huumorintajuisista ihmisistä, tai oikeammin sellaisista jotka saavat minut nauramaan, huumorintajuhan ei ole ihan sama asia. Sanon myös asiat suoraan. Ja väitteesi seksuaalisuudestakin voisin allekirjoittaa. En sitten tiedä miksi miehesi ei sellainen ihan ole, vai ymmärsinkö oikein. Mutta onhan meissä härissäkin erilaisia ihmisiä, niin kuin kaikissa muissakin merkeissä. Kaikki luonteenpiirteet ei aina sovellu jokaiseen.

    • oppinut.......................

      Tapasin pari vuotta sitten härkämiehen toukokuun alus syntyneen. Kaikki tuntui ihanalta. Hän lähetteli viestejä yritti saada yht.minuun. Lopuksi parin kukauden jälkeen suostuin tapaamaan. Voi sitä rakauden määrää henkisesti ja se rakastelu;-). Jaksoi n. 3kuukautta. Sitten alkoi hänen koti-iltansa, mutta seurailin käy pailaamas. Kun en nähny herraa kuukauteen aloin mennä en odot. Tässä nyt sitten yhteenottoja. Hän saa mennä pitkin maailmaa, mutta nainen odotetaan istuvan kotona jos nyt herrahärkää sattuisi huvittaa matkoiltaan lastenhoidoiltaan kirjotuksiltaan taiteenharrastamiseltaan. Sitten kun päättää ehkä pääset mukaan jonnekki annetaan sulle puolituntia aikaa olla sovitus paikas.Varoitus älkää naiset hyljätkö omia kavereitanne herrahärän takia. Menkää tulkaa elkää missään nimessä istuko kotona odottamas kun herrahärän alkuhuuma on mennyt naiseen. Hän vain taidoillaan laittaa aluksi kivan naisen odottelmaan. Härällä ei omaantuntoa.

    • mieheni, nyt ex

      En sanoisi että härkämies on täysin mahdoton kumppanina, mutta laitan nyt muutamia kokemuksiani tähän.

      Mustasukkainen osaa olla ja vanhemmiten se puoli vaan korostui. Romantiikkaa ei meillä ollut, vaan ihan tasapaksua arkea. Pitkävihainen, kyllä, mutta toisaalta normaaliriidoissa räjähtävä ja äkkinäinen ja sitten se oli jo ohi. Itselläni kesti huomattavasti kauemman saada tilanne nollattua (jousimies olen). Jääräpäinen omissa kannoissaan, eli jos oli jotain mieltä, niin sen toi kovinkin paatoksella esiin ja siihen ei sitten ollut muilla mielipiteillä sijaa. Huumorintajua hänellä oli ja nauroimme samoille asioille. Seksuaalisesti TODELLA aktiivinen ja ihan hyvä sillä saralla, mutta niin vaan kävi että tuo seksin himo ajoi petoksen tielle silloin kun lapsmme oli pieni. Itselläni ei niihin aikoihin juuri ollut se paras kipinä päällä, mutta en viikkotolkulla pihdannutkaan. Tuon pettämisen selitti siis pelkäksi seksiksi ja minua rakasti!!!

      Paljon oli hyviä hetkiä, mutta kait sitten lopulta arvomaailmojemme erilaisuus ja tuo pettäminen teki tehtävänsä.

    • näitä

      ominaisuuksia löytyy Härkä-miehestä, johon olen umpirakastunut parin vuoden tuttavuuden jälkeen... Ainahan hän on mielestään oikeassa, päätä ei käännä kuin hän itse - ja sitäkin todella harvoin. Hankala ja jääräpäinen. MUTTA: huumorintajuisin tuntemani mies, nokkela, intohimoinen, fyysisesti ja henkisesti voimakas... Itse olen nipottava Neitsyt... :-)

      • Juha82

        ??
        Lol, joskus saatan sanoa isälleni(asun hänen kanssaan) että olen oikeassa tässä asiassa laittaen vaikka pääni pantiksi mutta hetken päästä sanon että en ole oikeassa, korjaan asian jos näen siihen hyvän syyn.
        En ehkä siinä mielessä ole ihan tyypillinen "jukuripää härkä".
        Mutta oon huomannut sen lähipiirissä että muissakin horoskoopeissa on itsepäisiä yksilöitä ja sitä rataa.
        Mielestäni nuo jutut ei oikein täsmää.
        Mutta ihan hauskaa se on lukea silloin tällöin horoskoopeista.


      • minäkin...
        Juha82 kirjoitti:

        ??
        Lol, joskus saatan sanoa isälleni(asun hänen kanssaan) että olen oikeassa tässä asiassa laittaen vaikka pääni pantiksi mutta hetken päästä sanon että en ole oikeassa, korjaan asian jos näen siihen hyvän syyn.
        En ehkä siinä mielessä ole ihan tyypillinen "jukuripää härkä".
        Mutta oon huomannut sen lähipiirissä että muissakin horoskoopeissa on itsepäisiä yksilöitä ja sitä rataa.
        Mielestäni nuo jutut ei oikein täsmää.
        Mutta ihan hauskaa se on lukea silloin tällöin horoskoopeista.

        mutta sitten kun joku todistaa vedenpitävästi että olen väärässä myönnän kyllä erehtyneeni. Että taidat silti aika tyypillinen olla.


      • Juha82
        minäkin... kirjoitti:

        mutta sitten kun joku todistaa vedenpitävästi että olen väärässä myönnän kyllä erehtyneeni. Että taidat silti aika tyypillinen olla.

        sa, ja minä väärässä.
        Sitten sanon että me molemmat ollaan väärässä.
        Että vika on molempien korvien välissä ja sitten nauretaan asialle.


      • Juha82
        minäkin... kirjoitti:

        mutta sitten kun joku todistaa vedenpitävästi että olen väärässä myönnän kyllä erehtyneeni. Että taidat silti aika tyypillinen olla.

        tilaa, en haluaisi elää vankeudessa.

        Kotona tosin viihdyn, mutta harrastuksia pitää olla.
        Jos mulla ois naiskaveri niin antaisin vapaasti hänen liikkua omissa harrastuksissaan kavereiden kanssa.

        Oon kyllä itsepäinen siinä että otan harrastukseni hyvin tosissaa(mutta tietyissä tilanteissa pitää joustaa), koska terveys ja kilpaileminen ovat mulle erittäin tärkeitä juttuja(DOPING on ikävää, sitä ei olisi saanut edes keksiäkään).
        Työni on toisaalta sellainen että se sopii hyvin harrastukseeni.

        Urheilu on mulle hyvin tärkeää.


      • Juha82
        Juha82 kirjoitti:

        tilaa, en haluaisi elää vankeudessa.

        Kotona tosin viihdyn, mutta harrastuksia pitää olla.
        Jos mulla ois naiskaveri niin antaisin vapaasti hänen liikkua omissa harrastuksissaan kavereiden kanssa.

        Oon kyllä itsepäinen siinä että otan harrastukseni hyvin tosissaa(mutta tietyissä tilanteissa pitää joustaa), koska terveys ja kilpaileminen ovat mulle erittäin tärkeitä juttuja(DOPING on ikävää, sitä ei olisi saanut edes keksiäkään).
        Työni on toisaalta sellainen että se sopii hyvin harrastukseeni.

        Urheilu on mulle hyvin tärkeää.

        pakko lisätä lol


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      333
      3261
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      225
      2017
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1622
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1447
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1329
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      81
      1018
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      888
    Aihe