skorppioni *auts*. Onko kokemuksia? Itse olen nousevalta merkiltä leijona. Ja kummin kaima taas on nouseva härkä:D
Mun mieheni kauris on
5
957
Vastaukset
- paitaraasu
Rakastumisemme alkutaipale oli yhtä tulta ja tappuraa! Oltiin kuumasti rakastuneita, mutta sitten, kun tuli mustiskohtaus, niin apua! Nousevassa skopussa on tuhoavia luonnonvoimia, joskin positiiviset piirteet ovat ERITTÄIN mukavia.
Nouseva leijona taas ei valtaansa muille jaa, eikä kumarra ketään. Mun appiukko, joo.
Nouseva härkä: Tunnuslause: Öööö, paistaako siellä aurinko? - astrologian ope
Nousumerkki kuvastaa sitä, miltä näytät ulospäin. Se kuvastaa myös personaallisuutta ja ihmissuhteita.
Aurinkomerkki taas on se, miltä ihminen näyttää ulospäin, millaisen kuvan ihmisen sinusta muodostavat. Aurinkomerkki kuvaa ihmisen henkistä kehitystä.- istuva härkä
kuvaavat molemmat sitä, miltä ihminen näyttää ulospäin? What?
- myrkkytyrkky
naistenmies, sanon mää. kaurismiehet ovat aika häntäheikkejä, ja skorpionivaikutus lisää ominaisuutta entisestään. ihana, intohimoinen, syvällinen mies, mutta konstit syytä olla viekkaat, jotta saat hänet pidettyä, ottajia istuu jo oksalla...
- KaurisM.
tuossa oivaltanut "ottajia istuu jo oksalla" tilanteen. ;)
Vai kokemusko sanat suuhusi toi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779