skorppioni *auts*. Onko kokemuksia? Itse olen nousevalta merkiltä leijona. Ja kummin kaima taas on nouseva härkä:D
Mun mieheni kauris on
5
990
Vastaukset
- paitaraasu
Rakastumisemme alkutaipale oli yhtä tulta ja tappuraa! Oltiin kuumasti rakastuneita, mutta sitten, kun tuli mustiskohtaus, niin apua! Nousevassa skopussa on tuhoavia luonnonvoimia, joskin positiiviset piirteet ovat ERITTÄIN mukavia.
Nouseva leijona taas ei valtaansa muille jaa, eikä kumarra ketään. Mun appiukko, joo.
Nouseva härkä: Tunnuslause: Öööö, paistaako siellä aurinko? - astrologian ope
Nousumerkki kuvastaa sitä, miltä näytät ulospäin. Se kuvastaa myös personaallisuutta ja ihmissuhteita.
Aurinkomerkki taas on se, miltä ihminen näyttää ulospäin, millaisen kuvan ihmisen sinusta muodostavat. Aurinkomerkki kuvaa ihmisen henkistä kehitystä.- istuva härkä
kuvaavat molemmat sitä, miltä ihminen näyttää ulospäin? What?
- myrkkytyrkky
naistenmies, sanon mää. kaurismiehet ovat aika häntäheikkejä, ja skorpionivaikutus lisää ominaisuutta entisestään. ihana, intohimoinen, syvällinen mies, mutta konstit syytä olla viekkaat, jotta saat hänet pidettyä, ottajia istuu jo oksalla...
- KaurisM.
tuossa oivaltanut "ottajia istuu jo oksalla" tilanteen. ;)
Vai kokemusko sanat suuhusi toi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941