Onko kellään tietoo kuka kuljettaisi 11 metrisen ja 4 metriä leveän moottoripurjeen Tammisaaresta sisävesille Jyväskylään ja vielä mielellään kohtuu hinnalla...?
11m+4m kiinteäkölisen kuljetus
11
8730
Vastaukset
- hakusana
Kirjoita googleen erikoiskuljetus, niin alkaa löytyä osoitteita.
- Kyseessä erikoiskuljetus
Yli 3,5 metriä leveä kuljetus vaatii sekä etu- että taka-auton. Hinta nousee...
Yli 5 metriä korkea kuljetus(lavetti 80 senttiä) nostaa taas hintaa.
Lisäksi lavettia vedetään 80 kilometriä tunnissa nopeudella, joten joudut vetämään kannen tyhjäksi.
Hinnaksi veikkaan 4-7 kiloa, riippuen nostureista.
Niin ja olen näitä kuljetuksia tilannut, aivan perseestä noi hinnat.- Purtsi purjehtija
Toisaalta sen vois tökätä veteen Lahdessa ja purjehtia loput...siis sais samalla hyvän purjehduskeikan.
- että ajaa koneella?
Purtsi purjehtija kirjoitti:
Toisaalta sen vois tökätä veteen Lahdessa ja purjehtia loput...siis sais samalla hyvän purjehduskeikan.
Jos meinaat purjehtia, on syytä viedä Padasjoelle, jossa on siltojen jälkeen seuraava lasku- ja rikauspaikka. Sillat Vääksyssä ovat 11m.
- Siltojen kohdalla
että ajaa koneella? kirjoitti:
Jos meinaat purjehtia, on syytä viedä Padasjoelle, jossa on siltojen jälkeen seuraava lasku- ja rikauspaikka. Sillat Vääksyssä ovat 11m.
Eikun lastia (vaikka vettä) joku kymmenen tai sata kiloa riippumaan maston nokasta ja sellainen 60 asteen kallistuma kehiin (tsekkaa Youtube) niin johan masto "madaltuu" kummasti. Vesilastia kun laittaa, niin ei pääse vene kaatumaan vaikka laittaisi lasti vahingossa 1000 kiloa.
- helppoa....
Siltojen kohdalla kirjoitti:
Eikun lastia (vaikka vettä) joku kymmenen tai sata kiloa riippumaan maston nokasta ja sellainen 60 asteen kallistuma kehiin (tsekkaa Youtube) niin johan masto "madaltuu" kummasti. Vesilastia kun laittaa, niin ei pääse vene kaatumaan vaikka laittaisi lasti vahingossa 1000 kiloa.
Tossa veneessähän ei oikaiseva momentti ole kovinkaan suudi, joten kallistuu kyllä helpolla. Voit vaikka vetää fallista sillä aikaa, kun vaimo kiinnittää vettä täynnä olvat teekkaripallot maston huippuun. Ota tehokas ilmakiväri mukaan, niin voit ampua pallot puhki sitten sillan jälkeen. Kuvaa myös videolle, niin pääset MTV3:n loppukevennykseen.
- olla ongelma
Yksi saattoauto pitäisi riittää tuossa kuljetuksessa. Ainakin minulla riitti kun kuljetutin saman kokoluokan venettä 1400 km, maksoi 8000e nostot kummassakin päässä.
- kiinni
olla ongelma kirjoitti:
Yksi saattoauto pitäisi riittää tuossa kuljetuksessa. Ainakin minulla riitti kun kuljetutin saman kokoluokan venettä 1400 km, maksoi 8000e nostot kummassakin päässä.
Tosiaan yli 3,5 metriä leveä kuljetus vaatii sekä etu- että taka-auton. Tuo 8 kiloa pelkästä kuljetuksesta on aika suolainen. Tais lavettifirma haistaa rahan...
Noiden kanssa pitää olla saatanan tarkkana, etteivät vaan luule et on joku tärkeäkin kuljetus kyseessä. Hinnat menee pärstäkertoimella.
Heti kun haistavat rahan, niin Porista alkavaan kuljetukseen pitää tuoda nosturi Rovaniemeltä ja sen vastapainot Haminasta ja lavettia plus halpaa nosturia ei tietenkään saa samana päivänä... - Ja väärin
kiinni kirjoitti:
Tosiaan yli 3,5 metriä leveä kuljetus vaatii sekä etu- että taka-auton. Tuo 8 kiloa pelkästä kuljetuksesta on aika suolainen. Tais lavettifirma haistaa rahan...
Noiden kanssa pitää olla saatanan tarkkana, etteivät vaan luule et on joku tärkeäkin kuljetus kyseessä. Hinnat menee pärstäkertoimella.
Heti kun haistavat rahan, niin Porista alkavaan kuljetukseen pitää tuoda nosturi Rovaniemeltä ja sen vastapainot Haminasta ja lavettia plus halpaa nosturia ei tietenkään saa samana päivänä...Raja on 4 m. leveys.
- moottoripurjehtija
Vuosi sitten Husonen kuljetti Turusta Jyväskylään 1000€.
Mulla on pikkasen pienempi paatti, mutta se tuli kuitenkin sillä normilavetilla, millä kuljetetaan isomatkin veneet. - Ongelmaa.
Ei vaadi saattoautoja.
Jos korkeus menee yli 4,4 m. vaatii erikoiskuljetusluvan, jonka saa tiehallinnolta.
Maksaa 40€, voit hakea itse, antavat samalla yksityiskohtaisen reitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733